עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by chenrp,

    עם האדם הקדמון שעף עם סוכה שהוא מעיף ע"י פדאלים...? הוא היה אמור להגיע ולקחת אנשים כמו נהג מונית וזה היה משחק ממש חמוד... חשבתי אולי להשיג כזה לסלולרי...

    • 2 תגובות
    • 903 צפיות
  2. Started by sagi82,

    מי מכיר משחק טוב ב steam בחינם שידבר איתי ומי רוצה שרת דיבור של steam

    • 4 תגובות
    • 903 צפיות
  3. Started by irav,

    כשאני משחק במשחקים כמו COD2 FEAR או אפילו רימן3 אז המשחקים נתקעים לי אחרי 30שנית+- הוא ממשיכים ולפעמים הם לא ממשכים ואני חייב לחבות את המחשב מהכפתור..... מה לעשות?

    • 7 תגובות
    • 903 צפיות
  4. Started by IlanF,

    אם יש מישהו שרוצה לשחק בו ולא קנה אותו בגלל המחיר, זאת ההזדמנות שלו. 75% הנחה בסטים... אני אישית לא אהבתי את המשחק אבל אולי מישהו אחר כאן ישמח לדעת http://store.steampowered.com/app/22100/

    • 7 תגובות
    • 903 צפיות
  5. הפעם פיצלתי לשני חלקים פשוט בגלל הכמות. זה ארגז ענק. והיו עוד דברים שלא נכנסו! תהנו חברים

  6. Started by Rumikdan,

    היי , אני רוצה די להכנס לכל הקטע של עריכות וסתם פראגשואוס , אז צילמתי פה סרטון ואני הייתי רוצה שתראו ותגידו לי איך האיכות יצאה? http://www.youtube.com/watch?v=XtycXQ83l78 הפראג ממש לא חשוב! זה סתם כמה שניות שלקחתי ממשחק של GOTZE כדי לבדוק! אם מישהו שמבין בעריכות שיוכלו לעזור לי (אני מתכוון ל-DIVINE , BLWZ , DESTINY) אבל אם אתם גם מבינים אל תתביישו ופרסמו! תודה רבה לכל מי שיעזור מראש!

    • 5 תגובות
    • 903 צפיות
  7. Started by bagetrek,

    אני מחפש כבר די זמן משחק נוסטלגי ששחקתי די מזמן בערך לפני 12 שנה אנערף ...בקיצ' המשחק נראה ככה : ילד כזה עם צורה כמו של ריימן בלי גוף רק ידיים ראש רגלים וסקיט בורד שנבעט מגלקסיה אל תוך כוכב מוזר עם ג'ונגלים ובלאגנים אחרים והוא אמור להגן שם על עיירה קטנה מהעכביש הגדול עם הרובוטים והתותחים שיורים לעברו כל פעם משימה חדשה שהוא נופל בה ע"י הסקיטבורד שלו ..משחק מאוד חמוד שאני מחפש כבר הרבה זמן האם מישו יודע על What Iam Talking Bout האם יכול לעזור ...בבקשה זה די חשוב לי , קצת הרבה זכרונות מהמשחק .. תודה לעוזרים ! ל"ט

    • 6 תגובות
    • 903 צפיות
  8. Started by hardware maniac,

    אני חושב שאני בשלב האחרון,אחרי שאתה הורג הרבה Keepers אתה מגיע למקום שמלא בהם וזאתי שתמיד בתוך הראש שלך מציע לך את הכח שלהם הורגת אותם בלה בלה בלה..ואז יש תכדור הגדול הזה..עברתי את זה ואז הגעתי לקטע שהיא (זאתי שבתוך הראש שלך) נמצאת בתוך כדור מסתובב בצבע ירוק ומסביב יש מין כל מיני סימני אטום ירוקים..במשך המשחק מופיעים כאלה סימנים רק באדום ואתה צריך להשמיד אותם..ניסיתי על אלה בכל רובה אפשרי וזה לא עוזר.הנה סקרין שוט: http://img154.imageshack.us/img154/2131/eut8.jpg תודה לעוזרים.

    • 12 תגובות
    • 903 צפיות
  9. Started by itamar1234,

    הבנתי שצריך גם את Arma II וגם את Arma II operation Arrowhead בשביל להפעיל את Dayz. אני צריך לדעת עכשיו אם זה בסדר שאני אקנה את Operation Arrowhead כי אי אפשר להשתמש בדמו, אבל אני אשתמש בArma II: Free ולא ברגיל? כי אמרו שאפשר גם את האחד שבחינם...

    • 1 תגובה
    • 903 צפיות
  10. Started by dfa132,

    שלום לכולם. אני חושב לשדרג את המחשב שלי לקראת BF4. כרגע המפרט הוא: i5-2500 CPU 3.30Ghz 3.60 Ghz 8G 1333 DDR3 Gigabyte Geforce 630 GT 1 GB TB1.5 WD Caviar Black אני חושב לשדרג את המעבד ל i7 וכרטיס מסך ליותר חזק..GTX עם 2 GB. מה אתם אומרים? יספיק בשביל להריץ את BF4 במקסימום? או אם לא במקסימום אז לפחות על הגדרות גבוהות ב FPS גבוה?

    • 9 תגובות
    • 903 צפיות
  11. שלום לכולם. בזמן הפעלת ההתקנה של Age Of Empires III, כשהחלון של ה-InstallShield טוען, עולה לי ההודעהunable to install installshield scripting :1607 runtime הדבר לא קורה רק עם המשחק הזה אלא גם עם תוכנות שונות. מה פשר הדבר הזה? ממה זה נובע? למה זה קורה רק לי? ובבקשה, כיצד ניתן לפתור את זה? צירפתי תמונות של המקרה. בנוסף, לאחר התקנת המשחק CrashDay, כשאני מריץ אותו נפתחים לי שתי תוכניות בTaskMananger האחת בשם של המשחק והשנייה בשם "Black". המסך לא עולה ל-Full Screen אלא נשאר במסך שחור מצומצם, אולם אני שומע את כל הSound של המשחק.. לאחר כמה בדיקות גיליתי שכשעושים endtask לתוכנית בשם "black" אני מסוגל לראות את המשחק בתוך החלון הקטן, אך רק לכמה שניות ואז המשחק יוצא והחלון…

    • 3 תגובות
    • 903 צפיות
  12. Started by yoel12,

    שלום רכשתי לאחרונה קוד לbeta של rainbow six siege מבאג אשמח לדעת האם זהו קוד של pre order מכיון שהבנתי שpre order דרוש בכדי לשחק בbeta בנוסף אשמח לשמוע על תאריך התחלת הbeta

    • 3 תגובות
    • 903 צפיות
  13. http://www.youtube.com/watch?v=w4DOtCxSJvg&hd=1 :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs:

    • 2 תגובות
    • 903 צפיות
  14. Started by IME3,

    come play Demigod with me add my hamachi add hamachi name Demigod hwzone password: hwzone מחפש מישהו שאוהב את המשחק הזה אני ישאיר הימאצי פתוח תוסיפו

    • 7 תגובות
    • 903 צפיות
  15. חבילת Humble Bundle חדשה נוספת וגם סט של הנחות בחנות של Steam ממתינים לכם ממש עכשיו לכתבה

  16. הורדתי לי את EMPEROR BATTLE FOR DUNE. והתקנתי והכל סבבה, אבל הסאונד של המשחק - יריות, פקודות וכו' לא עובד. המוסיקה והSFX כן עובד. זה כוון באופציות למאה אחוז. אנא עיזרו לי לשחזר את המשחק היקר לליבי.

    • 2 תגובות
    • 902 צפיות
  17. Started by orgabay87,

    הורדתי את המשחק נ"ל והוא פועל לי בצורה לא חלקה כמו משחקים אחרים. כרטיס המסך שלי הוא GTX260 מעבד 2.13 כפול ליבות זיכרון של 3GB ומסך 24" של ASUS 2MS ניסיתי לשנות את הרזולוציה לקטנה יותר מה-1920/1080 שהוא מעלה בתור ברירת מחדל זה לא עזר. מה עוד ניתן לעשות בכדי לשפר מהירות התגובה של המשחק?? תודה

    • 2 תגובות
    • 902 צפיות
  18. יש כאלה מוגבלים מבחינת המחשב ויש כאלה שלא לכן אך אתם אוהבים לשחק ? בחומרה גבוה הכי גובה ? רזלוציה ? חושך בחדר ? מולטיפלייר ? משחקים ומה עוד כיצד את משחקים דום 3 ? ? מבחינת חומרה

    • 10 תגובות
    • 902 צפיות
  19. Started by Moty_p,

    עכשיו שיש לי שרתים אני מחפש אדמינים טובים.... אז אני מחפש שחקני CZ\CS לזכר הימים הטובים.... בנוסף אני חייב לציין פריצת אבטחת מידע שמצאתי ככה שאם אתם בעלים של שרת אז תגידו לבעל החברה שלכם.. הנה קישור לסרטון: http://www.melonportal.co.il/cz/WebMod3-Security.asp הפתרון זה שימוש בכלי שבניתי, הנה קישור לסרטון שלו: http://www.melonportal.co.il/cz/WebMod3.asp

    • 0 תגובות
    • 902 צפיות
  20. מיקרוסופט אישרה כי הפסיקה לייצר את תוסף הקונסולה הייחודי שלה, שבע שנים אחרי שהוצג - אך סביר להניח שאין לכם סיבה להצטער על כך לכתבה

  21. שלום שלום, יש לי router וכדי שאוכל לארח משחק רשת אני צריך לפתוח פורט בrouter. מישהו יודע איזה פורט צריך לפתוח? מה המספר? ודרך אגב, ניסיתי למצוא את הפורט דרך הnetstat אבל זה לא נתן לי וכן שלחתי אי-מייל לתמיכה של המשחק בUK ולא קיבלתי תשובה :s05:

    • 0 תגובות
    • 902 צפיות
  22. Started by shaul,

    טוב הבעיה שלי היא כזאת, המקס פיין פשוט לא עובד לי על המחשב(מפרט בצד) אז חשבתי אולי הבעיה היא במחשב והורדתי את כל ההגדרות למשחק למינימום(בלי כל מיני מסננים) ובכן, אפילו על 640*480 זה לא עובד לי, מה דפוק אצלי במחשב?

    • 4 תגובות
    • 902 צפיות
  23. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/total-war-arena-%d7%9c%d7%9e%d7%99-%d7%a9%d7%90%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%95-%d7%96%d7%9e%d7%9f-%d7%9c%d7%90%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%98%d7%92%d7%99%d7%95%d7%aa/

    • 1 תגובה
    • 902 צפיות
  24. Started by 3emi,

    משחק מטוסים ארקיידי אבל עשוי לעניין מבית CAPCOM אמנם המשחק ארקיידי אבל עדיין יש הרבה מקום לתמרון והמשחקיות מהנה ולא מטופשת לחלוטין כמו שאפשר לצפות המשחק זורק אותך להרבה סוגים של סיטואציות משליטה על הרבה סוגים שונים של מטוסים מסוקים מטוס AC-130 שנותן חיפוי לכוחות למטה משחקיות מיניגן מדלת של מסוק חיפוי וכל המשימות זורמות יפה בצורה רציפה ומעבירות תחושה של מהירות בצורה שלא נתקלתי במשחקי טיסה אחרים ולמי שאוהב קשה להתנתק יש הרבה גיוון ועניין אמנם לא סימולטור אבל אחלה אקשן מבחינת הגרפיקה הרמה גבוהה והדברים נראים יפה מה שבולט זה העיצוב של הסביבות שמרגישות מציאותיות למשל בניינים ואזורים שלמים שהם בתלת מימד ולא כמו במשחקי טיסה אחרים רק טקסטורות מה גם שיש ניצול טוב של ה…

    • 2 תגובות
    • 902 צפיות
  25. Started by SweeT_EviL,

    אם אני רוצה לשחק CS 1.6 / CSS ברשת, לא באינטרנט, איך אני עושה את זה? יש הרי את הSTEAM... דרך אגב, יש לאחד מהם או לשניהם DEMO?

    • 5 תגובות
    • 902 צפיות

דיונים חדשים בפורומים