עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני מכיר את האתר הבא:http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion אבל יש לי כאב ראש מלקרוא שם את הכל....... בקיצור אני אשמח למידע על העניין....... (ראיתי פה ושם לינקים אבל הם כבר לא פעילים)

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by drorhazan,

    יש פה גיימרים חיפאיים שהם בצבא או אחרי צבא? מויגיימס אני זוכר את מארק (commandoguard) הוא חיפאי, ויש את חברי המערכת לשעבר: דורון ניר, יובל שפירא, נועם מור... אני גיימר חיפאי ותיק שמשחק במחשב מגיל 5, כשהיה לי 286XT. שיחקתי בכל הקווסטים ומשחקי הפעולה הקלאסיים שהיו בתקופה הזו. בשנת 1995 קנו לי פנטיום 1 100Mhz וגם בו שיחקתי משחקים קלאסיים כמו טומב ריידר , ריימן 1, HL, starcraft ועוד וגם המשכתי לעקוב אחרי משחקי מחשב. בשנת 1999 שדרגתי לפנטיוום 3 450MHz והמשכתי לעקוב אחרי משחקים ולשחק. אפילו הייתי אחד מנערי מקס פיין, שהיו אמורים לשווק את המשחק. משנת 2002 עד היום יש ברשותי פנטיום 4 2.4MHz עם 256MB RAM. כרטיס מסך: geforce fx5200 אני מכיר את הפורומים של ויגיימס ופעיל בהם מאז שה…

    • 9 תגובות
    • 887 צפיות
  3. האם מתקיים השנה תערוכת E3 כרגיל? באתר של התערוכה מציינים שהכל כרגיל: http://www.e3expo.com/ לא אמרו שנה שעברה שלא יהיו יותר תערוכות E3? או שאני טועה לחלוטין? אני מקווה שתהיה תערוכה השנה, כי זה השבוע הכי כייפי ומעניין שיש בכל השנה. בימים של התערוכה אני דבוק למסך של המחשב ורק מחכה לראות ולקרוא את כל המידע שמשתחרר

    • 5 תגובות
    • 679 צפיות
  4. יש לי באטל פילד 2 - מקורי עם סידיקי מקורי. כשהתקנתי אותו - הוא אמר שהמערכת הפעלה לא נתמכת. הורדתי את הפאצ' האחרון (1.41) וניסיתי לשחק אך PUNKBUSTER העיף אותי בגלל שבאטל פילד לא תומך ויסטה.... לעומת זאת - באטל פילד 1942 שיצא ב2003 -2002 ככה שגם יש לי אותו עובד חלק על ויסטה.... ניסיתי להריץ את BF2 במצב תאימות עם WINDOWS XP SP 2 אבל זה לא עזר. איך לעזאזל אני משחק בבאטל פילד על ויסטה?

    • 3 תגובות
    • 669 צפיות
  5. Started by itayshar,

    לינעול

    • 0 תגובות
    • 523 צפיות
  6. אני נורא התאכזבתי NFS קרבון גם מבחינת גרפיקה וגם המשחקיות והעלילה מעפנה ממה שקראתי עד עכשיו בפורום המשחק הכי שווה הוא טסט דרייבר הזה שכולכם מדברי ם עליו פה בפורום אז מה את אומרים..מבחינת גרפיקה ומשחקיות מה המשחק הכי טוב שיש כיום? (מירוצים כמובן) שווה לקנות את המשחק הזה? (לא להוריד :)

    • 8 תגובות
    • 952 צפיות
  7. באלו דרכים אני יכול לעלות את המהירות במשחק רשת יש לי ולחבר שלי מחשבים חזקים מאד כך שזאת לא הסיבה ,שנינו מחוברים לרוחב פס של 1.5 כך שזה נראה לי בסדר הורדתי גרפיקה וזה עדין לא עוזר הורדתי רזולוציה וגם זה לא עוזר אם למישהו יש עצות אני ישמח לקבלם.

    • 6 תגובות
    • 685 צפיות
  8. Started by shainov,

    האם המשחק אמור להגיע בשפה האנגלית או הצרפתית?? כי דוד שלי התקין אצלו את המשחק וזה בשפה הצרפתית..זה מחו"ל..והאם יש אפשרות לשנות את זה לעברית..כי אין את זה באופציות.

    • 1 תגובה
    • 528 צפיות
  9. לאחר עדכון המשחק לגרסא 1.5 ראיתי משהו מעניין (חוץ משיפור של 30% בFPS בממוצע בבדיקה הפנימית) בהגדרות SHADER - ההגדרה הראשונה משמאל - ישנה אפשרות DX10 - שכמובן לא נותן לי לבחור בגלל שאני WIN XP למישהו יש VISTA+COH+8800 שיכול לבדוק? זה צריכה להיות חדשה די מרעישה (אולי הגיע הזמן לעבור לויסטה)

    • 4 תגובות
    • 698 צפיות
  10. שלום אני אתמול התקנתי את הוידוס (XP) אחרי פירמוט כול המחשב אחרי את המשחק מדיסק מקורי כמובן ואני משחק אני מתחבר לשרת ישראלי ואחרי כמה משחקים הוא יוצא לי לתפריט הראשי ואומר לי שאחרי שתי דקות אני אף ומה שהעיף אותי זה התוכנה punkbuster ושאני כדי אולי לפתור את הבעיה צריך לעתכן את PB client מזה אני ממש מיואש ואני מת לשחק? תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 700 צפיות
  11. Started by The_magament,

    שלום, כשאני משחק בטל פילד 2 אני נכנס לקונסול ורושם renderer.drawfps 1 וזה מציג לי את ה-FPS. מה שאני לא מבין, זה שיש שם פעמיים FPS שנראה ככה: FPS1\FPS2. מה כל אחד מהם אומר?

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  12. אז ככה עד עכשיו שיחקתי בדמו אז קניתי את המשחק ואחרי שהתקנתי הכל עולה טוב ואחרי שאני כותב את שם המשמתש וסיסמה הוא מאושר לי אבל אחרי זה אני לא יכול להמשיך כי לא כתוב לי השם משתמש מה אני עושה ? הנה תמונה [attachment deleted by admin]

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by Shoko,

    ידוע כבר משהו על הניד פור ספיד שיבוא אחרי קרבון? ;D (שם תאריך יציאה תמונות וכו')

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by דניאל52,

    למה לוקח כל כך הרבה זמן להחליף בגדים בגרסת ה PS2?? ולמה כש אני נוסע מהר מאוד במכונית ואני עוצר מהר רואים הכל מרוח כזה זה קורה בגרסת ה PS2. ראיתי שיש את GTA:VCS ל PS2 ו PCGAMES.CO.IL שווה לקנות?

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  15. Started by nadav1379,

    אני צריך את הפקודה שהופכת אותך להיות אדמין אמרו לי שזה setinfo אבל אני לא בטוח וגם לא יודע איך לכתוב את כולה אם זו הפקודה אני מדבר על CS 1.6 תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 981 צפיות
  16. Started by Spider76,

    אני ממש סופר את הדקות עד שתגיע התוספת המעולה הזאת. מנסה לשדרג את הדמות ולטפס רמות בכל דרך. שאלה קטנה, למישהו יש מושג אם יהיה ניתן לעבור בין שני המישורים בחופשיות ? אני למשל מקבל סכום של כסף מהגנבים שלי אחת לשבוע בנוסף יכול להשתתף בקרבות הארנה גם אחת לשבוע. האם יהיה ניתן להמשיך ולהתנהל גם בדברים האלו ? ???

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by tronado,

    איזה מביניהם יותר נפוץ ועל מה אתם ממליצים?

    • 5 תגובות
    • 815 צפיות
  18. Started by __MIKO__,

    לא מזמן שדרגתי מ1.33 ל1.4 . בזמן המשחק כשאני לוקח את המשגר טילים, משום מה לא מופיע כוונת אצלי ואז אני נזרק מהמשחק . יש לימשו מושג איך לפתור את הבעיה?

    • 6 תגובות
    • 958 צפיות
  19. Started by asafasaf29,

    למי יש מידע בקשר למשחק הזה?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. לאחר שאני מתקין את WOW במחשב החדש להלן מיספר שאלות 1. איך אני מתקין את כל הפאטשים שהורדו ? במהלך השנה? האם אצטרך להורידם שוב ??? 2. ברגע שאני ניכנס עם הסיסמא והמשתמש לאינטרנט>>למישחק זה מזהה אותי רגיל נכון? אפילו שזה מחשב חדש? מאוד דואג מהעיניין הזה>>> שהאבד את כל הדמות ומה שבניתי תודה לכל מי שעוזר

    • 1 תגובה
    • 609 צפיות
  21. Started by marlboro,

    נקווה שהוא טוב, חבל שהוא התעכב כלכך היום הרמה כבר מעליו עם gears of war והמשחק החדש של farcry

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. לחצתי רגיל רק על המקש ~ ואז עלה לי החלון הקלדתי צ'יטים שמצאתי כמו god_mode_count=1 , give_all_weapons=1,give_all_ammo=1, ואף אחד מהם לא עבד מישהו יודע למה ואם כן שיסביר לי בצורה מלאה איך להפעיל צ'טים במשחק

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by Astrix-D,

    אז ככה,התקנתי את הפאטצ' אבל עכשיו אני לא יכול להיכנס למשחק,כל פעם שאני נכנס הוא ישר מוציא אותי,יש מסך שחור,ואחרי איזה 10 שניות אני חוזר לשולחן העבודה,בלי הודעת שגיאה בלי כלום,מה אפשר לעשות?

    • 8 תגובות
    • 662 צפיות
  24. Started by ZASUS,

    סימתי את המשחק FEAR ובשביל לשחק במשחק ההמשך: First.Encounter.Assault.Recon.Extraction.Point אני צריך לעדכן את המשחק הראשון לגירסה 1.08. הורדתי את העדכון וכשאני מנסה להתקין אותו הוא אומר לי שFEAR הראשון לא מותקן. מה אני יכול לעשות? תודה.

    • 1 תגובה
    • 680 צפיות

דיונים חדשים בפורומים