עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by haimon_v,

    התקנתי את S.T.A.L.K.E.R המשחק נפתח לי נהדר אני רואה את הסרטון וכו וכו בפעם הבאה כשאני רוצה לשחק הוא נותן לי הודעת שגיאה cannot open file "fsgame.ltx" check your working folder מה זה אמור להיות? יכול להיות שזה קשור להגדרות גרפיקה ששיניתי? חייב עזרה דחוף.........

    • 1 תגובה
    • 603 צפיות
  2. האם המשחק יפה?אני יודע שזה fps אבל האם הסגנון הוא משימות ומתקדמים בו? או שזה כמו ut? עם מפות וכו? אשמח לשמוע תגובות תודה!

    • 0 תגובות
    • 508 צפיות
  3. Started by haimon_v,

    שלוםיש לי שתי בעיות שאחת אישהו הסתדרה 1. המשחק לא ביצע שמירות כשהייתי מגיע לנקודת שמירה הוא היה כותב save failed -זה איכשהו הסתדר 2. אני לא יכול לשנות שום דבר בתפריט options כשאני נכנס אליו הוא נותן לי מסך ריק ואין שום דרך לצאת מהמסך חוץ מלהעלות את ה task manager ולצאת מהמשחק. מה עושים?????????????

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  4. שלום, אני כרגע התחלתי לשחק בסטאלקר ואני ממש בהתחלה... אני לא יודע מאיפה לצאת מהחדר הקטן הזה שנמצא המוכר משהו יודע?

    • 0 תגובות
    • 500 צפיות
  5. Started by קובי 1980,

    עזרה בבקשה. האם יש אפשרות לפתוח את כל הצ'פטרים (שלבים) שנכנסים למשחק ? גמרתי את המשחק והסרתי אותו מהמחשב,שמרתי את תיקיית השלבים אבל זה מאפשר לי רק להיכנס לשלבים ששמרתי ולא לכולם. חיפשתי צ'יט כזה בכל מיני אתרים אבל לא מצאתי. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 641 צפיות
  6. Started by Vidati,

    המשחק שמפותח בשיתוף עם AGEIA מציג פיזקה לא מהעולם הזה (או שדווקה מהעולם הזה) המשחק ישוחרר בחינם והוא לא יצריך את הכרטיס של AGEIA בשביל להפיעל אותו.. למרות שהמשחק יהייה די מוגבל ללא הכרטיס. קצת תמונות: http://www.gamespot.com/pc/action/cellfactor/images.html?om_act=convert&om_clk=gsimage&tag=images;img;1לידיעה: http://techreport.com/onearticle.x/12224

    • 4 תגובות
    • 662 צפיות
  7. שלום משום מה שני המחשקים הנ"ל כשאני מעלה אותם ברזולוציה גבוהת מ- 1024 על 768 אני מקבל פתאום מסך שחור שקודם לא היה לי אותו! אני לא יודע אם זה קשור אבל הדבר התחיל מאז ששיחקתי בNFSU2 ויצאתי מספר פעמים מהמשחק לWIN(בלי לסגור אותו) ואז חזרתי אליו. במשחקים אחרים בדקתי את זה ואין את הבעיה הזאת והם פועלים גם ברזולוציה גבוהה(לא שיחקתי כי להריץ את המשחק המחשב שלי לא יסחב) משהו יודע אך אני יכול לסדר את זה(נשאתי למחוק ולהתקין שוב את המשחקים לא עבד) המפרט שלי אם צריך AMD 3000 1G זיכרון 6600GT כרטיס מסך תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  8. Started by Big_Guy7,

    עברתי לויסטה, והתקנתי פיפא 07 (היה מותקן ב XP ועבד בלי בעיות) מאז שהתקנתי, לא הצלחתי לגמור משחק אחד בפיפא כל פעם שאני משחק, או נגד המחשב או במולטיפלייר, יש שלב במשחק (לא קבוע, כל פעם דקה אחרת) שהמשחק נתקע, ותוקע את כל המחשב, ככה שאני מגיע למצב שמחייב ריסטסט. ניסיתי להתקין כמה פעמים את הפיפא, וגם מכמה התקנות שונות, ועדיין יש את הבעיה. איך פותרים את זה? תודה!

    • 2 תגובות
    • 963 צפיות
  9. Started by .nimiking.,

    היה פעם איזה משחק של מלך האריות ממש ישן שאני לא זוכר איך קוראים לו. אפשר בבקשה לקבל את השם של המשחק או קישור להורדה?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. חבר יכול להביא לי את המשחק הנ"ל מגרמניה, בערך בשליש מחיר מהארץ. השאלה היא האם יש דרך לתרגם את המשחק מגרמנית לאנגלית?

    • 1 תגובה
    • 567 צפיות
  11. אני די בהתחלה, מכיוון שהיום התקנתי אותו הגעתי לקטע בו אני צריך למצוא את הבן של הקיסר ומצאתי אותו איפה שהשער של אובליביון. שם אומרים לי למצוא את היורש (heir), ואז מפנים אותי לדבר אל מפקד פלוגה קטנה של שלושה אנשים ששומרים על השער. לאחר שדיברתי איתו הוא נותן לי עוד משימה והיא לסגור את השער של אובליביון. הבעיות שלי הן הבאות: - איך אני סוגר את השער לעזאזל? ניסיתי להיכנס לשם אבל זה נראה ממש לא לרמה שלי... מה גם שאין לי מושג מה לעשות שם. - למה המצפן שאמור להראות לי את הכיוון למשימה שלי מפנה אותי בחזרה לאיש ההוא (והחץ בצבע ירוק משום מה) למרות שדיברתי איתו על כל הדברים האפשריים? תודה :-*

    • 13 תגובות
    • 893 צפיות
  12. Started by IlanF,

    הרגע סיימתי את המשחק... אני רוצה להשלים אותו ל100% אבל אין לי כוח להתאמץ שוב בשביל להשיג את הדברים האלה שבפעם הראשונה שמשחקים בשלב, כאלה שקופים... טריינר בסדר ואפילו עדיף על צ'יטים, רק משהו שיביא לי לעבור את השלבים שוב בלי להתאמץ כל כך

    • 3 תגובות
    • 670 צפיות
  13. Started by *R.S,

    ראיתי כמה תמונות של Rainbow Six: Vegas ובאמת משחק ממש יפה... הוא רק ל XBOX או שהוא גם למחשב?? http://media.xbox360.ign.com/media/815/815419/imgs_1.html

    • 4 תגובות
    • 905 צפיות
  14. Started by alex125,

    תגידו יש למשחק הזה Aurora Watching קודים???

    • 2 תגובות
    • 559 צפיות
  15. Started by evy,

    אני רוצה להזין פקודות בחלון הפקודות.אך אני לא מוצא את החלון הזה. ב cs 1.6 הייתי פותח את החלון הזה בכפתור שמעל ה TAB ...

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  16. Started by No-way,

    תגיבו :

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by bennnn,

    שלום לכולם-אז ככה היה משחק שיצא לפניי משהו כמו 9 חודשים-10 חודשים שהכרטיס הישן שלי לא הזיז אותו........ה 5200 שהוא התחיל כזה שאני במכונית כזה......ואז אני יוצא ממנה ואני כזה כאילו בלש.......משהו כזזה........הסיגנון הוא יריות מגוף ראשון אני חושב לא בטוח ואני חושב שזה היה פורט מאיזה קונסולה גם לא בטוח. אני רק יודע שזה קצת פרטים על המשחק אבל חייב שמישהו ייזכר........תודה רבה...

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  18. לכל מי שנרשם וקיבל את הCDKEY מgamespot כבר יש גישה, עוד שעתיים בערך אני מסיים להוריד נפרס פה תמונות מחר כמה תמונות מהמשחק, על ההגדרות הגבוהות ביותר, מי שבילבל את המוח על DX10, המשחק הזה אפילו לא משתמש בPS3... זה שילוב של GC2 וBattlefield, מקבלים נקודות שאיתם אפשר לזמן יחידות את הנקודות מקבלים ע"י שליטה בspawn points resource points והשלמת משימות. ברגע שאתם שולטים על drop zone אתם יכולים לזמן יחידות, טנקים, חי"ר מסוקים ורכבי תמיכה(משאיות, נגמשים, רכבים כלים, אלטילריה). סה"כ משחק נחמד דיי מהיר, המנוע מעולה, רץ חלק ונראה מאוד טוב...

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by TaMiRn2,

    אני מחפש משחק שיהיה עם גרפיקה ודמויות שיראו כמו בfinal fantasy אבל שיהיה משהו יותר לכיוון של titan quest או diablo עם האפשרות לחפצים וכאלא משהו שאני יכול לשחק עם אחיינים שלי בלי שאמא שלהם תגיד שאני משחק איתם משחקים אלימים מידי (חבל לכם על הזמן מה שהיא עשתה לי עם ה doom 3) שיהיה בעיקר ממבט שלישי ועם חרבות וקסמים תודה

    • 6 תגובות
    • 670 צפיות
  20. שלום כולם, ראיתי שהגודל של KANE EDITION הוא בערך 7.5 ג'יגה, אבל הרגיל הרבה יותר קטן ממנו. אז מה הגודל של הרגיל? יותר מ-2 ג'יגה?

    • 3 תגובות
    • 647 צפיות
  21. Started by nadav1379,

    קניתי דיסק של HL2 לפני הרבה זמן התקנתי את המשחקים CSS ו HL2 שיחקתי והכל היה טוב אחרי כמה זמן מחקתי את הSTEAM ועכשיו אני רוצה להתקין אחרי שנה שזה לא הותקן יש לי את השם משתמש והסיסמה ואת כל הפרטים אבל שאני נכנס לSTEAM ואני צריך להגיע לקטע אני צריך להוריד את המשחקים הם לא מופיעים לי ב MY GAME שאני נכנס לחוצץ TOOLS יש לי שם 4 משחקים שאני יכול להוריד אבל את HL2 ואת CSS אין לי איך אני מחזיר את המשחקים למצב ההתחלה שאני יוכל לעשות להם INSTALL GAME ? נ.ב בחוצץ MY GAME יש לי שורהINSTALLED ויש של את CS ו CSS אבל בSTATUS רשום לידם pre-load complete

    • 2 תגובות
    • 900 צפיות
  22. היי האם קיים counterstrike חינמי שלא צריך להשתמש בו עם HALF LIFE? יענטו משחק רשת בפני עצמו

  23. Started by RazGvili,

    אחד המשחקים המצופים ביותר...משחק מדהים מהמפתחים של DIABLO שישלב FPS וRPG...

    • 6 תגובות
    • 740 צפיות
  24. יש לי מפרט כזה .... amd athlon x2 64bit 3800+ socket am2 2.0ghz 90nm evga 7300gt 256mb ddr2 tv dvu pci-e abit kn9-s am2 nforce 550 ddr2800 pci-e hd audio gbl hynex ddr 2 667mhz 512x2 המשחק עובד לי ממש ממש ממש לאט ברזלוציה בהגדרות נמוכות ברצוני לדעת מה לא טוב במפרט הזה ולמה המשחק ככה איטי ???המחשב דיי חדש...

    • 5 תגובות
    • 616 צפיות

דיונים חדשים בפורומים