משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
היי לכולם אני "תקוע" במשחק וצריך עזרה. בשלב של הRUINS אחרי שמחלצים את המפקדת טקילה מהמלכודת צריך ללוות אותה עד לדלת המעבדה. אני מלווה אותה והורג בדרך את המפלצות ומשגיעים לדלת היא הולכת לצד ולא מפסיקה להשתעל ולעמוד במקום. לפי הסרט של השלב שראיתי היא אמורה לפתוח את הדלת ולא לעמוד בצד ולהשתעל וזה נמשך עד אין סוף. האם זה קרה לעוד מישהו? צירפתי את הסרט,זה בסוף הסרט מה שאני מדבר,לכו לסרט תחת השם" Aliens VS Predator 2010 (3) Walkthrough – Marine Mission 4 “Ruins” part 2 הנה הקישור:http://www.videogamesblogger.com/2010/02/05/aliens-vs-predators-walkthrough-video-guide-for-all-3-species-pc-xbox-360-ps3.htm
-
- 1 תגובה
- 946 צפיות
-
-
שלום לכולם שמעתי שהולך לצאת sc2 האם מישהו יודע מתי הוא יוצא ומהם הדרישות שלו?
-
- 11 תגובות
- 946 צפיות
-
-
-
שלום קראתי באחד התגובות שיש משהו כזה שאתה מוריד ואז אתה יכול שהייה לך מלה כסף ומהירות גבואה מאוד וגם ניטרוס בלי הפסקה מישהו יכול להביא לי את הקובץ שעושה אתת זה תודה!
-
- 6 תגובות
- 946 צפיות
-
-
היי אנשים! אני בונה פרוייקט בגרות של 5 יחידות, ואני מנסה לבנות משהו דומה קצת לhomeworld (לא, לא בול כמו המקורי. כן, משחק הרבה הרבה יותר פשוט מהמקורי. אני לא צוות פיתוח שעובד 3 שנים). פע ם היה לי את המשחק אבל הוא נאבד, ואני מחפש משחקים בהם יש שליטה בתזוזת יחידות בחלל, כדי שאני אוכל לראות איך לבנות את ממשק המשתמש שלי. אם יש לכם רעיונות למשחק כזה, שפכו כאן בבקשה תודה !
-
- 4 תגובות
- 945 צפיות
-
-
שלום לכולם אני חדש פה וקוראים לי אידור, הורדתי את המשחק הישן mafia באיטלקית כן כן יש איזה קובץ שיכול להפוך את השפה לאנגלית או שאני חייב להוריד חדש? תודה לכם!
-
- 6 תגובות
- 945 צפיות
-
-
למה בהאלף לייף 2 יש לי 40 fps ובקאונטר סטרייק סורס רק 8 fps???
-
- 8 תגובות
- 945 צפיות
-
-
היי, אני מחפש משחקי טיסה (לא משהו כמו FLIGHT SIMULATOR X), אלא משהו כמו הכוכב הכחול בזמנו. בקיצור, משחק שמשלב קצת אקשן. מישהו יכול להמליץ על משהו?
-
- 4 תגובות
- 945 צפיות
-
-
אני מחפש את החנות הכי זולה בארץ, שאני אוכל לקנות דרכה משחקים. קניתי לפני חודש את BF2, ועכשיו הוא זרוק בצד כי הוא משחק דפוק. אז אני עומד לקנות את COD II, אבל אני רואה שהמחיר 250 ש"ח :-X. המשחק יצא לפני חצי שנה, והם עדיין דופקים במחירים :-\. יש סיכוי למחיר זול יותר בארץ :s05: ואני לא מדבר על הפרש של 10-20 שקל! אין לי בעיה להזמין גם מחו"ל (עם משלוח לארץ) אם זה יצא זול יותר.
-
- 10 תגובות
- 945 צפיות
-
-
אני רוצה להכנס למשחק.. אני מחפש סרברים אבל כל סרבר שאני רוצה להכנס אליו הוא אומר לי שאני צריך "פאנק באסטר" מותקן.. הקטע הדפוק הוא, שיש לי פאנק באסטר.. הורדתי גרסה חדשה של פאנק באסטר, הורדתי את העדכון האחרון למשחק, אפילו ניסיתי למחוק את הגרסה החדשה של התוכנה ולהתקין אותה מהדיסק המקורי של המשחק.. קיצר לא הולך לי :-\ יש למישהו הסבר? תודה CoinWalk
-
- 1 תגובה
- 945 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=Cknnb03nT78 http://ps3.ign.com/articles/857/857913p1.html
-
- 9 תגובות
- 945 צפיות
-
-
לכבוד יום ההולדת ה17 של blizzard, שלושה מראשי החברה ערכו מעין סיכום של ההתפתחות בשנים החולפות והציגו דברים מעניינים על הדרך שבה בליזזארד גדלה מחברה קטנה של כ3 אנשים שפיתחו משחקים פשוטים לקונסולת הסופר-נינטנדו למפלצת שמעסיקה אלפי אנשים ומפעילה את משחק הרשת הפופולארי ביותר אי פעם. (WOW) החלק הכי מעניין (בכל הנוגע למשחקים) הוא מצגת שהם הקרינו שהראתה את שמות כל המשחקים שהחברה אי פעם ביטלה. Starcraft: Ghost לא מופיע שם. זה לא סוד שבליזזארד מגייסת כבר תקופה ארוכה מפתחי משחקים לקונסולות הדור הבא, השאלה היא האם קיבלמו עכשיו רמז לבאות? מקור: http://www.gamespot.com/news/6185736.html?tag=latestnews;title;0
-
- 9 תגובות
- 945 צפיות
-
-
קודם כל, למי שלא מכיר את המשחק הנה מידע: BattleForge הוא משחק אסטרטגיה בזמן אמת של חברת EA . במשחק 4 אומות שהולכים לפי צבעים חשוב לציין שלכל אומה יש יכולות אחרים. הנה ארבעת האומות: אש-FIRE קרח-FORST טבע-NETURE אופל-SHADOW במשחק כמה אפשרויות ביניהם PVP, PVE PVE-משחקים נגד המחשב, אפשר ביחד עם אנשים יש מפות שאפשר בהן 4 אנשים מול המחשב, יש אפילו 12 אנשים נגד המחשב.. PVP- משחק נגד אנשים אחרים, אתה משחק נגד אנשים אחרים בקבוצות או כולם על כולם המשחק הוא משחק מרשים ביותר שבו במקום לבנות ביניינים כמו כל משחק אסטרטגיה פה, EA חשבו לעשות משהו קצת שונה, הם החליטו שהמשחק יהיה מופעל ע"י קלפים !
-
- 2 תגובות
- 945 צפיות
-
-
-
עריכה-כתבתי הכל בצורה כל כך מסובכת כי פשוט לא הבנתי איך הגאטרים האלא עובדים... כולנו כבר הרגשנו על בשרינו את גסיסתו ומותו של המשחק MW2. ואני, שמעתי מושג חדש, גאדר (מאנגלית, Gather), גאדר זה משחק, יכול להיות 1vs1 ויכול להיות 32vs32. בלי פרקים, רק עם מיומנות, אסור נשקים עם הרבה מחסניות, אסור EQUIPMENT, (מותר סטאן פלאש) רוב האנשים רצים עם UMP או AK, אבל בלי להסתער, כי ישמעו אותך ויהרגו אותך מהר מאוד. אני שיחקתי בכמה גאדרים עם הMP5K בSKIDROW ומאוד נהנתי, אבל המערכת קצת מסובכת, ולא תמיד יש גאדרים פתוחים. כאן מדריך על הגאטרים+חוקים, יש הרבה תוכנות ומערכות לגאטרים, זו של FXP http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=6115418 יש גם לVGAMES אבל אין כמעט גאטרים בארץ (רק פינגים גרועים…
-
- 2 תגובות
- 945 צפיות
-
-
בשלב 4 כל מה שהיה צריך לעשות זה לפוצץ את השער.אחרי זה בשלב 5 יענה אני יוצא מהבסיס של הרעים.אלה שהפצצתי להם את השער. שלב 5 מתחיל שרואים איזה 5 ירוקים שאיתי נילחמים עם האדומים ואז אני בא לעזור להם .יש לירוקים גם בסיס קטן משלהם.לי אין בסיס בכלל אני מתחיל רק עם פרשים וחיילים.טיילתי קצת בשלב ומצאתי 2 מנורות מזהב .אולי יש עוד. יש לאדומים בסיס מדי חזק שהחיילים לא מספיקים להרוג את כולם . לכן אני לא יודע מה עושים ומהם המנורות האלה שלקחתי.. בקיצור אני צריך הסבר מה המסימה בשלב הזה?
-
- 0 תגובות
- 945 צפיות
-
-
או בשמו המלא : Dark Ages of Camelot. משחק רשת המוני (MMORPG - לא ניתן לשחק לבד) : תארו עולם המורכב מ 3 יבשות, בכל יבשת חי גזע אחד (האלפים, הויקינגים, ובני Camelot). בתחילת המשחק אתם בוחרים להיות אחד מבני הגזעים אלו, זה יהיה עולמכם, כאן תשחקו, תעלו בדרגות, תכירו מאות אנשים חדשים, ולבסוף תגנו עליו מפני הגזעים האחרים. כמו בכל משחק RPG טוב תבחרו סוג דמות מסויים (לוחם, קוסם, מרפא, גנב - לכל סוג דמות לפחות 3 סוגים שונים של דמויות בכל יבשת (לוחם אלף יכול להיות HERO או CHAMPION בעוד שכויקינג הוא יכול להיות Wariorr, Shadowblade, קוסם Camelot יכול להיות Wizard, Cabalist, Sorcerer בעוד שקוסם אלפי יכול להיות Mentalist Enchanter, Eldrich). מדובר שיותר מ 10 סוגי דמויות שונות בכל יבשת …
-
שלום לכולם כבר המון זמן שאני מחפש מישחק איגרוף למחשב ולא מוצא, פעם היו מישחקים יפים של איגרוף והיום כל המישחקים של איגרוף יוצאים אך ורק לקונסוליות השאלה שלי אליכם הי העם מישהו יודע למה????? בתודה מראש לכל המשיבים
-
- 2 תגובות
- 945 צפיות
-
-
אמרו לי שאני צריך לפתוח פורטים כדי לשחק FIFA עכשיו נכנסתי להגדרות של הראוטר עכשיו מה אני עושה כדי לשחק פיפא? מה צריך לרשום? הנה תמונה:
-
- 2 תגובות
- 945 צפיות
-
-
מבצע סוף הקיץ בחנות המשחקים המקוונת נמצא ביומו האחרון בהחלט, אז החלטנו לקנח עם עוד עשרה מחירי מבצע קורצים בהחלט שיספקו לכם זמן איכות בתקופת החגים לכתבה: http://hwzone.co.il/רגע-לפני-שנגמר-עוד-עשרה-מבצעי-משחקים-מע/
-
- 0 תגובות
- 945 צפיות
-
-
ראיתי שאין אפילו תרד אחד בנושא וחשבתי, בתור שחקן WOW בעבר כי ראוי לציין: חבילת ההרחבה החדשה World of Warcraft - Mists of Pandria שוחררה שבוע שעבר ב27/9. אולי חוסר ההתענינות משקף את הירידה הדרסטית בכמות המשתמשים שבליזארד חווה בשנתיים האחרונות, גם אני אישית לאחר מספר שנים פרשתי סופית מהמשחק לפני כחצי שנה (לא היה קל להוציא את המחט מהווריד). בכל אופן למי שעדיין שם, תהנו מההרחבה החדשה.
-
- 0 תגובות
- 945 צפיות
-
-
כבר כמה שעות שאני לא מצליח להתחבר ל-UPLAY כל הזמן מופיעה לי הודעה שאנסה להתחבר יותר מאוחר האם מישהו יודע על בעיה?
-
- 0 תגובות
- 945 צפיות
-
-
-
אני רוצה להעדכן אותכם במה שראיתי ההגדרות :o http://www.crymod.com/thread.php?threadid=34404 האתר הראשי שקם לא מזמן http://crysiswarhead.ea.com/ לפי ההגדרות קרייסיס הזה עבר אופמזציה עצבנית
-
- 2 תגובות
- 945 צפיות
-
-
אחד המותגים המפורסמים והאהודים ביותר בעולם כולו חוגג יום הולדת ארבעים, עם מבצעים כמובן לכתבה
-
- 0 תגובות
- 944 צפיות
- 1 follower
-


