משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אוקיי , הקלאן נפתח לפני חודש בערך , עשינו כמה אימונים לא היה עדיין PCW תחרותי .. כרגע אני מחפשים עוד כמה שחקנים להעלות את כמות השחקנים ובכלל לשפר את הקלאן (:דרישות לקלאן : TeamSpeak 3.0K\DR 0.90+Level 20+נסיון בסדרת BFוהמון רצון לשחק ! הקלאן הוא לא אך ורק קלאן תחרותי אנחנו נהנים תמיד לשחק בתוך קבוצה , אימונים יתבצעו פעם בשבועיים לפחות או פעם בשבוע .. רשימת שחקנים : Founder : Ben · Xivereno · Xivereno --~~--~~--~~--~~--~~--~~--~~-- Managers Ido · R3dJoKeR · R3dJoKeR Sub-Managers Daniel · Dr_DrecK · Dr_DrecK --~~--~~--~~--~~--~~--~~--~~-- Members : Matan · Dlixez · Dlixez --~~--~~--~~--~~--~~--~~--~~-- Yoel · Yoelsha · Yoelshaכרגע החדר של הקלאן נמצא בטים ספיק פרטי מי שמעונ…
-
- 6 תגובות
- 951 צפיות
-
-
אני משחק בברצלונה בליגה הספרדית, קניתי 2 שחקנים חדשים ומשום מה הם לא יכולים להשתתף במשחקי הליגה אלא רק במשחקי הגביע הספרדי. מישהו יודע מה אני צריך לעשות בכדי שיוכלו לשחק גם בליגה?
-
- 4 תגובות
- 951 צפיות
-
-
אני שוקל האם לרכוש את החבילה הזו.. השאלה שלי האם יש גם עדכון גרפיקה/משחקיות לחבילה הזו, או שזה רק עדכון קבוצות. תודה לכם.
-
- 1 תגובה
- 951 צפיות
-
-
היי חברה קודם כל מבלי לפגוע בכלל בפורום ובכלל באתר אני בחיים לא יצא לי להיות בHWz. ראשית כל רציתי להגיד לכולם שאני חדש במערת הזאת כמו שראיתם במספר ההודעות שיש לי ;D. בכל אופן אני מתכוון להמשיך להיות חלק מהאתר ומהפורום הזה בכלל, ולא נכנסתי לפה כמו רוב האנשים רק שיש להם בעיה אני מכור (כן כן אני בן 24) למשחק BBC2, רוב הזמן הייתי נכנס לשרתים חיצוניים כדי לשחק עד לא מזמן, התחלתי להיכנס לשרת של vgams (אני לא יודע עד כמה מותר לי להגיד את זה אז סליחה אם עברתי על איזה שהו סעיף), כמובן קיבלתי באן מהשרת משחק שלהם כי האדמינים שלהם הם ילדים בני 10 או משהו כזה... בנוסף לכל יש לי שרת פרטי שרץ באוויר (שאותו אני לא יזכיר). אני רוצה להתחיל לשחק קבוע בשרת שלכם ואיתי יבואו עוד חברים שא…
-
- 3 תגובות
- 951 צפיות
-
-
אני תקוע בחצר הגדולה בשלב שאני צריך לשחרר את כל בנות הערובה. עכשיו שיחררתי את כל היפניות (בנות הערובה) ומה שנישאר לי זה למצוא את המפתח הסודי הזה. אני לא יודע איך אני יוצא מהחצר הזאת וחוזר לתוך המבנה. יש לי דלת כזאת להיכנס אליה אבל היא מובילה לצד השני של החצר שגם שם אני תקוע. עזרה.... תודה.
-
- 1 תגובה
- 951 צפיות
-
-
היי אנשים הורדתי את הדמו של המשחק bloodrane אך יש לי עיה איתו.. כאשר אני מפעיל על מהשחק ולוחץ PLAY קופץ לי ERROR בסגנון שהGPU שלי לא מסוגל ליצור VERTEX ויש לי בעיה בVERTEX PROCCESOR UNIT... יש לי GAIWNWARD TI 4200 128MB וניסיתי גם על כל מיניי דרייברים.. הצילו זה מחשק תותח ואי רוצה לשחוק בו!! תודה. עריכה: זאת השיגיאה המדוייקת: Video card error message Cannot create hardware vertex processing device. Please check with your hardware manufacturer to make sure that your video card indeed has hardware vertex processing.
-
- 6 תגובות
- 951 צפיות
-
-
יש לי את שני המשחקים, ובשניהם הגעתי לאמצע המשחק והפסקתי לשחק בהם. אבל עכשיו אני נהייתי מאוד סקרן לגביי העלילה של שני המשחקים: מי רצח את המשפחה שלו, מה קורה בגרסה השנייה? בקיצור מההתחלה עד הסוף. תודה.
-
- 7 תגובות
- 951 צפיות
-
-
היי, רציתי לשאול אם מישהו נתקל בבעיה הזו, התקנתי wolfenstein youngblood וגם כשההגדרות על LOW והורדתי בערך כל דבר אפשרי למינימום המשחק רץ ממש איטי ברמה שאי אפשר לשחק. המחשב שלי לא הכי חדש אמנם אבל עדיין סביר לדעתי שאמור לסחוב: מעבד i5-2500K 16 ג'יגה זכרון כרטיס מסך 980ti התקנתי אותו על הכונן SSD. ניסיתי קצת לעשות OC לכרטיס מסך עם after burner אבל זה בקושי השפיע על המשחק. ההגדות כרטיס מסך ב Nvidia Panel הכל מסומן ל Maximum Performance משחקים אחרים באותו סגנון עובדים סבבה לגמרי למשל Metro. תודה
-
- 1 תגובה
- 951 צפיות
- 1 follower
-
-
האם עוד אנשים נתקלו בבעיה הזו? הבעיה הינה פינגים מטורפים בכל ה REALMS... אפילו בREALMS הריקים אני נתקל בפינג של 1000-1500 על ההתחלה... האם זו אשמת החיבור ה "איכותי" מישראל? אשמח לשמוע מה המצב אצלכם...
-
- 7 תגובות
- 951 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות משחק חדש למחשב החדש ... ורציתי לשאול אם למישהו יש נסיון עם המשחק הזה ...? מה הוא יכול לומר...
-
- 7 תגובות
- 951 צפיות
-
-
שלום אני תקוע כבר מלא זמן במשימה הראשונה של המשחק בתוך הבניין השרוף . בהתחלה צריך למצוא איזה איש ואחרי שמוצאים אותו אז אומרים לי שצריך למצוא איזה קופסה שחורה עכשיו השאלה היא איפה הקופסה השחורה ואיך בידיוק אני יוצא מהבניין בתודה, עידו
-
- 6 תגובות
- 951 צפיות
-
-
רצות שמועות שצריך מעבד עם 4 ליבות... עכשיו קניתי מחשב חדש לא מזמן עם 2 ליבות [לפני שפורסם המיפרט] המעבד שלי זה E8400 השאלה שלי אם אני יצליח להריץ את הGTA על הכי גבוהה ?? הכ.מ שלי זה HD4870
-
- 5 תגובות
- 951 צפיות
-
-
אני פעם שיחקתי בUtopia מי שמכיר וRunescape יש עוד כאלה שבעבר/הווה משחקים בזה (או דומים)? 8) Utopia מי שלא מכיר, משחק אסטרטגיה כזה וRunescape תפקידים
-
- 4 תגובות
- 951 צפיות
-
-
יש? בשלב 3 או 4 לא הבנתי כל כך שצריך להציל את המדענים שנחטפו והועברו לבניין שמור עם מלא אזעקות אני מגיעה לנקודה שאומר המצפן ואין כלום אין עליה לקומה שניה אין ירידה אני עומד להשתגע!!!! איפה המדענים?????????!!!!!!!!!! :AR15: :AR15:
-
- 1 תגובה
- 951 צפיות
-
-
המשחק אמור לצאת בסוף השנה (אני לא אתפלא אם התאריך הזה יידחה) והוא מיועד לPS3 & XBOX360 ניתן לראות את התמונות בגודל הטבעי שלהם כאן: http://www.gfdata.de/archiv02-2007-gamefront/2783.html
-
- 7 תגובות
- 951 צפיות
-
-
היי חבר'ה, עבר קצת זמן מהסרטון האחרון, מצטערים, זה פשוט תקופה קצת לחוצה מבחינת האתר שיעלה בקרוב וכו'... הנה המדריך שחיכיתם לו. מדריך הלחימה בשטח בנוי Battlefield 3 פרק שלוש האנג'ניר [עברית] לסיום שאלה קצרה, איזה תוכן הייתם רוצים לראות בהמשך שקשור במשחק? -סדרת שטח פתוח. -סדרת כלי רכב. -סדרת שיטות לשיתוף פעולה כחולייה. תהנו ואם אהבתם כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו: http://www.facebook.com/pages/Gaming...96588653804256
-
- 3 תגובות
- 951 צפיות
-
-
לא ידעתי כל כך אם לשים את זה פה או בכללי, אז שמתי פה מקסימום תעבירו. http://www.edgefiles.com/download/dl5.edgefiles.com/nfsunlimited.net/movies/nfsu2_061704_01_qthigh.mov תבלו ;D (צריך נגן Quicktime בשביל לראות תטריילר)
-
- 11 תגובות
- 951 צפיות
-
-
מישהו משחק במשחק הזה? זה מעין "פורטל" רק ללא הפורטלים - משחק מעניין. אממה - אני תקוע בשלב עם השדה אנרגיה הכחול שמשגר את הבקבוק קטשופ (אפא שהשדות אנטי גרוויטציה שמרימים את הקופסאות לאפשר מעין סולם מאולתר). חיפשתי בגוגל ואין WALKTHROUGH למשחק (חוץ מהכמה דקות הראשונות ב YOUTUBE). מישהו אולי עבר את השלב הנ"ל?
-
- 6 תגובות
- 951 צפיות
-
-
השאלה בכותרת?? חשבתי שאמור לצאת ב2.11, מישהו יכול להביא לי תאריך אמיתי?
-
- 9 תגובות
- 951 צפיות
-
-
שלום יהודים וחברים יקרים יש משחק חדש של אמזון בשם lost ark חייב לעדכן שזה משחק נחמד וכיף מאד אבל משום מה באמצע המשחק אני מקבל סוג של משימה שבא נמצא האותיות של השם יתברך אני מחייב את חברת אמזון למחוק את האותיות הקדושות לא בא בשום פנים ואופן שככה יזלזלו באלוקים של היהדות זה כבר קרה בCOD VANGUARD והמעריצים הערבים ידעו להתלונן אני חושב שעכשיו תורנו לעשות זאת
-
- 1 תגובה
- 951 צפיות
- 1 follower
-
-
כשאני מריץ אותו הוא כותב לי: !Runtime error Program: D:\Deadly Dozen 2 Demo\DDozen2_demo.exe abnormal program termination רק אם אני מריץ אותו על 480*640 זה לא עושה את זה, גם אחרי שמשנים באפשרויות של המשחק את זה ל-768*1024... מה זה?
-
- 3 תגובות
- 951 צפיות
-
-
http://freak.org.il/Product.asp?Pid=0101108&Cat2Cat1ID=3&Cat2ID=1 זה אוסף של 3 משחקי בטלפילד 1942 Battlefield 1942 Road to Rome Secret Weapons of WWII שווה לי לקנות את זה במחיר הזה?? עדיין לא שיחקתי באף משחק כזה חוץ מ-Call of Duty
-
- 12 תגובות
- 950 צפיות
-
-
PB054-Z392K-5DQTM M6A89-NENBG-AQCF8 CQK4W-EYEN2-2N4AY Z5VAA-MF7DT-AXLX2 HWGCR-MGFK4-DGPXF 279J3-DAJNX-05C0G 5BK90-PGFBT-D4Y5G VJIY7-5TFQY-AHL5I חג שמח....
-
- 0 תגובות
- 950 צפיות
-
-
Wildman Video Update #1: Prototype Gameplay and Q&A
-
- 1 תגובה
- 950 צפיות
-
-
משחק דפדפן אשר לאחרונה תורגם לעברית מחפש אחר שחקנים ישראלים רציניים, שמוכנים להשקיע מזמנם החופשי בפיתוח מדינת ישראל וקידום קהילתה במשחק. שם המשחק הנו אירפבליק. המשחק מדמה עולם חדש הזהה למציאות הקיימת - ישנן יבשות, מדינות וצבאות. במשחק קיימות 70 מדינות, אחת מהן היא מדינת ישראל, אולם מדינת ישראל הנה אחת מ-20 המדינות החלשות יותר במשחק. אחת הסיבות לכך הנה הקהילה המצומצמת והצעירה יחסית. אנו מחפשים אחר מוחות מבריקים ושחקנים בעלי מוטיבציה שיכולים להוביל אותנו קדימה בתחום הצבאי, הכלכלי, הדיפלומטי והתקשורתי. בשבועות האחרונים הצטרפה ישראל לברית חדשה כחברה מייסדת. בעקבות ההצטרפות לברית ישראל נמצאת תחת סכנה - הצבא הטורקי עלול לפלוש לשטחי ישראל בכל רגע ולמחוק את ישראל מן המפה. טורקיה …
-
- 0 תגובות
- 950 צפיות
-


