עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by netanel38121,

    יש לי בעיה במשחק Call Of Duty ו Call of Duty - United Offensive ברגע שאני מעלה את המשחק אני מקבל משחק בלי תפריט. יש לי כרטיס מסך 8800GTS 640 מעודכן לדרייברים האחרונים של NIVIDA המשחק מעודכן ל PATCH האחרון וגם משחק ההרחבה מעודכן לאחרון. אגב COD 2 פועל לי מעולה וחלק.

    • 1 תגובה
    • 722 צפיות
  2. Started by RTTW,

    היי אנשים... בתקופה שרק יצא הסטים עוד לפני HL2... קניתי בזמנו בשנת 2000 או 99 את חבילת HL1-אדרינלין פאק... קיבלתי שם את HL1 משחק השנה , את ההמשך OF ואת TFC הראשון ... קיצר הייתי משחק כמובן בהתחלה דרך שרתים מזדמנים אחרי זה הופיע הסטים ונירשמתי לשם ולא ממש השקעתי שם ורשמתי שטות במקום מאוד חשוב!! למקרה שאני שוכח את הסיסמה אני צריך את השם של החיה הגיבור האהוב עליי או משהו כזה... קיצר מאז שנת 2003-04 +- אני לא יודע איך להיכנס לחשבון הזה שיש לי את המשחקים הראשונים!! ועכשיו יש לי עוד חשבון סטים HL2 SILVER ועכשיו אני לא יודע מה לעשות אני רוצה לשחק קצת ב-HL1 אם השיפורים של הגרפיקה ואני לא יכול אני רוצה שהם יעזרו לי החברה מסטים... מה עושים???? מבקש עזרה וזה באמת חשוב לי...…

    • 4 תגובות
    • 693 צפיות
  3. סתם שמתי לב בהרבה משחקים אם אני רוצה סתם להשתמש באיזה קוד שצריך לעלות את הקונסול בשביל זה,אז כשאני מעלה את הקונסול אני רואה שיש פה ושם errors שהמשחק לא מוצא כל מיני קבצים,או טקסטורות,ואני שם לב שזה בהמון משחקים ככה...למה זה? יש מצב שבמשחקים ש"קונים" חסרים קבצים וטקסטורות ובמשחקים מקוריים מהחנות יש את הכול?,כי זה מוזר הריי,זה סך הכול Image של המשחק שאמור להכיל הכול לא? נ.ב. לא מתכוון לדבר על שום נושא שקשור להורדות לא חוקיות,זאת שאלה כללית לגביי משחקים פרוצים שלא קשורה להורדות שלהם...

    • 2 תגובות
    • 785 צפיות
  4. Started by amirn,

    היי, עד היום לא שיחקתי בכלום להוציא סוליטייר.... ואולי FIFA ו DOOM לפני הרבה שנים אני מבקש המלצה למשחק עם גרפיקה יפה (ישוחק על מסך גדול). שיהיה משחק אקשן יחסית ו/או אסטרטגייה (יריות, מירוץ מכוניות, ספורט או משהו דומה - לא FIFA ודומיו, לא סימולטורים) החומרה שלי לא משהו.. ATHLON XP 2400+ 768MB, ATI X1600PRO 256MB... אז אני מניח לא משחק מהדור האחרון חשוב: שהמשחק ירוץ מה-HD - כי אין למחשב כונן DVD (מחשב סלוני קטן רק עם חיבור רשת) (יש לי כיום רק עכבר אלחוטי, אני מניח שאני חייב לפחות לקנות מקלטת אלחוטית לצורץ שליטה) הכוונה היא לנסות להכנס לתחום המשחקים... אז צריך משחק "ממכר" שנכנסים אליו מהר (לא עלילה מסובכת וארוכה) אני *ממש* לא מכיר משחקים, אז גם המלצות על המשחקים הכי …

    • 10 תגובות
    • 896 צפיות
  5. מוכרים בסטים את שלושת משחקי הקול אוף דיוטי במחיר מדהים (חח בטח...) של 39.90$ (Call of Duty, Call of Duty® 2, Call of Duty: United Offensive) האם החבילה הזאת שווה את המחיר? http://www.steampowered.com/v/index.php?area=package&SubId=222&cc=IL

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  6. ברשותי המשחק SPIDERMAN THE MOVIE (מקורי משנת 2002) ואיבדתי את החוברת הדרכה. אבל כשאני משחק בTRAINING יש קטע שבו הוא אומר ללחוץ על כמה כפתורים (כשאני על התקרה) כדי שאני יוציא קור ואוכל לרדת עם הקור למטה ולבדוק סביבות חדשות שאני נמצא בהם... הבעיה זה- שאין לי מושג על איזה כפתורים ללחוץ. אני צריך עזרה בלמצוא אתרים שיעזרו בBASIC TRAINING או בכלל בקטע הזה. ניסיתי את GAME FAQ וNEOSEEKER ואין שם כלום לגבי זה. תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 542 צפיות
  7. Started by yotam360,

    http://www.gamespot.com/pc/action/tomclancysendwar/news.html?sid=6171351&tag=nl.e579 נראה ממש ממש טוב!

    • 7 תגובות
    • 711 צפיות
  8. Started by gil_k,

    בא לי לקנות איזה למבורגיני או פרארי. יש לי 400 אלף דולר ואני בקושי מצליח להרים את הכסף. יש איזה דברים שאפשר להרוויח עליהם הרבה כסף? עשיתי את ההעברות מכוניות האלה ואני לא מוצא יותר. מה אתם מציעים לעשות?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. אהלן אנשים, פרמטתי את הכונן ושכחתי לגבות את השמירה שלי. אני רוצה להמשיך בקמפיין של הסקרין ולא הצלחתי למצוא שמירה פועלת ברשת. מישהו יכול בבקשה לשלוח לי שמירה של המשחק למייל? anatoli16@gmail.com תודה רבה, Anatoli.

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  10. Started by xyo,

    סיכמתי בעברית מקור http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=39930 -המשחק יפעל טוב עם כרטיסי GeForce 7 Nvidia ATI X1k -למי שיש כרטיס DX10 יהנאה מפעולות של DX10 -המשחק ינצל כרטיסים עם 512MB+ מה שאומר טקסטורות מפורטות מדהימות ביותר -המשחק ינצל מעבדים עם ליבות מרובות [אין לי כח לתרגם את כל זה] "There is a primary thread for the gameplay and a second one for rendering. On systems with more than two cores we run additional threads to speed up various calculation tasks, including physics and data decompression. So the overall performance benefits greatly from a quad-core processor." -בנתיים המשחק לא פועל במערכות 64 ביט

    • 3 תגובות
    • 824 צפיות
  11. Started by dan_dekel,

    ובכן,לפני כשבועיים פתחתי פה ת'ארד על זה שהמחשב קופא לי במשחקים כבדים כגון LOSTPLANET וBF2142.... באתי לחנות שקניתי בה, IQPC, ודרך אגב הם פתחו לי אתהדלת כמו לבן בית וניסינו לפתור את הבעיה אני ושני טכנאים שם.. ללא הצלחה מבחינה חומרתית. ז"א, החלפנו מעבד, לוח אם, ספק ניסינו גם 400 גם 500 ליברטי וכמובן כרטיס מסך, וגם עם מערכות אחרות ניסינו... והבעיה לא נפתרה. לבסוף, קראתי בפורומים שונים שיש בעיה עם הLOSTPLANET והBF2142 מבחינת דרייברים שבאים לידי ביטוי בפריזים שמצריכים RESET. הפתרון שהוצע שםהוא החלפת הדרייברים ל160.02 של אנוידיה.. בטא... וכך עשיתי. החדשות הן שבLOSTPLANET הכל מצויין ורץמעולה ללא תקיעות ואפילו הFPS עלה באיזה 2-3 בממוצע, אבל בBF2142 עדיין יש פריזים מעצבנים לפעמים …

    • 8 תגובות
    • 666 צפיות
  12. מה הצבעים של השמות של הנשקים ב TITAN QUEST אומרים (אני יודע אני יודע... משחק ישן..)

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  13. Started by top14,

    יש לי ג'יפורס 8800GTS 640MB intel e6300 1.86ghz 1gb ddr2 כשאני משחק בסטאלקר על הכי גבוה על כל הדברים הכי גבוהים אז בחלק מהמקומות המשחק פועל טוב ובחלק מהמקומות ב-SLOW למה זה ככה? יש לי מחשב מתאים בשביל זה ושמיועד לזה אז למה זה ככה?

    • 6 תגובות
    • 668 צפיות
  14. Started by Alex89,

    צריך הממלצה על משחקים קטנים כמו אלדין וכו'... לו חובה שיהיו ישנים אבל אם בכל זאת ישנים והם חינמים אז תביאו לינק תודה

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. שלום ובוקר טוב.... לאחרונה התקנתי את המשחק AOE3. ובעיה דיי מציקה שנתקלתי בה היא שבכל פעם שאני שומר את המשחק לוקח בערך 3-4 דקות בשביל שהשמירה תתבצע. המחשב שלי סביר (<--) ואני לא משחק על ההגדרות הכי גבוהות, הכל בערך על מדיום. זה עוצר את זרימת המשחק וגורם לי לשמור פחות....יש למישהו פתרון לבעיה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  16. Started by Tomerm,

    שאלה קצרה (די הרבה זמן לא הייתי בעניינים) כרגע יש לי WIN XP ןאני דיי מבסוט, מתכונן בקרוב לשדרג ל VISTA אני משתמש במחשב בעיקר למשחקים כך שציתי לשאול... האם עדיין יש בעיות כלשהן ל VISTA להריץ משחקים ? או שכיום כל משחק שעובד על ה XP יעבוד גם על ה VISTA ? תודה מראש, תומר

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by Dilbert Marker,

    חובה דיון Halo 2. משחק שאני לא מגדיר ממש איכותי אבל בטח ממש כיף. אז יצא Halo 2 לפני כמה ימים באוסטרליה, וטיפה אחרי זה בארצות הברית. בקרוב אצלנו? אם מישהו משיג את המשחק, שידווח. בינתיים אפשר לדבר על כמה שכולכם חיכיתם כמוני שהמשחק ייצא סוף סוף. נ.ב. לא לגרור את הדיון לווארז. תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. נתקעתי בשלב השני על הספינה, אני לא יודע מה לעשות כבר, הגעתי לאיפה שיש סירה כזאת שלוייה, אני חושב שצריך איכשהוא לנתק אותה או משהו אבל אני לא יודע מישהו יודע איך עוברים את זה!? הנה תמונה מקווה שזה קצת נותן מושג על מה אני מדבר http://myfiles.co.il/file/9109/------------JPG.html

    • 0 תגובות
    • 674 צפיות
  19. השאלה בכותרת הבנתי שהוא כבר יצא. אז למה אין שום דבר עליו ברשת? אפילו לא דמו?

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות
  20. Started by yotam360,

    התקנתי אותו וכשאני מתחיל לשחק יש מסך שחור ושומעים רק סאונד. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 637 צפיות
  21. Started by enzo,

    המשחק צפוי לצאת בסוף השנה. הנה ביקורת של נענע: http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=488813&sid=127 וסרטון מדהים לדעתי: אבל לא הבנתי את העניין הזה שהמשחק השלישי לא יצא למחשב ויש קפצו מ-2 ל-4.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. אני משחק נגד חבר שלי בפיפ"א.. הוא תמיד עם ברצלונה.. והוא מצליח להוציא מהרבה שחקנים 88+.. שהיכולת שלהם היא 84.. יש לכם המלצה לקבוצה + מערך שיהיו טובים? (לא משנה הסגנון משחק..)

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  23. קניתי את הכרטיס וקיבלתי עימו 2 משחקים. ברצוני לדעת אם Ghost Recon Advanced Warfighter נותן לי שם אפשרות לשחק ברשת או פשוט חשבון מוגבל? אני פשוט לא מצליח ליצור שם חשבון או כאשר אני יוצר חשבון דרך game spy אין לי אפשרות להכניס אותו במשחק, תמיד רשום שאני צריך שם משתמש לא פחות מ-3 אותיות ולא יותר מ-20 בתודה מראש

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  24. Started by bennnn,

    טוב אז ככה המשחק שוחרר היום...... ונראה די מבטיח......נאמר שהוא תומך בשיידר מודל 3. תמונות מגיים ספוט: http://www.gamespot.com/pc/action/monstermadness/index.html?q=monster%20madness&tag=result;title;1

    • 2 תגובות
    • 565 צפיות
  25. Started by GAI2003,

    שלום חברים, אני יודע שזה נושא קצת נדוש אבל מה אני יעשה אני מאוד אוהב את המשחק black&white.... לאחרונה חבר הביא לי את black&white 2, הכול טוב ויפה אך יש לי בעייה אחת.... שמה צריך צבא והרבה, אז מה שאני עושה זה הרבה נשים יולדות על מנת שיהיו הרבה ילדים וכשהם יגדלו אני יעשה מהם חיילים, הבעייה היא שקורה מצב שיש לי איזה 48 אלף ילדים על המסך.... אבל הם לא גדלים... רק מתרוצצים בכפר.... בקיצור השאלה היא: איך עושים שהם יגדלו... האם צריך להקים פסל או מבנה מסויים ? עזרו לי בבקשה. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 499 צפיות

דיונים חדשים בפורומים