משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
מפרט המחשב בצד. על XP הייתי יכול להגדיר עד 2048X1536. (75 HRZ בויסטה אין לי אפשרות להעלות מעל 1600*1200. בעבודה רגילה על המחשב אני יכול להגדיר. וכשאני משנה את הרזולוצייה של המשחק ידנית דרך הCONFIG המשחק לא עולה.
-
- 5 תגובות
- 942 צפיות
-
-
היי אנשים , אני יודע שכבר הרבה התלוננו לגבי זה , ביצעתי חיפוש , מצאתי ת'רד של יותר מ 100 עמודים , ולא היה לי כוח לחפש שעות שם =\ בכל מקרה , הבעיה היא כזאת : התקנתי Vista לאחרונה , ומאז המשחק בקושי זז (רצוי לציין שגם עם XP הוא לא עבד מיודע מה) הורדתי את ההגדרות את המשחק שהכל על Medium 600\800 view distance 80% בקיצור , הגדרות דיי נמוכות . המחשב שלי הוא : AMD 64bit 3500 1024 DDR ATi X850 XT Pe MSI K8Neo Platinium Edition בקיצור , מחשב סביר + , להרצת המשחק הזה. רצוי לציין שגם בויסטה , אני הורדתי את ה Aero , ועכשיו הוא נראה כמו windows 98 יותר גרוע מ XP . בלי שום eye candy בלי כלום! אני סוגר את כל התוכנות לפני שאני מריץ את המשחק. המחשב פורמט לפני שבוע+ , ביצעתי בדיקת וירוס…
-
- 6 תגובות
- 942 צפיות
-
-
יש לי את המשחק, אני Knight, סגרתי את השער של אובליביון, החזרתי את הטבעת האבודה של האיש המת, ואז יצאתי מהעיר וזהו אין יותר חץ לאן ללכת?! לאן אני הולך עכשיו? תמיד הייתי הולך אחרי החץ, עכשיו אני אבוד, הכל אפור, יורד גשם, אין שום חץ, אני אבוד ליד העיר שעולה באש. (סגרתי את השער שנפתח, הרגתי את כל המפלצות שנותרו בעיר, החזרתי את הטבעת, קבלתי הודעה שסיימתי את ה quest, יצאתי מהעיר שמח, ואין לי שום חץ לשום מקום! בכלל, אני לא מבין עד עכשיו מה אני עושה במשחק הזה, אני סתם הולך לפי החצים, מסיים משימות כמו שרוצים ממני, שוחט את כל האויבים, אבל על מה המשחק? מה אני אמור לעשות? אני שניה אחת בלי החץ האדם - ירוק ואני אבוד טוטאלית! עזרהההה
-
- 14 תגובות
- 941 צפיות
-
-
בלי להוסיף עוד נכנסתי לUPDATE NEWS כדי לראות מה חדש בעידכון שיצא היום... להפתעתי ראיתי את זה: [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 941 צפיות
-
-
אני מתקין את הג'טיאיי בגרסאת דיוידי אני עושה התקנה מלאה, בסוף ההתקנה שזה מגיע לקובצי אודיו זה רושם לי ככה: מה עליי לעשות 1?!? אני נואש אני מת לשחק כבר במשחק תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 941 צפיות
-
-
שלום,מחקתי בטעות את התיקייה "interface" מישהו יכול להעלות אותה? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 941 צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/cyberpunk-2077-%d7%9e%d7%aa%d7%a2%d7%9b%d7%91-%d7%91%d7%96%d7%9e%d7%9f-%d7%a9%d7%9b%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%90%d7%9e%d7%a5-%d7%9e%d7%aa%d7%a8%d7%9b%d7%96-%d7%91-witcher-3/
-
- 1 תגובה
- 941 צפיות
-
-
יש סוף סוך יצא המישחק כמובן רצתי ליקנות אותו וזה פשוט ממשחק ענק וממכר,כדי לכם לקנות אותו.!.!
-
- 12 תגובות
- 941 צפיות
-
-
היי חבר'ה, גם לכם יש פינג גבוה במשחק? יש כאן מישהו שמשחק עם 4 קווים (צבע ירוק)? Black ops 2 כמובן..
-
- 2 תגובות
- 941 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/pc/rpg/fallout3/news.html?sid=6170006&om_act=convert&om_clk=newlyadded&tag=newlyadded;title;1
-
- 2 תגובות
- 941 צפיות
-
-
-
1 2 סתם רציתי לפרסם קצת (((: אין לי כוח להכין עוד אחד חשבתי על לעשות אחד כל חודש אבל פשוט לא זורם יותר \: האיכות והFPS גרועים אז אין טעם להדגיש את זה. עריכה::: ישן יותר
-
- 7 תגובות
- 941 צפיות
-
-
-
-
-
לפני כשנתיים כשהתחברתי בפעם הראשונה לאפיק גיימס הם ביקשו ממני לשלוח מייל נוסף כגיבוי. פתחתי חשבון מייל במיוחד למטרה הזאת. אחרי תקופה ארוכה שלא הייתי באתר ניסיתי להיכנס היום וקיבלתי הודעה שהם שולחים לי מייל לחשבון המייל החדש הזה מטעמי אבטחה. נכנסתי לכתובת המייל שחשבתי שהיא הכתובת ששלחתי בזמנו לאתר אבל התברר לי שלא קיבלתי לשם שום מייל מהחברה! אני תקוע ולא יכול להיכנס לחשבון שלי, ומה שהכי מעצבן שהתמיכה שלהם על הפנים. לא מגיבים להודעות שני שולח להם. מה אני יכול לעשות?
-
- 0 תגובות
- 941 צפיות
-
-
חברי קהילה יקרים, Israel Gaming Association גאים להציג את טורניר IGA Season 1! על מהלך הטורניר: הטורניר מחולק לחמישה Clashים, שבהם שחקנים יתחרו על פרסים ועל Seeding לתחרות ה-Championship. בכל Clash, השחקנים מתמודדים על 50$ + פרסים נוספים – ובנוסף השחקנים מתחרים על Seeding) Seeding - ככל שמגיעים גבוה יותר בתחרות, מקבלים יותר "ניקוד"). בסוף חמשת הClashים, 32 השחקנים עם הניקוד הגבוה ביותר יכנסו לתחרות ה Championship. ה-Seeding חשוב גם לתחרות ה-Championship עצמה, כאשר השחקן בעל ה-Seeding הכי גבוה, ישחק נגד השחקן עם ה-Seeding הכי נמוך (מקום 1 נגד 32, מקום 2 נגד 31, מקום 3 נגד 30 וכו'). כך שלשחקן בעל ה-Seeding הגבוה ביותר, יקבל בתיאוריה (כי במציאות מי יודע מה יכול לקרות…
-
- 0 תגובות
- 941 צפיות
-
-
שלום לכולם! הקמתי שרת UT2004 שנמצא בחוות השרתים של Netvision. אני מקבל פינג של 30 (!) מילי-שניות. במידה ויהיה ביקוש לשרת אני אשאיר אותו, אחרת אני אוריד אותו בסוף החודש. הכתובת היא: unreal.thewiz.co.il השרת לא מופיע ברשימה הרגילה מכיוון שאני מעוניין רק בישראלים. תהנו ותשחקו בכיף. TheWiz.
-
- 6 תגובות
- 941 צפיות
-
-
כשאני משחק במשחקים שעובדים על FPS "גבולי" כמו CRYSIS או BF BC2 [הבטא] אני מרגיש שהמצאות FRAPS ברקע מכבידה על המחשב קצת.. אני מדמיין או שחישוב הפריימים של התוכנה אכן מוריד לי כמה FPS בודדים? תודה רבה [=
-
- 4 תגובות
- 941 צפיות
-
-
צמד משחקי סדרת Metro 2033 במחיר שאסור לפספס, הנחות על כותריה החדשים של חברת Ubisoft ועוד הצעות קורצות מצפות לכם בחנות של פלטפורמת הגיימינג עד לתחילת השבוע הבא לכתבה
-
- 1 תגובה
- 941 צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי בעיה בהפעלת המשחק HL2 כל פעם שאני מנסה להפעיל הוא עושה לי את התמונה הבאהיש לציין שהמשחק המקורי) [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 941 צפיות
-
-
מה קורה אני רציתי לישאול איזה מהמנהלים אתם אוהבים יותר בלי להיתחנף אנוביס זה אהבה
-
- 5 תגובות
- 940 צפיות
-
-
אתם יודעים שצריך מעבדים+זכרוונות+כרטיסי מסך טובים בשביל להפעיל את המשחק ואף אחד לא ישפץ את המחשב שלו בשביל משחק ששווה (בערך) 200 שקל גם אתם חושבים כמוני?
-
- 6 תגובות
- 940 צפיות
-
-
איך משחקים ב-Heroes Complete ברשת?? עם העולם וכל זה..??
-
- 0 תגובות
- 940 צפיות
-
-
שיניתי כמה דברים ב SYSTEM CONFIGORATION עכשיו אני לא יודע אם זה טוב... בקיצור איך אני מחזיר ל ברירת מחדל? :-\
-
- 7 תגובות
- 940 צפיות
-


