עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אי אפשר יהיה לעשות AA http://www.xbitlabs.com/news/video/display/20030718155730.html

    • 8 תגובות
    • 943 צפיות
  2. Started by לוח שנה,

    לא הצלחתי למצוא בתפריטים . תודה.

    • 0 תגובות
    • 943 צפיות
  3. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%a4%d7%99%d7%9c-%d7%94%d7%9c%d7%95%d7%97%d7%9d-%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%96%d7%90%d7%a8%d7%99-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9/

    • 0 תגובות
    • 943 צפיות
  4. Started by mahno586,

    שלום לכולם מקווה שתהנו מהסרטון שלי,אני יודע שלא ערכתי את זה כול כך אבל בכול זאת מקווה שתאהבו http://www.youtube.com/watch?v=veMODczXLt0 Mahno_gaming

    • 0 תגובות
    • 943 צפיות
  5. Started by bck,

    האם הוא כמו דיאבלו? הרי זהו משחק תפקידים , אבל שמעתי שיחה של שני אנשים ואחד מהם אמר שאי אפשר בכלל להשאוות בין שני המשחקים כי זה סוג אחר לגמרי. מה השוני?

    • 2 תגובות
    • 943 צפיות
  6. Started by miki891,

    כשאני מפעיל משחק MapleStory ואח"כ יוצא מהמשחק ופתאום מופיע לי הודעה שגיאה במשחק MapleStory שאין מספיק זיכרון משהו כזה. לא הבנתי איך פותרים את הבעיה הזאת. דיסק קשיח 40GB מקום פנויי: 25GB ובנוסף דיסק קשיח השני בגודל 160GB מקום פנויי : 131GB גודל זיכרון : 1G אני היתקנתי משחק MapleStory בכונן D של 160GB בהתחלה משחק הגירסה ישנה לפני שנה לא היה בעיות. עכשיו יצא גירסה חדשה שנת 2007 יש בעיות בהודעה שגיאה המוזרה. זה לא קשור לזיכרון DDR הוא תקין. הורדתי עידכון משחק MapleStory חדש. וזה אותו דבר הודעה שגיאה. אני היתקנתי בתיקייה אחרת ובלי לימחוק את משחק. ועדיין נותן הודעה שגיאה... מישהו מכיר את משחק MapleStory? מישהו ניתקל בתופעה כזאת? בן [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 943 צפיות
  7. Started by Judas Iscariot,

    הSTEAM מתעקש להוריד לי משהו שקשר לSkyrim והוא שוקל 4.2GB... מה לעזאזל?

    • 3 תגובות
    • 943 צפיות
  8. עדכנתי ל גרסא 1.3 עכשיו ה SAVE שלי פגום ואי אפשר לעשות LOAD בקיצור יש איזה פקודה בקונסול או משהו להעביר מפה\שלב הבא ?

    • 0 תגובות
    • 943 צפיות
  9. אחרי שהתקנתי את המשחק הוא ביקש שאני יתקין דרייבר חדש של נוידיה התקנתי אותו והמפרט של המחשב שלי הוא GEFORCE 4 440MX 256MB זיכרון ,מעבד פנטיום 3 ג'יגה אחד , ואחרי שהפעלתי את הדמו לאחר הפעלה מחדש של המחשב בגלל הדרייבר אז הפעלתי אותו ועולה לי מסך שחור המסך כזה משתגע עושה רעש של המעבר למשחק ואז חוזר לי שולחן העבודה מה עושים?

    • 12 תגובות
    • 943 צפיות
  10. Started by אליאור27,

    כמה תעלה גרסת האספנים של RED ALERT 3 ומה יש בה?

    • 3 תגובות
    • 943 צפיות
  11. Started by rule_the_pc,

    מתי בדיוק SIMON 3D יוצא לשוק בישראל ואיפה??

  12. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%96%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%95%d7%a6%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%98%d7%95%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%91-ac-unity-%d7%a0%d7%aa%d7%a7%d7%95/

    • 2 תגובות
    • 942 צפיות
  13. כותרים עדכניים בסדרות Resident Evil, Devil May Cry ו-Street Fighter ממתינים לכם בעלות של כמה דולרים בודדים לכתבה: http://hwzone.co.il/מיטב-משחקיה-של-capcom-בחבילת-ה-humble-bundle-העדכנית/

  14. חברי מועדון ה-VIP החינמי של חנות ה-Green Man Gaming יכולים לקבל את Mad Max, Advanced Warfare ו-Battlefield Hardline בחצי מחיר לכתבה: http://hwzone.co.il/מבצעים-מעולים-ב-gmg-מקס-הזועם-gta-ו-cod-בהנחות-ש/

    • 0 תגובות
    • 942 צפיות
  15. לכל המבינים עניין אתם בטח שכבר עברתם את השלב הראשון אז גם אני נתקעתי במשמה בשלב השני אצל האישה הזאת שהצילה אותי בשלב הרשון. טו ניגש לעניין היא נותנת משימה לעבור מטלפון לטלפון מפינה של העיר לפינה השניה - את המשימה הזאת עשיתי אלף פעמים ונכשלתי - אני מבקש ממכם לעזור לי או לפחות לתת לי טיפ להצלחה. תודה מראש "SHOOTGAN".

    • 4 תגובות
    • 942 צפיות
  16. שלום הורדתי את המשחק CABAL שחבר שלי אמר לי שאפר סוף סוף לשחק בו ישראלים דרך הגירסא של USA עכשיו אך שאני נכנס יש לי לאגים ופינגים אפילו בהתחברות לוקח לו כמה שניות עד שהוא מקבל את זה שאני לוחץ לו להתחבר אבל לחבר שלי אין לו שום בעיה עם המשחק. אחרי זה ראיתי גירסה נוספת של המשחק (SEA) ונשאתי גם אותה בה זה קצת יותר נורמלי ואם אני מצליח להיכנס אז יש לי פינגים די גבוהים אבל מצליח לשחק ולא כמו בUSA. מה שכן יש לי את הבעיה הזאת רק עם CABAL משחקים אחרים כמו COD4 ברשת אין שום בעיה ורצים יפה מאוד.... יש סיבה לכך? בשרתים האלה יש לא מאט ישראלים שמשחקים ולהם זה רץ יפה..... מה אפשר לעשות בנידון? עריכה: נשאתי אפשרויות של כיבוי הkaspersky ולהתקין מחדש לא עזר

    • 4 תגובות
    • 942 צפיות
  17. Started by shai_123,

    הורדתי ביושוק. ועכשיו המשחק ברוסית יש פאץ/תוכנה שיכולה לסדר את זה?

    • 3 תגובות
    • 942 צפיות
  18. Started by taltola,

    ראיתי באוריג'ין שמי שקונה את BF4 הגרסה הסטנרדט מקבל אחד כזה ומי שקונה את חבילת הדלוקס מקבל 3 כאלו. מה זה בכלל? איזה גרסה עדיף לקנות? מה ההבדלים בינהן?

    • 1 תגובה
    • 942 צפיות
  19. אני לא מבין מה הבעיה .... כל הזמן יוצא מהמשחק... וגם בתוכנות אחרות למשל באקספלורר.... אני משחק בserious ואז חוזר למצב רגיל על הכביש לחיפוש מירוצים וזה יוצא!!! אני הולך לתקן משהו במוסך ואז יוצא מהמוסך ואז זה יוצא מהמשחק!!~! בבקשה עיזרו! בתודה.. משה

    • 2 תגובות
    • 942 צפיות
  20. Started by StreetRacer,

    אהלן, מזמן לא שיחקתי במשחק טוב מהסגנון הזה, ובא לי לחזור לזה קצת. מהיכן כדאי לרכוש ? ראיתי באמזון גרסא להורדה ב-37 דולר. יש יותר זול ? http://www.amazon.com/Electronic-Arts-40834ttlefield-32-Battlefield/dp/B005WWZUQ0/ref=pd_sim_vg_1

    • 3 תגובות
    • 942 צפיות
  21. כותרת. המפרט בצד. (HD7970, i5 3470, 8GB 1600MHz) רזו' - 1920*1080. ראיתי אנשים מריצים אותו עם 4XAA על 60FPS... הגיוני? בתודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 942 צפיות
  22. Started by dor31,

    שלום קניתי את המשחק כשהוא יצא ואני מאוד אוהב לשחק ברשת אך הסי די רום שלי מאוד מהיר ושמשחקים המחשב נשמע כמו הליקופטר אז התקנתי קראק ומאז אני לא יכול לשחק ברשת האם מישהוא מכיר פתרון? תודה

    • 5 תגובות
    • 942 צפיות
  23. קיבלתי KEY מקורי, לא משומש למשחק לסטים, אבל אני לא מתחבר לסגנון של המשחק. לכן, אני מוכר אותו ב15 דולר בלבד! (בסטים הוא עולה $50). אפשר לדבר על המחיר, מישהו מעוניין???

    • 3 תגובות
    • 942 צפיות
  24. Started by shiran69,

    אני רוצה לקנות פלייסטיישן2 ואני לא חודעת מה כדי לקנות ואיפה משהוא הציע לי את הדגם 5004 או k מה אתה אומרים??? ומה לגבי הציפ אומרים שהוא הורס את הפלייסטיישן וגם תנו לי מחיר לגוסטיקים רוטטים ,זיכרון דיוידי בתודה..... שירן (בת)

    • 6 תגובות
    • 942 צפיות
  25. משהו יודע מהי הפקודה להפעלת מד רמות הפריימים לשניה ב ( SOF2 ( 1.3GOLD EDITION ? תודה

    • 4 תגובות
    • 942 צפיות

דיונים חדשים בפורומים