משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
-
אני רוצה לשחק עם חבר אבל אני לא מבין תעניין אם האי פיי וגם כול הקטע לארח או ההפך מישהו יכול לעזור בבקשה??? אני ישמח מאד
-
- 1 תגובה
- 907 צפיות
-
-
אני וחבר שלי אומרים שבשביל שמחשב יריץ משחקים טוב צריך דבר ראשון להשקיע בכרטיס מסך עכשיו בקשר לדבר השני אני אומר שצריך להשקיע בזכרונות וחבר שלי אומר במעבד... עכשיו קחו דוגמא ותגידו מה יריץ יותר טוב משחקים: כרטיס מסך רדיון 9800 פרו בשני מחשבים באחד מעבד 1.4 ו256 MB ובשני מעבד 2.0 ו128 MB מה יעבוד יותר טוב
-
- 3 תגובות
- 907 צפיות
-
-
מישהו יודע מתי NBA LIVE 2003 יוצא למחשב? אולי מישהו יודע את הדרישות של המשחק???
-
- 1 תגובה
- 907 צפיות
-
-
יש שלושה פאצ'ים עד כמה שידוע לי : 1. 1.9 2. DirectX 11 ultra settings 3. High textures שני העדכונים האחרונים הם אופציונלים כמובן. השאלה שלי היא מה סדר ההתקנה של הפאצ'ים האלה. תודה.
-
- 0 תגובות
- 907 צפיות
-
-
תסתכלו על התמונה. זה בראיית לילה ב- FAR CRY. תגידו לי אם ככה זה צריך להיראות. [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 9 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שלום לכולם אני חדש בעולם של MMORPG וניסיתי את ה TRAIL של swtor ומאוד נהניתי. יש לי שאלה שאולי תיראה טיפשית, אבל תסלחו לי כי אין לי שום נסיון במשחקים המוניים ברשת. יש אפשרות לחלוק חשבון עם מישהו שמשחק בצורה קבועה? או שיש לשרתים אפשרות לאתר שמשחקים בדמויות שונות ממחשבים שונים ואז חוסמים את החשבון? אני שואל מכיוון שאני משחק לעיתים רחוקות (עבודה, לימודים), ואני לא מתכוון בינתיים ליצור חשבון בתשלום, אז תהיתי אם זה נפוץ שמישהו אחר יאפשר לי לשחק דרך החשבון שלו בדמות שאני אפתח. שוב, יכול להיות שזאת שאלה שלא שואלים, אבל באמת שאין לי מושג, אז אל תצלבו אותי אם יצאתי אהבל\קמצן\שם-תואר-שלילי-כלשהו תודה
-
- 2 תגובות
- 907 צפיות
-
-
מדריך 1.0: שלום כולם! אני כבר בערך חודשים עובד עם האדיטור הנחמד של CRYSIS והחלטתי לפרסם פה כמה מדריכים שלמדתי. התוכנה מאוד פשוטה לתיפעול אחרי שלומדים אותה קצת. המדריכים הם שלי ואין לאף אחד זכות לפרסם אותם תחת שמם או בלי אישור שלי! מדריך ראשון: יצירת שלב ראשון שלכם! 1) להתחלה יש להתקין את האדיטור שממוקם בתקייה SANDBOX 2 בדיסק של המשחק, עשו זאות. 2) הערה חשובה: לא לעדכן את המשחק לשום גרסה אחרת חוץ מהמקורי, לא 1.1 ולא 1.2. יש בהם באג שקורס כשמנסים להביא אוייבים למפה. 3) או קיי אחרי שפתחתם את התוכנה, תלכו לFILE -> NEW, יופיע לכם חלון כזה: כמו שאתם רואים סימנתי 2 ריבועים באדום, בריבוע העילון תתנו שם למפה, ובתחתון זה בחירה של גודל המפה שלכם... אנחנו ניבחר 512X5…
-
- 3 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי את המשחק הנ"ל אבל אין לי סיריאל שמתאים למשחק ברשת ... אני זקוק בבקשה לעזרה במציאת סיריאל אמיתי של המשחק, או כל דרך אחרת בשבי לשחק ברשת. תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 907 צפיות
-
-
בוקר טוב לאט לאט מצטברים אצלי המון המון משחקים קלים. [משחקים בסגנון http://www.bigfishgames.com/], בקרוב תיהיה לי ספריה ענקית, ומה שעשיתי זה פתחתי תיקייה ב כונן D: , ובתוך התיקייה אני מתקינה את כל המשחקונים האלה, האם זה בסדר, או שעדיף במקום אחר, ולמה? לא רציתי להעמיס את כונן C... תודה.
-
- 5 תגובות
- 907 צפיות
-
-
אני מוכרח לדעת את ההבדלים, הפרטים שמשנים, ומדוע לעזאזל הפרשי המחירים בין פלייסטיישן 3 לבין xbox360 גדולים כל כך? *צריך לציין שסרקתי את האינטרנט הלוך ושוב בסירטוני השוואה וביקורות על משחקים. רציתי לשמוע את דעתכם
-
- 9 תגובות
- 907 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק והוא עולה אני רואה את הסרטים ואז במקום להכנס לMENU זה מחזיר אותי חזרה ל WINDOWS . יש למישהו מושג למה ?
-
- 3 תגובות
- 907 צפיות
-
-
תמיד חלמתם לשלוט על צבא של ספרטנים ולהוביל אותם לניצחון אל מול חייזרי ה-Covenant? בקרוב תהיה לכם הזדמנות לכך, גם בקונסולות וגם במחשב האישי לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/הפתעה-נעימה-halo-wars-2-נחשף-ויגיע-גם-למחשבים-הא/
-
- 0 תגובות
- 907 צפיות
-
-
למה אני לא מצליח להסיר את הסאן אנדריאס מהמחשב שלי?! כשאני הולך להסר תוכנות, ולוחץ על הGTA, הוא נותן לי את ההודעה הזאת: Error Loading C:/progra~1/common/~1/instal~1/profes~1/run time/10/50/intel32/ctor.dll the specified module could not be found. מה הבעיה?!
-
- 1 תגובה
- 907 צפיות
-
-
אז מה קורה חברים כאן מדבר CapthinVordexGaming\רפאל אלפסי איך שבא לכם לקרוא לי.. אז בואו ניגש לעיינין.. אני קומנטר חדש ואני רוצה גם לנסות לפתח את הגיימניג בארץ אז בואו אני יסביר לכם עלי קצת פרטים.. ------------------------------------- קוראים לי רפאל אברהם אלפסי אברהם על שם סבא שלי שנפטר ז"ל ורפאל על שם המלאך.. אני בן 13 ואני מבית שאן מה אני אוהב לעשות:לשחק עם חברים כדורגל ללכת איתם לפיצה/שווראמה לא משנה ללכת לראות משחק וכמובן לשחק במחשב... איזה משחקים אני אוהב במחשב:BF COD ונוסטלגיה.. איזה משחקים אני אוהב בכללי:כדורגל טניס פינג פונג -------------------------------------------------------- אז זה כמה פרטים עלי אני קומנטר קטן כמו שאומרים בכלל הגיל... אז אם את…
-
- 2 תגובות
- 907 צפיות
-
-
-
כפי שהכותרת אומרת , אני רוצה לדעת מתי המשחק הזה מגיע לישראל ,למישהו יש מושג ? :-\ תודה לכל העונים
-
- 8 תגובות
- 907 צפיות
-
-
-
טוב אני מת לשחק במשחק SSX ON TOUR ואין לי PS2 =\ וחבל. בכל מיקרה שמעתי שיש אימולטורים לPS2, יש למישהו מושג על אימולטור טוב? + מדריך =] וזה לא מעניין אותי אם זה יהיה אפילו על גרפיקה של 2 FPS רק שיעבוד. תודה רבה מראש לעזורים =]
-
- 6 תגובות
- 907 צפיות
-
-
if u have Battle field/tribes 2 cd key that works on MULITIPLAYER send me private msg ill trade for some HL good cd keys
-
- 2 תגובות
- 907 צפיות
-
-
יש כזה משחק כמו יוגיאו (YU GI OH) אבל יותר מעניין עם כל החוקים? או שאולי יש משחק של יוגיאו אבל עם כל הכללי?[br]פורסם בתאריך: 3.08.2008 בשעה 12:57:34 יש כזה? אין כזה?
-
- 1 תגובה
- 907 צפיות
-
-
-
הניסיונות להפוך את מערכת החלונות 10 לחלומם של כל הגיימרים ממשיכים גם עכשיו לכתבה
-
- 0 תגובות
- 907 צפיות
- 1 follower
-
-
טוב פחתי תמשחק הוא שאלה אותי אם אני רוצה לשנות את ההגדרות אוטיומתית ועשיתי "לא"(כבד"כ אני אני עושה "כן) ועכשיו הוא עושה לי בעיה בקשה תעזרו לי !!!! [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 906 צפיות
-
-


