משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני "מתנקה" מ-WOW ואני מחפש משחק אחר להעביר את הזמן .. אזז אם אפשר המלצות למשחקי RPG הרפתקאות או אסטרטגיה תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 948 צפיות
-
-
סרטון חדש של הקבוצה עם MVP שלנו שחר שעושה לנו קריי מטורף. משחק עם תקשורת מעולה הובילה לדברים טובים עקבו אחרי!
-
- 0 תגובות
- 948 צפיות
-
-
גם לאחר שהסרתי את המשחק ואת הגירסה האחרונה של C++ Redistributable שהמשחק התקין איתו, אבל זה לא עוזר...
-
- 0 תגובות
- 947 צפיות
-
-
האם אפשרי? יש לי מחשב חזק בבית ומחשב קצת חלש בבית שאני מעוניין לשחק במשחקים כמו GRID וTEST DRIVE UNLIMIED דרך הLAN. המחשב החזק יריץ את המשחק ואני ישחק מהמחשב החלש... דרך הLAN. תודה!
-
- 6 תגובות
- 947 צפיות
-
-
פרסי Steam Awards של הקהילה לשנת 2022 חולקו, וגם אלו שמכניסים את סכומי הכסף הגדולים ביותר נחשפו - בואו לגלות מי נמצא בכל אחת מהרשימות, ואולי גם בשתיהן יחדלכתבה
-
- 3 תגובות
- 947 צפיות
- 2 followers
-
-
http://www.gamespot.com/pc/rpg/dragonage/video/6207185/?tag=topslot;img;1 הגרפיקה נראית ממש מציאותית!
-
- 7 תגובות
- 947 צפיות
-
-
שלום רב, אני מחפש תוכנה שבאמצעותה אוכל לשחק דרך האינטרנט במשחקים שמאפשרים משחק Multy player רק דרך LAN. בתודה מראש, עדי רובין.
-
- 4 תגובות
- 947 צפיות
-
-
יש לי בעיה פעם הפעלתי את הGTA3 והוא (המחשב) אמר לי שיש בעיה 12MB אז אמרו לי לשנות בהגדרות ל16 סביות ושיניתי ואז זה נכנס למשחק אבל ברגע שראו את הGTA3 זה ניתקע אם תוכלו לעזור לי בבקשה אודה לכם מאווד avinoam_petel
-
שלום אני בשלב שאני על הגג של הבית חולים אני הורג את כל החיילים ונשאר רק המטוס/מסוק איך אני מפיל אותו או שיש דרך לעבור את השלב בלי לפוצץ אותו
-
- 1 תגובה
- 947 צפיות
-
-
אתר הבית מכיל המון מידע -http://www.ageofconan.com/ ז'אנר- Fantasy Online Role-Playing יציאה- 20/05/2008 בינתיים המשחק קיבל דירוג M (קרי,לגילאי 18 ומעלה) שזה טוב. http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=26199900&sid=6185659&tag=latestnews;title;4 טריילר/טיזר http://www.stage6.com/user/avenfou/video/2188714/Age-of-Conan---HD שווה לעקוב http://www.gamespot.com/pc/rpg/ageofconanhyborianadventures/index.html?tag=result;title;0
-
- 10 תגובות
- 947 צפיות
-
-
המשחק יעבוד במולטי? כי במחשב אי אפשר כי צריך לקשר את הקוד של המשחק לחשבון בסטים.. גם בXBOX זה ככה?
-
- 1 תגובה
- 947 צפיות
-
-
התקנתי HL, הורדתי CS (זה היה איזה תוכנה בשם steam), אבל לא קיבלתי קובץ להפעלה של CS. ניסיתי לשנות את הקיצור דרך ל:"D:\games\Half-Life\HL.EXE" -game cstrike -console אבל עדיין לא עובד. גם התוכנה all-seeing-eye לא מזהה שיש CS, היא רק מזהה את HL. מה לעשות???
-
- 1 תגובה
- 947 צפיות
-
-
יש איזה משחק שמהדהד לי ככה חלש בזיכרון שאני מת לדעת איך קוראים לו עכשו אני לא זוכר אם שיחקתי בו בפליסטיישן או במחשב וזה הולך ככה: אתה משחק בדמות ילד עם כובע וכלב (לא סגור על הכלב) יש לך רובה שהוא מין שואב כזה שבעזרתו אתה שואב\מחסל מפלצות שחורות כאלה דומות לצללים או שהן צללים וזהו אתה מטייל ככה בשלבים בהרים וביערות ומציל תעולם מהצללים האלו איכשהו הזכיר לי קצת את oddworld נ.ב יש עוד משחק ששיחקתי בו בפלייסטישן נראה לי קוראים לו omania או משהו כזה אתה משחק נינגה מיסתורי כזה שקופץ על גגות וזורק תכוכבים האלה זה בערך מה שאני זוכר תודה מראש!!!!!
-
- 3 תגובות
- 947 צפיות
-
-
עולה עכשיו 12 דולר בסטים. עוד לא גמרתי את TL2..מישהו מהמר עליו?
-
- 1 תגובה
- 947 צפיות
-
-
היי אתמול קיבלתי את SWAT 4 ובשמחה התקנתי אותו סיימתי כמה משימות ואז יצאתי מהמשחק, וכשיצאתי הוינדואוס (XP Home Edition) מראה מסך כחול עם טקסט שאני לא מספיק לקרוא וישר מאתחל ת'מחשב את הקריירה הוא לא שומר רציתי לדעת אם למישהו יש מושג למה זה קורה המפרט שלי: Athlon 64 3000+ ABit KV8 MAX3 512MB DDR400 Asus Ti4600 HEC 300W
-
- 6 תגובות
- 947 צפיות
-
-
פיפא וורד קאפ עתיד לצאת בדיוק בזמנים אלה ממש .. זה עניין של שעות .. ! מה דעתכם על הדמו ... מה דעתכם על המשחק בכלל?! מה יהיה במלא .. האם הגרפיקה תשופר או שתישאר אותו הדבר .. מחכים למשחק. או לא מעניין אתכם אפילו .. סתם עוד אכזבה מ EA כל מה שצריך להיות בדיון .. !!
-
- 5 תגובות
- 946 צפיות
-
-
המשתמשים מקבלים הוכחה נוספת לכך שקולם המשותף הוא בעל השפעה - המפיצה של כותר הפעולה מחליטה להסיר את מנגנון ה-Denuvo Anti Cheat החדש שיצר שלל בעיות ודאגות בלתי צפויות לכתבה
-
- 0 תגובות
- 946 צפיות
-
-
אינו עולה זה בגלל שאולי אינו מותאם ? פרט לכך, איך אני נכנס למגוון הווריאציות של המשחק הוא נותן לי גרסת דמו בתוך איזה טירה מעפנה ומשעממת. אציין כי המשחק המקורי אצלי. איך משחקים משחק רשת? מה אני אמור להגדיר? תודה
-
- 6 תגובות
- 946 צפיות
-
-
1) אם אני מתנתק מהמשחק ליפני הסוף של הסיבוב (למשל:5/7 ). האם הנקודות שלי ישמרו? 2) מישהו יודע כמה נקודות צריך ל1 הונור ? כל פעם אני שומע מספרים אחרים מאנשים אחרים. :-\ 3) יש לי את 1.9 וגם לי יש את הבעיה של הטיימד אוט. האם ההונור שאני מקבל נשמר בפרופיל שלי אפילו שיש לי טיימד אוט? זאת הפעם השלישית שאני מוריד את המשחק כל פעם אני מתעצבן בגלל שאין שרתים ויש מלא בגים, הפעם אני חושב שאני לא ימחוק אותו. :lsvader:
-
- 8 תגובות
- 946 צפיות
-
-
בתוספת לגירסה הייעודית של Doom, בחברת Bethesda מתכננים לשים את כל הקלפים שלהם על עולם ה-VR עם גירסאות מלאות של הלהיטים Fallout 4 ו-Skyrim, שלא יהיו זמינות לכולם לכתבה
-
- 3 תגובות
- 946 צפיות
- 1 follower
-
-
חח ראיתי שזה אמור לצאת אבל אני לא יודע מתי :-X
-
- 2 תגובות
- 946 צפיות
-
-
יש ברשותי 4 גיימפד, ואני משחק איתם פרו 6 , צבי הנינג'ה, אקס מן, ורציתי לדעת לגבי עוד משחקים שניתן לשחק בהם עם שני שחקנים ומעלה משחקים מכל הסוגים..
-
- 0 תגובות
- 946 צפיות
-
-
שלום לכולם כאן אביאל בסרטון נוסף ! אני יודע שהסרטון לא ממש קשור אבל הייתי חייב לספר לכם על המקרה הזה טוב אז מצטער אם שמעו אותי מדי פעם טיפה עם רעשי מיקרופון כנראה שנשפתי יותר מדי או שהמיקרופון היה קרוב מדי אבל לא נורא זה היה בחלק קטן מהסרטון.. אם באלכם תספרו על המתיחה הכי מטורפת שלכם צפייה מהנה !! http://www.youtube.com/watch?v=SjPjgfUBQT0&feature=c4-overview&list=UUfUa0qyytWAxbu8OYWROWXg
-
- 0 תגובות
- 946 צפיות
-
-
https://www.humblebundle.com/store/tropico-4-free-game
-
- 0 תגובות
- 946 צפיות
-
-
כאשר אני מגיע לאמצע של ההתקנה הוא מבקש ממני את CD5 אבל אין כזה.. אז קראתי באתר של החברה שמייצרת את המשחק וגיליתי שזה מן איזה באג דפוק בעע. כבר קראתי את כל הFAQ של הבעיות באתר של BIOWARE (החברה שייצרה את המשחק) אבל שום דבר לא עובד..... אולי מישהו כבר נתקלל בבעיה הזאת ? בבקשה עזרו לי ... :'( :'( :'(
-
- 2 תגובות
- 946 צפיות
-


