משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
NBA רץ בלי בעיה, כמו כל משחק אחר. אז למה דווקא זה לא?
-
- 6 תגובות
- 954 צפיות
-
-
שלום, למי שלא מכיר , יצא משחק מובא חדש בשם paragon , המשחק הוא בסגנון smite למי שמכיר והוא דומה ללול ודוטה וכל הסגנונות האלה רק שהוא באיכות הרבה יותר טובה ומשחקיות מדהימה . המשחק הוא מובא fps . המשחק כרגע ב early access, האופן בטא תיהיה בקיץ, והיא תיהיה בחינם כמו המשחק עצמו. מי שרוצה לקבל גישה מוקדמץ צריך לרכוש את המשחק מהאתר , החבילה הבסיסית עולה 20 דולר. אני מחפש כרגע שחקנים ישראלים כדי להקים קהילה וקטנה וכדי שכולם יוכלו לשחק יחד. מי שכבר קנה מוזמן להוסיף אותי ולרשום גם פה את השם שלו. במשחק השם blead.
-
- 0 תגובות
- 954 צפיות
-
-
משחק מעניין החברה בחינם נותנת לשחק שמה באנגלית:Fiesta online לאלה שמשחקים במשחק סקייפ של מנהל הקהילה הישראלית שמה Guy מתל אביב בקשו ממנו להצתרף לקבוצה ותהנו
-
- 0 תגובות
- 954 צפיות
-
-
במשחק באטלפילד 2 אי אפשר לעשות משחק רגיל כאילו משימות וכאלו??? כי אני משחק וזה כאילו רק קרבות.... אני לא עובר ארצות ונלחם כל פעם במקום אחר?? כי יש לי רק 16 מפות וזהו , כאילו רק דרך האינטרנט נראה לי....
-
- 10 תגובות
- 954 צפיות
-
-
Marvel Heroes אם אתם חובבים של קומיקס של Marvel או אוהבים משחקי Action RPG, כדאי לכם לנסות את Marvel Heroes שהוא משחק חינמי מבית מארבל. במשחק תוכלו לשחק בתור גיבורים שונים מהיקום של מארבל, שלכל אחד יכולות שונות לגמרי, ותבקרו במקומות שונים כמו העיר של ספיידרמן, ביה"ס של אקסוויר ועוד.
-
- 0 תגובות
- 954 צפיות
-
-
סתם רציתי לשאול , האמת שלפעמים אני מוצא שה 1st person מעצבן אותי אז אני משלב בין השתיים (רק עכשיו קיבלתי את המשחק - ואני די חדש ל RPG 1st person אז אולי צריך להתרגל) מה איתכם?
-
- 10 תגובות
- 954 צפיות
-
-
בואו לשמוע על עוד כמה מבצעים משתלמים מאוד בענקית הקמעונאות, שזמינים לזמן מוגבל לכתבה
-
- 3 תגובות
- 954 צפיות
-
-
מוזר שאף אחד לא דיבר על המשחק עד עכשיו שיחקתי כחצי שעה ואני יכול לספר שההומר המטורף נשאר והמנוע הגרפי התת מימדי שהדאיג אותי דווקא עובד יופי והמשחק נראה לא רע בכלל. אמנם יש בעיות של תאימות בין הדיבוב לבין תנועות השפתיים, אבל אני בכלל לא בטוח שהמפתחים ניסו להתאים אותם. מבחינת רמת הקושי עד עכשיו זה לא קשה, אבל גם לא הגעתי ממש רחוק.
-
- 6 תגובות
- 954 צפיות
-
-
Click! and [glow=red,2,300]WATCH[/glow] http://youtube.com/watch?v=gLLq8mPAAZM
-
- 4 תגובות
- 954 צפיות
-
-
-
אני אוהב משחקים בסגנון של קרייסיס, דום וכו'. משחקים שבהם אתה הולך עם נשק ויורה, יש נתיב אחד מאוד מוגדר ומטרה ברורה. ללא מפה חופשית, ללא מטרות נסתרות וללא מנגנונים משוכללים. אשמח להמלצות
-
- 2 תגובות
- 954 צפיות
- 1 follower
-
-
כאשר אני מתקין אחד ממשחקי ההרחבה זה אומר לי שהמישחק שלי הוא לא up to date טוב אז הוא מתקין תפאץ' של 1.11 ניראה לי. ואז אני עושה NEXT וזה כותב לי את זה: (העלתי תמונה) ואז אני עושה OK ואז זה פשוט חוזר על עצמו אז הוא מבקש סיריאל אני שם ואז זה אומר שוב UP TO DATE אני עושה אוקיי שוב הוא מתקין וזה פשוט חוזר על עצמו ואין לי מה לעשות......
-
לכל מי שלא רוצה להוריד משחקים פיראטיים אבל עדיין לשחק במשחקים על רמה http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=448637&sid=127 זה הכתבה החמישית, בתחתית העמוד יש גם לינקים ל-4 הקודמות
-
- 14 תגובות
- 954 צפיות
-
-
-
-
New Grand Theft Auto IV Media Released http://www.shacknews.com/onearticle.x/51235
-
- 2 תגובות
- 954 צפיות
-
-
משהו לא הכי תותחי בעולם, אין לי מחשב כזה טוב, אבל משהו בסגנון diablo או neverwinter nights
-
- 8 תגובות
- 953 צפיות
-
-
הורדתי את העדכון 1.01 לbattlefield 2 אבל בזמן ההתקנה הוא מראה הודעת שגיאה patching failed, ואח"כ כותב שההתקנה הסתיימה בהצלחה. כמובן שהמשחק לא התעדכן. יש פתרונות??
-
- 11 תגובות
- 953 צפיות
-
-
בקרוב מאוד יהיה לי את המשחק הזה ;D. אני חייב לדעת איך זה יפעל על המפרט הבא: INTEL P933 256 SDRAM לוח אם של ASUS לא יודע את השם המדויק אבל בפירוש זה לא SIS זה VIA. הכרטיס מסך בעל שם ארוך תסתכלו במפרט.
-
- 5 תגובות
- 953 צפיות
-
-
שלום לאחרונה יש לי הרבה תקיעות ב EE2 , בהתחלה זה היה קורה אחרי משחק של 15 ד' המסך היה קופא למשך שניה כל 5 שניות , אז הייתי יוצא מהמשחק וחוזר אח"כ והכל היה בסדר (עד הפעם הבאה). היום זה כבר נהיה ממש מעצבן :bash: , אני לא מצליח לשחק אפילו שניה אחת וכבר מתחילים התקיעות במסך (כל שניה המסך קופא לשני שניות) כמובן שיניתי את ההגדרות למינימום וביטלתי את ה- OC במעבד+ כ. מסך. ראוי לציין שאין לי בעיות כאלו בשום משחק אחר (Pariah ,Riddik,Boiling Point). מפרט חלקי:מעבד P4 3.0C ,R9800P , זיכרון 1G. אני מאוד אודה אם תוכלו לתת עצות או פתרון לדבר המעצבן הזה.
-
- 0 תגובות
- 953 צפיות
-
-
המצב הוא כזה: בנאדם קונה\ או מוריד משחק... מתחיל לשחק עד שהוא נתקע בשלב מסויים ואז או שהוא פונה לעזרה או שהוא מתייאש או שהוא מוריד טריינר שיאפשר לו לעבור את המכשול במשחק . השאלה שלי היא למה אין טריינר מובנה בכל משחק? למה לתת לבנאדם להסתכן בכל מני וירוסים ורוגלות באינטרנט? או להתחיל לחפש בפורומים כל מני ציטים משחק? הרי ברור שיש הרבה שמשתמשים בדברים האלו! הפורומים מוצפים בבקשות כאלו! אז למה ? :s05: :s05: :s05: ולפני שאתם עונים לי "כדי לא לפגוע בכייף של המשחק" אז אני מדבר כבר על השלב בו הבנאדם תקוע ונמאס לו מהדברים ה"חוקיים" במשחק. בא לו לרמות ורק לעבור את אותו קטע... תגובות יתקבלו בברכה
-
- 8 תגובות
- 953 צפיות
-
-
בבקשה, ממש בא לי לשחק! אתם לא יודעים כמה!! :'( :'( :'(
-
- 2 תגובות
- 953 צפיות
-
-
אהלן, משהו לא מסתדר לי בבי"ס לנהיגה במשימה הראשונה, איך עושים צלחת? כשאני לוחץ על גז וברקס אי אפשר להפנות את ההגה והרכב רק עושה "גלגלים", אם עוזבים אחד הכפתורים נגמרת המשימה... צניחה תוך כדי טיסה בעיר השלישית... השוטרים אחרי וגם לצבוע הרכב לא עוזר.... יש איך להשאר שם בלי שירדפו אחריך?
-
- 9 תגובות
- 953 צפיות
-
-
-
קניתי את המישחק counter strike source התקנתי הכל ו ב steam כשאני נכנש למשחק אני שומע מוזיקה אבל יש מסך שחור וכתוב "out of range "...יש לי geforce nvidida gts 8800 640mb ודריברים הכי חדשים,ניסיתי לשנות רזולוציה ו refresh rate בוינדוס אבל זה לא עוזר...אם מישהוא יודע איך לפתור את הבעיה אני אשמח לקבל תשובה...תודה.
-
- 7 תגובות
- 953 צפיות
-


