משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני פשוט לא מצליח להכנס למשחק... הוא טוען לי כבר בערך 20 דקות... זה התחיל אחרי עדכון לפאטץ׳ החדש (1.3.1) עוד מישהו נתקל בזה?
-
- 4 תגובות
- 927 צפיות
-
-
כל הקונסולות שצינתי תומכות ברשת ורציתי לדעת איך זה פועל בארץ לדוגמה אני יודע שב360 צריך לירשם ולשלם לשרות הLIVE אבל אין את השירות רישמית בארץ והשירות רשת של הPSP והDS אמורים להיות בחינם אבל איך הם פועלים בארץ? אני שוקל ליקנות WII בעתיד שאמור לאפשר רשת כמו הDS ורציתי לדעת יותר על איכות המולטיפליר בארץ כי את כל הידע הרישמי קראתי מאתרים בחול בתודה STONE
-
- 7 תגובות
- 927 צפיות
-
-
http://bf3blog.com/2012/02/weird-battlefield-3-glitch-features-giant-recon-soldier/
-
- 2 תגובות
- 927 צפיות
-
-
נתקלתי באתר הזה לאחרונה והייתי קצת בשוק.כל האתרים במשחקי Stalker הם אמיתיים ובדיוק "עד לרמת הבדל",מה שגרם לי להתקין את המשחק שוב ;D חבל שאי אפשר לבקר שם(בגלל הקרינה).לזה אני קורא מקדם תיירותי דוגמאות: תחנת הרכבת YANOV מCOP- המשחק השלישי http://lplaces.com/en/reports/9-yaniv המפעל YUPITER http://lplaces.com/en/reports/61-pripyat מיקום המעבדה הסודית X8 http://lplaces.com/en/reports/70-pripyat http://lplaces.com/en/reports/10-pripyat עיר הרפאים PRIPYAT http://lplaces.com/en/reports/72-pripyat Circle http://lplaces.com/en/reports/13-chornobyl-2
-
- 0 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום חברה נתקעתי במשחק הגעתי למקום שמישהו יורה עליי טיל ואני נופל מהמרפסת ואז בא מסוק ומתחיל לחורר אותי אני תופס מחסה ואז אני צריך לגרום למסוק לקרוא לעזרה אז אני יורה עליו ואז הוא יורה עליי טילים שפשוט הורגים אותי... פעם אחת הצלחתי לשרוד את הטילים ואז באו מלא חיילים והרגו אותי ממש באסה... איך אפשר לעבור את זה? והאם זה כבר הסוף??
-
- 12 תגובות
- 927 צפיות
-
-
K-Lite Codec Pack 2.70 84.21_forceware_winxp2k_english_whql התקנתי את שניהם באותו זמן ומאז ה-FPS במשחקים ירד לפני זה לא היתה שום בעיה אה ובהתקנה של הדריבר עלתה לי ההודעה הזאת
-
- 6 תגובות
- 927 צפיות
-
-
-
אני מחפש איז אתר טוב לסיראלים וקראקים שמתעדכן לעיתים קרובות, ושלא יעביר אותי כל שנייה לאתר אחר. תודה 8)
-
- 7 תגובות
- 927 צפיות
-
-
מה לעשות פה ? זה עולה כשאני מנסה להפעיל את האלף לייף 2.(העליונה) אחר כך ניסיתי לצאת מהסטים ואז להפעיל את המשחק וזה עבד אבל כבר בהתחלה הוא עושה מעין צורות מוזרות כאלה ולא את הגרפיקה הרגילה.. ואז הוא הראה את התמונה הזאת(עם השוליים האדום) הנה התמונה :.עם הX [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 927 צפיות
-
-
אני משחק ומשום מה כל בניין עולה לי כפול ממה שרשום.. הנה דוגמא עם תמונות: אני רוצה לבנות בניין שעולה כמו שמתואר, באי יש לי את כמות המשאבים המתאימה ואפילו מעבר לזה.. http://www.siz.co.il/view/eomn4d2minm2.jpg.htm ברגע שאני לוחץ על הבניין כדי למקם אותו זה מראה לי שאין לי מספיק משאבים, זה כאילו מוריד לי את העלויות של הבניין ומראה לי את המצב החדש.. אבל בעצם דורש כפול.. פה לדוגמא יש לי כפול ממה שדרוש בהכל חוץ מאבנים.. שם יש לי 24 במקום 28 (14 המחיר המקורי). http://www.siz.co.il/view/tzddk3jcdjzn.jpg.htm ואז אני בעצם צריך להביא משאבים כפולים כלומר 28 וזה מוריד לי את כולם..
-
- 0 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום, היום אחרי הצהריים קיבלתי ליידי עותק מקורי של Enter The Matrixשחבר שלי קנה בבלוקבסטר אתמול. בעת הכנסת דיסק 2 והמשך ההתדנה, היתקבל ההודעה הבאה: Cannot copy data3: the request could not be preformed because of an I/O device error חשוב לציין כי אצל חבר שלי ההתקנה עברה ללא תקלות.
-
- 9 תגובות
- 926 צפיות
-
-
חבר'ה כמה שלבים יש ב-COH? סיימתי 15 ואז המשחק יצא ( ) למרות שבמדליות יש מקום גם לשלב נוסף תודה
-
- 8 תגובות
- 926 צפיות
-
-
שמתי לב(רק עכשיו :-\ ) שהשחקן שלי נורא בהיר... יש לו שיער בלונדיני עניים כחולות והוא ממש לא שזוף(כמו ארי) וגם נהיו לו מין חתכים מוזרים בפנים.... אולי זה קשור איכשהו למעשים שלי?(יש לי הילה קסומה כזאת מעל הראש...) או אולי זה קשור לזה שלא נתתי לו מספיק שעות שינה?
-
- 10 תגובות
- 926 צפיות
-
-
אני משחק בגריד (אחלה משחק ), מסך 17, רזו' 1024, הכל על HIGH ו- ULTRA . 8XMSAA, ו- VSync. המשחק נראה מעולה פשוט, רק מה?.. במבט מתוך האוטו, כשמסתכלים במראה האחורית, זה נראה כמו NFS 1 או משו כזה... (סתם הגזמה, אבל נראה ממש רע עם קווים מפוקסלים כילו אין AA וכו') תמונת מסך מאוחר יותר אפרסם אם דרוש.. השאלה היא האם זה רק אצלי קורה או שזה באג כלשהו של המשחק? (עוד משו - כל פעם שאני שם 1280 ועושה ריסטרט למשחק, זה נשאר על 1024... ) תודה עודד.
-
- 1 תגובה
- 926 צפיות
-
-
לפני שאני קונה מסך בדגם מסך מחשב גיימינג Samsung Odyssey OLED G6 S27DG602SM OLED QHD ''26.7 בחנות KSP שימו לב במסך חדש עובד משחקים קצב רענון 360Hz וזמן תגובה 0.03ms האם זה 360Hz וגם זמן תגובה 0.03ms יעבוד כל המשחקים גיימרים שונים במסך שלי ? למשל משחק Call of Duty: The Board Game חדש 2024. אני בדקתי באינטרנט דרישות חומרה משחק וחיפשתי בגוגל לימצוא מילים שמשחק עובד קצב רענון 360Hz וגם זמן תגובה 0.03ms ולא מצאתי באתר. איך בודקים באינטרנט משחקים שונים שרשום לי כמה קצב רענון וגם זמן תגובה ? אני חושב כולם משחקים אחרים שונים מתאימים רק קצב רענון 240Hz וזמן תגובה 0.01ms ? אם אני אקנה מסך אחר שקצב רענון 240Hz וזמן תגובה 0.01…
-
- 2 תגובות
- 926 צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 926 צפיות
-
-
התחלתי לשחק ב EARTH 2140 ממש נחמד, משם עברתי לסטארקראפט לדורותיו (נדמה לי כל הגירסאות), יוריס רייבנצ', ג'נרלס, ושם נעצרתי בערך. אני לא אוהב את האסטרטגיות המוגזמות שיש היום שרואים הכל בענק, ולא סובל סגנונות קוואסט למינהם. מה אתם ממליצים? לא חייב שזה יהיה חדש-חדש, אבל גם לא משהו מלפני יותר משנה-שנה וחצי גג.
-
- 12 תגובות
- 926 צפיות
-
-
התקנתי את הCS מחדש לאחר בעיות עם הכרטיס המסך החדש ממה שראיתי בנתיים הבעיות תוקנו אבל אני רוצה להיות בטוח וכמו כן אני צריך עזרה בסידור שלו מחדש על ידי פקודות. דבר ראשון עם מישהו מכיר את הפקודה שיראה לי בצד את הFPS שלי בבקשה לרשום, ויש עוד פקודה שהוא יראה FPS גבוהה כי הוא בדרך כלל מראה עד 75 עם אני לא טועה. עאני צריך גם את הפקודה של החלפת נשק מהירה נגיד אני לוחץ אחד הוא יעבור לסכין ישר בלי עוד לחיצה על העכבר. אני צריך גם פקודה שמפסיקה את הרעש הזה של הצרצרים באזטק נגיד אני מכוון שאני ילחץ V הרעשים שלהם יפסיקו. וזוה נראה לי תודה רבה לעונים.
-
- 8 תגובות
- 926 צפיות
-
-
שלום, דבר ראשון אני יודע שהמערכת שלי מאוד חלשה יחסית לBF3 אבל עד לא מזמן הצלחתי להריץ אותו בובה על המחשב שלי, בהגדרות נמוכות. רץ יופי, שיחקתי בפאנן אבל עכשיו יש בעיה. בעת הטעינה של המפות, שאני נכנס לתפריט במשחק הכל רץ לאט, מגיב מאוד איטי. שאני כבר נכנס למשחק אז אין לי בכלל נשק, אבל יש לי את הכוונת והוא גם יורה כדורים. פרמטתי את המחשב, התקנתי מחדש, רץ מעולה. לאחר כמה ימים שוב, אותה תקלה. ניסיתי לעשות באורגין "Repair Install" ועדין אותה תקלה. עכשיו אני חושב שזה אולי קשור ל Windows Activation, כי זה קפץ לי בזמן יחסית צמוד אחד לשני, אז אני לא בטוח. או שזה אולי קשור לOC שעשיתי, ניסיתי להחזיר את הOC הישן שהיה לי, 4.40MHZ אבל זה קרס אז שחזרתי הכל להגדרות סטוק. ניסיתי לעדכן דריבר…
-
- 0 תגובות
- 926 צפיות
-
-
המשחק אולי לא פורץ דרך אבל הוא אחלה של משחק, מודה שבהתחלה לא אהבתי אותו ורק כשהגיע הבצורת התחברתי אליו מאוד.. מה שהטריף אותי זה העלילה המעולה של המשחק, ובמיוחד הסוף הטוב וטיפה עצוב שלו...מבחינת משחקיות היא די חוזרת על עצמה אבל תמיד יש רובוטים חדשים ומשונים ונשקים חדשים ועם הזמן האוייבים משתנים, הבוסים מעולים, וממש כיפים. מבחינה גרפית הוא מעולה ומספק את הסחורה בצורה יוצאת מן הכלל. עוד משהו חושב שהמשחק הזה טוב או שזה רק אני תחת השפעה של יותר מידי חום? דרך אגב הבנתי שיש משחק חדש בפיתוח, האם זה הCOLONIES? שזה מעיין שידרוג של המשחק הנוחכי? או שיש איזה משחק חדש לגמרי?
-
- 7 תגובות
- 926 צפיות
-
-
שמתי את כל ההגדרות על הכי גבוה , אבל יש לי בעיה אם ההגדרה physx שאני שם על HIGH או MEDIUM זה מקרטע ועל LOW זה פועל טוב אני רוצה שכל ההגדרות יהיו על הכי גבוה למה זה מקרטע ? בדקתי את הדרישות מערכת של המשחק והמחשב שלי יכול להריץ אותו
-
- 1 תגובה
- 926 צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%a9%d7%95%d7%aa-%d7%92%d7%99%d7%a8%d7%a1%d7%aa-%d7%94-pc-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-crew-%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%a4%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%94%d7%9f-%d7%a9%d7%a4/
-
- 0 תגובות
- 926 צפיות
-
-
איך משנים רזולוציה במשחק G.B.R Special Commando Unit ?
-
- 2 תגובות
- 926 צפיות
-
-
-
emu online בורח מקצוות מסך של הנייד ברוזולוציה של 1280x1024 - האם אפשר לסדר זאת? תודה רבה רבה לעוזרים! חלונות 7 תודה .
-
- 1 תגובה
- 926 צפיות
-


