משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
1. הפילטרים לא פועלים אצלי, בכל שאר המשחקים הם פועלים ובמשחק הזה לא, למה זה? אני משתמש בדרייברים אחרונים של אומגה. 2. לפעמים כשאני משחק המשחק פשוט יוצא לדסקטופ ככה סתם, למה זה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 914 צפיות
-
-
הנה סקירה של PCGAMER בנושא. http://www.pcgamer.com/2012/12/21/the-best-graphics-mods-of-2012/
-
- 0 תגובות
- 914 צפיות
-
-
האם אתם מתכוונים לקנות תקוד החדש שייצא?וכמה אתם אומרים הוא יעלה?
-
- 2 תגובות
- 914 צפיות
-
-
אוסף אינדי חדש באותה מסורת של "תרום כמה שתרצה" http://www.humblebundle.com
-
- 3 תגובות
- 914 צפיות
-
-
היי אני בשלב נדמה לי האחרון, הזה שאתה בבית כלא ומקבל פטיש שאתה צריך לעשות איתו 2 פעולות, ותמיד באים אליך אנשים שפשוט לא נגמרים. אותי זה ייאש כי אני לא יודע איך לעשות תהוצאה להורג כמו שהם מבקשים ואני הורג והורג וזה לא נותן רמזים. מישהו סיים תמשחק ויודע מה צריך לעשות?
-
- 6 תגובות
- 914 צפיות
-
-
כבר המון המון זמן יש לי בעיות עם התוכנה המפגרת הזאתי, לצערי אני חייב אותה כדי לשחק בCSS ובDOD:S, כל פעם שאני פותח אותה,תמיד זה מעדכן,העדכונים נשארים על 0% שעות,מדי פעם עולים כמה אחוזים ונתקעים. בפעם האחרונה שיצא לי לפתוח אותה גיליתי שהמשחקים בפנים לא עובדים ואני צריך "לקנות" אותם. אז מחקתי את הClientregisrty.blob ואת הקובץ blob השני העליתי ושוב עדכונים,הפעם זה פשוט לא זז. אין לי פיירוול פועל,ואצל אח שלי שיש לו מחשב דיי גרוטאה יחסית לשלי אין בעיות עם התוכנה,מישהו יודע למה? אני ממש מיואש מזה כבר.
-
- 11 תגובות
- 914 צפיות
-
-
TBS מודרני (היו טנקים, מטוסים, ונראה לי שגם ספינות) יצא בסביבות 1994-95 המשחק עצמו היה 2D למעט הקרבות שהוצגו בסרטוני 3D מוכר למישהו?
-
- 0 תגובות
- 914 צפיות
-
-
לא עובד! אחרי הFIX שסמתי כלום לא עוזר..זה ניכנס לשנייה ויוצא ל windows מישהו יודע משהו על זה?
-
- 2 תגובות
- 914 צפיות
-
-
שלום יש לי שמות משתמשים שונה בין BF3 לBC2 ואני רוצה שזה יזהה שאני למעשה אותו משתמש. איך אני עושה את זה?
-
- 1 תגובה
- 914 צפיות
-
-
אני וכל צוות הנהלת HWzone רוצים לברך את שני המנהלים החדשים שהצטרפו לצוות שלנו Prim1Tive-Registrar HydroBull3T- Inspector שיהיה לכם הרבה בהצלחה איתנו בהמשך הדרך
-
- 4 תגובות
- 914 צפיות
-
-
שלום אני נתקעתי באימון השני שהוא מסלול שצריך לעבור אז בהתחלה הוא מסביר אך לעבור כול חלק וחלק במסלול ואז אני צריך לעבור אותו תוך 1:30 ואני עובר אותו ונשארים לי 20 שנית משהו כזה אז אני חיקיתי שהזמן יעבור ומתי שהוא עובר הוא אומר לי שהזמן נגמר ולא עברתי למה מה אני צריך לעשות כדי לעבור את האימן חשבתי על לחזור להתחלה אבל אין לי מספיק זמן משהו יכול להסביר לי בבקשה
-
- 4 תגובות
- 913 צפיות
-
-
חברה משם מה בכל פעם שאני משחק המשחק נתקע ומופיע מסך כחול ריק והמחשב עושה ריסט. אני לא קולט מה קורה ואני זקוק לעזרה בבקשה.
-
- 1 תגובה
- 913 צפיות
-
-
אהלן חברים, העלתי עוד כמה סרטונים לאחרונה, צירפתי את האחרון להנאתכם. אשמח להערות בונות ותגובות ענייניות! תודה וצפייה מהנה!
-
- 0 תגובות
- 913 צפיות
-
-
מאיפה אני יוכל להוריד את הדמו של 2003 unrealtournament ?????? בקשה עיזרו לי ???
-
- 2 תגובות
- 913 צפיות
-
-
שלום לפני כמה ימים התחלתי לשחק ever quest 2 שהפך להיות חנמי לפני כמה חודשים וזה משחק ממש נחמד לפי דעתי אומנם זו לא הגרפיקה הכי יפה שיש אבל היא מספקת. אז תהיתי לעצמי האם עוד אנשים ירצו לשחק בזה ואולי לפתוח גילדה לקהילה הישראלית (כמובן אם הקהילה תשגשג) אשמח לתגובות בונות
-
- 2 תגובות
- 913 צפיות
-
-
שלום, איך אני יכול להחליף את הכונן של סטים שיוריד את המשחקים לכונן אחר? חיפשתי בהגדרות ואני לא מוצא
-
- 6 תגובות
- 913 צפיות
-
-
אז מי שפיספס היה היום ODC הראשון לקהילה החדשה. לגמר הגיעו MASSIVE שהביסו את ACT 13-4 וקבוצת REASON שהביסו את היריבה שלהם RFD בחצי גמר 13-3. http://www.twitch.tv/fragonnn/b/425788717 המשחק מתחיל מדקה 12 עד הסוף
-
- 3 תגובות
- 913 צפיות
-
-
לפני כמה שבועות העלתי פה ת'רד על כך שהוא דופק ERROR ויוצא מהמשחק בהגדרות הכי גבוהות. עכשיו הוא אמנם לא עושה את זה, אבל הוא עדיין לפעמים נתקע כזה באמצע המשחק לכמה שניות וגם עובד נורא ואיום על 1024X768 עם AAX4.......מוזר.. : יש לי geforce 4 ti 4200 128mb
-
- 9 תגובות
- 913 צפיות
-
-
-
המשחק שמפותח על ידי GRIN שהיא חברת פיתוח מעולה למשחקים תנסה לבצע משימה כמעט בלתי אפשרית לפתח משחק פעולה מגוף שלישי שמבוסס על סרט קולנוע. (שובר הקופות WANTED) זה בדרך כלל לא מצליח אבל הטריילר נראה אחלה תאריך היציאה המשוער-תחילת 2009 http://www.gametrailers.com/player/43410.html
-
- 6 תגובות
- 913 צפיות
-
-
רוסטר HornySpartan Zoasoler GemCrash UnStoped deadlypig dsmanmanman47 yaman46 Lionelo נ.ב dsmanmanman47 מאשר
-
- 3 תגובות
- 913 צפיות
-
-
הכרזה בחשבונות הטוויטר הרשמיים של סוני מבטיחה לנו פירוט טכני רשמי עבור קונסולת הדור הבא בתוך זמן קצר לכתבה
-
- 0 תגובות
- 913 צפיות
- 1 follower
-
-
-
- 9 תגובות
- 913 צפיות
-
-
כמה אנשים פה מהפורום משחקים במשחק הזה באון ליין??
-
- 13 תגובות
- 913 צפיות
-
-
צריך עזרה עם המשחק NBA2K18 . בחרתי לשחק ב season ובחרתי קבוצה לרוץ איתה ,הגעתי ללוח שנה להתחיל לשחק ואני במסך של לבחור נגד קבוצה לשחק ושם זה לא מתקדם יותר . עושה stimulates through date ומאשר וכלום לא קורה. אני רואה daily view שמה או cancel . מה עליי לעשות כדי לשחק ?
-
- 0 תגובות
- 913 צפיות
-


