משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
-
כל משחקי Halo עוברים שידרוג והתאמה שיאפשרו להם להגיע בגירסתם האולטימטיבית אל עולם ה-PC - ונראה כי כעת יש לנו את תאריך היעד לפרק שיפתח את החגיגה הזו לכתבה
-
- 0 תגובות
- 938 צפיות
- 1 follower
-
-
אחרי שבעלי ה-Xbox One קיבלו מעל ל-200 כותרים שונים מעידן ה-Xbox 360 שזמינים עבורם בלחיצת כפתור - כעת מגיע תורם של כותרים נבחרים ראשונים מתקופה וותיקה עוד יותר לכתבה
-
- 1 תגובה
- 938 צפיות
- 1 follower
-
-
אני צריך המלצה למשחק כמו בכותרת, שלא יהיה סטייל WoW ודומיו.. שיחקתי עד לא מזמן Knight Online US ושרתים פרטיים, אבל למעלה מ- 5 שנים במשחק הזה הספיקו לי.. שיהיה מהנה העיקר, ושאוכל לשחק עם חברים... אנחנו בד"כ ב- Ventrilo איזה 8 איש ככה.. שיהיה חינמי. תודה מראש..!
-
- 4 תגובות
- 938 צפיות
-
-
לינק - http://www.gamershell.com/download_21320.shtml זהו משחק HYBRID המשלב מספר ז'אנרים כמו אסרטגיה/טקטיקה ותפקידים שיוצא ב - 22. http://www.gamespot.com/pc/rpg/paradisecity/index.html?tag=result;title;0 והנה דמואים של מספר משחקי H&S חדשים שיצאו לא מזמן (הראשון עוד לא יצא) למי שמעוניין (אחרי LOKI הכושל): 1) AVENCAST: Rise of the Mage http://www.gamershell.com/download_21404.shtml 2) The Chosen: Well of Souls http://www.gamershell.com/download_21318.shtml 3) Dawn of Magic http://www.gamershell.com/download_18606.shtml יש גם את REQUITAL אבל לא יצא לו דמו.
-
- 3 תגובות
- 938 צפיות
-
-
שלום קניתי את generals כולל ההרחבה ושאני מנסה ליצור חשבון זה מה שאני רואה http://img26.imageshack.us/img26/4065/generals2tv.jpg למה אני לא מצליח ליצור חשבון?
-
- 6 תגובות
- 938 צפיות
-
-
סרטון השקה עדכני ותמונות מרשימות מקבלים את פנינו לקראת נחיתת הכותר המפורסם בחנויות בהמשך השבוע לכתבה
-
- 1 תגובה
- 938 צפיות
- 1 follower
-
-
למישחק קוראים Red Steel והוא מפותח על ידיUbisoft דרך אגב המישחק אמור להיות FPS לפי מה שהבנתי וקחו לינק לחדשות של Ubisoft http://www.ubi.com/US/News/Info.aspx?nId=3882
-
- 7 תגובות
- 938 צפיות
-
-
שלום חלפתי כמה חלקים במחשב ורציתי לראות מה ההשפעה של זה במשחק (BF3) רציתי לדעת איך אני עושה שיהיה לי בפינה השמאלית למעלה שאני משחק את קצב רענון של הכרטיס מסך. אני יודע שאם זה מתחת ל 50 אז אני צריך להוריד איכות. אני יודע שיש מצב שהמעבד שלי צוואר בקבוק אבל איך אני בודק את זה? מפרט I7 920 ATX680 4 GB SSD intel 520 memory 6GB windows 8 screen Dell 29' 2560X1600 i play like that ,Thanks guys
-
- 4 תגובות
- 937 צפיות
-
-
זו הייתה המתנה ארוכה הרבה יותר מדי - אך בקרוב אנשי ה-PC יוכלו סוף כל סוף לחוות את צמד משחקי הפעולה המפורסמים מבית Bungie, בגרסאות מודרניות משופצות לכתבה
-
- 0 תגובות
- 937 צפיות
-
-
אני צריך את הקוד וניראה לי שהגיע הזמן ליקנות את המחשק!!! אז עם מישהןא יודע בטוח שיש באיזו חנות בחיפה אז שיגיד לי. אני חיפשתי בכמה חנויות גדולות ולא מצאתי!!
-
- 6 תגובות
- 937 צפיות
-
-
איך אפשר לגרום לכך שכפתור ה WINDOWS (זה במקלדת עם הציור של הסמל של windows) לא יתפקד בזמן משחקים - אני כל הזמן בטעות לוחץ עליו ויוצא לי מהמשחק. תודה
-
- 4 תגובות
- 937 צפיות
-
-
שלום לכולם, דבר ראשון אני רוצה לאחל בהצלחה לפורום DOTA/HON. בקרוב יפתחו דיונים נוספים הקשורים למשחק כגון מדריכים, הצעות שיפור, טורנירים וכו'. עם זאת, הצלחת הפורום תלויה בקהילה. לכן צאו לרחובות בהמוניכים והביאו אנשים! כמו כן, אשמח כבר עכשיו ממספר האנשים שכן נמצאים בפורום, אילו דיונים הייתם רוצים לראות.
-
- 0 תגובות
- 937 צפיות
-
-
שנה אחרי היציאה ואחרי ההצלחה היחסית של משחק האימה Amnesia: The Dark Descent (כ 400,000 עותקים) עובדים כעת בFrictional Games על המשחק הבא שלהם: A blog post by Amnesia: The Dark Descent creators Frictional Games teased the team's early thoughts on their next project. Frictional's next game, currently in development at the company's Swedish studio, is going to be less of an overt horror title. http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/09/09/amnesia-developer-39-s-next-game-to-be-quot-more-intellectually-demanding-quot.aspx
-
- 4 תגובות
- 937 צפיות
-
-
-
- 9 תגובות
- 937 צפיות
-
-
בסרטונים הבאים המודר ‘Chubz’ מדגים איך DOOM היה נראה ומשוחק אם היה יוצא בתקופה הנוכחית, אותי אישית זה הצחיק מאד. מה שכן, הוא צודק לדעתי. http://www.shacknews.com/article/76656/doom-mod-pokes-fun-at-call-of-duty
-
- 1 תגובה
- 937 צפיות
-
-
יש לי את המשחק SIMS 2 והבעייה שהוא ניתקע אצלי קצת ואני לא מבין למה אולי זה באג במשחק כי לי יש GEFORCE 6800 GT ואף אחד מהמשחקים האחרים לא ניתקע אצלי מישהו יודע מה הבעייה אם כן שיענה כי אני מת לדעת מה קרה (יש לי את כל הדרייברים הכי חדשים להכל)
-
- 7 תגובות
- 937 צפיות
-
-
-
אני רוצה לקנות מעבד חלומי תרכיבו לי דברים במעבד כדי שיהיה לי מחשב חלומי
-
- 3 תגובות
- 937 צפיות
-
-
הייתי שמח לקבל המלצות למשחקי רשת. אני מקווה שיהיו מעניינים, ולא פשוטים מידי....
-
- 5 תגובות
- 937 צפיות
-
-
מישהו יודע את השם שלו ? זה כזה כמו טוני האוק והכל , רק בגלישה. היה את הדמו לפני איזה חצי שנה ב וואלה אבל אני לא מוצא אותו שם וגם לא איך קוראים לו. מישהו יודע איפה אפשר להוריד את הדמו או משהו כזה.. ? או לפחות השם שלו ?
-
- 2 תגובות
- 937 צפיות
-
-
משהו טוב לשחק בו בLAN עם חברה שלי (על PC). נהינינו מאד מGears of War, ומחפשים משהו להמשיך איתו. אם לא נמצא כלום, כנראה שנקנה את TF2
-
- 2 תגובות
- 937 צפיות
-
-
מישהו משחק בימים אלה? אני משחק כבר שנה ON and OFF רואה המון סטרימרים ב TWITCH. שחקן בינוני מינוס.. המשחק מאוד מאוד קשה... לקח לי זמן רק להבין מי נגד מי ומה אני עושה.. אך שווה כל רגע... שיחקתי ב GOLDEN ERA של המשחק ב 2003 ועשיתי קאמבק ב 2017. לא מצאתי שחקן ישראלי אחד ב ARENA... אם יש מישהו במקרה שמשחק או שמכיר מישהו שכן בבקשה תגידו לי כי די משמעמם שם לבד עם כל הגויים חחח ;P
-
- 0 תגובות
- 937 צפיות
-
-
בהתחשב במחיר של הפלייסטשיין 3 והקושי להשיג xbox360, לא נראה שהמשחק יהיה נפוץ בארץ... אבל האם אחרי שנה או משהו כזה יוציאו גרסה ל-pc כמו שעשו בסאן אנראס?
-
- 13 תגובות
- 937 צפיות
-
-
http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=86094 אם כן אז מתי.. קוראים למשחק JAWS משהו.. ואני תמיד חיכיתי למשחק בסגנון כזה. אם זה יוצא ל PC אז אפשר לדעת גם מתי?
-
- 8 תגובות
- 937 צפיות
-


