עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by sheff2k1,

    מי שמעוניין לשחק בdirect ip שייצור קשר דרך messenger: sheff2k1@yahoo.com icq: 164931364

    • 0 תגובות
    • 910 צפיות
  2. Started by Axel Foley,

    האם batlle field 2:special forces הוא תוסף לבאטל פילד 2 או משחק בפני עצמו? תודה לכולם

    • 4 תגובות
    • 910 צפיות
  3. Started by gil_k,

    מישהו יודע במקרה איך אני עושה KM/H במקום MP/H? אני לא מצליח לשנות \= ניסיתי להכנס לכל ההגדרות (נראה לי :-\ ) תודה לעונים =]

    • 6 תגובות
    • 910 צפיות
  4. Started by amit27,

    אני במשימה נראה לי האחרונה של האיש בלי עין שזורק דינמיות למעלה , מה צריך לעשות? בבקשה תעזרו לי...

    • 1 תגובה
    • 910 צפיות
  5. Started by B@LENO,

    שלום לכולם קיבלתי את המשחק המלא מקורי SimCity 4 Deluxe שני דיסקים ויש לו הרבה באגים אז אמרו לי להתקין עידכונים אז ניכנסתי לאתר http://simcity.ea.com/update/ והאתר סורק את המחשב לבדוק איזה גירסה ומעדכן אוטומטית את המשחק ניכסתי אליו וזה עידכן לי את המשחק לגירסה של 1.1.610.0 ואחר כך ניכנסתי עוד פעם לאתר והוא אמר שיש גירסה חדש של 1.1.638.0 אז הוא מוריד והוא רשם שהעידכון סיים ואחר כך שאני ניכנס למשחק הוא מראה שהוא לא שינה גירסה ונשאר עם 1.1.610.0 ושאני ניכנס שוב לאתר הוא אומר שאותרה גירסה 610 האם יש פתרון לבעיה?

    • 1 תגובה
    • 910 צפיות
  6. אחרי שסיימתי את המשחק יש אפשרות extra new game והיא מתחילה בשרותים כזה עוד פעם כמו בהתחלה הרגילה (חוץ מהלונה פארק הזה בהתחלה הרגילה) אז מה בעצם שונה שמה? זה אותו דבר או שהוסיפו דברים?

    • 7 תגובות
    • 910 צפיות
  7. Started by Bulugulu,

    שלום לכולם,אני שמח להכריז על סדרת טורנירים של Pw Gaming, שתפתח כבר בשבוע הבא.בשלב הראשון אנחנו הולכים להריץ שני טורנירים ללא פרסים, על מנת לבדוק את הפורמט וכן הלאה, ובהמשך נתחיל לחלק פרסים בחסות הספונסר שלנו גיגהבייט. למרות שלשני הטורנירים הראשונים לא יהיו פרסים, אנחנו נשתמש בתוצאות שלהם על מנת לקבוע את הדירוגים לטורנירים העתידיים.הטורניר הראשון ינוהל על ידי ועל ידי יובל Pw|Yumi, וישודר ע"י יובל. בשלב זה אנחנו נערוך את הטורנירים במסגרת האתר z33k, ובהמשך נחליט אם להשאר שם. הנה הלינק לטורניר:http://www.z33k.com/games/starcraft2/tournaments/6325-pw-gaming-tournament-1אז נשמח לראות אתכם בטורניר, ובתקווה שהטורנירים יצליחו נגדיל את הכמות ונחלק פרסים מצוינים בהמשך בחסות הספונסר…

    • 0 תגובות
    • 910 צפיות
  8. שלום לכולם ! כמו בשנה שעברה גם השנה קבוצת PwR תתחרה ב - SC2CL הלוא היא ליגת הקלאנים האירופאית, השנה הוגרלנו לבית 3d יחד עם 11 קבוצות נוספות מכל רחבי אירופה . לעונה הנוכחית הצטרפה לקלאן ליג לא אחרת מ - NOM Gaming והוגרלה לאותו בית כמו.......PwR Gaming !! לשמחתנו הרבה (ואני בטוח שגם לשמחת הצופים) המחזור הראשון במסגרת הליגה תהיה בין 2 הקבוצות הישראליות PwR&NOM. המפגש ייערך ביום שלישי הקרוב ה-7.2.12 בערב כנראה בסביבות השעה 20:00 (זוהי לא שעה סופית) וניתן לשינוי בהתאם ללו"ז הקבוצות. המפגש כמובן ישודר בשידור ישיר ולינק לסטרים יינתן בהמשך. אני מאחל בהצלחה לשתי הקבוצות השנה בליגה ומקווים כי נצליח לייצג את ישראל בכבוד

    • 3 תגובות
    • 910 צפיות
  9. Started by DimaX,

    יש לי קומפליט(גירסה 4) והשביתה הורגת אותי משיעמום אז יש לי זמן לשחק! תכתבו מסנג'ר או אייסי פה או בהודעה פרטית.... אנא ציינו אם אתם נובים גמורים או לא...

    • 8 תגובות
    • 910 צפיות
  10. Started by id3232,

    אחים שלי ! רק אתמול בלילה נכנסתי לסטוקר ושחקתי בכיף כמה פעמים... פתאום היום אני מנסה להכנס ואני לא מצליח! עולה לי חלון כזה: מה לעשות??

    • 11 תגובות
    • 910 צפיות
  11. Started by navk2,

    שמעו הוא אומר לי להגיע לאינשהו אבל יש מין שלט כזה שחוסם לי את הדרך... ויש לי כבר אש וטלקינזיס... עוד מעט אני אערוך ואביא תמונה.. ד"א המשחק ממש אבל ממש ממש אבל ממש ממש טובבב !!! ורואים פצצה.. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 910 צפיות
  12. Started by Tomerico,

    מישהו יודע למה אני לא יכול להשתמש בדמות שלי בסינגל פלייר בבטל.נט? פעם היה אפשר... לא? מידע בבקשה... תודה מראש, תומר אורן.

    • 5 תגובות
    • 910 צפיות
  13. Started by eegg,

    אני לא פותח קלאן ממש אלא כזה squad של 6 אנשים שנשחק ביחד באותו קלאן ובזמנים מסוימים. אם מישהו רוצה להיכנס תשימו את השם שלכם ולינק לשחקן שלכם כמו שלי ו http://www.bf2player.com/index.php?page=stats&search=1&searchtype=bf2&account=70126059 וכדאי שיה שחקנים טובים אז רק כאלה מעל 10,000 נקודות יתקבלו eitangalon2 MM{}RTAL][TY][ eXploZion^RoMaN

    • 12 תגובות
    • 910 צפיות
  14. משחק הפשע מושק בחנות ה-GOG כשנה וחצי אחרי שהחל להימכר לראשונה, במסגרת צעד שעשוי לקבל גיבוי גם מיוצרים אחרים בעתיד לכתבה

  15. Started by alonpartuk,

    מישהו יכול להמליץ לי על משחקים מחשב לאח שלי הקטן הוא בן 10 אני צריך משחקים בלי אלימות ובלי סקס תודה לכל העוזרים בקשר לדרישות מערכת זה לא בעיה

    • 9 תגובות
    • 910 צפיות
  16. זה המשחק היחיד ששיחקתי ב-5 שנים האחרונות(לא כולל כל מיני FIFA, PES, NFS, NBA כמובן) שממש נהנתי מהעלילה שלו ורציתי לדעת האם יש איזשהו תיכנון להוציא עוד משחקים בסדרה הזו. תודה מראש לעונים

    • 11 תגובות
    • 910 צפיות
  17. Started by winer100,

    אהלן.. קבלתי את המשחק היום עכשיו אני מנסה להתקין אותו והוא מסרב להיכנס להתקנה.. האוטורן עולה אבל שאני מנסה להתקין הוא מעלה לי שגיאה... הדיסק עובד אצל חבר שלי. יש לציין שנסיתי גם להתקין אותו מתוך המחשב אבל ללא הצלחה.. חכיתי למשחק המון : [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 910 צפיות
  18. Started by KF,

    מישהו אולי זוכר את המשחק היפה הזה ? אני מדבר על המשחק ה-6.... אם מישהו שיחק בו פעם... אני אשמח לדבר איתו על זה.. כי פשוט אז אכלתי את עצמי איך לעלות לקומה השנייה במשחק... ולא הצלחתי והייתי תקוע... מישהו שיחק פעם ?

    • 6 תגובות
    • 910 צפיות
  19. Started by xTak,

    היי אנשים למי שלא מכיר אנחנו Ri5e והיום אנחנו מביאים לכם סרטון בו xtak,rushezz וdanikn מראים איך לעשות את הגליץ' בresistance, מראים כמה מקומות מגניבים שאפשר להגיע אליהם עם הגליץ' ועוד כמה טריקשוטים מגניבים בסוף. תהנו מהסרטון, תנסו את הגליץ' ואל תשכחו לתת בסאב ובלייק קומנטרי #4 גליץ' ברסיסטנס חלק ראשון |Ri5e Clan חבריי הקלאן היו רוצים לבקש מכם השחקנים לא לנסות את הגליץ' במשחקי המולטי כי זה יכול להרוס את חווית המשחק לכל השחקנים האחרים, לכו לפרייבט ותתפרעו!החלק השני ייצא ממש בקרוב, שווה לראות גם אותו!

    • 0 תגובות
    • 910 צפיות
  20. Started by Infinityz,

    סתם לדעת אני אישית הכי אהבתי את Cod7 ו Cod 4.

  21. Started by SupeRnovA,

    שלום כאשר אני מתחיל לשחק את המשחק הוא לא מראה לי בכלל את הטקסטורה, הוא מראה לי את השלב רק בשני צבעים ( תכלת ואפור משהו כזה ) ויש לי כ. מסך Pine XFX 5500 128 מישהו אולי יודע מה זה ואיך לתקן את זה אם אפשר? *תודה.

    • 6 תגובות
    • 910 צפיות
  22. Started by Oren_25,

    הורדתי את המשחק מה-STEAM וכשהפעלתי אותו הגדרתי את רזולציות הגרפית ואחרכך התחרטתי ואני לא מוצא את להגדיר את המשחק מחדש... לא בתיקיה של הסטים ובתוך המשחק אין אפשרות לשנות אנא עיזרו לי ???

    • 3 תגובות
    • 910 צפיות
  23. Started by rroonnii,

    גרפיקה לא בשמים בכלל, אבל שאין משחקים אז אין תלונות http://www.gametrailers.com/player/usermovies/229475.html דמו - http://www.gamershell.com/download_28910.shtml [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 910 צפיות
  24. החנות שמוכרת משחקים ללא הגנות קבצים מציעה עתה כמעט את כל הקטלוג שלה במחירים מוזלים, עם שלל קלאסיקות וגם כותרים מודרניים הקיץ הגיע, ואיתו מבצעים גרנדיוזיים בחנויות הגיימינג המקוונות, כמו בכל עונה חדשה שנפתחת לה. הפעם מי שמבצעת את המהלך לפני כל השאר היא החנות GOG, מחברת האם של יוצרי סדרת The Witcher, שמשווקת משחקים אך ורק ללא הגנות DRM. ההיצע בחנות משתנה במעט מדי יום, והנה כמה דוגמאות לדילים שזמינים כעת. אחד ממשחקי ההרפתקה הטובים ביותר אי פעם, Grim Fandango, בגירסת ה-Remastered המעודכנת שלו, נמכר בעבור 5 דולר. משחק ההרפתקה משנה שעברה שלא דומה לשום דבר אחר שאי פעם הכרתם, Undertale, זמין במחיר של 7.5 דולר. משחק הפעולה Darksiders 2 בגירסת ה-D…

    • 0 תגובות
    • 910 צפיות
  25. Started by redti,

    קניתי את המשחק לא מזמן,התקנתי אותו היום התקנה מלאה אני לוחץ על המשחק יחיד זה בא לטעון פתאום זה יוצא ורשום לי את זה: ^1ERROR: Couldn't load ambient sound sets from sound/sound.txt הרבה משחקים ושירים רצים לי חלק עם הכרטיס קול אני לא יודע מה לעשות?

    • 7 תגובות
    • 910 צפיות

דיונים חדשים בפורומים