משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
-
המשחק רץ על מחשב חדש וחזק... E8400 550W HD4850 על מסך 22" ולפעמים יש פסים כאלו שעוברים את המסך ומפריעים.. ניסיתי לשחק עם הHETZ של הקצב רענון של המסך וזה השפיע אבל לא פתר לגמרי את הבעיה... הHERTZ הכי גבוה שאפשר לשים זה 75 כל הדרייברים מותקנים ואני לא רואה סיבה לבעיה. תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 905 צפיות
-
-
היייי כולם בשעה טובה אחרי שסיימתי י'ב והייתי תקופה מכובדת בחו"ל חזרתי הבייתה וממתין לגיוס (או ללימודים ) בנתיים אני לא עובד ויש לי הרבה זמן פנוי אז אני צריך בבקשה המלצות למשחקים. אני משחק פעולה - גוף ראשון ואסטרטגיה זמן אמת (אבל עם בסיסים, לא רק להזיז כוחות ממקום למקום) מה שיש לי בנתיים זה: אסטרטגיה - c&c3, warcarft3 שניהם מדהימים אבל די ישנים פעולה - COD4 (סיימתי היה מדהים), crysis (לא אהבתי) (אני שוקל את הcrysis החדש, שמעתי שהוא יותר מהיר ועם יותר אנדרנלין), UT3 (בדרך) יש לכם עוד המלצות? כל דבר שיעביר לי קצת את הזמן בצורה יותר אינטראקטיבית מאשר לראות טלביזיה כל היום. (ורק כדי לא לצאת חסר חיים - אני יוצא וכמעט כל יום פשוט תמיד יוצאים בלילה גם כי חם וגם כי חלק מהחברי…
-
- 8 תגובות
- 905 צפיות
-
-
שיחקתי TMM ובאמצע קרס כבל ראשי של חשמל וחצי מהעיר הייתה חשוכה עכשיו אני חוזר לשחק אני רואה שקיבלתי leave % ואני לא יכול לשחק יותר TMM הסברתי להם את הנושא בצורה יפה ורשמית והם בכל זאת שמים זין וטוענים שלא אכפת להם אם זה אשמתי או אשמת חבר החשמל מה אני עושה? נימאס לי כבר לשחק פאבליק
-
- 1 תגובה
- 905 צפיות
-
-
בואו לקבל הנחות ברשת לרגל יום הולדתה של יוצרת סדרת Hitman והצעות מעניינות נוספות בימים הקרובים לכתבה
-
- 2 תגובות
- 905 צפיות
- 1 follower
-
-
-
תמליצו לי בבקשה על כמה משחקים טובים למחשב לחופש כי משעמם רצח , אני רוצה משחקי פעולה או מרוץ תודה.
-
- 7 תגובות
- 905 צפיות
-
-
מידע: http://pc.gamespy.com/pc/call-of-duty-2/ ScreenShots: http://media.pc.gamespy.com/media/620/620769/imgs_1.html תאריך יציאה: November 1, 2005 עוד שלושה חודשים סוף סוף יוצא המשחק כבר נמאס לי מרוב השנים שחרשתי על COD הראשון, השני בסדרה יהווה ריענון
-
- 3 תגובות
- 905 צפיות
-
-
ראיתי כמה תמונות של Rainbow Six: Vegas ובאמת משחק ממש יפה... הוא רק ל XBOX או שהוא גם למחשב?? http://media.xbox360.ign.com/media/815/815419/imgs_1.html
-
- 4 תגובות
- 905 צפיות
-
-
מההארד דיסק!!! מה הקטע? יש איזה פאטץ או משהו?
-
- 10 תגובות
- 905 צפיות
-
-
הגעתי למשימה שאני צריך להרוג 80 זומבים בבית..אחרי שאני הורג את כולם זה יוצא מהמישחק וקופץ חלון עם הבעיה: AWZombieTom Save9.AWZombieTom5 moved without proper hashing History: FCollisionHash::RemoveActor <- AActor::KFreezeRagdoll <- UObject::ProcessEvent <- (AWZombieTom Save9.AWZombieTom5, Function AWPawns.AWPerson.Destroyed) <- ULevel::DestroyActor <- (AWZombieTom Save9.AWZombieTom5) <- UObject::ProcessEvent <- (AWZombieTom Save9.AWZombieTom5, Function AWPawns.AWZombie.RagdollAlive.PostLoadGame) <- UGameEngine::LoadMap <- LoadURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop WTF?!
-
- 4 תגובות
- 905 צפיות
-
-
משחק מכות Capoera Fighter 3 FLASH מדליק אפשר לשחק בלי להוריד מה אתם חושבים אליו? http://www.shockwave.com/contentPlay/shockwave.jsp?id=capfighter3&prep
-
- 9 תגובות
- 905 צפיות
-
-
השבוע הרכבתי מערכת מחשב חדשה, מבוססת amd/ הכרטיס בתצורהת PCI-X ועושה שימוש בדרייבר 66.93, הרשימ והעדכני ביותר מבית אנוידיה. הדייירקט אקס העדכני ביותר, הדרייברים לצ'יפסט העדכניים ביותר וגירסת המשחק 1.0. הגרפיקה נראית "שרופה" בכל מהלך המשחק ונראה שכל האפקטים פשוט מבוטלים, כדוגמת המים. כבר תראו בתמונות האם הבעיה היא בדרייבר? זה המשחק היחיד שאני חווה איתו בעיות, נכון לעכישו. [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 8 תגובות
- 905 צפיות
-
-
אני מת לשחק את זה ככה ! בינתיים אני לא מצליח אפילו לא במסך במלא...
-
- 0 תגובות
- 905 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=25638028&sid=6171079&tag=latestnews;title;0 אוי, מצוין! רק שיעשו אותו כמה שיותר קרוב לראשון ולא לשני שמיקרוסופט הרסו.
-
- 8 תגובות
- 905 צפיות
-
-
התקנתי אתמול את המשחק,ואז שהתחלתי לשחק ראיתי שהגרפיקה ממש אבל ממש גרועה הרבה יותר גרוע מהמשחק הקודם (אני חושב שזה הגרפיקה הכי גרועה שראיתי) לא רק שלא רואים טוב הכל נראה ממש מטושטש ממש לא כיף לשחק ככה. יש לי כרטיס מסך קצת ישן אבל אני לא חושב שזאת אמורה להיות הבעיה. בהגדרות של הגרפיקה יש רק RENDER DETAIL ו רזולוציה שמתי רזולוציה 1024:768 ו RENDER 8 (כמעט הכי גבוה) ועדיין רואים גרוע,לא רק זה המשחק אפילו עם הגרפיקה הגרועה עובד לאט ובכלל לא חלק. איך אפשר לשחק ככה?? זה רק אצלי? הנה כמה תמונות
-
- 4 תגובות
- 905 צפיות
-
-
אני מת לשחק את המשחק הזה,למישהו יש איזשהו רעיון? רק אל תגידו לי להשתיל windows אחר.
-
- 0 תגובות
- 905 צפיות
-
-
לאחרונה החלו בעיות מוזרות במשחק השחקן נראה כאילו הוא רץ במקום למשך שנייה~, הFPS לא משתנה באותו רגע (נשאר באיזור ה70~) או למשל בזמן שאני קופץ, זה קורה כל 10 שניות לסירוגין. ניסיתי repair install למשחק, סרברים עם מ1 עד ל100 פינג... האינטרנט מהיר מאוד, 10 מגה Upload. דרייברים /ישנים חדשים יותר. http://www.upf.co.il/file/8032996.html http://www.speedtest.net/result/1680758056.png מה אפשר לעשות? תודה!
-
- 0 תגובות
- 905 צפיות
-
-
חבילת ה-Humble Bundle החדשה מספקת משחקים צנועים שגם נראים נהדר תודות למנוע הנודע של חברת Epic Games לכתבה
-
- 0 תגובות
- 905 צפיות
- 1 follower
-
-
אני משחק על 1024X768 ויש קרטועים מידי פעם. <---מפרט
-
- 10 תגובות
- 905 צפיות
-
-
Need for Speed ProStreet יוצא ב13 לנובמבר להמשך של הסדרה המעולה של nfs לא יודע אם מישהו ישים לב למשחק כי באותו זמן יוצא גם crysis\cod4\ut3 יש פה עוד מידע: http://www.nfsunlimited.net/prostreet/gameinfo
-
- 13 תגובות
- 904 צפיות
-
-
משחק אינדי בסגנון roguelike: http://en.wikipedia.org/wiki/Roguelike Overview -Choose from 3 Character classes - Marine, Scout, and Engineer, each with different advantages. -Go up levels and improve your skills by fighting monsters, salvaging technology, and crafting equipment and weapons. -Fight dozens of enemies from the Sword of the Stars universe. -Use over 30 weapons and armor-types including laser guns, flame-throwers, plasma cannons, powered Brawler armor and lightning blades. -Use randomized augmentation items to modify your weaponry and armor. They're different every play-through - you won't know what they do until you use them. -Find and craft spec…
-
- 0 תגובות
- 904 צפיות
-
-
המפרט שלי רשום בצד, בכל מקרה בהמשך לטרד הזה שפתחתי ולא קיבלתי תשובה ברורה - http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=550294.0 השאלה שלי כאן היא דבר ראשון, אם לפי הט׳רד שכבר פתחתי אין הבדל יותר מדי בביצועים במשחקים, אז מדוע כשאני מריץ היטמן החדש או farcry3 המחשב בקושי סוחב עם רזולוציה טבעית (1680-1050) והגדרות גבוהות? הרי הכרטיס אמור להספיק... אם אקבל תשובה גם לזה וגם האם כדאי לי לרכוש q9400 במקום הe8400 כי אראה הבדל ברור בביצועים והמעבד לא יעשה צוואר בקבוק לכרטיס מסך (אם הוא עושה בכלל) , אז אני אשמח מאוד
-
- 2 תגובות
- 904 צפיות
-
-
-
יש לי רידאון 9700 פרו של ג'יגהבייט עם קאטליסט 3.8 ודירקט איקס 9 ואני מפעיל את פיפא 2004 והוא מתחיל לכבות ולהדליק תמסך בלי הפסקה מישהו נתקל בזה או שזה רק במחשב הדפוק שלי?
-
- 6 תגובות
- 904 צפיות
-


