עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by carbon1,

    אני משחק במשחק ואין לי מוסיקה אני לא שומע מוסיקה מה אפשר לעשות? לא שומעים בכלל שמתי על הכי גבוה ולא שומעים תעזרו בבקשה.

    • 5 תגובות
    • 639 צפיות
  2. Started by aviv23,

    מישהו יודע מה נסגר עם cs הפרוץ האם סוגרים אותו או שמשאירים בבקשה תגיבו תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  3. Started by The Man123,

    יש לי את המשחק באטלפילד 2142 (בלי אונליין) אבל אני אל יודע איך מתחילים לשחק במשחק יחיד אז מישהו בבקשה מוכן להגיד לי איך משחקים במשחק יחיד אני ממש רוצה לשחק אבל זה ממש מסובך בשבילי אז בבקשה תסבירו לי בפירוט !! איך משחקים במשחק יחיד...!

    • 3 תגובות
    • 615 צפיות
  4. Started by snir0,

    אני לא מצליח לשנות את לחצני לוח המקשים במשחק. למה זה צריך להיות כזה מסובך? עזרה בבקשה...

    • 2 תגובות
    • 516 צפיות
  5. שבוע טוב חיפשתי בכל מקום מדריך או משהו כזה איך לבטל את התנועה במחשק ולא מצאתי,הדבר היחיד שמצאתי היה מעין פאט' שאמנם מבטל את התנועה אך תוקע את המחשק שרוצים לצאת,ואז הוא קורס.וכל מה שעשיתי (מהפעלת הפאט')נמחק. כמו כן,ניסיתי למחוק את הקובץ של התנועה (כמובן שגיביתי אותו) ושוב אותה בעיה אשמח אם תעזרו לי תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 692 צפיות
  6. Started by carbon1,

    מישהו יכול להמליץ לי על משחק מחשב טוב חוץ מסטאלקר לא נהניתי כל כך אז תחזירו תשובה בבקשה.

    • 9 תגובות
    • 683 צפיות
  7. שלום, התקנתי את המשחק לא מזמן כי הבנתי ששווה לשחק בו לפני אובליביון.. הקטע הוא שאני לא יודע מה ממש לעשות במשחק, כל מה שיש לעשות זה להכנס לבתים של אנשים לדבר איתם להרוג פה ושם חיות, לגנוב דברים מבתים, וכדומה. מה באמת המטרה של המשחק? להמשיך ככה? בנוסף התקנתי את ההמשך של המשחק 2 ההרחבות, ואני לא רואה ממש דברים חדשים שם... מישהו ששיחק יכול לעזור? תודה!

    • 5 תגובות
    • 755 צפיות
  8. Started by carbon1,

    מישהו מכיר את המשחק the mark? מישהו יכול לתת לי עליו חוות דעת העם המשחק יפה? העם הוא ריאליסטי?

    • 1 תגובה
    • 665 צפיות
  9. שאניישם אותה בציוד שלי ישר עולה לי הכוח? או שצריך לעשות משהו?

    • 2 תגובות
    • 715 צפיות
  10. Started by Oranili,

    תראו , שאני נכנס לסרבר ... עם 10 אנשים ה FPS נע בין 40- 70 ולפעמים 10 FPS עכשיו עשיתי בדיקת FPS יש בנצמארק במשחק והוא נותן לי 192 FPS ... למה זה ? ... הסרבר שאני נכנס ישראלים .. בלי לאגים ונכנסתי לעוד סרברים והוא עשה את זה .. יכול להיות הוא לא מקבל מספיק חשמל מהספק?

    • 8 תגובות
    • 612 צפיות
  11. Started by ITSIK86,

    יש לי את המשחק החדש של ספידרמן בקיצור אני במשימה הזאת יחסית בהתחלה,שאני הולך לרכבת התחתית ורודף שם אחרי איזה איש מעופף כל פעם המשחק קורס לי שם לוינדוס,מה הבעיה פה? יש איזה תיקון או פאץ למשחק?

    • 4 תגובות
    • 717 צפיות
  12. שלום עכשיו גמרתי את הקרירה עם GDI ורציתי לדעת אם אני מתחיל עכשיו קרירה עם הNOD אני יכול לחזור ולהשלים מהקרירה של GDI? כי אין לי שם את כול המדליות ואני רוצה בסוף לעשות להשלים את כול השלבים שלא גמרתי ב100% זה אפשרי? אם כן אך...

  13. מה קורה אנשים? כן כן, אתמול יצא המשחק Spider-Man 3 לארצות הברית. לפי הביקורת ששמעתי מהמשחק הוא דורש מחשב חזק עם כרטיס חזק וזיכרון גבוה זה נכון? זה אצלי במחשב אני יתקין אותו עוד מעט וגם יתן ביקורת קטנה תצפו לזה בהמשך

    • 75 תגובות
    • 9.4k צפיות
  14. Started by carbon1,

    מה דעתכם על המשחק flat out2?

    • 5 תגובות
    • 735 צפיות
  15. http://www.adrianwerner.neostrada.pl/1/bang.jpg תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 955 צפיות
  16. Started by carbon1,

    מישהו יכול להביא לי בבקשה שמירה של 36% ל-most wanted? בבקשה תחזירו תשובה.

    • 2 תגובות
    • 738 צפיות
  17. עדכנתי ל גרסא 1.3 עכשיו ה SAVE שלי פגום ואי אפשר לעשות LOAD בקיצור יש איזה פקודה בקונסול או משהו להעביר מפה\שלב הבא ?

    • 0 תגובות
    • 943 צפיות
  18. אני משחק hitman ן- need fpr speed ובשני המשחקים האלו אני לא יכול לשמור

    • 1 תגובה
    • 526 צפיות
  19. אצל אח של חברה שלייש בעיה רק ב SAN ANDREAS שכאשר בתוך המשחק יש טעינת של סירטון כמו למשל כניסה בדלת (במיוחד שם זה קורה) מופיע מסך כחול. נסיון פירמוט/עדכון ביוס/עידכון דרייבר כ.מסך, לא עזרו. אני יודע שיצא איזה עידכון למשחק שפותר כמה בעיות אבל לא מצאתי אחד שמתאים לגירסה של HOOLDEM מישהו נתקל? מכיר? תודה רבה

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by carbon1,

    מישהו יכול לשים לי פה להורדה שמירה לקרבון 100% בבקשה ממכם.

    • 4 תגובות
    • 644 צפיות
  21. אהלן, המפרט שיש לי זה AMD AthlonXP 2500 512 DDR Nvidia GeForce 5500 FX לוח אם Abit NF7-S v2.0 מספיק storage מה אתם ממליצים לי לשדרג בשביל להריץ SC ? מכיוון שעכשיו כל מה שאני מקבל זה שגיאות על אי עמידה בקרטריונים מינימליים. תודה, מקס.

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  22. אני הורדתי את המשחק battlefield 2142 מהאי מיול [גרסה בלי משחק אונליין (razor 1911) - שהוא בדרך כלל אמין לפי מה שאני יודע] הורדתי את המשחק והתקנתי לפי ההוראות אבל בשלב כלשהו בהוראות הוא אמר לשים תקיה כלשהי ולשנות בה משהו ספציפי ואז תוכל להירשם למשחק וזה יפעל עשיתי את כול זה כמו שצריך הכנסתי את מה שהוא אמר ונרשמתי למשחק עם אותו שם כמו שהוא אמר אבל זה כול הזמן אומר לי שהוא לא מצא את המשתמש (כאילו שהוא לא קיים למרותש עשיתי אותו) זה הבעיה שלי אני לא מבין מה הבעיה בשמחק ולמה זה לא פעל כבר נסיתי למחוק ולהתקין מחדש ולעשות הכול שוב אבל זה עושה את אותו בעיה אני לא יודע מה הבעיה של זה ואם מישהו הבין בערך מה הבעיה שלי או אם זה קרה לו אני מאוד יודה לו אם הוא יעזור לי כי זה מאוד חשוב ב…

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  23. יש לי את המשחק, אני Knight, סגרתי את השער של אובליביון, החזרתי את הטבעת האבודה של האיש המת, ואז יצאתי מהעיר וזהו אין יותר חץ לאן ללכת?! לאן אני הולך עכשיו? תמיד הייתי הולך אחרי החץ, עכשיו אני אבוד, הכל אפור, יורד גשם, אין שום חץ, אני אבוד ליד העיר שעולה באש. (סגרתי את השער שנפתח, הרגתי את כל המפלצות שנותרו בעיר, החזרתי את הטבעת, קבלתי הודעה שסיימתי את ה quest, יצאתי מהעיר שמח, ואין לי שום חץ לשום מקום! בכלל, אני לא מבין עד עכשיו מה אני עושה במשחק הזה, אני סתם הולך לפי החצים, מסיים משימות כמו שרוצים ממני, שוחט את כל האויבים, אבל על מה המשחק? מה אני אמור לעשות? אני שניה אחת בלי החץ האדם - ירוק ואני אבוד טוטאלית! עזרהההה

    • 14 תגובות
    • 941 צפיות
  24. האם יש איזשהיא תוכנה שתאפשר לי רטט בגיימפד גם במשחקים שלא כוללים תמיכה ברטט?

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות

דיונים חדשים בפורומים