משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
תרשמו פה ;D אין לי מושג נ.ב: איך בועטים נמוך? לא לחיצה קצרה על D כי אז זה בועט חלש
-
- 4 תגובות
- 940 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לשאול אותכם איזה משחק אתם הכי ממליצים ששווה לשחק מבין השלשה ואם אני מעוניין לקנות לPS3 את אחד מהשניים COD5 או FC2 מה הכי טוב?
-
- 2 תגובות
- 940 צפיות
-
-
תגידו יש דרך להפעיל את המשחק ברזולוציות גבוהות יותר מ 640X640 ?
-
- 2 תגובות
- 940 צפיות
-
-
היי אנשים, שנים כבר שלא נגעתי במשחק.. התחלתי לשחק בבטא 6 איפשהו ב 1999 נראה לי, והפסקתי לשחק בזמן הצבא כ 6 שנים אחרי. באותה תקופה שיחקתי השם, טוב אתם רואים.. Kenny[tdf]. בכל מקרה, לפני כמה שנים רציתי לשחק קצת פה ושם, וכל שרת שנכנסתי היה מלא בשחקנים עם aimbot וכו'. יש שרתים נקיים? מה צריך לעשות כדי לשחק בהם? קצת מידע יהיה נחמד, תודה.
-
- 1 תגובה
- 940 צפיות
-
-
כשאני מנסה לשחק בlost planet, המשחק לא עולה. אני לוחץ על משחק חדש, EASY, ואז כשהוא מסיים לטעון הוא פשוט נותן מסך כחול ומאתח. פתרון, מישהו ?
-
- 10 תגובות
- 940 צפיות
-
-
היי... יש לי Voodoo 3 3000 ואני עובד עם Win98... כשאני נכנס למשחק WC3 יש לי בעיות בטקסטורות כאשר הצבעים מתערבלים והגופים מופיעים ללא צבע ובצורה ריבועית משהו.. אם מישהו יודע על דרך לפיתרון או דריבר/פאטש מתאים אנא עיזרו לי בתודה מראש, עידן.
-
- 6 תגובות
- 940 צפיות
-
-
אתר המשחקים Vgames הכריז על "אליפות 'הד-ארצי מולטימדיה' ו-BUG ב-FIFA2007". הטורניר יתקיים במהלך חופש חנוכה בדיזנגוף סנטר בתל אביב, בתאריך ה-18/12. ההשתתפות, בפעם הראשונה בארץ בטורניר בסדר גודל כזה לטענת אנשי האתר, היא חינם אין כסף! הטורניר יתקיים במשחק הכדורגל החדש FIFA 07 על קונסולות PlayStation 2. בין הפרסים: מסך פלזמה 19' למקום הראשון, מכשיר PSP למקום השני וקונסולת PS2 למקום השלישי, מתנת "הד-ארצי מולטמדיה". ההתאחדות הישראלית לכדורגל תספק לאירוע חולצות וכדורים חתומים על ידי שחקני הכדורגל המובחרים בישראל, תלושי קנייה מתנת פומה ישראל, וכן יוצעו פרסים נוספים. ההשתתפות באירוע היא לבעלי עותק חוקי של פיפ"א 07 בלבד. יש לבוא לאירוע עם ההזמנה הרשמית שצורפה בתוך גירסאות ה-PC, או …
-
- 1 תגובה
- 940 צפיות
-
-
שאלה | אפשר לעשות פיצול מסכים ב-COD במחשב? אפשר לשחק שני אנשים על אותו המסך כמו בקונסולות ?
-
- 1 תגובה
- 940 צפיות
-
-
יש לי בעיה אממ היום התקנתי אותו והכל הלך חלק ויפה עכשיו הבעיה היא כזאת, אני משחק בו אולי 4 שעות רצוף ועשיתי הרבה משימות, עכשיו שאני בודק את הסטטוס שלי הכל עולה לי למעלה , השרירים הכושר השומן אבל יש לי בעיה, הrispect -הכבוד שלי ורמת כושר בכיוון נשק נשארים על אפס אפילו שאני עושה משימות שנותנות לי כבוד וכל זה זה נשאר על 0. האם זה באג או משהו? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 940 צפיות
-
-
-
עד כה במשחקי NBA LIVE שיחקתי ברמת הקושי הגבוה ביותר (עד 2003 NBA LIVE). ב NBA LIVE 2005 התחלתי ברמת STARTER לקחתי אליפות עם ה BULLS (כן, אילו של היום הגרועים). כעת אני מתחיל עונה חדשה והחלטתי לעלות רמה ולשחק ברמת ALL STAR והמשחק מאוד קשה, אי אפשר להגיע לזריקות פתוחות כמעט שלא לדבר על הטבעות. לטעמי קפיצת הקושי בין שתי רמות אלו היא גדולה מידי. מה אתם חושבים? באיזו רמה אתם משחקים? יש לכם אי אלו טיפים? תודה מראש. טוב התחלתי להסתדר... בכל זאת באיזו רמה אתם משחקים?
-
- 5 תגובות
- 940 צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%95%d7%94%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%99%d7%a2-%d7%a9%d7%9c-%d7%99%d7%95%d7%a6%d7%a8%d7%99-serious-sam-%d7%a2%d7%95%d7%a9%d7%94-%d7%97%d7%99%d7%9c/
-
- 2 תגובות
- 940 צפיות
-
-
שימו לב! יש באג בחלק מהעותקים של המשחק שגורם לכך שבקווסט של הכלא, אחרי שהרגתם את האיש בחדר עם האנשים המהופנטים (אתם תבינו שתגיעו אם לא הגעתם עדיין) לא מופיע יצור נוסף שאמור להופיע. במקרה הזה מה שצריך לעשות הוא כך: ללחוץ על ~ כדי להפעיל את הקונסולה. להקיש שם DebugMode 1 אח"כ להקיש שם dm_spawncreature M1Q2_DEVOUR והיצור יצטרף לחבורה שלך. כדי להרוג אותו תצטרך להקיש (באותה התיבה ממש): dm_cowsfromhell זה ישלח אליו פרות מעופפות. זה עלול גם להרוג בטעות את הHenchman שלכם אבל זה לא בעייה לחזור למקדש אחרי זה כי אתה צריך בכל מקרה עם המוח של היצור. זה הפתרון הזמני עד שביוויר תוציא תיקון.
-
- 0 תגובות
- 940 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה אני כתומך נלהב של desperados שוטתי בvgames ומצאתי חדשה לגבי פיתוח המשך רוחני של desperados הלא הוא robin hood: the legend of sherwood לפי התמונות המשחק הולך להיות שווה לאללה הנה קישור http://www.strategyfirst.com/games/GameInfo.asp?sLanguageCode=EN&iGameID=59&sSection=Overview
-
- 1 תגובה
- 940 צפיות
-
-
שלום נתקעתי במשחק בשלב הרביעי. השלב שאחרי הצלת הטייס...עוברים למסך שהמטרה בו להגיע למקלט הראשי.... העניין הוא שאי אפשר להגיע למקלט הראשי...אפשר להגיע רק לבניין הישן חוץ מזה...שמצאתי שם כספת אבל לא מצאתי את הקומבינציה..... בתודה עידו
-
- 5 תגובות
- 940 צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכל, ורק שתדעו חיפשתי באתר של האתר ולא מצאתי כלום........
-
- 2 תגובות
- 940 צפיות
-
-
אוקיי.... אחרי שעידכנתי את המשחק ל1.02 אז כל הזמן האנטי וירוס שלי שולח הודעה... ויוצא מהמשחק..... כאילו המשחק ממשיך לפעול אז אני לוחץ OK לאנטי וירוס וחוזר למשחק ואחרי שנייה עוד פעם יש הועדה וזה יוצא לווינדוס.... והמשחק עדיין רץ ברקע ואז אני לא יכול לשחק....... ויש לי את המשחק המקורי! עשיתי לאנטי וירוס DISABLE ועדיין הוא ממשיך לשלוח את ההודה הזאת...... או לעשות PRIMIT או לעשות BLOCK ושני האפשריות לא פועלות..... איך אני מסדר שהאנטי וירוס לא יקפוץ על שנייה .? זה NOROTON ANTI VIRUS 2005 תודה! נ.ב אין מצב שאני מוחק אותו!
-
-
קניתי את סטוקר היום המפרט של המחשב שלי PENTIUM 4 3 GHZ 1 GB זיכרון פנימי READON X1950 GT כרטיס מסך ואני עובד אם ויסטה.... משום מה סטקר הרבה פעמים ניתקע לי לא יודע זה קשור לויסטה אבל אם אני אחזוק ל XP האיטיות תעבור בצורה משמעותית? או שיש דרך לסדר זאת? בלי להחליף מערכת או שבכלל עוד מאט יוציאו פאץ' או עדכון שיסדר את זה ואגב עדכנתי את סטוקר לגרסא העדכנית ביותר.
-
- 12 תגובות
- 939 צפיות
-
-
היי, הטופיק הוא פלנטסייד 2. אני לא מוצא יותר מדי ישראלים במשחק בשרת שלי Cobalt (EU). יש כאלה שמעוניינים לשחק ביחד כחלק מאוטפיט ("קלאן") מסודר בשרת? אני מקווה שהפוסט לא נוגד את חוקי הפורום (קראתי אותם, לא מצאתי משהו כזה).
-
- 0 תגובות
- 939 צפיות
-
-
-
טוב אחרי שהשלב שבו אני צריך לפרוץ את חומרת טרויה, אני מגיע לאיזה שלב, שבו אני צריך להציל את איאקס עכשיו בשלב הזה יש לי בעיה, משום מה כל הצבא הגדול והמפואר שלי לא יכול להתקיף את הצבא השני, ואני יותר מול המחשב המזורגג ומנסה להבין מה לעזאזל אני צריך לעשות שם... מישהו יודע מה אני אמור לעשות שמה?
-
- 5 תגובות
- 939 צפיות
-
-
במסגרת שגיאה תמימה או שאולי לא-כל-כך, רשת וולמארט בקנדה סיפקה לנו מידע על כמה כותרים בולטים ומסקרנים שעשויים לנחות על מדפי החנויות השנה לכתבה
-
- 1 תגובה
- 939 צפיות
- 1 follower
-
-
המפיצה EA Games חושפת דרישות מערכת ומאפיינים גראפיים מפורטים עבור כותר הפעולה הטרי של יוצרי Call of Duty לכתבה
-
- 3 תגובות
- 939 צפיות
-
-


