עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by postup,

    יש לי בעיה כשאני מפעיל את המשחק. קניתי כבל DVI למסך LCD שלי וחיברתי אותו במקום הVGA הישן ומאז המשחק לא עולה- אני מפעיל את המשחק והוא ישר מעלה את החלון המוכר הזה שיש בעיה והוא שואל אותך SEND\DON'T SEND. חוץ מהמשחק הזה כל שאר המשחקים עובדים בסדר גמור, זה המשחק היחיד שמשום מה לא עובד מאז שחיברתי את הDVI. יש לכם אולי מושג מה הבעיה? ???

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  2. Started by davidcohen,

    שלום! יש לי fifa 07 ואני רוצה לשחק ברשת עם חבר ואני צריך לפתוח פורטים מצאתי את הפורטים בדיסק של הפיפא : Note that if you have a firewall and want to play online, the following TCP/IP ports must be open in the outbound direction: HTTP 80 TCP/IP HTTPS 443 TCP/IP MsgConn/IM 13500-13599 TCP/IP Roomsvr 32300-32399 TCP/IP The following UDP ports must be opened for game packets, for the outbound and inbound connections Game Packets 3658 UDP News Ticker 9570 UDP הבעיה שלי היא שיש שם כאלה שזה תווח ולא רק אחד, כמו 13500-13599 ואני לא יודע איך אפשר לפתוח תווח בפיירוול של הווינדווס תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  3. עזרה לא מצליח לשחק ברשת את המשחק החדש של ליגת האלופות ניסיתי הכל גם דרך התוכנה Hamachi למרות שאין לי רשת וכלום לא עזר איך שאנחנו מסיימים לבחור קבוצות זה מתנתק יש למישהו מושג איך לתקן את זה??

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  4. Started by TimoTy,

    אני מחפש משחק אסטרטגיה בסגנון Magic the gathering או yugioh זה לא ממש משנה לי איזו ואם צריך אמולטור אם אפשר את שם המשחק ואיך אני אוכל לשחק בו תודה רבה

    • 8 תגובות
    • 691 צפיות
  5. Started by gshhar,

    ממש בהתחלה איך שאני מקבל את האקדח והולך בשביל יש שומרים שכבר מרחוק יורים בי וכמובן יריות שלי לא ממש מזיזות להם. איך אני עובר את זה ? תודה.

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  6. Started by Drazick,

    שלום. אני מחפש משחק בסגנון Age Of Empires / Rise Of Nations / Red Alert (RTS בגדול) שניתן לשחק ברשת או להוריד חינם. אפילו משהו שמפותח בקוד פתוח. למישהו יש המלצות? לינקים? כל המלצה תתקבל. בכלל יהיה נחמד אם יהיה שרשור של משחקים חינמיים / און ליין. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by bider10,

    שלום לכולם יש לי בעיה בהתקנה של המשחק אחרי שאני מתקין אני בא להפעיל את המשחק וזה רושם לי default_mp.cfg חיפשתי תשובות באינטרנט ולא מצאתי אם מישהו פה יודע משהו שיענה כי זה חשוב לי תודה לכולם נ.ב אם זה לא המקום המתאים אני מצטער אני פשוט לא ידעתי איפה לשים את הנושא הזה תודה לעונים יום טוב

    • 3 תגובות
    • 576 צפיות
  8. ?? [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by timac,

    ''קניתי'' תמשחק הכול עובד טוב ויפה אבל איך אפשר לעשות מירוצים איך שאני מגיע למסלול הראשון הוא נתקע וצריך להתחיל מחדש.. מה עושים?? ואל תגידו לקנות מקורי.. אני בטוח שיש עוד אפשרות..

    • 3 תגובות
    • 617 צפיות
  10. ?? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 718 צפיות
  11. Started by Slavikik,

    ואי מצטער אני לא יודע אך עוד פעם נפתח הנושא כנראה אח שלי פתח מצטער..אני ישאל בדיון!

    • 0 תגובות
    • 546 צפיות
  12. קניתי מקורי בשביל לשחק ברשת !!!! בלי בעיות !!!לא אוהב בעיות !אבל למרות שזה מקורי יש בעיות אני מעל שעתיים עובר בין לובים מיתחבר למישחקים בוחר צד GDI בוחר מיקום במפה בוחר קבוצה לשחק איתם לוחץ X שאני מוכן ואז המנהל של המישחק(חדר) וכולם אומרים לי אותו דבר MUSARI U NOT CONNECT!!! ומעיפים אותי.........מזה אמור להיות אני קניתי מקורי פתחתי חשבון חוקי עשיתי את כל הצעדים שנידרשים למה זה ככה מישו מוכן להסביר? או שאוליי דילגתי על חלק יש לציין אני מישתמש עם ויסטה המשחק לא חסום בפיירוואל אני עובד עם ראוטר...אני רואה את כל החדרים ניכנס לכל התפריטים של כל המישחקים ואומרים לי אני לא מחובר ומעיפים אותי......................

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  13. Started by Versace,

    אני מנסה לפתוח את המשחק אבל הוא רושם לי ככה.. Conflict with Emulation Software Detected. מה זה אומר? בבקשה עזרה דחוף אני רוצה לשחק במחשב כבר.

  14. Started by Slavikik,

    קיצור אחרי שאני מפעיל תמשחק אחרי כמה דקות של משחק הוא יוצא מופיע החלון של שלח דוח שגיעות או אל תשלח...והרזולצוליה משנה ל 800X600 (בשולחן העבודה) כיאלו אחרי שהמשחק נתקע וה COLOR QUALITY משתנה לבד ל 4 BIT!!(איכס מגעיל הכל נראה).. וזה לא משנה על איזה הגדרות אני שם תמשחק אפילו הכי נמוכות זאת לא הבעיה..(יש לי 7600GT) מה לעשות?

    • 1 תגובה
    • 514 צפיות
  15. Started by Biatch,

    ק'יצר בהתחלה תריך עשות דוגד' אטק או משו כזה הפכתי את כל העולם ולא הצלחתי .. מה עושים שם

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  16. Started by Judas Iscariot,

    שלומות, בגלל בעיות של חוסר מקום(שמשגעות לי את השכל) בהארד דיסק אני מוכרח להסיר את C&C 3.. לצערי, זה קצת קשה.. אני מפעיל את הUninstaller המובנה של C&C 3 והכל "עובד" בסדר עד שאני לוחץ על הכפתור Remove, ואז הUninstaller פשוט... נתקע ולא מסיר כלום... Help? תודה מראש לעוזרים

  17. Started by TaMiRn2,

    שמתי לב(רק עכשיו :-\ ) שהשחקן שלי נורא בהיר... יש לו שיער בלונדיני עניים כחולות והוא ממש לא שזוף(כמו ארי) וגם נהיו לו מין חתכים מוזרים בפנים.... אולי זה קשור איכשהו למעשים שלי?(יש לי הילה קסומה כזאת מעל הראש...) או אולי זה קשור לזה שלא נתתי לו מספיק שעות שינה?

    • 10 תגובות
    • 926 צפיות
  18. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3393442,00.html#n בשביל מה? למה זה תורם? למישהו יש תמונות מהאירוע? מענין אותי לראות את הכבש :-X

    • 2 תגובות
    • 996 צפיות
  19. Started by BarVaZ,

    אני מחפש משחק FPS בסגנון call of duty 1\2 וקאנטר סטרייק.... יריות גוף ראשון בקיצור....ושיש לו single player חמוד כמו בcall of duty תודה לעוזרים =]

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by rikus,

    סרטון ב STREAMING מתוך המשחק http://www.gamershell.com/tv/7943.html לא יודע מה לחשוב עליו, מין שילוב של POP עם GOLDEN AXE ו משהו כמו ה PLAYSTATION שכחתי איך קוראים למשחק הזה...בסה"כ משחק אקשן לחלוטין, שאני לא יודע כמה כל התנועות האלה עם החרב באמת עושות את ההבדל מ-CLICK CLICK..

    • 0 תגובות
    • 777 צפיות
  21. Started by daniel89,

    אני צריך עזרה בלעשות מחדש את המקשים בGTA san andreas. עשיתי צילום מסך של המקשים ואני רוצה שתגידו לי מה לשנות כדי שיהיה לי נוח לשחק והכי פשוט. ועוד שאלה... איך אפשר לשנות את המהירות רק במשחק ולא דרך לוח בקרה... (אם אפשר) שהעכבר יזוז יותר לאט? הינה צילום מסך: http://www.2send.us/uploads/51b0f23378.bmp תודה לעוזרים וסליחה על השאלה המטומטמת פשוט כל מה שאני משנה זה מבטל לי משהו אחר וזה משגע אותי, דניאל.

    • 1 תגובה
    • 4.4k צפיות
  22. Started by kisin,

    התמונות הבאות מראות את ההתפתחות הגרפית של סדרות משחקים. פשוט מדהים לחשוב איך הגרפיקה תתפתח בעשור הקרוב... Ratchet & Clank Project Gotham Metal Gear Solid Super Mario Halo Gran Turismo Devil May Cry Grand Theft Auto Final Fantasy Tekken

    • 5 תגובות
    • 662 צפיות
  23. Started by Versace,

    שלום לכולם אני עוקב בקביעות אחרי האתר שלכם ואני נהנה לראות דברים מעניינים וחדשים. מקווה להשתלב לאט לאט עם החברים והיה סבבה.. טוב אז ככה.. יש לי במחשב את המשחק הזה והוא בקובץ RAR. כשאני פותח אותו מופיעים לי מלא קבצים דחוסים של RAR. אני לא מוצא קובץ התקנה מה אני עושה? איך אני יכול להתקין את זה? תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 907 צפיות
  24. Started by ofeky1,

    פתחתי את כל השחקנים והשאלה שלי היא: מה צריך לקרות אחרי שאני מנצח את המלך עם הסגן שלו? ניצחתי אותו ולא קרה כלום! המלך לא אמור להיפתח לי? נ.ב כל השחקנים כבר פתוחים מה זה ה DEVIL משהו זה?! שמשחקים כמו במשחק גוף שלישי מה קורה שאני מסיים אותו? תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  25. Started by snaidis,

    יש פה מישהו שמשחק WARROCK? איך המשחק? האם הוא שווה ניסיון? ואיזה עוד משחקים בסגנון אתם מכירים ומציעים לי לשחק בהם? (חוץ מ ET )

    • 3 תגובות
    • 726 צפיות

דיונים חדשים בפורומים