משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
יש לי סימס 2 בגירסת 4 הדיסקים מהליונטוורק. התקנתי את המשחק אך אופציית הבניה לא עובדת.. מה עושים??
-
- 9 תגובות
- 916 צפיות
-
-
-
יש לי WINDOWS 7 והמישחק ממשיך לקרוס לי כל 10 דקות לשולחן עבודה, לפי למיפרט שלי לא צריכה להיות בעייה של חוסר משעבים: Intel i5 3.2GHz AMD Radeon 6870 1GB 4GB Ram 1600MHz קראתי כמה מדריכים על איך לפתור את הבעייה ולא ממש הבנתי מה הם רוצים ממני.היה כתוב שם את זה:[list type=decimal] [*]Right-click Command Prompt in the Accessories program group of the Start menu. Click Run as Administrator. [*]At the command prompt, enter “bcdedit /set IncreaseUserVa 3072? [*]Restart the computer. לא הבנתי איפה לרשום את הפקודה הזאת: “bcdedit /set IncreaseUserVa 3072 מי שיודע בבקשה שיעזור תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 916 צפיות
-
-
ובכן, הורדתי מEALINK את המשחק וגם את הגירסא החדשה ... אין לי מושג איך להעביר את זה למחשב החדש, שכן, קניתי את המוצר.. איך אני אשתמש או יוריד אותו שוב???... למישהו יש מושג?????
-
- 11 תגובות
- 916 צפיות
-
-
לכל מי שמעוניין לנסות את הדמו החדש של הארי פוטר מוזמן פה: http://www.fileplanet.com/promotions/harrypotter ניסיתי אותו כמה דקות לא ממש התעמקתי, את האמת הוא נראה די זוועתי. למרות כי, המפתחים ב-Electronic Arts הבטיחו שהמשחק החדש בסדרת 'הארי פוטר' יהיה מוצלח בהרבה מקודמיו. נראה מה יהיה ובינתיים אתם מוזמנים לנסות את הדמו.
-
- 5 תגובות
- 916 צפיות
-
-
שלום, יש לחבר שלי בעיה במחשב, הכל עובד כרגיל ניתן להכנס לכל המשחקים כרגיל, עד שנכנסים לCounter Strike : Condition Zero ברגע שנכנסים למשחק שומעים את המוזיקת רקע, אבל המסך מודיע על No Signal עדכנתי דרייברים לכרטיס מסך FX5200 עדכנתי Directx לחודש אוגוסט. מערכת ההפעלה Windows XP. תודה לעוזרים.
-
- 10 תגובות
- 916 צפיות
-
-
אני בקווסט הראשי ואני צריך להשיג את החפץ השני כדי שמרטין יוכל לפתוח איזה מעבר לעולם אחר, אז הוא אמר לי לדבר עם ג'פרי שאמר לי להשיג את החפץ שני מאיזה מקדש. הגעתי למקדש הזה ואני חושב שגם לחפץ, אבל לפניו יש איזה רוח חזקה שמורידה חיים, איך מנטרלים אותה?
-
- 13 תגובות
- 916 צפיות
-
-
האם יש איזה משחק טוב שאתם ממליצים ל 2 אנשים ? אנחנו מחפשים משחק בסגנון DIABLO האם באובלביון אפשר לשחק 2 אנשים? או האם קיים משחק ברמה של אובליביון ל 2 אנשים? \
-
- 7 תגובות
- 916 צפיות
-
-
אחרי שיצא הטלאי המעולה של היורוליג , אפשר לשחק ביורוליג. השאלה שלי היא האם מישהו מכיר טלאי או כל דרך אחרת שבעזרתה אפשר לשחק עם קבוצות ה- NBA אל מול קבוצות היורוליג?
-
- 0 תגובות
- 916 צפיות
-
-
תמונות חדשות של הקונסולה החדשה הודלפו לרשת נראה טוב : נ.ב בגלל שהתמונה הראשונה גדולה מדי פשוט תפתחו אותה בדף חדש ע"י הלינק http://pictures.xbox-scene.com/4/xbox360/xbox360org19iz5ow_b.jpg
-
כל מה שיש הוא סירטון גיימפלי ותאריך שיחרור(13 December 2011) וזהו.דממה ברשת.
-
- 6 תגובות
- 916 צפיות
-
-
היה לפני כ-10 שנים משחק שקראו לו Messiah המשחק היה תינוק כזה עם כנפיים שהוא המשיח והוא יכול להכנס לתוך אנשים ולשלוט בהם... ממש אהבתי אותו בכל מקרה, השאלה היא האם מישהו מכיר את המשחק? ואם כן מישהו יודע אם יצא לו המשך או משו דומה? תודה מראש, שקד.
-
- 9 תגובות
- 916 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת האם יהיה המשך למשחק הגדול הזה Call of Duty
-
- 5 תגובות
- 915 צפיות
-
-
http://video.google.com/videoplay?docid=4575670367039182443&q=unreal+tournament+2007 האיכות לא בשמיים אך עדיין מרשים.
-
- 13 תגובות
- 915 צפיות
-
-
שמתי לב שנורא בא לי לעשות שימוש בבקר, אבל לעיתים רחוקות הוא באמת מתאים למשחקי ה - PC. אפילו סקיירים שמתוכנן לקונסולות לא מהנה בעליל עם הבקר (או שאני גרוע לחלוטין כי אני רגיל לעכבר - אבל אני מוצא את יכולת הדיוק למשל עם קשת נמוכה בהרבה).. פיפא ו - NBA למינהם לא כל כך מעניינים אותי כרגע.. והמשחק היחידי שאני נהנה לשחק עם הבקר כרגע זה DARKSIDERS. אשמח להמלצות על משחקים שלא דורשים דיוק (כדוגמת דרקסיידרס).. משחקים שכבר ניסיתי ולא כל כך אהבתי - DIRT, StreetFighterIV, TRINE2,AC2.. תודה
-
- 1 תגובה
- 915 צפיות
-
-
כל יום בין השעות 6-10 יש סרבר פתוח לכל מי שרוצה , האיי פי : 82.166.1.22
-
- 2 תגובות
- 915 צפיות
-
-
שלום, קניתי היום BF4 וBF4 PREMIUM (אם משנה אז מCJS CD KEYS). הקודים נשלחו והכל בסדר (כרגע הBF4 כבר בהורדה באוריגין). עכשיו, הכנסתי את הקוד של הפרימיום אבל לא מופיע לי כלום באוריגין.. זה אמור להיות ככה? זה סוג של תוכן פנימי של המשחק או שמשהו לא בסדר פה? תודה.
-
- 3 תגובות
- 915 צפיות
-
-
eQuilibrium אני מצטער ששמתי פעמיים, פשוט לא ידעתי באיזה פורום לשים.... roster: שרון - sawyer steam id: STEAM_0:0:29499493 רעות - n1kita steam id: STEAM_0:1:27756567 נוריאל - thebearjew steam id: STEAM_0:0:30880277 נתן - razor steam id: STEAM_0:0:30137867 איגור - apostasy steam id: STEAM_0:1:28019145 sub: שוקי - falcon steam id: STEAM_0:1:30264617 איש קשר: שרון (SAWYER) פרטים ליצירת קשר אימייל lotr@netvision.net.il טלפון 054-44-83-780
-
- 1 תגובה
- 915 צפיות
-
-
-
יש לי בעיה גדולה כשאני מנסה להתקין את המשחק הוא אומר לי שצריך להתקין PATCH 1.11 וכשאני מתקין אותו הוא כותה שאפשר להתקין אותו רק בגרסה האנגלית או האמריקאית איך אני יכול לדלג על זה או שתתנו לי פתרון אחר בבקשה!!!
-
- 2 תגובות
- 915 צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a9%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%95%d7%a2%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%aa%d7%a2%d7%95%d7%a4%d7%a4%d7%95%d7%aa-%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa/
-
- 3 תגובות
- 915 צפיות
-
-
ב-Epic Games מצהירים כי משחקים הופכים למכניסים יותר לאחר שהם מוצעים חינם לגמרי לפרק זמן קצוב - ומקווים להוכיח את העניין בשיתוף פעולה מבטיח עם היוצרים והמפיצים של Total War Saga: Troy לכתבה
-
- 0 תגובות
- 915 צפיות
-
-
תקופת הזמינות החופשית של Quake Champions קיבלה הארכה עד לתחילת השבוע הבא לטובת כל אלו שפספסו - ויש משחק נוסף שמחולק ללא עלות לרגל הצגת יורשו לכתבה
-
- 0 תגובות
- 915 צפיות
- 1 follower
-
-
זה לא COD אבל זה פשוט מדהים. הדבר היחיד שאני לא כל כך אוהב ואני חושב שהרס לו טיפה בכמה חלקים זה השירים... אבל כל השאר האפקטים פשוט מטורפים ולפי דעתי הוא עשה את זה ממש טוב זה לא OVEREDIT מרוח שלא רואים ולא מבינים כלום זה בידיוק כמו שצריך.
-
- 5 תגובות
- 915 צפיות
-
-
הממ עכשיו שידרגתי כרטיס מסך וחשבתי שעכשיו הוא יריץ על ULTRA/HIGH בלי בעיות ומסתבר שלא זה המפרט: E6750 2X1GB HD6850 GIGABYTE OC VER מה נראה לכם הבעיה? המעבד או הזכרון? האם תוספת 2GB תפתור את הבעיה ותריץ לי ULTRA בלי בעיה ? או כבר לשדרג פלטפורמה שלמה?
-
- 2 תגובות
- 915 צפיות
-


