משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
http://www.gamershell.com/download_22778.shtml הורדה . תהנו :2gunsfiring:
-
- 6 תגובות
- 937 צפיות
-
-
כנסו לטנק, תשתמשו בשמות מהפורום. לדוגמה: overload--HWZONE אני מת על המשחק הזה. ;D http://www.jippii.com/jsp/games/index.jsp כדי לירות לוחצים עם העכבר, כמה שהסמן רחוק יותר מהטנק העוצמה חזקה יותר. הזווית היא גם לפי הסמן. כדאי לשנות נשקים לוחצים על השם של הנשק למעלה.
-
-
- 3 תגובות
- 936 צפיות
-
-
מאז שהכריזו עליו לאחר יציאת DOOM3, לא שמעתי עליו. מישהו יודע איך מתנהל הפיתוח ? ולמה לא משחררים עוד מידע עליו ? (הוא לא בוטל חס וחלילה, נכון ?) http://gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=89766 http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchnews.asp?newsid=149006 http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=623563
-
- 3 תגובות
- 936 צפיות
-
-
כעיקרון אני מתחיל להשתעמם קצת בזמן האחרון, פרשתי זמנית מBF2 בגלל שמתי שאני משחק בזה אני לא שם לב לאיך הזמן עובד וזה גם לא נמאס אז בכלל אתה לא שם לב שאתה משחק 6 שעות באותו סרבר חחחח... וטומב רידיר החדש אני תקוע באיזה קטע.... מרוב שיעמום כבר סיימתי את COD2 שוב! כי כבר לא ידעתי מה לשחק והיותר גרוע מכך סיימתי את המשחק Crimsonland (חחח מצב קשה אה? ) כעיקרון אני מת משיעמום כבר מתי שיוצא לי להיות על המחשב - שזה להיות בבית אחרי שסיימתי את כל השיעורים וכל הבולשיט של הביצפר =\ ככה איזה משחק אקשן טוב לשחק פעם בכמה ימים ובסופי שבוע ואם זה יהיה משחק רב אמוני שהוא חינמי זה יהיה בכלל יותר טוב אז מה יש לכם להציעה ?
-
- 8 תגובות
- 936 צפיות
-
-
משחק: כל המשחקים שיש, עדיף גוף ראשון כמו BF4 וCOD-GHOSTS וגם הישנים יותר , ובכלל אני פתוח להצעות לכל סוגי המשחקים. פרטי המשתמש ברשת: maoraustin תוסיפו חופשי הערות נוספות: אני בן 22 (לא אכפת לי באיזה גיל אתם כל עוד אתם אוהבים לשחק), מת על גיימינג, יש לי אוזניות ASTRO A50 למי שמכיר עם מיקרופון והכל. מוכן לכל משחק מעניין שתציעו. נתראה בלייב!!
-
- 0 תגובות
- 936 צפיות
-
-
תכלס המשחק יחיד לא ממש מעניין אותי - אבל אני רוצה לשחק ברשת ולא רוצה להיות מוגבל במפות וכאלו... http://www.cjs-cdkeys.com/products/Battlefield-3-Premium-CD-Key-for-Origin.html האם הכל כלול ? אפשר לקנות ולהיות רגוע ?
-
- 3 תגובות
- 936 צפיות
-
-
עשרות אלפי שחקנים התגודדו והצטופפו ביפן לפני שבוע, כדי להיות הראשונים שישיגו את ה- PlayStation 3. למרות הלחץ והתנאים הלא נעימים, השקת הקונסולה הסתיימה ללא אירועי אלימות מיוחדים. ומה לגבי ההשקה האמריקאית? אומנם ההשקה עדיין לא יצאה לדרך, אבל זה לא מונע מהאלימות להתחיל. עשרות האנשים שתפסו עמדה בסניף Best Buy בלקסינגטון, קנטקי לקראת אירוע ההשקה, נחרדו לשמע קולות ירי וכדורים שורקים. מכונית שעברה באזור ירתה לעבר התור הארוך קליעים מרובה אוויר, במה שנראה כרגע כמעשה קונדס (אם אפשר לקרוא כך לירי). ארבעה אנשים נפגעו מהאירוע המוזר הזה, וביניהם כתבת של ערוץ הטלוויזיה האמריקאי WKYT ששהתה במקום על מנת לראיין את הגיימרים הממתינים (ראו סרטון). אין מדובר בפציעות חמורות, אך לפחות שניים מהנ…
-
- 6 תגובות
- 936 צפיות
-
-
-
אם שאלתם את עצמכם פעם כיצד נוצרו סדרות המשחקים האהובות עליכם, בפינת "הסיפור מאחורי" תקבלו את התשובה. והפעם, הסיפור מאחורי אחד ממותגי משחקי המכות הפופולאריים בעולם: TEKKEN.
-
- 3 תגובות
- 936 צפיות
-
-
אוקיי אז הבעייה היא במשחק מדל אוף הונור.....זה בעיקר קורה כשאני לא לבד אלא באמצע קרב עם מישהו....ויותר רציני שאני קרוב אליו ממש שמתי לב שזה קורה בעיקר שה-mtex יורד מתחת ל-3 וכשזה מעל 4 אין בעייה בכלל ....ה-mtex אני מתכוון שעושים fps1 בקונסול המערכת שלי היא p4 1800 1gb ram and ati radeon 8500 all in wonder דרך אגב עידכנתי דרייברים ועשיתי איחוי להרד דיסק וזה לא עזר ...{עזר לכמה ימים וחזר עוד פעם} תודה רבה רבה למגיבים
-
- 0 תגובות
- 936 צפיות
-
-
לכל מי שיש גירסא רוסית שהפך אותה לאנגלית בגלל שיצא (04.06) פא'ץ חדש ( וגם את הפרימיום שרכשתי גם P: ) צריך להוסיף מחדש תקבצים ... לקח לי חצי שעה עד שמצאתי את העדכניים ביותר ... אז למי שמסתבך הינה ... http://www.cjs-cdkeys.com/battlefield-3-origin/bf3lang.html#patch בהצלחה ... ונראה אותכם בפרימיום ;]
-
- 2 תגובות
- 936 צפיות
-
-
-
לפני כמה שעות ניסיתי לשחק ב FAR CRY דמו והייתה לי בעיה של שגיאה כלשהי CRITICAL EXPECTION משהו כזה, עכשיו התקנתי HALO דמו וזה נכנס למשחק, יוצא ורושם a problem occured initalizing direct 3d maybe direct 3d is disabled please run dxed משהו כזה, ואני הדלקתי את האשף של DIRECT X ובדקתי שם את DIRECT 3D והדיירקט 3D זמין ופועל , אני לא מבין אף פעם לא הייתה לי בעיה במשחקים ופתאום היום FAR CRY דפק לי ושגיאה ועכשיו HALO
-
- 5 תגובות
- 936 צפיות
-
-
שלום התקנתי את המשחק סימס 3 במחשב והבעיה שלי היא שכל פעם שאני מפעיל את המשחק אחרי בערך 2 דקות המחשב שלי מתכבה האם מישהו יודע מה הבעיה ? מישהו יכול לעזור? תודה.
-
- 7 תגובות
- 936 צפיות
-
-
אני לא מעוניין לשחק ברשת גם ככה גרוע בטירוף אז איך אפשר לשחק נגד מצב BOTS
-
- 8 תגובות
- 936 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה בקאונטר סטרייק 1.6 בעניין הFPS. כאשר האפ פי אס נמצא על 100 ואז פתאום הוא יורד ל80 לדוגמא הפינג עולה בצורה מטורפת. כך גם כשהוא נמצא על 100 אפ פי אס ועולה לדוגמא מעל ל100 אפ פי אס. השאלה שלי למה זה קורה ואיך אני מתקן את זה. המפרט שלי הוא amd 3800 64bit asus m2n-e 1024 ddr2 667 x1800xt אינטרנט כבלים 1וחצי מגה
-
- 4 תגובות
- 936 צפיות
-
-
תראו קניתי את המשחק RAINBOW SIX VEGAS 2 ולא בדקתי את הדרישות וגיליתי שזה לא עבד רצינו להחזיר אבל אבדה הקבלה. אחר כך קנינו מחשב חזק וטוב ,ניסינו להתקין ולא עבד!התקשרנו אל הד ארצי והם לא פתרו את הבעיה אז מה כדאי לי לעשות?האמת שריציתי להוריד אבל זה רק יפגע בחברות ובסייכוים שלא יצאו משחקים טובים ל-PC
-
- 3 תגובות
- 936 צפיות
-
-
אני כבר לפני סיום ומאוד נהנה. המשחק די מפחיד. יתכן ודורש כרטיס מסך חזק אני משחק על מסך 27 2K עם כרטיס 3070 שאר החומרה בת 3 תומך בהכל כולל עקיבת קרניים מומלץ גיימפד
-
- 0 תגובות
- 936 צפיות
-
-
משחק העולם הפתוח המטורלל מוצע ללא עלות לכל מי שמעוניין בכך, ואתם אפילו תוכלו לבחור האם לשחק בו דרך Steam או ללא הגנות קבצים כלל לכתבה
-
- 6 תגובות
- 936 צפיות
- 1 follower
-
-
סיימתי את כל הבוסים,אחר כך סיימתי את כל המרוצים ואני על 99% מהקריירה...מה נשאר לעשות?
-
- 4 תגובות
- 935 צפיות
-
-
-
איך אני אמורה לכבות א ת האש בצד שמאל? [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 935 צפיות
-
-
-
למה המשחק לא עולה לי?? אני מגיע לקטע שאני לוחץ start new game הוא מתחיל לטעון ובערך ב רבע לפני הסוף הוא קורס... קרה למישהו??
-
- 4 תגובות
- 935 צפיות
-


