עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by DEMON HUNTER,

    בבקשה אני זקוק לפיקס דחוף אני לא רואה שום כתוב במשחק ואני משתגע אז בבקשה אני זקוק ללינק.

    • 2 תגובות
    • 904 צפיות
  2. Started by deathreaper123,

    הורדתי למחשב שלי לפני זמן מה שלוש משחקים ובשלושתם יש אותה בעיה: המחשב שלי נכבה לסירוגין כשאני מדליק את המשחק, כלומר פעם אני מדליק את המשחק הוא עולה והפעם הבאה לא, להפך הוא נכבה ומאתחל את המחשב. לפעמים בתוך המשחקים המשחק יורד למטה, כאילו עשו לו מיזעור, וכשאני מנסה ללחוץ על האייקון של המשחק הוא מאתחל מדי פעם את המחשב. במשחק אחד אפילו באמצע המשחק הוא יכול לאתחל סתם את המחשב ואני לא יודע מה לעשות. המשחקים הם Need for Speed Underground 2 The Sims 2 GTA Vice City וכן אני יודע שזה ממש משחקים מעפנים אבל המחשב שלי די ישן ומעפן גם ככה. מה לעשות, למה זה קורה ואיך לתקן את זV?

    • 2 תגובות
    • 904 צפיות
  3. יש לי RADEON 9550 והמשחק Carom3D ל א זז לי חלק,אני לא יודע מה הבעיה עשיתה כבר הכל: עידכון לכרטיס מסך שיחקתי כבר בכל ההגדרות של המשחק... אולי למישהו ממכם יש פיתרון?

    • 1 תגובה
    • 904 צפיות
  4. Started by IlanF,

    תלחצו לתמונה המלאה אני כבר לקראת הסוף של המשחק.. אני יודע שאני אמור לקפוץ כאן מעלה הגדר, אבל הרווח הפסיק לתפקד במשחק (שיניתי גם את מקש הקפיצה למקש אחר אבל גם זה לא עוזר) נראה כמו באג רציני כי עד עכשיו היתי יכול לקפוץ. למישהו יש רעיון מה לעשות עכשיו חוץ מNOCLIP?

    • 6 תגובות
    • 904 צפיות
  5. Started by Guarding angel,

    אחד המשחקים היפים לPC למי שרוצה להתרשם ממנו http://www.gamespot.com/pc/action/coldfear/index.html?q=COLD%20FEAR

    • 3 תגובות
    • 904 צפיות
  6. שלום הבעיה הזאת קראה גם במחשבים של חברים שלי... אני לא ממש יודע מה גרם לה אבל הבעיה היא שאני מתחיל תמשחק סופר בערך עד 3 ואז הוא ניתקע וזה לא תקיעה כאילו המחשב ניתקע ריסטרט זה כמו תקליט שבור! נגיד יריתי וזה ניתקע, אז התמונה תישאר תקוע והסאונד חוזר על עצמו... בלופים! ואחרי חצי דקה המישחק חוזר לעצמו ונתקע שוב כעבור 3 שניות ב3 שניות האלה שמתי לב שבNET_GRAPH (איפה שכתוב את הFPS ושאר השטויות כגון UL\DL, פינג וכדומה) יש שם שורה שכתוב בה "MS:" ומספר שמגיע ל10000 בערך שבדרך כלל אין שם מספר בכלל...

    • 3 תגובות
    • 904 צפיות
  7. הפעם roguelike בחלל. לא ממש חדש. נתקלתי בו במקרה. הביקורות טובות, הציונים מאוד גבוהים(84 metacritic). ניסיתי ואהבתי. המשימה: לברוח מצי ספינות המורדים שטסים בעקבותכם. לקפוץ ממערכת למערכת, ומסקטור לסקטור. בדרך להספיק כמה שיותר בזמן שצי המורדים מכסה את המפה כמו גל, לפני שאתם נמלטים לסקטור הבא. ואחרי הרבה נסיונות, וקצת מזל, אולי תגיעו לסוף המשחק עם מידע חיוני לכוחות הפדרציה, תביסו את ספינת הדגל של צבא המורדים, ותשימו סוף למלחמת האזרחים. מגוון גדול של נשקים, שדרוגים, ספינות, טקטיקות, אירועים מפתיעים. כיף וממכר מאוד.

    • 8 תגובות
    • 904 צפיות
  8. Started by Jexsu,

    http://www.twitch.tv/jexsutv http://www.twitch.tv/jexsutv http://www.twitch.tv/jexsutv

    • 0 תגובות
    • 904 צפיות
  9. Started by ilaysk,

    אני לא יודע אך עדיין אין דיון רישמי אבל ניראה לי הזמן שהיה אחד אני סיימתי את המשחק אז מי שצריך עזרה שרק ישאל

    • 5 תגובות
    • 904 צפיות
  10. Started by lir@n,

    שלום כולם !! לאחר התקנת המשחק LOTR The Return of the King הפעלתי אותו כולי נרגש וציפיה...בכל אופן מי שמכיר את המשחק יודע שאחרי הסרטון אתה כאילו נכנס לסרט... אוקיי נלחמתי עם כולם תיפסתי למעלה ירדתי למטה פיצצתי את העגלה אחרי זה יש סרטון ואז הוא אומר.. "הקרב על משהו נגמר ועכשיו מתחיל הקרב לארץ התיכונה" אחרי המשפט הזה המשחק זורק אותי החוצה עם קוד ארור מוזר.. יש למישהו מושג מה עושים? בתודה מראש לירן

    • 1 תגובה
    • 904 צפיות
  11. עדיין לא ממש מבינים מה זה Prey ואיך הוא קשור לכותר בעל אותו שם שהושק לפני עשור? עכשיו אתם מוזמנים לגלות פרטים נוספים במסגרת סרטון רשמי חדש לכתבה

  12. Started by sheff2k1,

    איסיקיו 164931364

    • 0 תגובות
    • 904 צפיות
  13. יש לי את Jedi Academy מהם כל שאר המשחקים שבאו אחריו בסדרה? תודה מראש לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 904 צפיות
  14. Started by pres,

    היי, מוזמנים להצטרף לדיסקורד הגדול בישראל למשחק Call Of Duty יש שחקני PC וקונסולות. יכולים לחפש חברים חדשים לשחק, יש בוט מתוכנת שמראה לכם את כל הנתונים של השחקן שלך(כולל זמן משחק, הריגות ו KD) וכמובן חדרים לפי גילאים ורמות. על מנת להצטרף יש ללחוץ על Join Server בכתום https://discord.me/codwarzoneisrael ברוכים הבאים

    • 0 תגובות
    • 904 צפיות
  15. Started by giliboy,

    בשלב שאני מתפס על גדר ואז נכנס לבניין אחרי שצותתי לאנשים במעלית אני אמור לפרוץ למחשב של ניקולס משהו..... איך אני מגיע למשרד שלו??? עלתי במעלית נכנסתי לאיזה חדר משם עלתי לתעלת איורור וסרקתי את כל המקום ואני לא יודע איפה להמשיך....וגם עליתי לגג מה עושים????

    • 4 תגובות
    • 904 צפיות
  16. לאחר התקנה של כמה וכמה דברים (לא יודע מי האשם) המשחק (הנסיך הפרסי: הלוחם בפנים) מתחיל לקרטע ולקפוץ. יש לציין שאני הגעתי כבר לחצי המחשק בלי הבעיות האלה (הקבר שבו הוא מחליט להשיג את המסיכה המפוצלחת). האוטוראן של הסידי (המקורי) נותן לי בעיה עם EAX.DLL לאחרונה התקנתי את הדרייברי סאונד של אנווידיה - זה יכול להיות קשור? עריכה - לא האוטוראן אלא הקובץ POP2.EXE על הסידי אם לא תהיה ברירה ואני אצטרך להתקין מחדש אז אני צריך לדעת איפה מאוכסנים קצבי השמירה. נ.ב. יש אפשרות להריץ אותו על רזולוציה גבוהה מ- 1280*960? המסך שלי 1280*1024 ופיקסול זה דבר לא נעים לדעת הכלל. נ.ב 2 משחק אחר של אותה חברה (SC:CT) לא עושה שום בעיה. בתודה, הספרשלהשיגעון. מקווה שיש פתרון, זה בלתי אפשרי לשחק עם הקפיצות…

    • 2 תגובות
    • 904 צפיות
  17. Started by n9555,

    אני נכנס למשחק ואז עושה חפש שרתים ב middlr east על כול ה latency וזה לא מצא שרתים ואז עשיתי אותו דבר אבל על כול אזור בעולם ואין לי שרתים!!!

    • 5 תגובות
    • 904 צפיות
  18. Started by nore0,

    כשאני מפעיל את Counter-Strike ה-Steam עולה אני לא יודע מה צריך לעשות ???

    • 6 תגובות
    • 903 צפיות
  19. http://www.escapistmagazine.com/news/view/91844-Valve-Replies-To-Fake-Order-Form-For-TF2-Items בקצרה, לקוח שלח ל VALVE קופון לרכישת נשק למשחק TF2 שפורסם בתור פרסומת/בדיחה. הוא היה בטוח שהוא הצליח לעבד על VALVE אך שם החליטו לא להישאר פרייארים ושלחו לו תגובה משעשעת יותר. כנסו וקיראו. ד"א - כנראה בגלל זה הם עדיין לא שיחררו עדיין את Half-Life 2: Episode 3 - הם עסוקים מידיי בבדיחות

    • 0 תגובות
    • 903 צפיות
  20. Started by asafyy,

    אם כן שלחו הודעה בבקשה בפרטי.

  21. לכל החובבים שחיכו הרבה זמן למשחק חדש בסידרה. סוג של ספין אופ , נראה מעניין ואפילו לא יקר בהזמנה מוקדמת. https://store.steampowered.com/app/882100/XCOM_Chimera_Squad/

    • 0 תגובות
    • 903 צפיות
  22. Started by Shavoigen,

    שלום התחלתי אתמול לשחק בפיינל פנטסי 7 ואחרי כמה זמן שאני משחק ושומר סגרתי את התוכנה ועכשיו שאני מנסה להעלות שוב את השמירות הוא לא מראה לי שום שמירה מה אני לא עושה נכון? תודה לכל העוזרים נ.ב מצטער מראש אם זה לא הפורום הנכון

    • 3 תגובות
    • 903 צפיות
  23. Started by Cyron,

    היי קיבלתי beta key ל-sc2, הבעיה אני לא מצליח לשחק בגלל איטיות מטורפת יש לי אינטרנט 5/0.5 ב-013, פתחתי פורטים וניסיתי הכל ללא הצלחה האם הבעיה עם 013 ? איך הם במשחקי רשת ?

    • 3 תגובות
    • 903 צפיות
  24. Started by a_halachmi,

    טוב לפני כמה חודשים הייתה לי בעיה שהקו טעינה נתקע באמצע ואז המחשב נתקע. התקנה מחדש לא עזרה וכלום. הבעייה הסתדרה מחקתי כל מיני זבל מהמחשב עכשיו לא שיחקתי במשחק איזה חודש עכשיו אני בא להפעיל אותו ואותה בעיה אבל הפעם הוא שם את ההודעה המוכרת של xp עם שגיאה בקובץ aclayers.dll מישהו יודע מה זה הקובץ הזה ואיך לפתור את הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 903 צפיות
  25. Started by 1immortal,

    כנראה תחת שם אחר , ורק בפיתוח של monolith , אבל אני מאמין שהם בהחלט לא יאכזבו . לקוח מכאן : http://www.totalvideogames.com/news/F.E.A.R_Sequel_Confirmed_9359_5525_0.htm

    • 3 תגובות
    • 903 צפיות

דיונים חדשים בפורומים