עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by amit27,

    התקנתי את המשחק, אבל למה כשאני רוצה לרשום את השם שלי כדי שישמר הפרופיל אז הוא רושם לי save failed, בגלל זה אני לא יכול להתחיל לשחק. יש לי 7600 gt

    • 1 תגובה
    • 635 צפיות
  2. Started by LazyBoy,

    http://www.gamespot.com/pc/rpg/fallout3/news.html?sid=6170006&om_act=convert&om_clk=newlyadded&tag=newlyadded;title;1

    • 2 תגובות
    • 940 צפיות
  3. Started by segevgabay,

    Tom Clancy's Rainbow Six Vegas לא תומך WS ופעם ראיתי שנתנו כמה קבצים שיאפשרו שהוא כן יתמוך. מי שהוא יודע איפה אני מוצא את הקבצים האלו?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by xyo,

    המשחק השלישי בסדרת POSTAL יהיה Postal 3 : Catharsis בנוי על מנוע סורס ויצא מתישהוא ב 2008 *תמונות תוקנו

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by ROYAL125,

    חזרתי לשחק אחרי תקופה ושאני מפעיל תמשחק המחשב "נכבה" ונשאר ככה עד שאני לוחץ ריסט ואז רק הוא מפעיל את עצמו מחדש מעבד 1.7 זיכרון-512 כרטיס מסך-גיפורס 6200 במפרט המשחק רשום ממעבד 1.2 ומעלה מישהו יודע מה אפשר לעשות

    • 2 תגובות
    • 624 צפיות
  6. Started by ndv,

    אני מתכוון למשחק שאמור לצאת עוד מעט....

    • 6 תגובות
    • 938 צפיות
  7. Started by nirrabi,

    ממצב אנשים קיצור יש לי 30 fps במפות של aim .... יש לי radeon 9800 series 256mb agp לוח אם Asus P4U800-X.... לפני חודשיים היה לי Radeon 9550 ולא עשה לי שום בעיות היה לי 100 fps קבוע... יש לי דרייבר מעודכן הכל מעודכן ומשום מה רק 30 fps..... אני חושב שאולי הבעיה שאולי הם לא מתאימים אחד לשני הכרטיס מסך והלוח אם... או שפשוט אני צריך להגדיר משו... תעזרוווו דחוףףףף תודהה נ.ב מי שיצליח לתקן ואני אראה שזה תיקן לי יקבל הזמנה ל TorrentLeech

    • 0 תגובות
    • 527 צפיות
  8. תודה [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 576 צפיות
  9. מה אתם אומרים על המשחק Tony Hawk's Project 8?

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  10. HOLY CRAP כשראיתי את זה כמעט חירבנתי במכנסיים מרוב התרגשות להורדה לחצו לחצן ימני על אחת מהגירסאות הנ"ל ותשמרו על המחשב [MOV-QUICKTIME WMV-WINDOWS MEDIA PLAYER http://www.gametrailers.com/downloadnew.php?id=19007&type=wmv חוץ מזה,התרוצצו כל מיני שמועות כי המשחק הוא בלעדי לקונסולות,אז הנה לכם כמה דברים ע"מ לסגור את הענין אחת ולתמיד: 1) CALL OF DUTY 4:MODERN WARFARE הוא משחק בלעדי למחשב...המשחק יצא אך ורק לגירסאת המחשב ומפותח ע"י INFINITY WARD אשר פיתחה את COD 1 למחשב ואת COD 2 בגירסאת המחשב... 2)תאריך היציאה של המשחק הוא אי אשם בסתיו 2007...לא יותר מדי זמן מעכשיו לאלו שמפקפקים בדבר היותו של המשחק בלעדי לגירסאת PC: "Fourzerotwo, IW's community manager, has relea…

    • 20 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. מה להתקין ? far_cry_v1.4_cumulative.exe 03-Oct-2006 15:20 181M או far_cry_v1.4_standalone.exe 03-Oct-2006 15:21 124M http://patches.ubi.com/far_cry/

    • 2 תגובות
    • 627 צפיות
  12. Started by Godmoney,

    לכל מי שלא רוצה להוריד משחקים פיראטיים אבל עדיין לשחק במשחקים על רמה http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=448637&sid=127 זה הכתבה החמישית, בתחתית העמוד יש גם לינקים ל-4 הקודמות

    • 14 תגובות
    • 954 צפיות
  13. אני שחקן מתחיל, ועדיין לא הבנתי מה התותחים הגדולים האלה שיש לאמריקאים, מה הם עושים. רואים בסרט שהם עומדים ויורים לשמים, העם אפשר לעשות את זה גם? או שלא?

    • 6 תגובות
    • 677 צפיות
  14. Started by talisman,

    מי מהשניים טוב יותר?

  15. אתמול התחלתי לשחק בAA ואני לא מוצא סרברים ישראליים והפינ בחו"ל גבוהה איך אני מתחבר לסרברים ישראליים? תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 686 צפיות
  16. מישהו יודע מאיפה אפשר להוריד תמשחק למחשב...? ראיתי סרטונים שלו בyoutube משחק מזה קטלני חבל על הזממן!!!

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  17. חברים בואו תנו כתף, תרתמו למאמץ, בוא נביא את ישראל למקום הראשון, כל מה שצריך זה להקליק על העכבר. אני כבר הגעתי ל 21000 לחיצות http://www.clickclickclick.com/default.asp

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. לא יודע אם פירסמו את זה קודם, אני בכל אופן לא ראיתי את זה עוד. הציגו את המשחק קצת, יותר את המנוע אני חושב, בסרטון הבא: נראה לי שהפעילו את זה על ה 8800GTX, אני שמעתי רק 8800, לא GTS/X. אז כנראה שהוא יעבוד טוב לכל מי שיש את הכרטיסים האלו מחכה לראות איך הוא יראה באמת.

    • 1 תגובה
    • 623 צפיות
  19. Started by talisman,

    כבר כמה חודשים טובים לא שיחקתי במשחקים ולא התעדכנתי. אני אשמח אם תעדכנו אותי במשחקי הפעולה הכי טובים כרגע.. תודה

    • 5 תגובות
    • 631 צפיות
  20. היי אנשים.. יש לי רשת עם עוד כמה חברים , חיפשנו משחקים שניתן לשחק אחד נגד השני... סימולציות מטוסים... ניסינו את combat flight simulator 3 של מייקרוסופט... אבל זה לא בשבילנו... הוא קצת מסובך , ומעבר לכך , הוא איטי מידי... פשוט איטי... ריאליסטי יותר מידי שכבר אין כיף... קשה לשלוט על המטוס וזה מוריד את כל ההנאה. בכל מקרה, אם מישהו מכיר סימולטור כזה... לא חייב להיות מהשנה האחרונה.. הגרפיקה פחות מעניינת אותנו.. (כמובן שלא יהיה מלפני 6-7 שנים כן?) ושתומך ברשת... מוזמן לכתוב. תודה!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. הורדתי את המוד הזה כי מישהו פה המליץ,תכלס מוד נחמד,גרפיקה מגעילה חח...אבל המשחק דיי נחמד מזכיר מאוד את cs 1.6..יש פה אנשים שמשחקים בו? למה הבעייה היחידה שהפינגים בו על הפנים בגלל שאין שרתים ישראלים..מישהו מכיר אולי שרת ישראלי של המוד הזה?

    • 0 תגובות
    • 660 צפיות
  22. אם כן למה? תודה

    • 4 תגובות
    • 614 צפיות
  23. Started by the red dragon,

    הנה טרייליר ל משחק קבלו את השינוי האל יאומןןןןן ממלחמת העולם השנייה להיום חח http://www.youtube.com/watch?v=ZBAXaYfNuoA מה תגידו על זה?

    • 3 תגובות
    • 636 צפיות
  24. אני מקבל עוד כמה ימים את המחשב החדש. ורציתי לשאול איזה משחקים כבדים (וטובים) שווה להתקין בו? (אני כבר משחק ב OBLIVION ו C&C3)

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by igalch,

    כשאני מגדיר הגדרות גרפיקה תמיד יש אחת הקטגוריות בשם - anti-aliasing 1.מה היא אומרת? 2.מה אני צריך להגדיר אם יש את ה-8800 GTS תודה מראש לכל העונים :yelclap:

דיונים חדשים בפורומים