עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by night-fire,

    שלום, הורדתי את הCS הפרוץ והצלחתי להוסיף שרת אחד ומאז אני לא מצליח להוסיף יותר. השרת הוא של חברים שלי והוא כן עובד אז הבעיה במחשב\במשחק. מה יכולה להיות הבעיה? תודה.

    • 4 תגובות
    • 643 צפיות
  2. Started by dj_horse,

    לכול אלה שיודעים כיצד לעבור במשחק את הרי הרוקי שיעזור לי בבקשה. כול מי שעבר את המסך או הגיע אליו בוודאי יודע שצריך להרוג שני אנשים. את האיש הראשון הרגתי אבל השני נימצא בקומה שאני לא יודע איך להגיע אליה. אפשר עזרה בלעבור את המסך? תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. המפתחים של משחק הפעולה F.E.A.R החליטו לשחרר לרשת את הגרסה המושקעת לריבוי-משתתפים, לגמרי בחינם :yelclap: כתובת האתר שמשם להוריד את המישחק: http://www.vgames.co.il/Smile.Vgames.Web/Site/download_article.aspx?DownloadID=24005

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by liav12,

    הגעתי לסוף המשחק... סיימתי את המשחק בכך שהרגתי את הדרקון הענקי הזה, אך בסיום אחרי הכתוביות הוא יצא לי ל Main Menu של המשחק. השאלה שלי היא: אני לא אמור להמשיך לשחק במשחק? כאילו להמשיך את הסיפור בלחזק את הדמות, לבנות בית, לסיים את המשימות הקטנות וכו'? כי עדיין לא עשיתי את כל זה.. והאם יש תוספות למשחק? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 861 צפיות
  5. התקנתי ויסטה. הורדתי משחק (חוקי לגמרי) שלא תומך בווינדוס ויסטה. יש איזושהי דרך לעלות אותו על ויסטה ? ( אין מחיצה של XP)

    • 3 תגובות
    • 601 צפיות
  6. Started by fish,

    מאיפה ניתן להוריד safe mode למוסט וונטד?

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  7. Started by fish,

    יש לי 8800GTS 640MB ושאני מפעיל את המשחק קרבון על הדברים הכי גבוהים אז המשחק עובד חלק אבל לפעמים הוא עובד לי פשוט לאט מה עושים?

    • 4 תגובות
    • 824 צפיות
  8. מחפש אתר שאפשר להוריד משחקי פלאש למחשב... תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  9. Started by SyndromE,

    http://www.pes2007.com/ נשמע מעניין, התחשק לי לשתף אולי מחר אני יראה את השינויים מקרוב.

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. יש לי IBM T60, הינה המפרט: Processor Model : Intel® Core2 CPU T5600 @ 1.83GHz Speed : 1.83GHz Cores per Processor : 2 Unit(s) Threads per Core : 1 Unit(s) Type : Mobile, Dual-Core Internal Data Cache : 2x 32kB Synchronous, Write-Thru, 8-way set, 64 byte line size L2 On-board Cache : 1x 2MB ECC Synchronous, ATC, 8-way set, 64 byte line size, 2 threads sharing Mainboard Bus(es) : PCI PCIe PCMCIA CardBus USB i2c/SMBus MP Support : 1 Processor(s) System BIOS : LENOVO 2.09 Total Memory : 1015MB DDR2-SDRAM Chipset 1 Model : Legend Ltd 955XM/945GM/PM/GMS/940GML Express Processor to DRAM Controller Front Side Bus Speed : 4x 166MHz (664MHz data rate) Total Mem…

    • 2 תגובות
    • 664 צפיות
  11. Started by t d,

    מישהו יודע איפה אפשר לקנות את המקלדת של zboard עם הסקין של BF2142? (בארץ) תודה!

    • 2 תגובות
    • 969 צפיות
  12. Started by AdamS,

    היי, רציתי לדעת אם המשחקים האלה יעבדו על Vista 64: NFS Carbon FEAR Chrome תודה מראש, אדם

    • 3 תגובות
    • 778 צפיות
  13. Started by אדר39,

    יש לי windows vista והתקנתי בו fifa האתקנה הייתה טובה הכול טוב אני ניכנס מראה לי את הwindows ברזולוציה גבוהה כאילו זה ניכנס ועושה לי ריסט מה עושים תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  14. Started by t-macc,

    אני התקנתי את המשחק,יש קישור בשולחן עבודה שאני לוחץ עליו עולה תוכנה עפ פרסום של המשחק איפה אני אמור ללחוץ כדי להתחיל לשחק??????? תודה

    • 0 תגובות
    • 464 צפיות
  15. שלום לכולם! לא מזמן התחלתי לשחק במשחק התותח הזה אחלה גרפיקה אחלה סאונד אחלה משחקיות בקיצור משחק שווה! עכשיו נתקעתי פה הינה תמונה: http://www.2send.us/uploads/31726bbe25.JPG תראו מה אני עושה איך אני פותח תדלת הזאת? ניסיתי הכול גם אין לי מנה [כוח] מה עושים פה מישהו יודע אולי?! טוב תודה מראש ולילה טוב

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. האם יצא כבר episode 2 ?

  17. Started by coorva,

    האם קיים cheat שמעביר אותי שלב 1 קדימה? תודה

    • 5 תגובות
    • 757 צפיות
  18. Started by shirNoshe,

    יש לי את ARMA אבל הכל בגרמנית.כלומר הדיבור באנגלית אבל כל ה-OPTIONS בגרמנית.. יש מצב לשנות לאנגלית?

    • 8 תגובות
    • 732 צפיות
  19. Started by bogdant,

    הורדתי תמשחק הזה מ GAMERSHELL בערך 750 מ"ב החשב אני מקבל קובץ ראר פותח אותו ובתיקיה יש איקון של ה EXE ן האוטוראן להתקנה בקיצור האיקון לא עובד זה מדליק מסך שחור לשניה ואז חוזר לשולחן עבודה ואין כלום ו ההתקנה קשה אני לוחץ עליה מגיעה לשלב מסוים ו לפני ההתקנה עצמה ואז זה אומר לי שאני צריך DIRECTX 9 או יותר ואני הורדתי את החדש ביותר של 2007 מה עושים תודה ??[br]פורסם בתאריך: 13.03.2007 בשעה 16:03:24 תודה???[attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 743 צפיות
  20. Started by Ac-Boy,

    חלקכם זוכרים אותי.. זה לא הדיון הראשון שלי על המשחק מכיוון שיש לי הרבה שאלות ואני רוצה להיות בטוח שאני מוצא בזבוז נכון לכספי. 1. יש לי פינגים יחסית גבוהים בדמו, איך אני מטפל בזה? 2. מה זה PUNKBUSTER [או איך שלא כותבים את זה] ומה זה עושה? כל פעם שמוציאים אותי מסרבר זה רושם לי.. 3. מדיי פעם המשחק פשוט יוצא, פשוט יוצא לגמריי לחלונות אפילו בלי הודעת השגיאה של קובץ הEXE ולעשות אל תשלח

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  21. כותרת

    • 16 תגובות
    • 2.3k צפיות
  22. Started by עמוס ז,

    כנסו להצביע ולהשפיע. להצבעה כנסו לכאן http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1008430

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  23. Started by Cupid Me,

    אהלן חבר'ה התקנתי את ההרחבה החדשה למשחק טיטאן קווסט אבל כשהתחלתי לשחק בה משום מה אני מתחיל מחדש את טיטאן קווסט עצמו ולא את הקמפיין החדש של ההרחבה! יש לכם מושג למה? :s05:

    • 5 תגובות
    • 867 צפיות
  24. Started by cb,

    אם אני רוצה לשחק עם המחשב נגד 2 גם שהמחשב משחק אותם..ב CUSTOM.ז"א אני ועוד CPU משחקים ביחד כALLIES נגד עוד 2 CPU שהם ביניהם ALLIES גם כן.אם אפשרי אז איך?ואני חזרתי לשחק במחשק עכשיו אחרי מלא זמן שלא נגעתי בו ואני גרוע..לא שאז הייתי טוב שהוא יצא,אני משחק על נורמאל והמחשב פשוט קורע אותי בא אלי אחרי בערך 7 שבועות עם צבא שלם (כולל המפלצת הכי חזקה שלהם) שלי יש חצי מהכח שלו יש.טיפים בבקשה..מדריכים באנגלית אפילו אני רוצה ללמוד שיטות וכו'.

    • 2 תגובות
    • 710 צפיות

דיונים חדשים בפורומים