עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by djass,

    אני מתקין את המשחק הכול טוב ויפה מתחיל לשחק ואז שמתחיל הסרט של המשחק באתחלה כבר זה אולך איטי רצח!! יש לי מחשב די בסדר תגידו לי מה אני צריך לשפר בשביל שיעבוד חלק תודה לעוזרים מפרט: intel p4 2666 768 ddr 400 fx 5200 128

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Worms World Party- איך אפשר לשחק ברשת,עם חבר! אפשר לקמבן משהו עם התוכנה Hamachi?

    • 0 תגובות
    • 917 צפיות
  3. Started by athi,

    התחלתי את המישחק קניתי אוטו ובית אחרי זה בתי להיכנס לתחרות לחצתי סטרט והמישחק ממשיך ליפעול אבל לא קורה משהו מה צריכים לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  4. Started by Vidati,

    המשחק שוחרר בדקות האחרונות.. המשחק שוקל קרוב ל8GB. כמה חיכתי למשחק הזה!

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  5. Started by nall,

    בוקר טוב , רכשתי את החבילת תוספת דרך EA LINK , קיבלתי הודעה על אישור הקנייה ולינק להורדה , לאחר ההתקנה ובהפעלה של מפה כלשהי מהחבילת תוספת אני נתקל בהודעת שגיאה שאומרת שכדי לשחק במפה הזאת אני צריך את חבילת התוספת שכבר קניתי , משום מה המערכת לא מזהה שקניתי את החבילה והיא כבר מותקנת ... מישהו נתקל בבעיה דומה ?

    • 1 תגובה
    • 637 צפיות
  6. http://online.goop.co.il/GamePopUp.aspx?GameID=1957&Url=http://www.bubblebox.com/popupgame.php?game=278#

    • 1 תגובה
    • 874 צפיות
  7. השאלה בכותרת, תודה לעונים

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by rrroonnii,

    זה בהתחלה מה אני עושה כאן חברה נתתי לשלד הזה בעיטה ומה עכשיו? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 557 צפיות
  9. שלום אני היתקנתי משחק Worms World Party. ואח"כ מריץ משחק ופתאום נותן לי חלון הודעה שכתוב: Error ===== Warning: No default soundbank found check OK אני לוחץ "OK" ועולה לי משחק ושומעים קול בתפריט ראשית. ואז אני בוחר 2 משתמשים במשחק נגד לדוגמא. ואח"כ רואים נר עוגה יורד ואח"כ מסך שחור ופתאום יצא החוצה משחק זה לא עובד. אני נסיתי להתקין מחדש דרייבר כרטיס קול של הלוח אם. ועדיין אותו דבר שגיאה אותה פעולה. אני בבעיה. ולא יודע איך פותרים את הבעיה. מישהו יודע איך לתקן את התקלה,האם יש פיתרון לתקלה? איך פותרים את המשחק שיעלה לי? בתודה מראש מיכאל

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. Started by AtR,

    שלום לכולם! אני מחפש הגה טוב למשחק בכותרת המטרה שלי היא לקנות הגה טוב עם תיבת הילוכים ועם קלאץ'...אך הבעיה היא שעד עכשיו נתקלתי רק בערכה אחת שכזו: Logithec g25 והיא מאודדדד יקרה. האם מישהו מכיר ערכה דומה (לא חייב שתיהיה איכותית מדי) במחיר סביר יחסית? המקסימום שאני יכול להרשות לעצמי לבזבז על כך זה 500 שקל תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 690 צפיות
  11. עכשיו הבעיה היא לא במהירות המחשב ... לוקח לזה 3 ..4...דקות עד שרואים את המסך הראשוני ! אבל ההרדיסק לא טוען או משהו ! ... ?

    • 8 תגובות
    • 798 צפיות
  12. Started by Salwaby,

    ממש שאני נכנס למשחק המשחק עובד לאט, בתפריט המרכזי ובכלל איפה שאני לוחץ. לוקח לו ממש הרבה זמן להגיב. עכשיו גם אם אני מנסה להתחיל משחק רגיל , הוא עושה לי מסך וורוד כזה עם נקודה שחורה איפה שאמור להיות העוגה של ה LOADING, אני שומע את ה loading נגמר, ואז כשאמור להתחיל המשחק אני מקבל מסך שחור לגמרי , שומע את המחשב נלחם, אבל לא רואה כלום... מה עושים ?? תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  13. Started by dj_horse,

    לפי מה שאמרו הgta האחרון שיצא הוא יהיה גם האחרון בסידרת קותרי המשחק הזה ולא יושק משחק חדש בסידרה שלו. האם קיימת בכול זאת אפשרות לפי דיונים שראיתי כי יושק בכול זאת?

    • 40 תגובות
    • 3.3k צפיות
  14. הייתי רוצה לדעת מה הרמה של הישראלים במשחק ולראות גם מי משחק מהפורום. הנה ה- Main שלי Level 61 Undead Mage - Fire Spec http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Sylvanas&n=Hashzor והנה ה- Alt הראשי שלי Level 28 Blood Elf Priest - Holy Spec http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Karazhan&n=Jaeden

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. איך קוראים למשחק של צבי הנינג'ה החדש למחשב?

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. מה דרישות המערכת של המשחק Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter

    • 2 תגובות
    • 637 צפיות
  17. Started by Judas Iscariot,

    שלומות חברי פורום Hwzone. יש לי בעיה (טכנית) בGrim Fandango. יש לי Windows XP SP 1 ושאר המפרט שלי נמצא תחת "המפרט שלי". אז ככה, התקנתי את המשחק בסדר והכל סבבה אבל יש לי בעיה: אם אני מריץ את המשחק במצב תאימות לWindows 98/Me או Windows 95 המשחק עובד בסדר חוץ מכך שבסרטוני קישור(Cut Scenes כאשר אין לך שליטה על מאני) הקולות קטועים ומלאים ב"ציקים" מציקים, מה שהופך את "חווית" השמיעה שלהם לבלתי אפשרית לחלוטין, הייתי סתם לוחץ אסקייפ אם היה מדובר במשחק שסתם תקעו לו עלילה סטייל GTA אבל בקווסט של לוקאס-ארטס? Oh NO! אז ניסיתי להריץ את המשחק ללא שום מצב תאימות(Clean), ואז אכן הקולות בCut-Scenes עובדים אבל אז אין מוזיקה במשחק עצמו והוא גם נתקע אחרי כמה דקות של "משחק"... התקנתי כבר את הפ…

    • 1 תגובה
    • 680 צפיות
  18. Started by TripMan,

    הורדתי את הגרסא של HARTED התקנתי את המשחק, העברתי את תיקיית הקבצים ביחד עם הקראק, אני מפעיל את המשחק פתאום אני מקבל כאלו מסך של המשחק ממזור בשחור ואז הוא גודל ונעלם. וזהו אין כלום. מה הבעיה שיכולה להיות?? ואיך לתקן? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות
  19. Started by Spider76,

    הי, רק אתמול הסתכלתי ולא מצאתי כלום.. היום פתאום אני רואה את העידכון הרישמי בגרסאת 1.2 לאובליביון. מישהו ניסה את זה ? מלבד הפרטים המועטים שרשומים בפרטי העידכון האם מצאתם שהוא תורם בדברים נוספים למשחק ? ???

    • 3 תגובות
    • 604 צפיות
  20. Started by navk2,

    לא מזמן חבר הביא לי את המשחק ,אני מנסה לשחק ברשת אבל הוא אומר לי שאי אפשר בגלל שהגרסה שלי לא מעודכנת וצריך את 3.41 אני נכנס לאתר להוריד ואז אני רואה שצריך שם משתמש, יש דרך אחרת להוריד את העידכון ? וזה לא ווארז כי חבר שלי קנה את זה (משעמם לו בחיים) ! אולי אני יכול להוכיח להם ברדך אחרת שזה מקורי ? ד"א אחד המשחק החזקים ! להורדת הדמו: http://www.interactionstudios.com/files/ChickenInvadersROTYXmasdemoInstaller341.exe

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  21. שלום, יש לי בעיה בקאונטר סטרייק 1.6 בעניין הFPS. כאשר האפ פי אס נמצא על 100 ואז פתאום הוא יורד ל80 לדוגמא הפינג עולה בצורה מטורפת. כך גם כשהוא נמצא על 100 אפ פי אס ועולה לדוגמא מעל ל100 אפ פי אס. השאלה שלי למה זה קורה ואיך אני מתקן את זה. המפרט שלי הוא amd 3800 64bit asus m2n-e 1024 ddr2 667 x1800xt אינטרנט כבלים 1וחצי מגה

    • 4 תגובות
    • 936 צפיות
  22. ??

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  23. Started by yaron266,

    הורדתי את המשחק הנ"ל אבל קיבלתי כל מיני קבצים ואני לא יודע איך לפתוח אותם: rzr-nfsc.085......,rzr-nfsc.002 .... rzr-nfsc.001 ועוד קובץ של rzr-nfsc.sfv. מה אני צריך לעשות????

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by NM,

    אני בצאפטר 5 אם אני לא טועה ובדיוק חזרתי מחלק של קפיצה בן עמוד לעמוד ואז הייתי במערה ונלחמתי בכל מיני מפלצות ואז יצאתי משם הגעתי למקום שנמצא מול מקדש הגורלות הזה עם מקום לשמירה ואז יש גשר שמתחתיו לפי מה שאני רואה נמצא יצור עם כנפיים שהוא כנראה איקרוס ..אחד עם כנפיים שקראתי באינטרנט שצריך להיות סצנה ואז קרב נגדו בתהום ובסוף אני אמור לקחת לו את הכנפיים כדי להמשיך הלאה.אבל שום דבר לא קורה המוזיקה מתחילה להעצר ומה שראיתי מתחת לגשר נעלם לו ..אבל זהו ניסתי ללכת מצד לצד כל מיני דברים אבל זה לא פועל ואם אני נופל מהצוק ועושה חזור לנקודת השמירה האחרונה אז זה נתקע לי בטעינה.

    • 4 תגובות
    • 822 צפיות
  25. Started by RGod,

    שלום חברה SP2:DOMINATORS הוא אחד המשחקים הכי טובים שאי פעם יצאו לפי דעתי . שיחקתי בראשון סיימתי אותו -גם משחק ענק וגאוני . אחשב לפני כמה ימים שיחקתי ב DEMO של השני הוא תקף ל חצי שעה בלבד .(באסה) מישהו מכיר קישור לשמחק (טורנט,או משהו אחר )נא לציין תוודה תודה לעוזרים .

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות

דיונים חדשים בפורומים