עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. תשמעו אני כבר מיואש ! אתם לא מאמינים.. הורדתי לפני שבוע-שבועיים את המשחק CZ .. עכשיו אני בא לשחק בו ברשת אבל משום מה הפינג שלי גבוהה.. למה? =כובע! מה שהכי מוזר הוא שלפני חצי שנה שיחקתי במשחק והוא פעל מצויין הפינג שלי היה בסדר גמור! ועשיתי הכול כדי שזה יחזור להיות נורמלי! סריקות ספייוואר, אנטיוירוס (למרות שזה לא נראה לי הם), פאטצ'ים , חשוב לי לציין שאין שום תוכנות פתוחות כאשר אני משחק.. בסוף לא ידעתי כבר מה לעשות אז התקשרתי לספק אינטרנת שלי נטוויזן ונציגת שירות אמרה לי שנטוויזן לא הכי טובה במשחקי רשת יענו הפינגים גבוהה כאשר משחקים ברשת.. אבל לפני חצי שנה זה היה בסדר!!! קיצר חברה אני לא יודע מה לעשות .. להחליף ספק אינטרנת למרות שאני לא בטוח שזה זה!!! למי שיש הצעות בבקשה תעז…

    • 7 תגובות
    • 812 צפיות
  2. Started by royk50,

    תודה

    • 1 תגובה
    • 630 צפיות
  3. Started by bennnn,

    אני בשלב בראשון שצריך להשתמש בטלפורט שלוחצים על האות q במקלדת בשלב שיש הרבה אזעקות והוא שואל אותי מה הסטטוס שלי.....ושהכוח הזה מסוכן מה עושים שם.......... תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  4. Started by dj_horse,

    שלום קיימים אצלי במשחק שתי בעיות: הראשונה היא כול פעם שאני לוחץ על כפתור{g} לשחרור הנשק מהיד המשחק ניתקע ויוצא. הבעיה השניה היא שהחלק השמאלי של המסך כול כמה דקות מהבהב. האם תוכלו לעזור לי?

    • 2 תגובות
    • 789 צפיות
  5. Started by RoyShefy,

    סיימתי אותו אחרי בערך 8 שעות של מתח ואנדרנלין שלא נראה לי שעברתי מול העולם האמיתי. הסיבה שפתחתי את הת'ראד הזה במקום פשוט להמליץ עליו היא שלמשחק הזה מגיע יותר. רוב האנשים לא שמעו על המשחק הזה שד"א שונה לו השם ל - Indigo Prophecy. לדעתי זה חבל, ולכן אני פוקד על כל מי שקורא את זה לקנות את המשחק בהקדם האפשרי. הגראפיקה לא מדהימה או חדשנית ברמות אבל כל זה לא משנה, כתשחקו במחשק הגאוני הזה, אתם תבינו. 11 מתוך 10 לטעמי ולטעם כל החברים שלי ששיחקו במשחק. לינק לביקורת של האתר GameSpot - http://www.gamespot.com/pc/adventure/fahrenheit/index.html?q=Indigo%20Prophecy הסיבה שהמשחק קיבל 8.4 היא כנראה בגלל הגראפיקה (סגנון מקס פיין 2).

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Biatch,

    איך אני הורג את פרופסור וולף ? ניסיתי עם היריות המיוחדות ביזבזתי את כל התחמושת ומלא מלא יריות מיוחדות ולא הולך כלום http://img364.imageshack.us/img364/926/wolfbz2.jpg

    • 2 תגובות
    • 686 צפיות
  7. שלום אני בשלב 5 והגעתי לגולבין הזה איך אני עובר אותו ?תודה

    • 2 תגובות
    • 688 צפיות
  8. בקיצור - יש לי את המסך - Sam Syn Mas 730BF ואני גם משחק במשחק FLIGHT SIM יש לי שאלה בקשר ל FRAME RATE הRATE המקסימלי במצב רגיל במסך שלי הוא 60(אני מאמין שבכל מסך דק שטוח הוא ככה) ובקיצור האם אני יכול להגדיר את המשחק ל100 FRATE למרות שהמסך שלי מגיע ל 60 מקסימום??? האם יש איזה שהוא סיכון או שזה בטוח לגמרי?

    • 7 תגובות
    • 890 צפיות
  9. Started by amit123,

    השאלה בכותרת.... שיחקתי קצת בקודם...ככה שאני יודע פחות או יותר במה מדובר.... וגם...על איזה הגדרות הוא יעבוד לי?

    • 31 תגובות
    • 2.9k צפיות
  10. Started by Cupid Me,

    אהלן חברים, יש לכם מושג אם את הקודים לאנלוק קונטנט אני מקבל במהלך המשחק? אני יודע שיש אותם באינטרנט אבל לא רוצה לשחק עם צ'יטים.. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by guy94,

    יש לי כרטיס מסך הרקולס MX400 והשמחק רושם לי שהוא לא נוצא OPENGL ... מה עושים !?

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by H.I.V,

    אני ואח שלי רוצים לשחק בדיאבלו הראשון ברשת הביתית אבל אני לא מוצא דרך לעשות את זה אין BATTLE NET מודם זה רק ישן של 56K ושאר האפשרויות כמו DIRECT LAN פשוט לא פועל אז האם יש דרך אחרת לשחק במשחק? תודה רבה לכל העוזרים

    • 6 תגובות
    • 997 צפיות
  13. עוד כמה זמן נראה לכם משחקי המחשב יראו בדיוק כמו במציאות?

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  14. Started by The_Byter,

    איך אני מפעיל v-sync במשחק infernal ? הפעלתי בדריוור וגם בATI Tray tools, לא עוזר... תודה

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  15. Started by AdamS,

    היי, רציתי לדעת אם המשחקים האלה יעבדו על Vista 64: NFS Carbon FEAR Chrome תודה מראש, אדם

    • 3 תגובות
    • 778 צפיות
  16. Started by navk2,

    יש לי רצפה ורודה במשחק COUNTER STRIKE SOURCE ואני כמעט בטוח שזה לא ארטפיק בגלל ש: 1.זה רק במשחק הזה 2. זה תמיד היה (רק עכשיו התחיל לעצבן אותי) 3. לפעמים שאני מפעיל את המשחק אין את זה 4.אם אני משנה הגדרות למעלה ולמטה זה לפעמים מיסתדר,בעיקר טקסטורות ומודולים. [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. שלום לכולם! לא מזמן התחלתי לשחק במשחק התותח הזה אחלה גרפיקה אחלה סאונד אחלה משחקיות בקיצור משחק שווה! עכשיו נתקעתי פה הינה תמונה: http://www.2send.us/uploads/31726bbe25.JPG תראו מה אני עושה איך אני פותח תדלת הזאת? ניסיתי הכול גם אין לי מנה [כוח] מה עושים פה מישהו יודע אולי?! טוב תודה מראש ולילה טוב

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. Started by dj_horse,

    לכול אלה שיודעים כיצד לעבור במשחק את הרי הרוקי שיעזור לי בבקשה. כול מי שעבר את המסך או הגיע אליו בוודאי יודע שצריך להרוג שני אנשים. את האיש הראשון הרגתי אבל השני נימצא בקומה שאני לא יודע איך להגיע אליה. אפשר עזרה בלעבור את המסך? תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by liav12,

    הגעתי לסוף המשחק... סיימתי את המשחק בכך שהרגתי את הדרקון הענקי הזה, אך בסיום אחרי הכתוביות הוא יצא לי ל Main Menu של המשחק. השאלה שלי היא: אני לא אמור להמשיך לשחק במשחק? כאילו להמשיך את הסיפור בלחזק את הדמות, לבנות בית, לסיים את המשימות הקטנות וכו'? כי עדיין לא עשיתי את כל זה.. והאם יש תוספות למשחק? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 861 צפיות
  20. הגעתי עד לשם והוא הרג אותי ומרוב טיפשותי לא שמרתי וחזרתי המון אחורה [br]פורסם בתאריך: 16.03.2007 בשעה 14:56:39 בבקשה בבקשה [br]פורסם בתאריך: 16.03.2007 בשעה 16:57:22לא צריך

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  21. Started by RDS,

    1) איך משחקים ברשת ללא תשלום נוסף ל-gamespot? 2) איזה מרכונית כדאי לקנות במחיר של עד 270 אלף, ובאיזה חנות היא? תודה

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  22. Started by t_elad,

    הורדתי את הקובץ הזה Command & Conquer 3- Tiberium Wars Part1.iso ניסיתי לפתוח אותו דרך DAEMON TOOLS והוא לא פותח אותו כשאני מנסה לפתוח אז הוא רושם"...אין אפשרות לקרוא מדיסק זה. יתכן והדיסק פגום..." ניסיתי לפתוח גם דרך IsoBuster והוא פתח את הקובץ הזה Track 01.tao ניסיתי לפתוח גם אותו אבל כאילו זה קובץ בתוך קובץ . אני לא יודע מה לעשות אולי יש שיטה אחרת אשמח אם תעזרו לי. תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 974 צפיות
  23. Started by First Squad,

    מישחק RPG מדהים : כל המידע כאן: http://www.gamespot.com/pc/rpg/silverfall/index.html?q=SILVERFALL דמו: http://www.download.com/Silverfall-demo/3000-7537_4-10633609.html

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. חיפשתי בגיימספוט בפייל פלנט ובגיימר של ולא מצאתי...

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. שלום, קודם כל אני רוצה להגיד שזה מישחק מדהים באמת מישחק על רמה. אכשיו השאלה:הגעתי לשלב 5, ואני תקוע באיזהוא מקום שבדיוק בא דרקון גדול מעופף מהשמים ואני לא יודע מה לעשות אני לא מצליח להרוג אותו לא יודע מה צריך לעשות,דרך אגב זה שלב 5 עם האישה החמודה הזאתי. תודה

    • 5 תגובות
    • 749 צפיות

דיונים חדשים בפורומים