עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. המעבד הוא 4670k i5. הם לא כ״כ ישנים וחבל לי לשדרג אם הם יעבדו סביר.

    • 0 תגובות
    • 920 צפיות
  2. Started by DrizziTx,

    חבל"ז של משחק (ניראה ככה)! לכל מי שלא ראה, יש 3 סרטונים בני 20 דקות בערך, סה"כ 350MB מחולקים ל-3, כאן : http://www.fearhq.com/ => downloads => video קדימה להוריד!!! כשראיתי את ה-preview של E3 חשבתי שזה סתם משחק או שלפחות הם לא מראים כלום, אבל עכשיו, אני מאד מחכה.... עם משחק כמו NOLF2 מאחוריהם אני בטוח ש-Monolith ישחקו אותה, קיצר עוד משחק לרשימת קניה 8) מחכה לתגובות

    • 0 תגובות
    • 920 צפיות
  3. Started by אאטטט,

    פיפא 2011 יצא ב- DX11 ?

    • 4 תגובות
    • 920 צפיות
  4. מי אמר שז\'אנר משחקי הפלטפורמה מת? משחק חדש מיוצאי המפתחת הנודעת Rare צובר מימון של יותר ממיליון דולר בתוך פחות מיממה באתר ההזנקים החברתיים Kickstarter לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%9a-%d7%94%d7%a8%d7%95%d7%97%d7%a0%d7%99-%d7%9c-banjo-kazooie-%d7%a9%d7%95%d7%91%d7%a8-%d7%a9%d7%99%d7%90%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a7%d7%a1%d7%98%d7%90%d7%a8/

    • 2 תגובות
    • 920 צפיות
  5. Started by Gnome,

    איך אני יכול להריץ את המשחק DUKE NUKEM 3D על ה WINDOWS XP?

    • 4 תגובות
    • 920 צפיות
  6. כמה וכמה כותרים חדשים ומעניינים הושקו להם בימים האחרונים, לאחר תקופת יובש לא קטנה, ורובם גם זוכים לאהדה מהשחקים ומהמבקרים לכתבה

  7. Started by STRENGTH,

    אני כאן ולא הבנתי מה עושים אני עשיתי טרור בכנסיה ולא קרה כלום

    • 1 תגובה
    • 920 צפיות
  8. Started by redead,

    אני לא כולכך יודע אם זה הפורום לשאול אבל לא מצאתי משהו יותר מתאים.. בכל מקרה אני מעוניין לקנות פלייסטישן 2 ואין לי אפילו שמץ של מושג בהבדלים בין הדגמים השונים אז אני מאוד ישמח לעזרה.. תודה

    • 12 תגובות
    • 920 צפיות
  9. Started by IL.ProSsKillMove RkLO,

    https://www.youtube.com/watch?v=YLLU1EFfXPo אני מקווה שאהבתם בכל זאת קומנטרי ראשון שלי מפתיח לכם יותר טובים זה בטוח אל תישקחו סאב וסאסקריב אם באלכם מקווה שבאלכם חח ויאאלה תהנו

  10. Started by ישראל אופרק,

    Star Wars Jedi: Fallen Order שווה?

  11. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170509412757&ssPageName=STRK:MESELX:IT וזה דוד שלי מאמריקה מוכר!

    • 2 תגובות
    • 920 צפיות
  12. Started by Rule The Pc,

    סליחה על השאלה המפגרת אבל איזה משחק היום מומלץ שהוא בסגנון של MOH. משחקיות רשת גם חשובה אבל לא הכי חשובה.

    • 12 תגובות
    • 920 צפיות
  13. Started by blackhawk_88,

    שלום לכולם לאחרונה הורדתי את המשחק והוא ממש לא רץ לי נורמלי (גם בהגדרות נמוכות) מישו יכול להסביר לי למה? המפרט בצד תודה מראש

  14. Started by אלפקה סורית,

    http://www.ballerium.com ראיתי שהמשחק פתוח ל betatesters לכל מי שרוצה, יש לכם רשמים מהמשחק? מישהו משחק בזה ? כמו מה זה (אני יודע שזה חדשני/מקורי, אבל בכל זאת)...

    • 6 תגובות
    • 920 צפיות
  15. Started by freak2100,

    משחק מאוד כיפי וממכר חבר שלי בנה אותו (:) המשחק [פורסם בנענע תוכנות: http://software.nana.co.il/prog.asp?id=3749&cat=120 ובאתר הרישמי של worms: http://wormsarmageddon.team17.com/main.html?page=good&area=brea שווה להוריד, לדעתי....

    • 5 תגובות
    • 920 צפיות
  16. Started by rosesr,

    באיזה משחקים אפשר למכור דמויות ואביזרים? ואיך עושים את זה?

    • 2 תגובות
    • 919 צפיות
  17. Started by roee3,

    התקנתי את המשחק והוא מבקש ממני קוד מה אני אמור לרשום שם ? אני משתגע כבר מיזה

    • 2 תגובות
    • 919 צפיות
  18. Started by bob lee swagger,

    בבקשה תעקבו יהיו המון סרטונים ומדריכים

  19. Started by huber,

    http://www.bit-tech.net/gaming/2008/08/30/is-accessibility-killing-pc-gaming/1 מאמר מאוד מעניין (למרות שלפעמים הוא נמרח קצת) המדבר על המעבר מ Pב לקונסולות ועל כל מה שקורא בתחום המולטי פלטפורמות בזמן האחרון.

    • 4 תגובות
    • 919 צפיות
  20. Started by stingeR-,

    אוקיי אני ישים כאן את השיא הראשון , מותר להשתמש באיזה מכונית שרוצים אבל רק במסלול DRAG 14 Vine Constraction(המסלול מהדמו) מי ששובר את זה מלך! : ד"א : אל תשימו לב לשם , אחרי שעשיתי פורמט(הייתי במשימה 105) אז שחכתי לשמור את השמירות של המשחק , אז הוא שלח לי את שלו כי הוא היה במשימה 101...

    • 9 תגובות
    • 919 צפיות
  21. Started by SlyFox,

    פעם שיחקתי MW1 וקצת בסינגל של MW2 ובכללי בכל הסידרה. אני רוצה להכנס לתחרותי איך זה עובד בMW3 ?

    • 1 תגובה
    • 919 צפיות
  22. המלצות מישהו?

    • 4 תגובות
    • 919 צפיות
  23. Started by maphisto,

    טוב אז יצא עדכון לדמו אבל בכל פעם שאני מנסה לעדכן אז הוא עושה הסרה של הדמו לחלוטין ניסיתי גם קודם להתקין את העדכון ורק אז את המשחק כמובן ללא הצלחה ! אם למשהו יש הערות או שהצליח אז אני ישמח

    • 5 תגובות
    • 919 צפיות
  24. שלום לכולם! אני הולך להיות עם בנדוד לשי בן ה14 מיום חמישי עד שבת כי הוריו בחו"ל... הוא מאוד רוצה ללכת למסיבת רשת הזו, אבל לי אין ממש מה לעשות שם, כי אני כבר לא טוב בCS כמו פעם ואני גם לא אוהב את שאר המשחקים שם. בגלל שאני דיי NOOB בכל הקטע של מסיבות רשת, רציתי לשאול אם בכלל או אנשים בפורום בפרט, ישחקו שם משחקים אחרים. אני למשל אוהב משחקי אסטרטגיה יותר מFPS אז למשל ג'נרלס, WH40000 וכו' בתודה!

    • 7 תגובות
    • 919 צפיות
  25. תודה מראש!

    • 9 תגובות
    • 919 צפיות

דיונים חדשים בפורומים