עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by HilaX3,

    מישהו בבקשה יכול להמליץ לי על משחקים בעלי גראפיקה טובה? לא משנה לי כ"כ מה למרות שאני מעדיפה יריות, משחקי טיסה ובמיוחד משחקים שסובבים את מלחמת העולם השנייה. אם אפשר בבקשה את השמות המלאים ולא 'COD' כי אני מחפשת תמונות, תודה מראש! משחקים שלבנתיים המליצו לי בעבר ויש לי אותם - Crysis, Residente evil 5/4 Prototype

    • 2 תגובות
    • 923 צפיות
  2. Started by danield51,

    המחשב נקנה בקיץ...יכול להחזיק את רוב המשחקים

    • 11 תגובות
    • 923 צפיות
  3. יש לי GTA SA הפכתי אותו למשחק כבד. הבעיה היא שהוא לא מראה ישר את המבנים, ואז בדקתי וראיתי שזה רק מנצל 200 אלף מהזיכרון מהמחשב.... יש לי 2 G

    • 5 תגובות
    • 922 צפיות
  4. אני הולך לעשות קניית משחקים, מישהו יכול להמליץ על משחקים עם עלילה טובה. גרפיקה טובה מאוד (שתנצל את המפפרט בצד על 1280*1024) ולא מגוף ראשון. תודה

    • 7 תגובות
    • 922 צפיות
  5. Started by nov123,

    מה קורה לפני שנה קניתי מחשב נייד חדש דיי חזק והוא מריץ לי את כל המשחקים שאני מתקין אבכל זו לא הבעייה התקנתי במשך הזמן מאז שיש לי את המחשב את רוב משחקי COD ממודרן וורפר אחד ועד ל3 וכולם עובדים מצויין הבעייה היא כל פעם בטעינה של המשחק אני מתכוון כאילו לפני שנכנסים למשימה אז לוקח לזה לפעמים לטעון המון זמן ואז אני עושה CTRL SHIFT DEL וכזה מגיע למנהל משימות אז אני שומע ברקע שהמשחק ישר נטען וכשאני מנסה לחזור אליו יש לי מסך שחור אז בעצם האפשרות היחידה שלי לשחק היא לחכות לפעמים 10 דקות כדי להיכנס... זה קורה לי רק בקול אוף גיוטי לא באף משחק אחר והתקנתי מלא... אני ממש אשמח אם משהו יעזור לי תודה רבה:]

    • 2 תגובות
    • 922 צפיות
  6. שלום לכולם, לא מזמן קניתי שלט ושמתי לב שרוב המשחקים החדשים למחשב לא מאפשרים שימוש בשלט. חלק מהמשחקים הם: Gears of War, Crysis, Start The Witcher יש איזה פאט'ץ שיאפשר שימוש בשלט למשחקים אלה?

    • 5 תגובות
    • 922 צפיות
  7. זה כבר מלפני יומים הוא אומר עוד כמה דקות פתאום הוא החליט להראות לי את ההודעה הזו שלפני זה הוא שיחק רגיל והכל היה טוב .. וזהו כלום לא עוזר.... http://members.lycos.co.uk/yosizach12345/%ec%ec%e0%20%f9%ed.JPG למה זה עושה לי את זה אין כל סיבה ... אני רוצה לשחק ... אני שילמתי כסף כמו כל בן אדם אחר... הוא אומר כמה דקות הדקות האלה יומים

    • 5 תגובות
    • 922 צפיות
  8. את F.E.A.R יש לי למרות שעדיין לא שיחקתי בו אבל מה זה F.E.A.R Combat ?

    • 4 תגובות
    • 922 צפיות
  9. ואם אני מת אני מתחיל ממש בהתחלה זה מעצבן. אפשר שאני ישמור איפה שרוצה?

    • 9 תגובות
    • 922 צפיות
  10. Started by DEMON HUNTER,

    מחר אני קונה את המשחק IL 2 אמרו לי שהוא לא רע וגם קראתי עליו קצת בWEB אז אני רוצה לדעת האם יש סימולטור שדומה לו בסגנון ויותר יפה ממנו או שפשוט עדיף לי לקנות JK2 ?

    • 2 תגובות
    • 922 צפיות
  11. פרטים חדשים אודות המתחרה הרביעית עשר שואפת להעשיר את שוק הקונסולות נחשפים לכתבה

  12. אחרי שנה שלמה שהייתי קבור בטכניון ולא חלמתי אפילו על משחקי מחשב, אני חוזר ובגדול בזמנו הייתי מוריד משחקים מהאימיול דרך ליונטוורק וכאלה. אם יש למישהו אתרים טובים או תוכנות מומלצות שדרכן הוא מוריד אני אשמח לדעת תודה !

  13. Started by liord,

    בבקשה יש למישהו אתר טוב לבדיקת דרישות מערכת? למשל אני רוצה את הקומנדו החדש.. אני רוצה לבדוק דרישות מינימום והמלצות

  14. Started by FaT_GEnERaL,

    מישהו יכול להביא לי את הקודים, ואיך מפעילים אותם תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 922 צפיות
  15. http://www.twitch.tv/uknighted למי שלא מכיר. למי שמכיר ורוצה ללמוד טריקים חדשים. למי שרוצה לראות את כל משחקי ה canon כולל אלו שיצאו לפלטורמות ניידות. התחיל לפני 10 שעות.

    • 1 תגובה
    • 922 צפיות
  16. שלום לכם אני חדש בפורם הזה. יש לי בעייה מטורפת במשחקי רשת ב C&C Zero Hour שאני רוצה להיכנס למשחק עם חבר או ליצור משחק כ"HOST" הוא לא נותן לי את האפשרות... באפשרויות של המשחק הוא מראה שיש לי אייפי 10.0.0.1 ולא אייפי אחר שאיתו אני יכול להיכנס או ליצור משחק.... ד"א יש לי פירוול מובנה במודם (אלקאטל) ואני מבטל אותו ולכן אני לא מבין למה אני לא יכול להצטרף למשחקים של אחרים, גם אם אני רוצה להיתחבר הוא נותן לי הודעת שגיאה (Connection timed out) ולכן אני לא מבין מה הבעיה יכולה ליהיות. ולשאלתי, מישהו יודע איך אני יוכל לסדר את העניין הזה כדי שאני יוכל להיכנס לשחק??? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 922 צפיות
  17. Started by ImAllMostAwake,

    מי שמשחק בזה שיגיד צריך עזרה קצת

    • 5 תגובות
    • 922 צפיות
  18. Started by GamePad,

    אני מחפש לחבר משחק כדורגל ואני כבר לא יודע מה טוב, פיפא או פרו אבולושן או לא יודע מה. אני האמת לא חובב גדול של הסגנון, אז מי שבקיא ויכול לשתף מנסיונו..

    • 8 תגובות
    • 922 צפיות
  19. Started by Fasil,

    מי רוצה לערוך סרטון ויודע לערוך סבבה?

    • 1 תגובה
    • 922 צפיות
  20. נתקעתי בקטע שאני צריך לפרוץ לספריה של הKEEPERS, אחרי שנועלים לי את כל הGLYHPS, ואחרי שנפגשתי עם הקבוצה המורדת בבית הקברות.. מישהו יודע איך אני ממשיך מכאן?

    • 8 תגובות
    • 922 צפיות
  21. Started by JustNo,

    בתחרות ההטבות , כדי לזרוק את הכדור לאלייופ צריך אנאלוג סטיק. בNBA 2005 הראו לי איך אפשר לשנות קוד של קובץ, ואז היה אפשר לשנות את המקשים דרך שם כדי שיהיה אפשר להטביע באלייופ גם מהמקלדת...מישהו יודע איך לעשות אתזה ב2006? תודה

    • 2 תגובות
    • 922 צפיות
  22. Started by BIGWOLF,

    באחד ה"מדריכים" שיש פה באתר יש תוכנית לבניית מכונת "ארקייד" מכונת משחקים נחמדה כזאת. רשום שם שתוכנה שמריצה את המשחקים היא mame32 איפה אפשר להוריד אתה ? ואם תוכלו להסביר לי איך זה עובד, יהיה ממש נחמד.

    • 1 תגובה
    • 922 צפיות
  23. Started by darkie,

    שלום, יש לי בזמן האחרון בעיה עם המשחק CS:CZ לאחר כמה דקות של משחק אני מקבל שגיאה כזו חפשתי בגוגל ולא מצאתי פתרון שהצליח לעזור לי , תודה מראש לעוזרים. מצטער עם זה לא הפורום המתאים.

    • 2 תגובות
    • 922 צפיות
  24. שש וחצי שנים לאחר שהושק לראשונה עבור הפלייסטיישן 3, מכריזה סגה כי הכותר הייחודי המשלב משחק תפקידים ומשחק אסטרטגיה (ומתרחש בגירסה אלטרנטיבית של מלחמת העולם השנייה) מגיע גם ל-PC לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%98%d7%95%d7%91-%d7%9e%d7%90%d7%95%d7%97%d7%a8-%d7%9e%d7%90%d7%a3-%d7%a4%d7%a2%d7%9d-valkyria-chronicles-%d7%a0%d7%95%d7%97%d7%aa-%d7%91%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99/

    • 0 תגובות
    • 922 צפיות
  25. Started by gal_il50,

    אני מחפש מישהו שיש לו משחקים טובים ומעוניין לצרוב ולמכור אותם.

    • 4 תגובות
    • 921 צפיות

דיונים חדשים בפורומים