עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. ניסיתי ב YAHOO וריק שם..??

    • 3 תגובות
    • 762 צפיות
  2. Started by Ac-Boy,

    שלום אני זוכר שהייתי ילד קטן היה משחק אסטרטגיה מסוים שמאוד אהבתי אבל אבד לי במשך השנים.. אני אגיד כמה פרטים שאני זוכר והודה לכם אם תגלו אותו. - יש כזאת אש שיש אנשים מסביבה ליד המבנה הראשי.. - יש כזה פרצוף שמח ועצוב של הקהילה אם היא שמחה או עצובה (הורדת מיסים והעלאת מיסים) - זה משחק שמתקדם עם תקופות זאת אומרת בהתחלה הכל היה בנוי מעץ אחריי זה אבן ואחריי זה ברזל וכך הלאה.. - היו רוחות רפאים - היה מלך וממלכה שבונים אם אזכר בעוד אני אגיד =] תודה

    • 6 תגובות
    • 848 צפיות
  3. ;D התחדשתי לי במחשב,עם איזה משחק לחנוך אותו?,יש לציין לא שיחקתי בשום משחק שיצא בשנה שנתיים האחרונות ואם שיחקתי זה עם 5200 שזה לא נחשב חח אז עם איזה משחק לחנוך את המחשב החדש? אשמח לשמוע המלצות... המחשב: intel c2d e6320 gigabyte 965p - s3 2gb kingston 667 8600gt 256

    • 12 תגובות
    • 950 צפיות
  4. מה עושים.? איך אני בודק מה הבעיה. או לעוד מישהו יש את הבעיה הזאת עכשיו? מוזר זה פתאום קרה.

    • 4 תגובות
    • 715 צפיות
  5. Started by mazam,

    עזרה בחיפוש שם באנגלית של משחק זה די דחוף.. הוא נראה משהו טאר אוף באטל או טאר אוף ביטל משהו כזה אני לא יודע תשם של המחשק אבל אני חייב אותו חדוף הבטחתי טובה לאאחד השכנים תודה רבה מאור זמיר

    • 5 תגובות
    • 859 צפיות
  6. Started by Guarding angel,

    http://shadowrun.com/ עריכה: הלינק לדמו נעלם?! מחילה אפשר למחוק

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  7. Started by Guarding angel,

    • 5 תגובות
    • 880 צפיות
  8. Started by FIRE-KID,

    שלום יש לי מספר שאלות בנוגע למשחק STALKER 1.האם במשך כל המשחק אני מקבל משימה מהאיש ההוא מתחת לאדמה עושה אותה חוזר אליו ועושה עוד אחת? 2.ראיתי שיש באפשרויות לשאול את האיש שנותן לך את המשימה "האם יש לך משימה בשבילי" וגם "אני צריך עבודה" מה ההבדל? יש טעם לעשות עבודות ולא משימות? 3.האם אפשר להקטין את הכוונה? היא פשוט עצומה (אולי משהו בקונסול..) 4.אין שמירה אוטומטית של המשחק? כי זה ממש מעצבן לשכוח לעשות סייב ב20 דק' ולהפסל ולעשות שוב את המשימה.. 5.האם אפשר לפתוח את התיק שיש בו פול דברים.. (ראיתי שעד עכשיו השתמשתי רק בנשקים תחבושת ומדקיט.. ויש עוד מלא חפצים.. מה עושים איתם? (לדוגמא מתי אני מזריק לעצמי סמים ואיך!?)-יש לי פולל נשקים בתיק איזה 14 אקחים 2 משיןגן נראה לי משהו כמו M…

    • 6 תגובות
    • 812 צפיות
  9. מי שמשחק שירשום,ויגיד באיזה שרתים כי שמתי לב שאין שרתים ישראלים וזה לא כיף לשחק עם אנשים מחו"ל....

    • 26 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by Xilver,

    לא שמעתי עליו הרבה בביקורות ברשת, אבל הוא עושה רושם של משחק מעולה. הגראפיקה שלו מדהימה! מזכירה קצת את Assassin's Creed http://www.2-worlds.com/#

    • 3 תגובות
    • 612 צפיות
  11. Started by snapdragon,

    קראתי את חוקי הפורום ולא ראיתי שיש איסור לדבר עליה, אז קבלו אתר מגניב שמתעדכן המון, תעדכנו ותתעדכנו בו. http://www.planethamachi.com/

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by noambar,

    assassins creed יגיע גם למחשב ולאקס בוקס 360!!! (רישמי) http://pc.ign.com/articles/729/729414p1.html http://xbox360.ign.com/articles/729/729877p1.html הולך להיות משחק סוס!!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. אהלן חבר'ה הורדתי gta sa והתקנתי עכשיו אני רוצה לשחק בשרת שחבר שלי פתח הורדתי את התוכנה הזו SA:MP הכנסתי את הכתובת שרת שאשחק עם החבר וכשאני בא להכנס , מופיעה לי השגיאה הבאה - http://goldsystem.co.il/d.PNG אני נואש , אשמח לעזרה , שבוע טוב , בן

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by xyo,

    מלפני יומיים חיחי והנה הרבה מידע ממליץ לכם להציץ http://www.crysis-online.com/forum/index.php/topic,4579.msg76046.html#msg76046

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. אני בשלב 20 ב main quest וכנראה ביצעתי איזו משימה שהיתה בכניסה למערה כל שהיא ואמרו לי שאי אפשר להכנס עם נשק (וכנראה שהסכמתי בקטנה ) ומאז אין לי נשקים וכלום בעצם ונראה לי כבר עברתי שלב מישהו יודע להגיד לי איזו מערה זו היתה כדי שאוכל לחפש שם את הנשק שלי ???

    • 1 תגובה
    • 538 צפיות
  16. Started by XxxxBOSSxxxX,

    http://www.gamershell.com/download_19449.shtml enjoy

    • 30 תגובות
    • 2.6k צפיות
  17. Started by musari,

    חיפשתי ואני לא מוצא טרינר לפאטץ החדש 1.05 גוגל נתן לי תוצאה רשום שם שזה ל1.05 הורדתי וזה ל1.04 שקרנים שם...גוגל תוצאה ראשונה היא שיקרית...תודה לעוזרים!

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by cooper,

    אני מחפש משחק / סימולטור למרוצי מכוניות עם רמת ריאליסטיות גבוהה גם מבחינה פיסיקלית וגם גרפית . יש לי GTR2 והוא ממש טוב .השאלה אם יש משהו טוב יותר? גם אופנועים ממש מתקבלים בברכה. [רק לא NFS]

    • 0 תגובות
    • 670 צפיות
  19. נתקעתי בHL2 בעיר של הזומבים.... אין לי מושג מה צריך לעשות... [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 712 צפיות
  20. אני אסביר לכם על אתר, שבעזרתו תוכלו להרוויח כסף ולאחר מכן להעביר אותו לחשבון PayPal . אוקי, דבר ראשון, כנסו לאתר : https://www.paypal.com/ תרשמו עם אימייל אמיתי, כאשר תגיעו לעמוד בו אתם מתבקשים להכניס כרטיס אשראי תלחצו Cancel . אל תדאגו אתם לא משלמים אפילו אגורה. דבר שני , כנסו לקישור הבא : http://adbux.org/?r=qwerqwer עכשיו לחצו על Register ולאחר מכן תרשמו, בחרו אימייל אמיתי. איפה שכתוב : Referrer (if any) תרשמו : qwerqwer בהרשמה תכתבו את אותה כתובת דואר כמו באתר הראשון - PayPAL. לאחר שנרשמתם תחכו בערך 15 דקות ותכנסו למייל, שם תראו קוד אישור. זהו, עכשיו כל 24 שעות, באתר Adbux , תוכלו ללחוץ על פרסומות ( ע''י לחיצה Surf Ads ובפרסומת יהיה טיימר של 30 שניות תחכו ואז תחכו ל…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by (G),

    יש לי את F.E.A.R ובטעות הורדתי את הגרסה באיטלקית, מישהו יודע איפה אני יכול למצוא פאטש שהופך מאיטלקית לאנגלית??? תודה.

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  22. Started by TAsraf,

    http://www.fileplanet.com/177038/170000/fileinfo/Ghost-Recon-Advanced-Warfighter-2-Demo =]

    • 50 תגובות
    • 3.9k צפיות
  23. Started by ex_,

    אם בא לכם משחק סגור רק לשחקנים מהפורום תשאירו הודעה.

    • 9 תגובות
    • 900 צפיות
  24. זה קצת ארוך אבל שווה קריאה. הגעתי למקום של הפיצוץ,שכל השמיים משתנים והכל,הצלחתי בניסיונות רבים ומעייפים להיכנס למבנה ושם הכל נהיה גרוע אף יותר. קשה לי למצוא דרך לתאר כמה המשחק הפך למטומטם וחסר הגיון ברגע הזה. קודם כל,בכל המבנה יש קרינה מה שגורם לי לקחת תתרופה כל פעם מחדש,שלבסוף נגמרת,מה שמשאיר אותי עם קרינה שגורמת לחיים שלי לצנוח במהירות. בנוסף נמצאים בחדר מסוים 3 אוייבים,אחד מימין,אחד משמאל,אחד מולי, ומצפים ממני להפוך לסופרמן ולחסל את כולם. יש משחקים שזה אפשרי אבל לא במשחק הזה.במשחק הזה המהירות שהם מזהים אותי והורגים אותי היא מממש אבל ממש מהירה ולא רק זה הם ניתנים להריגה רק מפגיעה בראש. כשמחברים את כל זה ממש לא אפשרי לרוקן תמבנה מאוייבים בנסיון הראשון וגם לא בניסיון עשיר…

    • 9 תגובות
    • 811 צפיות

דיונים חדשים בפורומים