עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by davidcohen,

    אחים שלי, יש דרך להוסיף את מקש הבאקדאוון לNBA 06 ??? למשל איזו העתקה לפינקס רשימות של המקשים[של NBA 06] מהפנקס רשימות של המקשים של NBA 05 את השורה או השורות של המקש באקדאוון??? בבקשה תכתבו דרך להוסיף את זה או שמשהו שמבין בזה קצת ינסה לעשות מה שאני רשמתי תודה

    • 0 תגובות
    • 906 צפיות
  2. Started by MaTaN~,

    יש לי את המשחק הנ"ל (אני לא יודע אם חשוב לציין אבל הוא 4 דיסקים ולא בתוך דיסק אחד של DVD), אני לוחץ על התקנה והוא רושם לי ככה: Installation cannot continue because this game requires DirctX 9.0c or higher to be installed on your system. ואחרי זה כתוב שאני יכול להוריד את ה- DirctX מהאתר של מיקרוסופט ורשום שם www.microsoft.com/windows/dirctx בקיצור נכנסתי לאתר ולא הצלחתי להוריד! אז נכנסתי ל- www.download.com ומשם הורדתי את אותו הדגם DirctX 9.0c התקנתי אותו ועדיין ההתקנה מראה לי את אותה בעיה! מישהו יכול לעזור? תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 906 צפיות
  3. כמובן שהכוונה לכאלה שאין כבר אפשרות בנויה בהם... לדוג': Capitalism 2

    • 0 תגובות
    • 906 צפיות
  4. Started by eranmor,

    אני צריך ADDON ששומר את ההיסטוריה של המייל ומציג אותה לבקשתי, או לחילופין היסטוריה של AH של דברים שקניתי ומכרתי יש דבר כזה?

    • 3 תגובות
    • 906 צפיות
  5. Started by ROEY--1,

    שחום לכולם לאחרונה קניתי מחשב חדש - יש לי בעיה קטנה בו כאשר אני מעלה משחקים מסוימים הווינדוס (2000) שלי פשוט מקטין ממזער אותם לשורה הקטנה למטה אבל אני שומע את המשחקים פועלים ורצים..כאשר אני לוחץ על מנת להגדילם שוב הם עולים לרבע שנייה ושוב פעם ממוזערים לאחר שאני לוחץ עליהם לפעמים איזה 15 פעם להגדילם הם מסתדרים ועולים--חלקם לא עולים כלל... אם מישהו מכיר בעיות שעלולות לגרום למקרה זה תעזרו לי בקשה...

    • 7 תגובות
    • 906 צפיות
  6. Started by zoyaniv,

    שלום יש לי מחיצה עם קובץ SFV ועוד 81 קבצים עם סיומת מ 001 עד 081 אני לא מצליח לאחד אותם או לחלץ את הקובץ אימאג מהם איך אני אמור לעשות את זה תודה מראש[br]פורסם בתאריך: 1.04.2007 בשעה 11:16:52 הסתדרתי מצטער תודה אפשר למחוק/לנעול

    • 1 תגובה
    • 906 צפיות
  7. Started by DS,

    http://gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=99279 יקראו לזה Battlefield: Bad Company וזה יהיה רק עבור ה 360 וה PS3.

    • 2 תגובות
    • 906 צפיות
  8. זה מרגיש כאילו המשימה בלטי אפשרית אם מנסים לשחק במצב מהאוויר גם כשניסיתי לקפוץ מחייל לחייל לא הצלחתי לשרוד עד הסוף כי אני נשאר רק עם חיילים ולהם יש כל מיני רובוטים משוריינים הרעיון נחמד מאוד אבל זה מרגיש כאילו טיפה חיפפו בביצוע, או שאני פשוט עושה משהו לא נכון

    • 3 תגובות
    • 906 צפיות
  9. Started by azaz,

    למה אסור לתת פה לינקים להורדה של משחקים או פורום בקשות למשחקים מה רע בזה?

    • 2 תגובות
    • 906 צפיות
  10. בדוק שכבר מישהו ראה את זה ואולי אפילו פרסמו את זה כאן.. אבל אין לי מושג ולא עולה כסף לפרסם שוב - http://video.google.com/videoplay?docid=-2139555376132383479 מצחיק וחמוד..

    • 2 תגובות
    • 906 צפיות
  11. Started by noodle,

    שלום חברים, Dead space bundle הכולל את שני המשחקים בסדרה ב-8 דולר. http://www.gamefly.com/Download-Dead-Space-plus-Dead-Space-2-Bundle/5005281/?adtrackingid=cmju029 אני אישית ממש אהבתי את המשחק הנ"ל, אחד המשחקים היותר טובים והמפחידים ששיחקתי.

    • 0 תגובות
    • 906 צפיות
  12. Started by FatherBoard,

    אני מפעיל את המשחק, וכשאני נכנס ל-single player ואז ל-story נפתחת אפשריות לבחירת חללית, לדיבור עם אנשים וכו', אבל איך מתחילים לע----ל את המשחק?

    • 5 תגובות
    • 906 צפיות
  13. ממש מתחשק לי להתקין את המשחק,הורדתי אותו (פשוט חיפשתי בגוגל,אני מניח שזה חוקי) והוא אומר שיש בעיה משהו עם 32 ביט 64 ביט ותהיתי אם זה אפשרי להריץ את המשחק על המערכת בדרך כלשהי. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 906 צפיות
  14. Started by Tanya,

    הי. האם זה כמו Warcraft?... קונים את הדיסק ומשלמים כל חודש? תודה.

    • 7 תגובות
    • 906 צפיות
  15. Started by Shoshinga,

    הי לכולם, ביום שישי הבא ה-13.7.12 אני מארגן ערב הילו באשדוד. 3-4 אקסבוקסים, אנשים טובים והעיקר אווירה הילואית מטורפת. חטיפים ושתייה קלה עליי לפרטים השאירו מייל או פלא. נשמח לראות פרצופים חדשים.

    • 0 תגובות
    • 906 צפיות
  16. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/far-cry-4-%d7%9e%d7%95%d7%9b%d7%9f-%d7%95%d7%9e%d7%96%d7%95%d7%9e%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%90%d7%aa-%d7%90%d7%9c-%d7%94%d7%a7%d7%a8%d7%91/

    • 0 תגובות
    • 906 צפיות
  17. Started by Versace,

    שלום לכולם אני עוקב בקביעות אחרי האתר שלכם ואני נהנה לראות דברים מעניינים וחדשים. מקווה להשתלב לאט לאט עם החברים והיה סבבה.. טוב אז ככה.. יש לי במחשב את המשחק הזה והוא בקובץ RAR. כשאני פותח אותו מופיעים לי מלא קבצים דחוסים של RAR. אני לא מוצא קובץ התקנה מה אני עושה? איך אני יכול להתקין את זה? תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 906 צפיות
  18. Started by Classified,

    מישהו יכול להמליץ על משחק אסטרטגיה טוב? משהו בסיגנון RISE OF NATIONS הראשון משחק מודרני כזה ולא סוסים וכו בבקשה לא להציע גנרלס

    • 7 תגובות
    • 906 צפיות
  19. Started by elad76,

    כשאני שם על הכי נמוך = הוא בממוצע על 30! כשאני שם על גבוה=הוא כבר במטוס על 20.. כשאני שם על מדיום = אותו הדבר 20-30.. קיציר:המשחק זז לאט..מה לעשות? יש לי דרייבר הכי עדכני של ATI וDX9

    • 7 תגובות
    • 906 צפיות
  20. כותרת???

    • 12 תגובות
    • 906 צפיות
  21. Started by IlanF,

    משום מה יש לי בעיות מוזרות בגרפיקה של המשחק.. בעיקר ליד מים. תראו בתמונה שהוספתי.. האזור הבהיר בצד ימין. זה מופיע בכל מקום שיש באזור מים. מה אפשר לעשות עם זה? וסתם מתוך התעניינות, אם אני משנה את כל הטקסטורות של המשחק לטקסטורות ברזולוציה גבוהה יותר, הגרפיקה תיהיה טובה יותר? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 906 צפיות
  22. Started by Gotze,

    חברים כוכב ראשון כבוד אני מתרגשת תפרגנו קצת WOW OMG וכמובן ממטוזה ADV

    • 6 תגובות
    • 906 צפיות
  23. Started by devilo,

    יש אפשרות לשחק עם מחשבים של המקום לשתיים מאצלנו יש כמה בעיות עם המחשבים.אם כן כמה צריך לשלם וצריך להביא רק ציוד ?

    • 3 תגובות
    • 906 צפיות
  24. Started by RonenIL,

    סיימתי להוריד ולהתקין את המשחק היום בבוקר בהצלחה... אך משום מה אני לא מצליח להפעיל את המשחק עצמו. כאשר אני מפעיל את המשחק הוא נותן לי שיש איזו בעייה כלשהי עם Securom סימנתי V בוירטואל דימון ליד האופציה הזאת אך עדיין המשחק לא עולה. אין שום קראק בדיסק לגבי NOCD או משהו כזה.. אני מקווה שמישהו התקין כבר את המשחק ויוכל לעזור לי . תודה לעוזרים. (מצורפת תמונה) [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 906 צפיות
  25. Started by udicol,

    וואללה.

    • 9 תגובות
    • 906 צפיות

דיונים חדשים בפורומים