עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אהלן, התחלתי לשחק ב-Metro 2033. המיפרט שלי רשום בצד והמעבד שלי כרגע על OC של 2.7Ghz. אני משחק על 1440x900 והגדרות על High והמשחק מקרטע. בסביבות 20~30 FSP עם תקיעות מעצבנות כאלה. דרך הסטים אין יותר מדי הגדרות שאיתם אפשר לשחק ע'מ לשפר ביצועים. מישהו מכיר כל מני Tweaks שאפשר לבצע ע'מ לשפר את הביצועים של המשחק? תודה.

    • 2 תגובות
    • 925 צפיות
  2. Started by jean-paul,

    מישהו יודע אולי איך אני אמור לעבור את השלב שבו עלי להתחמק ממכוניות בכביש .הגעתי לסוף אבל תמיד דורסים אותי כי לא יודע לאן לגשת

    • 0 תגובות
    • 924 צפיות
  3. Started by AppleJack,

    יש לי בעייה מרגיזה.. קניתי מ-ebay רק את ה-cdkey למשחק (כמו שעשיתי עם BF2 ו-SF) הקוד חדש - עשיתי לו register בעצמי. לצורך העניין, התקנתי את המשחק מדיסק מקורי של אח שלי, אבל יש רק דיסק אחד ל-2 אנשים. הבעייה היא שאני חייב את הדיסק בכדי לשחק. אני לא יכול להשתמש בקראק מאחר והוא כנראה חוסם את הגישה לאינטרנט - במסך ה-login אני לא יכול להתחבר (no internet connection found)... אז אני לא מעוניין לדבר על קראקים! מה שאני צריך זה mini-image. אם יש למשהו או שהוא יצר לבד מהדיסק שלו, אודה לו מאוד אם ישלח לי לפה או לפרטי. לפני שנועלים לי את האשכול, אני רוצה להבהיר ש-mini-image זה בסך הכל אופציית גיבוי, לא ווארז ולא נעליים. אני לא מכיר אחד שקנה משחק והשתמש בדיסק המקורי שלו כל פעם בשביל לשח…

    • 9 תגובות
    • 924 צפיות
  4. Started by idanmal,

    שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים. איך אני מגיע למצב שאני יכול לזרוק ארגז עזרה ראשונה, זה קשור למשימה combat medic ? אם זה כן קשור למשימה הזו אז מה אני עוד צריך להשלים לא ממש הבנתי... העתקתי לכם את הנתונים שלי ...השלמתי את ההחייאה של 100חברים לצוות, 44 מתוך 100 מפקדי צוות, ולא הבנתי מה השאר? 100 ו-100..Combat MedicObjectives Revive 100 team mates100 / 100 Revive 100 squad mates44 / 100 Get 200 team heals0 / 200 Get 200 squad heals0 / 200

    • 1 תגובה
    • 924 צפיות
  5. Started by Dark_Phantom,

    אהלן. אני לא משחק הרבה, אבל לאחרונה החלטתי לשחק בכמה משחקים, ביניהם בקרייסיס 2 ובבולטסטורם. בשני המשחקים אני נתקל בבעיה מוזרה שאני מתקשה להבין את המקור ושפוגעת בהנאת המשחק. בכל אחד מהמשחקים תוך כדי הריצה של המשחק המסך משחיר ואז חוזר (כאילו מנסה לשנות רזולוציה) בבולטסטורם זה קורה פחות, בקרייסיס 2 זה קורה כל כמה שניות. זה ממש מעצבן ואני לא מצליח לאתר את מקור הבעיה. אני מניח שהכרטיס מסך אולי פגום? זכרונות דולפים? הדרייבר מעודכן להכי אחרון. וינדוס 7 אשמח לעזרה המפרט בחתימה.

    • 2 תגובות
    • 924 צפיות
  6. יש לי דיירקס הכי חדש 9.0C עכשיו יש לי בעיה עם 2 משחקים EA המונדיאל והNFS החדש... שמעו מה קורה המשחק נפתח אני עושה אינסטל אחר כך אני מכניס את הקוד הוא שואל אותי אם אני רוצה דיירקס אני עונה לו לא ואז כלום לא קורה ההתקנה אמורה להתיל אבל זה לא קורה.. אין מצב שהתקנתי את המשחק קודם הוינדוס חדשדש :'( :'( :'(

    • 7 תגובות
    • 924 צפיות
  7. Started by SupeRnovA,

    <צונזר>

    • 9 תגובות
    • 924 צפיות
  8. Started by liav12,

    למחשב של אחים שלי... :-\

    • 6 תגובות
    • 924 צפיות
  9. Started by DAN123,

    אני נימצא במקום שבו החייל זורק לי מלמעלה לומ (ממתכת), ושמתי לב שיש במקום המגודר ההוא מישטח מעץ שאני יוכל להרים אותו. מה אני עושה איתם ,אך אני יוצא מהמקום הזה ? תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 924 צפיות
  10. הצביעו סקר זה אמור לעזור למתלבטים 8) שביניכם אם שווה לרכוש אותו

    • 2 תגובות
    • 924 צפיות
  11. Error setting display mode: CreateDevice failed (D3DERR_NOTAVAILABLE). Please delete your Unreal2.ini file if this error prevents you from starting the game. History: UD3DRenderDevice::UnSetRes <- CreateDevice <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine ואני לא מדבר על משחקים כבדים Unreal II: The Awakening Shadow Ops Red Mercury Hidden And Dangerous 2 ועוד משחקים שאין להם דרישות חזקות הדריבר שיש לי כרגע 81.94 הנה המפרט מעבד : AMD SEMPRON 2800 לוח אם : Gigabyte GA-K8VM800M זיכרון : 1536MB RAM כרטיס מסך : GigaByte NVIDIA GeForce 6600GT 128MB AGP

    • 9 תגובות
    • 924 צפיות
  12. אהלן, לאחרונה שמעתי על משחק אימה שיצא לפני חודשיים בשם Penumbra: Black plague הבנתי שמצד הביקורות הרשמיות המשחק קיבל ציונים צוננים למדי, ועם זאת, מצד השחקנים, כולם מהללים ומשבחים אותו. רציתי לדעת האם המשחק הזה שווה בדיקה? הוא טוב? מפחיד?

    • 3 תגובות
    • 924 צפיות
  13. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם בזמן האחרון מצאתי את עצמי משחק בChicken invaders 3 ולאחר סיום המשחק עלתה לי השאלה: איך אני פותח את כל הunlockables שיש שם נשקים מיוחדים והרמה הכי קשה וכו'. למישהו יש תשובה? בקשה להמלצות וכמו שאמרתי למעלה בזמן האחרון אני מוצא את עצמי משחק CI 3 [חח] מכיוון שסיימתי את המשחקים הטובים כמו crysis , bioshock וכו'... יש לכם המלצות למשחקים טובים? לא ממש משנה הסוג רק שיהיה משהו שאפשר להנות ממנו. רצוי משחקי "פעם ב..." שיוצאים ואף אחד לא מפסיק לדבר עליהם שהם באמת כותרת גדולה. [אהמ CRYSIS] תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 924 צפיות
  14. Started by galh_5,

    ח אולי זה נוסטלגיה אבל אני חושב שהמשחק הזה הוא ממש טוב חחחחחח פעם הייתי משחק מלא עכשיו אולי פעם ב-3 חודשים ממש אהבתי אותו

    • 9 תגובות
    • 924 צפיות
  15. Started by 1_Nike_1,

    ראיתי את המשחק sacred 2 איך הוא? תודה מראש:] עוד שאלה קטנה מה הסגנון של Fallout 3 לא ממש קלטתי מחיפוש תמונות בגוגל.. ואם אפשר חוות דעת בשורה על המשחק הזה (=

    • 6 תגובות
    • 924 צפיות
  16. אירוע הגיימינג של המפיצה הצעירה Devolver סיפק לנו תוספת של כמה כותרים אל רשימת הציפיות והמשאלות שלנו לכתבה

  17. לא נמאס לכם ? אני מקווה שיצא פתרון להכול ואני לא מבין למה יצרו בכלל MMX עם שום דבר לא תומך בזה?

    • 9 תגובות
    • 924 צפיות
  18. יש כמות מוגבלת להוסיף שרתים ל favourite בבאטללוג? משום מה חלק מהשרתים שהוספתי בעבר אני לא רואה אותם, זה על חשבון החדשים שהוספתי ?

    • 2 תגובות
    • 924 צפיות
  19. CD Project RED פרסמו סרטון של 48 דקות משחק מתוך Cyberpunk 2077. מראה על הקצה מה מצפה לנו מהמשחק שעדיין נמצא בפיתוח ולא הוכרז תאריך יציאה. מוסבר בסרטון שזהו עדיין משחק בפיתוח ולכן יכולים להיות שינויים שיתווספו כשהמשחק יצא וגם הגרפיקה ועוד הרבה דברים יכולים להשתפר עד אז. לדעתי נראה ממש טוב גם מבחינת המשחקיות וגם איך שזה נראה כרגע. Cyberpunk 2077 Gameplay Reveal

    • 0 תגובות
    • 924 צפיות
  20. אני מנסה להפעיל את המונה פריימים, רשום שצריך לפץוח את הקונסול ע"י ה מקש (~) אבל אני לוחץ וכלום לא קורה?

    • 2 תגובות
    • 924 צפיות
  21. Started by arik100,

    שלום. אני זוכר ששיחקתי במשחק ישן ואני לא מצליח להיזכר איך קוראים לו. במשחק היה לך כהן שיכל לבנות מבנים אשר עלו משאבים. כדי להגיע למשאבים בונים גשרים. היו מבני הגנה והתקפיים. המטרה היא לתפוס את הכהן של היריב ולשם אותו בתוך מתקן עינויים בסופו של דבר. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 924 צפיות
  22. כן, אני יודע שלא מומלץ לשחק FPS ממחשב נייד, ובכל זאת - אשמח להמלצה על משחק שירוץ חלק על המחשב שלי. בינתיים ניסיתי את AA3, והוא כל הזמן מכבה לי את המחשב (מה שהכי מוזר הוא שבתהליך האימונים הוא לא נכבה, רק כשאני מתחיל לשחק במולטי-פלייר, פתאום מתחילות הנפילות). המחשב שלי: Samsung NP-Q430 מפרט: CPU Intel Core i5 Operating System Genuine Windows® 7 Home Premium Standard System Memory 4GB DDR3 Graphics Chip NVIDIA GeForce 310M Maximum Graphics Memory 512MB Shared קישור: http://www.samsung.com/us/computer/laptops/NP-Q430-JU01US-specs אשמח להמלצות, (CS ירוץ לי חלק??)

    • 0 תגובות
    • 924 צפיות
  23. Started by redti,

    מישהו יודע איך בודקים קצב פריימים במשחק הזה ....כי ניסיתי עם FRAPS וזה לא פועל יש איזו פקודה ? או תכנה אחרת שאני יכול להשתמש בה? אני רוצה להוסיף שהמשחק כבד בטירוף ושמפעילים אותו על 32 בוטים הגרפיקה הכל על הכי גבוהה וסאונד על הכי גבוהה זה 330 מגה בזיכרון ... והכי הרבה בוטים זה 64 ואז זה בכלל לא זז!!!!!!!

    • 7 תגובות
    • 924 צפיות
  24. שלום חברים.. אני משחק במשחק כבר בערך חצי שנה לסירוגין, ומאז שקניתי אותו אותה בעיה קיימת - המשחק פשוט נתקע, לפעמים שומעים את הקול גם נתקע בלופ ואז יוצא לווינדואוס ומקבל הודעת סגירה. יש לציין שזה קורה בזמנים אקראיים לחלוטין - זאת אומרת שהמשחק יכול לעבוד שעתיים בלי בעיה ומצד שני יכול להתקע כל רבע שעה. אני יודע שיש אשכול בעיות טכניות אבל זה פשוט 43 עמודים שצריך לחפור ולקרוא בהם ונסיתי, אבל לא מצאתי פתרון ברור - חבל שאין נעוץ עם פתרון בעיות נפוצות (?) אם תוכלו לעזור לי אני אשמח, או לפחות להפנות אותי לשרשורים (אפילו באנגלית) שיוכלו לעזור לי אודה לכם מאד.

  25. http://www.vgames.co.il/smile.Vgames.web/Site/news_article.aspx?NewsID=13285 המשחק הרשים מאוד,נראה ילדותי ומצועצע,אבל בכל זאת הרשים אותי מאוד . עריכה:כמובן שהוא עוד לא יצא,תקראו שם הכל ותראו את הסרטון,אדיר.

    • 2 תגובות
    • 923 צפיות

דיונים חדשים בפורומים