עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by drorb,

    אהלן, הורדתי את הדמו של Lost Planet (רק האל הטוב יודע למה..) וחמש דקות לתוך המשחק כל העסק נתקע. הייתי צריך לעשות reset למחשב (!!!) וב-event viewer נאמר לי ש-nv4_disp נכנס ללופ אינסופי. מישהו יודע משהו על זה? פישפשתי קצת בגוגל, אבל יש יותר מדי מידע שם, ורציתי לדעת אם מישהו כבר עבר את העניין ויכול לתת לי סיבה + פתרון (זה לא חזר שוב, וממילא העפתי את הדמו לקיבינמט, אבל עדיף להיות מוכן) מפרט מימין.. תודה, -דרור

    • 2 תגובות
    • 919 צפיות
  2. באף משחק CoD לדעתי לא היו מפות מוצלחות כמו בCoD 4. למישהו יוצא עדיין לשחק במשחק? אני חושב להתקין אותו שוב אבל אני לא יודע אם יש טעם.... לפי איך שMW3 נראה, המפות נראות פיציות ולא מתקרבות לסגנון של MW הראשון.

    • 4 תגובות
    • 919 צפיות
  3. Started by davidcohen,

    התקנתי את המשחק ואת הפאצ' עידכון ואחרי שאני נכנס למולטיפלייר הרשימת סרברים שלי ריקה אין לי punk buster אם זה משנה הנה תמונה: מה לעשות?! על מה ללחוץ?!

    • 8 תגובות
    • 919 צפיות
  4. Started by maor1470,

    היי, הורדתי משחק far cry primal מיוביסופט אחרי שההורדה הסתיימה ניסיתי להיכנס למשחק נפתח לי חלון קטן של המשחק כאילו טוען אותו וישר נסגר ניסיתי כבר הכל אני מיואש מערכת הפעלה windows 10 64 bit מעבד intel core i5 9400f 2.90GHz כרטיס מסך NVIDIA GeForce GTX 1050Ti זיכרון 16GB DDR4 לא חושב שזו הבעיה של המחשב כי far cry 5 עבד לי חלק אשמח מאוד אם מישהו יעזור לי סוף סוף תודה

    • 0 תגובות
    • 919 צפיות
  5. שלום לכולם ובוקר טוב. כפי שידוע לכולם, שנת הלימודים כבר בפתח והילדים כבר מתכוננים ללימודים. רקע הבקשה: בת דודה שלי (בת ה-8) מתכוננת לשנת הלימודים החדשה. אני מגיע ממשפחה דוברת רוסית, לכן נושא הלימודים הוא נושא מאוד קריטי. לצערי (ולצער רבים אחרים) בימינו הטלוויזיה הוא פח זבל שמטמטם את הדור הצעיר ללא הבחנה. בת דודה שלי מבלה רוב הזמן אצל הסבא והסבתא שמלמדים אותה קריאה ושינון של שירים וחרוזים וצפיה בסרטים איכותיים (רק איכותיים). הבעיה היא כשהילדה מקבלת זמן פנוי, היא מבלה בצפיה בסרטים המצוירים ותוכניות ילדים חדשות (והם ממש עושים נזק). זה הגיע לשלב כזה שהילדה רואה סרט איכותי (משנות ה-80) לילדים, שהיא ממש אהבה, אבל אחרי 10 דקות כבר לא זוכרת איך קוראים לגיבור הראשי. או שאחרי…

    • 6 תגובות
    • 919 צפיות
  6. Started by mintonxbz,

    שלום לכולם!!!אני פותח הגרלה עבור משחק Call of Duty : Black Ops . יש לי עוד הרבה משחקים, אבל נתחיל לאט לאט. אז מה צריך כדי להשתתף? הפורום לא נועד לפרסום (חינמי)

    • 0 תגובות
    • 919 צפיות
  7. Started by Coca Cola,

    התקנתי את הדרייברים, חיברתי לUSB, המחשב זיהה, אבל במשחק אין קליטה מההגה :-\ יש למישהו רעיון?

  8. אולי אני אקפוץ לשחק קצת במולטי שהתעלמתי ממנו לחלוטין עד עכשיו

    • 0 תגובות
    • 919 צפיות
  9. צופים להנאתכם בגיימינג בשידור ישיר ב-Twitch? כעת תוכלו גם לבצע רכישות של כותרים במקביל לכתבה

  10. Started by PrefaceAlumni,

    אהלן, משום מה, בויסטה 64 שלי, שום טריינר לא עובד. לדוגמא: הטריינר של COD4 או של FLATOUT CARNAGE. הרצתי אותם כADMINISTARTOR. האם זה עובד למישהו עם ויסטה 64? תודה!

  11. מה הם המשחקים שאני יכול לשחק בהם עם ג'ויסטיק רוטט ושהרטט יהיה פעיל ? כי במשחק need for speed most wanted הג'ויסטיק לא רוטט :'( , וכאשר אני נכנס להגדרות שלו כלומר ל game controllers הרטט יהיה פעיל בצורה מושלמת . תודה לכם על הקריאה

    • 2 תגובות
    • 919 צפיות
  12. Started by zvkel,

    פעם (לפני ארבע שנים) הייתי משחק קואנטר סטרייק והייתי משתמש ב game spy 3d כדי למצוא סרברים לפני שבוע בערך התחלתי לשחק בcs source ושמתי לב ש gamespy 3d לא תומך בו ואני נכנס לסרברים דרך המשחק עצמו , תמיד יש המון סרברים ונורא קל להתחיל לשחק אבל הממשק פשוט מגעיל אין איזה תוכנה שמוסיפה את ה source לgame spy או משהו במקום?

    • 3 תגובות
    • 919 צפיות
  13. Started by elad76,

    Counter Strike 1 Counter Strike 2 GTA GTA תהנו!

    • 5 תגובות
    • 919 צפיות
  14. Started by overload,

    התקנתי את הדמו של GTR ושל ה"מעניש". שניהם פועלים כאילו יש לי מסך רחב, אני רואה רק חצי מהתמונה על המסך והיא מרוחה. במעניש זה גם במשחק עצמו וגם בתפריטים. בGTR זה רק בתפריטים. בשניהם זה בכל רזולוציה קורה. מישהו יודע מה הבעיה? בדקתי בהגדרות של הכרטיס אבל לא מצאתי שם דבר שקשור לזה. זה מוזר כי HL2 פועל בסדר גמור, וגם הדמו של החדש של FAR CRY (GF 4MX 440, הדריברים מעודכנים)

    • 0 תגובות
    • 919 צפיות
  15. Started by lharpaz,

    היי, שאלה קצת מפגרת, אבל בכל זאת: איך מבדילים בקלות בין אוייבים לבין אנשים מהקבוצה שלי? היה נראה לי שלחבר'ה מהקבוצה שלי יש כיתוב ירוק מעליהם, אבל אני לא בטוח כי עדיין לא פגשתי אוייב ונשארתי בחיים יותר מ-2 שניות... - האם זה נכון? זו הדרך להבדיל? יש איזו אפשרות להפוך את האוייבים לקלים יותר לזיהוי (נמאס לי לירות בטעות באנשים מהקבוצה שלי...). תודה מראש, ליאור.

  16. Started by אלון פ,

    שלום לכולם, אני צריך המלצות למשחקים למחשב שלי. אני מעדיף משחקי אקשן ופעולה, אבל לא רק. המפרט: P.4: 3 GHZ 1.5 RAM 3850 על XP בנוסף, אני צריך חוות דעת ממי שכבר שיחק על המשחקים: Blacksite: area 51 סדרת thief תודה לעוזרים! אלון

    • 9 תגובות
    • 919 צפיות
  17. Started by edi,

    יש אפשרות לראות ב-3 מסכי מחשב שונים 3 תצוגות שונות בזמן אמת? כלומר מסך מרכזי תצוגה חזיתית, ימני והשמאלי מבטים צדיים, יש סיכוי בסימולטור של מיקרוסופט 2002 ? ואם לא אז יש משהו(אפילו פשוט) שזה כן אפשרי? יש לי XP PRO מישהו הצליח?

    • 5 תגובות
    • 919 צפיות
  18. אני חייב לציין-אני PC-gamer נקי ובחיים לא נגעתי בגיימפאד אם סטיקים אנלוגיים. עכשיו-מה ההגדרות הכי מומלצות לNFS:HP אם הגיימפאד? אין לי מושג איזה מקשים בדיוק לשים שיעשו מה... גז וברקס בתור המקשים האחוריים? פשוט אין לי מושג איזה מקש לשים מה... בכל מקרה ככה נראה הגיימפאד: אם יש משהו שמשחק בזה בקונסולה/משחק בזה על המחשב אם גיימפאד אשמח לשמוע חוות דעת איזה מקשים כדאי לשים! נ.ב.-יש אתר שנותן המלצות איך להגדיר את הגיימפאד לכל משחק? כי אני מתכנן לשחק הרבה עכשיו אם הגיימפאד הזה...

    • 2 תגובות
    • 919 צפיות
  19. Started by RanN19,

    אני מחפש את המשחק הזה מעל לחצי שנה ואני לא מצליח למצוא את מה שהיה לי אני מוצא רק את הגירסה Brothers in Arms Earned in Blood 3D ואני מחפש אולי את ההמשך אולי את הקודם משהו יכול לעזור לי :s05:

    • 7 תגובות
    • 919 צפיות
  20. פעם דפדפתי לי ברחבי היוטיוב ולפתע ראיתי טריילר של משחק שמראים שם איזה אוטו אמריקאי נוסע שם ורודפים אחריו או משהו משטרות נידמה לי ויש קריין ברקע שמדבר ואז הרואים שחסמו איזה גרש והוא קופץ מעל המשטרות או משהו כזה..זה היה טריילר ממש מושקע למשחק שראיתי ואני לא זוכר את שם המשחק ..ניסיתי עכשיו לחפש שעות ביוטיוב ואני לא מוצא אותו אני רוצה למצוא את הטריילר ודרכו אני ידע את שם המשחק וניראה אם הוא באמת שווה כמו בסרטון.. תוכלו לעזור לי? אני שובר את הראש

    • 6 תגובות
    • 919 צפיות
  21. Started by dani,

    טוב. עוד מעט הולך לצאת המשחק הנ"ל. ורציתי לדעת אם עוד מישהו שיחק בדמו וקיבל חמרמרת. המשחק הזה הביא לי את הג'נענע מישהו יודע אם המלא יהיה נורמלי? או שאין שינוי?

    • 8 תגובות
    • 919 צפיות
  22. Started by cold fire,

    יש לחבר שלי oblivion מקורי יש מהאריזה, הבעיה היא כזאת שתוך כדי המשחק (אחרי איזה 20-30 דקות משחק) המשחק יוצא ויש הודעה של windows שהתוכנית בצעה שגיעה ולכן הסתיימה(או משהו כזה...) האם יש בעיה במשחק או שיוכל להיות שרק בדיסק שלו?

    • 11 תגובות
    • 919 צפיות
  23. Started by DrowNz,

    אהלן, קיבלתי סוף סוף את המחשב החדש ואני מחפש איזה משחק טוב (רצוי חדש) בסגנון פעולה (First Person Shooter)\ אסטרטגיה בכדי לאתגר קצת את ה Radeon 9800p החדש. כל המלצה תתקבל בברכה, חג שמח!

    • 9 תגובות
    • 918 צפיות
  24. Started by VanHalen,

    • 5 תגובות
    • 918 צפיות
  25. ואם אפשר בבקשה גם קישור להורדה. תודה!

    • 8 תגובות
    • 918 צפיות

דיונים חדשים בפורומים