משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
במשחק GRID / FUEL אני מנסה לשחק אם הגה וזה לא עובד לי , המחשב מזהה הגה מחובר חומרה וזה.. ובמשחקים כאילו אין הגה.. הוא לא עובד בGRID וגם בFUEL לא מצאתי בהגדרות שום דבר שיכול להפעיל את ההגה.. מישהו יכול לעזור ? ההגה זה MICROSOFT SIDEWINDER PRECISION RACING WHEEL
-
- 5 תגובות
- 909 צפיות
-
-
נתקעתי בשלב בשדה התעופה תמונה: http://img85.imageshack.us/img85/681/zxcxxxjw7.jpg מה עושים שם איך מתקדמים?
-
- 8 תגובות
- 909 צפיות
-
-
אהבתם את Serious Sam: The Second Encounter כשרק הושק בתצורה השטוחה שלו? אתם ככל הנראה לא תרצו לוותר גם על ההמרה שלו ל-VR שזמינה כעת בפלטפורמת ה-Steam לכתבה
-
- 1 תגובה
- 909 צפיות
- 1 follower
-
-
מתי יוצא המשחק האדיר הזה? יש לו איזה דמו או משהו כי ראיתי הרבה מדברים עליו ולא מצאתי שום לינק למשחק המלא
-
- 1 תגובה
- 909 צפיות
-
-
אני כרגע נמצא בדרגת Master Sergeant ואמור לעלות לדרגת First Sergeant , אני לכאורה עונה על כל הדרישות מבחינת ניקוד וכל basic badges הנתונים שלי http://bf2s.com/player/46298587/ מערכת הדרגות http://bf2.com/content/Ranks מישהו יודע למה אני לא עולה בדרגה ? שכחתי משהו אולי ?
-
- 6 תגובות
- 908 צפיות
-
-
לחבר שלי יש בעייה במשחק במחשב הנייד שלו קרה למישהו גם ?
-
- 5 תגובות
- 908 צפיות
-
-
עם בא לך לשחק צור איתי קשר באיי סי קיו לשלי 219728076#
-
- 1 תגובה
- 908 צפיות
-
-
age Of Mythology Gold ו age Of Mythology titan זה אותו משחק?
-
- 1 תגובה
- 908 צפיות
-
-
שלום!!! אני מחפשת משחק יפה של מכות לps2 אבל שיהיה זול שירן (בת)
-
- 8 תגובות
- 908 צפיות
-
-
משום מה יש לי לאגים במשחק הזה למרות שלא אמורה להיות כל בעיה ... יש איטיות מטורפת במיוחד כשיש מבט על היציע והאוהדים אך גם במחשק עצמו מורגשת איטיות מסויימת התופעה היתה לי גם עם כרטיסי מסך אחרי כמו 6800GT ו 7600GT , כל המשחקים האחרים עובדים חלק על הגדרות גבוהות רק הפיפא עושה בעיות יש לכם מושג מה הבעיה ? נ.ב מישהו הצליח להבין למה בהדגרות השליטה אי אפשר לשנות לדיגיטל ? זה פשוט לא שומר את זה אף פעם
-
- 7 תגובות
- 908 צפיות
-
-
גם בתקיה עצמה של המשחק אין קובץ הרצה של Uninstall , במצב זה איך למחוק נכון את המשחקים?
-
- 2 תגובות
- 908 צפיות
-
-
אין לי קול של דיבור כלומר אני רואה שמדברים ובכתוביות מופיע טקסט אבל אני לא שומע אותם זה מאופשר בהגדרות וכול הסאונד האחר של המשחק אני שומע אותו מצוין ( יריות וצלילים) היתה לי את הבעיה הזאת גם בדמו הרשמי של המשחק
-
- 1 תגובה
- 908 צפיות
-
-
הפסקתי לשחק במשחק לפני כמה חודשים, כי פשוט לא היה לי זמן, אבל עכשיו יש לי כמה שעות חופשיות פה ושם, כשאני לא עובד או לא יוצא מהבית, וחשבתי לחזור לשחק. פשוט, בתקופה שבה עזבתי את המשחק, נראה היה שהוא בתהליכי גסיסה והרבה עוזבים אותו. מה המצב כרגע? כדאי לי לשלם שוב על חשבון ולהתחיל לשחק, או שהוא לקראת הסוף?
-
- 8 תגובות
- 908 צפיות
-
-
לאחרונה קורה לי דבר מוזר. במהלך התקנת משחקים (קרה לי כבר ב2 משחקים) ההתקנה נעצרת וקופצת הודעת שגיאה. האם מישהו נתקל בזה אי פעם ויודע כיצד לתקן את הבעיה?
-
- 9 תגובות
- 908 צפיות
-
-
שלום מזה משחקים שכתוב שם משחקים ב- RIP לא יודע מזה ?
-
- 4 תגובות
- 908 צפיות
-
-
משחק גרוע,אני כל כך ציפיתי לו,שליטה חרא,גרפיקה לא רעה אבל שום דבר מיוחד,והכי גרוע אין savim למשל אם אתה נפסל אז המשחק יתחיל ממקום מוקדם יותר וזה ממש מעצבן. ניקוד 4/10 .....די גרוע
-
- 2 תגובות
- 908 צפיות
-
-
משחקים בסגנון indigo prophecy שפשוט סוחפים אותך עם העלילה שלהם...זה לפי דעתי הדבר הכי חשוב במשחק עלילה סוחפת אין לי בעיה עם כל סוג של משחק יריות,אסטרטגיה,קווסט. שיחקתי בהרבה סוגים אבל אף עלילה לא סחפה אותי כמו באינדיגו אשמח לשמוע מאוד על עוד משחקים כאלה שאתם מאמינים שהעלילה שלהם ממש טוב רק כמה דוגמאות נוספות diablo 2 כשאתה משחק בו בפעם הראשונה הסרטים והקווסטים הכל נורא סוחף vampire the mesqurade bloodlines max payne פשוט עלילה מצויינת וסוחפת נורא ומשחקים ששיעממו: far cry משחק טוב מבחינת אקשן ויריות אבל עלילה דיי חלשה ולא סוחפת strangle hold הרבה הרבה הרבה יותר מדיי יריות...נהיה משעמם פשוט. המשחקים החדשים שיצאו בזמן האחרון דיי איכזבו אז אשמח לשמוע הצעות למשחקים מכל הזמנים…
-
- 10 תגובות
- 908 צפיות
-
-
בא לי על משחק מירוצים חדש... אני מכיר את NEED FOR SPEED: MOST WANTED + CARBON אבל המשחקים האלה יותר מידי קלים בשבילי.... אין לי כל כך תחרות קראתי על כמה משחקים ורציתי לדעת על איזה מהם ללכת, אני מכניס שם גם את NFS כי אולי הוא באמת הכי טוב
-
- 11 תגובות
- 908 צפיות
-
-
כאשר אני מפעיל את המשחק TacticalOps מופיעה הודעת שגיאה שאומרת: הפעלת יישום זה נכשלה מכיוון שלא אותר WINDOWS.DLL
-
- 4 תגובות
- 908 צפיות
-
-
בשנה שעברה ראינו לראשונה את DOTA 2 בתחרות שהתקיימה ב GAMESCOM (גרמניה), קבוצת Na'Vi זכתה במקום הראשון ובמיליון דולר. VALVE אשרו שהשנה The International יתקיים ב PAX PRIME (שהרבה יותר קרוב ל VALVE). כמו כן הם אשרו ש DK ו Na'Vi (שכניראה תגן על התואר) היו הקבוצות הראשונות שהוזמנו לתחרות. התחרות תתקיים בין התאריכים Aug 31 ו- Sept. 2 (הפרש התאריכים בין GAMESCOM ו PAX PRIME יחסית קטן). http://blog.dota2.com/
-
- 0 תגובות
- 908 צפיות
-
-
אני מחפש GTA 2 או GTA 3 אם אתם יודעים איפה אפשר להוריד בחינם תתנו לי את האתר-אני מנסה להשיג כבר חודשיים ברשת ואני לא מצליח!!!! מי שיודע באיזה אתר אפשר להוריד חינם שיתן לי את הכתובת-אם אתם לא רוצי םלכתוב פה תיכנסו לאיי סי שלי ותכתבו שם את הכתובת... אי סי קיו- 269177714 תודה רבה-אליאור! דרך אגב מבקשים ממני באתר הזה (http://www.rockstargames.com/classics/index.html) ZIP-נראה לי שזה קוד-מה אני אמור לכתוב שם?!
-
- 4 תגובות
- 908 צפיות
-
-
iso ע"י ultraiso ועשיתי לו דימוי ל cd כאשר אני עושה לו התקנה הוא עושה מסך דוסי שחור למאית שניה ויוצא החוצה לחלון ההתקנה וזהו... מה הסיבה? המחשב הוא : p4 intel duel core e6750 .לוח asus p5k .כ.מסך geforce 8800gt 512 . זכרון 2gb . תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 908 צפיות
-
-
חבר שלי משגע אותי הוא רוצה שאני יפתור לו את הבעיה שלו בקאונטר סטרייק סורס במחשב שלו המשחק רץ לו על 8 fps במערכת הזאת p-4 3 ghz lga775 512 ddr intel graphics media accelerator 915g 128 mb pci-express (הכרטיס הזה מובנה בלוח אם) הרצתי 3dmark והוא קיבל 1336 ובמחשב השני שלהם בבית המשחק רץ על 40-50 fps במערכת הזאת p-4 2 ghz 256 ddr g-force fx 5200 ושהרצתי 3dmark במחשב הזה קיבלתי 1082 המשחק עובד על אותם הגדרות בידיוק ואותה רזולוציה ! אני חשבתי יותר בכיוון של הכרטיס מסך שהוא צריך לשדרג אז מה דעתכם ?
-
- 3 תגובות
- 908 צפיות
-
-
האם מישהו כבר שיחק בו? ואם כן.....אז מה שונה בו מהגרסאות הקודמות...?
-
- 7 תגובות
- 908 צפיות
-
-


