משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
קניתי את המשחק, שיחקתי בו ברצף והגעתי לנקודה בה אתה צריך להציל את הבחורה. נכנסתי לחדר שמוצף במים, כתוב לי להציל אותה אבל אין ממה. אין מפלצות, הבחורה לא עושה כלום והדלת בקצה שהני של החדר המוצץ נעולה. מה עכשיו?!
-
- 12 תגובות
- 950 צפיות
-
-
-
שלום רב, ברשותי שני שלטי משחק מסוג Logitech Rumblepad II USB וLogitech DualAction Gamepad וכמובן מקלדת סטנדרטית ;D. ברצוני לקבל המלצות על משחקי מחשב אשר תומכים בשימוש בציוד הנ"ל ומאפשרים משחק ל2, 3 או יותר שחקנים. המשחקים אשר ברשותי כרגע הם Mashed למי שמכיר - משחק מרוץ מכוניות עם אופציות נוספות, מוגבל לעד ארבעה שחקנים. ומשחק נוסף הינו איזו גירסא צולעת של Bomberman שאפשר לשחק בה עד חמישה שחקנים. לא אכפת לי ממתי המשחקים כל עוד הם מהווים סיבה טובה לצחוק עם החברה. ד"א אם למישהו יש המלצה לגירסא מוצלחת יותר של Bomberman אני אשמח, שלי די עילגת ובלי פונקציות מיוחדות. תודה על זמנכם ועל העזרה, טל
-
- 5 תגובות
- 950 צפיות
-
-
-
תיראו את המערכת שלי בצד ימין. מה אתם אומרים איך זה יעבוד אצלי ? אני אוכל להנות מזה ? ובכלל שאלה למי ששיחק המשחק הזה באמת כזה מלא בבאגים כי בגיים ספוט אמרו שהבאגים בסך הכול קטנים ולא כל כך נוראיים,וגם ראיתי סירטונים זה ניראה דיי סביל...
-
- 1 תגובה
- 950 צפיות
-
-
או איך שקוראים לזה... אני יודע שיצא פאץ' אבל אני מדבר על הגירסא עם הSP והגירסא שאני יוכל לשחק איתה בשאר המשימות שביינתים אי אפשר לשחק בהן...
-
- 0 תגובות
- 950 צפיות
-
-
...והכוונה היא לא בהכרח לFPS אפילו. בשנים האחרונות יש די והותר משחקים המתמקדים בWW2 מכל זוית אפשרית - FPS (מספיק להזכיר את MEDAL OF HONOR וCOD על גרסאותיהם), אסטרטגיה (COH), טיסה (יותר מדי... גם סימולטורים וגם ארקיידים כמו BLAZING ANGELS) ואני בטוח שפספסתי כמה. לעומת זאת לא נתקלתי במשחקים המתמקדים בWW1, מבלי להחשיב משחקי אסטרטגיה המכסים את כל ההסטוריה האנושית בערך ולכן גם את התקופה הזו. מישהו מכיר משחקים מהשנים האחרונות המתרחשים בתקופה הזו? כרגע לא משנה לי אפילו איזה ז'אנר. האם יש דבר כזה בנמצא, או שאני צריך לחכות שסדרת TOTAL WAR תגיע למאה ה20?
-
- 7 תגובות
- 950 צפיות
-
-
לכל חובבי ה Mech Fighting תראו את זה Official Hawken Gameplay (work in progress) אני לא פאן של המשחקים מהסוג הזה אבל.... כל תא בגוף שלי רוצה את המשחק הזה !!!
-
- 1 תגובה
- 950 צפיות
-
-
;D התחדשתי לי במחשב,עם איזה משחק לחנוך אותו?,יש לציין לא שיחקתי בשום משחק שיצא בשנה שנתיים האחרונות ואם שיחקתי זה עם 5200 שזה לא נחשב חח אז עם איזה משחק לחנוך את המחשב החדש? אשמח לשמוע המלצות... המחשב: intel c2d e6320 gigabyte 965p - s3 2gb kingston 667 8600gt 256
-
- 12 תגובות
- 950 צפיות
-
-
-
תמונה חדשה חושפת לנו את פרצופם של הנבלים אשר מצפים לנו בכותר הפעולה הטרי והמסקרן לכתבה
-
- 8 תגובות
- 950 צפיות
- 2 followers
-
-
Brave new world כל ה dlc לא כולל מפות מיוחדות
-
- 0 תגובות
- 950 צפיות
-
-
כל הזמן יש בעיות למצוא משחק, ועד שמוצאים - הוא מתנתק או כל שניה מחליף הוסט. אהה וחובה לשחק TDM כי המערכת המפגרת הזאת לא יכולה לחבר אותי לעוד סה"כ 12 מתוך ה-1000 שמשחקים בזה עכשיו היום לא הצלחתי לשחק בכלל והאבסורד בזה הוא שבאלטר נכנסתי למשחק בשניה נ-מ-א-ס זהו סיימתי להתעצבן
-
- 1 תגובה
- 950 צפיות
-
-
שלום למי שמכיר ולמי שלא... יש משחק אוןליין שנקרא 2MOONS (האתר הרשמי: http://2moons.acclaim.com/) המשחק הוא כרגע בגרסת OPEN BETA יש לי בעיה קטנה עם החיבור לשרתים שלו. במשחק עצמו יש כזה מד שמראה את חוזק\מהירות החיבור שלך לשרתי המשחק והחיבור שלי לשרתים שלו תמיד איטי ואז קורה שאני מתנתק מהשרתים באופן רנדומלי. אין לי מושג מה יכולה להיות הבעיה שאלתי משתתפים אחרים במשחק ואף אחד לא יודע... אם אני מדבר מספרים אז לאחד מאלה שדיברתי איתם היה 64MS ולי זה בין 500-700MS (כאשר המספרים האלה מייצגים זמן תגובה מהשרת ו- MS=MILISECONDS כלומר כמה שהמספר נמוך, יותר טוב) לא ידעו מה להגיד לי ואז אחד השחקנים אמר לי לבדוק אולי הפיירוול מגביל את הגישה מהאינטרנט לשרתים של המשחק אז בדקתי והוספתי את המ…
-
- 10 תגובות
- 950 צפיות
-
-
אנשים קניתי את הNFS החדש בצרפת וכשהתקנתי אותו כאן הכל היה בצרפתית :\\\\... בקיצור תגידו יש דרך לשנות את זה לאנגלית או שנדפקתי עם זה ...? אני בטוח שיש דרך לשנות את זה בOPTIONS הבעיה היא שאני צריך משהוא שיגיד לי לאיפה להכנס כי הכל בצרפתית :\
-
- 11 תגובות
- 950 צפיות
-
-
-
כדוגמת generals ו red alert רק שנתון מתקדם יותר יש כאילו? ואם יש אותם בסטים אז עוד יותר טוב
-
- 2 תגובות
- 949 צפיות
-
-
שלום רב. לאחרונה החלטתי להצטרף לקהילת שחקני Counter-Strike, בנוסף לקהילת UT. בידי סידי של האלף לייף גירסה 1.0.0.0, ללא כל עידכונים, כולל סידי קי. אבקש לדעת מה עליי להתקין ולהוריד כדי לשחק בשרתי IGN. תודה רבה, מתן.
-
- 2 תגובות
- 949 צפיות
-
-
תודה מראש,ניר.
-
- 1 תגובה
- 949 צפיות
-
-
הביקורת של Divinity 2: Original Sin תסביר לכם למה מדובר בכותר תפקידים שאתם פשוט חייבים לנסות לכתבה
-
- 3 תגובות
- 949 צפיות
-
-
-
בקיצור הבעיה היא במשחק GTA VICE CITY כי כאשר אני נוסע הרבה זמן במהירות גבוהה הכביש מתחיל להעלם... זה יכול להיות בגלל שעשיתי טוויקינג לכרטיס מסך ובגלל שהוא לא יציב זה קורה? אבל זה לא קורה הרבה ככה פעם ב.. תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 949 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות משחקי PS2 כי יש שם אחלה משחקים האים התמונה שאני יקבל תיהיה מאכזבת או סבירה? יש לי פנטיום 4 1500 אים 256 ראם כרטיס מסך רדאון 9000 פרו 128 אים זה משנה בכלל
-
- 6 תגובות
- 949 צפיות
-
-
אהלן, אני חולה על המשחק הזה,סיימתי את 1 ו 2,ורק למען סדר העלילה רציתי להבין מי מהם הוא מי ואיך עומדים בסדר העלילה. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 949 צפיות
-
-
האמת היא שנתקעתי בחלק הזה לפני הרבה מאוד זמן.. אז פשוט גיביתי את השמירה האחרונה, והנה במחשב החדש(ותודה לHWZONE על המפרט! ) אני החזרתי אותה. בכל מקרה, נתקעתי כאן: (מאחוריי יש את השער המגנטי הכחול הזה שאני לא יכול לעבור בו אבל יריות וחפצים כן, ומימין מדרגות שמובילות למעבדה הקטנה הזאת שם.) אז.. מה עושים? נ.ב. אני גיביתי רק את השמירה הזאת ולא את הקודמות אם זה משנה משהו.. בתודה, רן.
-
- 9 תגובות
- 949 צפיות
-


