עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by jackal,

    שלום רב רציתי לדעת האם ניתן לשחק במשחק CALL OF DUTY עם גוייסטיק? אם כן כיצד אני מפעיל אותו. בברכה

    • 1 תגובה
    • 918 צפיות
  2. Started by SilverCivic,

    שלום חברה רציתי לדעת כיצד אפשר לשחק Need For Speed Underground 2 ברשת * המשחק הוא אינו מקורי * התקנתי בעבר CRACK של NO-CD * אין לי את הדיסקים , הם נמחקו * ניסיתי את הקראקים של ליונטוורק והמשחק ברשת לא עובד.. הצעות? תודה .

    • 4 תגובות
    • 918 צפיות
  3. Started by Googleness,

    גרסא מחודשת למשחק שכוללת את המשחק המקורי + החבילת הרחבה. ים של עדכונים ושדרוגים, מולטיפלייר פעיל ועוד ועוד.... בקיצור יש מבצע כרגע לגרסה הזאת ב 5 דולר בסטים. אולם! תבדקו את הספרייה שלכם במידה והיה לכם את המשחק (אפילו ללא הרחבה) בסטים לפני שהגרסה הזאת יצאה קיבלתם אותו בחינם. http://store.steampowered.com/app/475150/ .

    • 0 תגובות
    • 918 צפיות
  4. Started by STRENGTH,

    אני תקוע בשלב שהוא כזה ברוסיה יש מלא שלג ונתקעתי במשימה הזאת ואני לא מבין איך עושים אותה תעזרו לי.

    • 5 תגובות
    • 918 צפיות
  5. Started by sh2006,

    מישהו שמע על משהו בעיניין ? הבנתי שהייתה דליפה מבליזרד על משהו כזה

    • 2 תגובות
    • 918 צפיות
  6. Started by AvielGames,

    שלום ומה קורה חברים כאן אביאל בעוד סרטון והפעם קומנטרי בנושא לפרוץ או לקנות משחקים לפני שנתחיל אני מבקש בלי העלבות,קללות וכ'ו כי אני לא רוצה להתחיל לריב ואם לא אהבתם אשמח לעצות הסרטון: http://www.youtube.com/watch?v=VIlLtVLlMBA&feature=c4-overview&list=UUfUa0qyytWAxbu8OYWROWXg

    • 2 תגובות
    • 918 צפיות
  7. Started by Interl-Conore,

    האם יש ב XBOX 360 LAGS במשחקי רשת?? ;D

    • 4 תגובות
    • 918 צפיות
  8. Started by MatanFrenkel,

    עד שCOD MW2 יוצא בא לי איזה משחק להעביר את הזמן , במיוחד החופש שמשעמם עד הערב.. חשבתי לעשות PRE PURCHASE לL4D2 אבל לא רציתי להתחרט אחרי זה... אני אוהב יריות בסגנון CS COD וL4D , תציעו כל מה שנראה לכם שווה השקעה של כסף.. אגב אני יכול לקנות בסטים אם זה חשוב..

  9. Started by ofer_mat,

    למישהו יש ציטים נגד הגבלת אוכלוסיה ב "Empire Eart

    • 0 תגובות
    • 918 צפיות
  10. שמעתי על משחק הרשת הזה שנכנס לבטא פתוחה... בהתחלה הצלחתי לשחק בו בלי שום בעיה אבל עכשיו(אחרי שפירמטתי את המחשב) אני לא מצליח להתחבר לסרבר ובכל פעם שאני מנסה צצה העודעה הקלאסית: "cannot connect to server" מישהו יודע מה הבעיה?(אם זה לא הפורום המתאים נא להעביר). אני משתמש בראוטר-ECI B-FOCuS 312+. דרך אגב המשחק מומלץ לחובבי ה-MMORPG.

    • 2 תגובות
    • 918 צפיות
  11. שלום לכולם יש לי בעיה אני מנסה לפתוח שרת DEDTICATED והוא נותן לי כל פעם את הIP של הרשת הביתית ולמה זה כי אני נמצא מאחורי ICS (ראוטר) והוא לא יודע את הIP של האינטרנט יש דרך לסדר את זה ? PLS ANY ONE אהה דרך אגב מישהו פה מוכן לאמץ אותי למשחק QUAKE באינטרנט בPING נורמלי אני מוכן להכל בכיף באמת !

  12. אז הנה המדריך השני שלי רק שהפעם למי שלא יודע איך או איפה למצוא דברים שקשורים לחג מולד תיקים כובעים ואפילו נשקים נדירים http://www.youtube.com/watch?v=XKPGWo6sH74&feature=youtu.be תהנו

    • 1 תגובה
    • 918 צפיות
  13. Started by -OmeR-,

    היה לי משעמם אז החלטתי שוב לסיים את המשחק (פעם שלישית) ואני לא הבנתי עדיין כלום מהעלילה. מה האיש הזה רוצה בהתחלה ומה הוא רוצה בסוף? ומה הקשר של האנשים שהשתלטו על העולם?! מה הקשר של איליי (הכושי בלי הרגל) והבת שלו בכלל? (או שהוא סתם מדען שמנסה לעזור :-\...) אני רק יודע שהאיש הזה שמופיע על ההתחלה ובסוף היה גם ב-hl הראשון והוא היה משקיע בפרוייקט הזה בהתחלה של hl שהיה ניסוי שנכשל ואז באו חייזרים וכו'... ראו אותו רק פעם אחת בכל ה-hl הראשון נדמה לי וזה היה בהתחלה, טיפה אחרי שהניסוי שנכשל.

    • 12 תגובות
    • 918 צפיות
  14. Started by golanWAN0,

    אז ככה יש לי בעיה בneed for speed underground 2 אז ככה. כשאני מפעיל תמשחק הכל סבבה אחרי כל הסרטונים וכל זה.. זה מגיע למסך הפתיחה ואני רואה שחור!! וגם כשאני משחק לא רואים תמכוניות רואים שחור למה??? בבקשה תעזרוו לי !!דחוף אני כבר מת לשחק ! מחכה לתגובות בי......

    • 5 תגובות
    • 918 צפיות
  15. Started by miro,

    שלום לכולם! מקווה שאני פותח את זה בתת-פורום הנכון :s05: ומתנצל אם לא, לא מצאתי מקום יותר הגיוני... בתקופה האחרונה אני משחק ב-MMORPG שנקרא (בגרסה האירופאית) TLBB. (יש גם גרסה אמריקאית שנקראת DO=Dragon Oath וכמובן גרסאות המקור מסין, וויטנאם וכדו'). בהתחלה הכל היה סבבה, ללא בעיות מיוחדות חוץ מהתנתקות וLag הגיוניים פה ושם. מסיבה שלא הצלחתי להבין עדיין, בזמן האחרון המשחק קורס לי כל הזמן. אני מתחבר ויכול לשחק רגיל כל עוד אני נשאר במפה אחת וברגע שאני מנסה לעבור למפה אחרת המשחק קורס (הודעת "Network Connection Error"). אם התנתקתי מהמשחק כשהדמות הייתה במפה בעייתית אני בכלל לא יכול להתחבר ומקבל אותה הודעה. הרבה פעמים יש גם הרבה Lag. יש שעות שבהן אני יכול לשחק דיי בסדר יחסית אבל …

    • 3 תגובות
    • 918 צפיות
  16. פחות משלושה ימים אחרי שנחשפה והוצגה, נסגרה הפירצה שפגעה בטכנולוגיית הגנת הקבצים המתקדמת. או שאולי בעצם לא לכתבה

    • 9 תגובות
    • 918 צפיות
  17. הכותר החדש בסדרת משחקי האקשן-תפקידים יוצע בחינם לבעלי ה-Xbox One והמחשבים האישיים - במודל עסקי ששואב רעיונות מ-League of Legends וחבריו לכתבה: http://hwzone.co.il/fable-legends-%d7%99%d7%94%d7%99%d7%94-%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%9e%d7%99-%d7%a2%d7%9d-%d7%94%d7%a8%d7%91%d7%94-%d7%94%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%94-%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-%d7%94-moba/

    • 0 תגובות
    • 918 צפיות
  18. Started by duk4u,

    שאני מנסה להתקין את המשחק למקום מסויים. יוצאת לי הודעה path contains invalid characters ולא נותן לי להתקין. ברצוני לציין שהתיקייה אליה אני מנסה להתקין את המשחק נושאת את שם המשחק. אז מה פה לא תקין?. אשמח לתגובות.

    • 9 תגובות
    • 918 צפיות
  19. פשוט ה anti aliasing נראה על הפנים בשני המשחקים האלה שאני לא מסוגל לשחק. בכל אופן אם אין את האפשרות מישהו יכל להציע לי משחק מכוניות בסגנון עם גרפיקה טובה ו AA טוב?

    • 0 תגובות
    • 917 צפיות
  20. שלום לכולם רציתי לדעת האם יהיה המשך למשחק הגדול הזה Call of Duty

    • 5 תגובות
    • 917 צפיות
  21. Started by Rise<3,

    מקווה שתהנו אם כן פרגנו בלייק

    • 5 תגובות
    • 917 צפיות
  22. אנחנו שניים מעל גיל 20 מחפשים בין 2-4 חבר'ה לsquad בbattelfield BC 2 רצוי אחרי צבא (אין לנו בעיה עם ילדים אבל....) עם חיבור לסקייפ ע"מ שיהיה קשר בערוץ פתוח.

    • 6 תגובות
    • 917 צפיות
  23. Started by הטרול,

    מישהו יודע איפה אפשר להוריד את המשחק *** Mortal Kombat Deception*** בבקשה !!!!!!!!!!!!!!!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

    • 2 תגובות
    • 917 צפיות
  24. שלום, קניתי היום BF4 וBF4 PREMIUM (אם משנה אז מCJS CD KEYS). הקודים נשלחו והכל בסדר (כרגע הBF4 כבר בהורדה באוריגין). עכשיו, הכנסתי את הקוד של הפרימיום אבל לא מופיע לי כלום באוריגין.. זה אמור להיות ככה? זה סוג של תוכן פנימי של המשחק או שמשהו לא בסדר פה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 917 צפיות

דיונים חדשים בפורומים