עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by yakir8,

    שלום מתי שאני משחק בwarcraft 3 הוא יוצא אחרי כמה זמן לבד מהמשחק למרות שיש לי מחשב טוב הינה מפרט AMD 3000 1024 זיכרון 6600GT ולא רק שהוא יוצא מהמשחק, המחשב כולו "כמעט נכבה"- המסך נסגר והמחשב לא מגיב לכלום! משהוא יכול להגיד לי למה זה

    • 2 תגובות
    • 958 צפיות
  2. Started by _dudi_,

    הי היה לי פעם משחק נחמד שקראו לו The Neverhood הדיסק נהרס לפני שנים ואין לי איך להשיג את המשחק כי כבר לא מוכרים אותו הוא משנת 96 האם מישהו יכול לעזור לי?

    • 6 תגובות
    • 958 צפיות
  3. Started by Zerohouer,

    מי שרוצה לשחק קצת cod4 ויש לו או מכיר סרבר ישראלי שיביא או אם אין סרברים ישראלים אז שיביא סרבר אחר ונשחק בייחד

    • 13 תגובות
    • 958 צפיות
  4. תודה לעוזרים. http://www.angelfire.com/hero/lol0/lod.jpg

    • 6 תגובות
    • 958 צפיות
  5. סוכן העל ריקו רודריגז עומד לחזור למשימת הפיכה צבאית נוספת, כך נראה לכתבה

  6. Started by __MIKO__,

    לא מזמן שדרגתי מ1.33 ל1.4 . בזמן המשחק כשאני לוקח את המשגר טילים, משום מה לא מופיע כוונת אצלי ואז אני נזרק מהמשחק . יש לימשו מושג איך לפתור את הבעיה?

    • 6 תגובות
    • 958 צפיות
  7. מבחני האלפא הסגורים לגירסת ה-PC של המשחק החדש החלו, וסרטוני משחקיות מודלפים חדשים צצים כמו פטריות אחרי הגשם לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/star-wars-battlefront-%d7%a1%d7%a8%d7%98%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%94%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99-%d7%9b%d7%91%d7%a8-%d7%94/

    • 1 תגובה
    • 958 צפיות
  8. Started by יוסי כהן,

    ** צונזר ** אתר cd-key הראשון בישראל מחיר הכי נמוך בארץ

    • 2 תגובות
    • 958 צפיות
  9. Started by mrtikit,

    לאחר שניסיתי להתקין גיליתי שהמחשב לא קורא את הדיסק . האם יש אפשרות להוריד את זה מ ea לאור העובדה שיש לי סי די קיי מקורי או אולי ליצור קשר עם הד ארצי? הדיסק של bf2142 כן בסדר אבל עכשיו ש- bf2 לא עובד אני רוצה לשחק רק בו (you dont know what you got till its gone)

  10. Started by DOGMA,

    ג'ון וו, צ'או יאן-פאט, bullet-time...

    • 10 תגובות
    • 958 צפיות
  11. משחקי האסטרטגיה של חברת Firaxis הם מהפופולריים ביותר שקיימים בשוק כולו, וכעת גם אתם יכולים לקבל כמה מהאיכותיים שבהם ב-60 שקלים או פחות גיימרים וגיימריות יקרים, קבלו נא את חבילת ה-Humble Bundle הראשונה לשנת 2016: חבילה על טהרת משחקי האסטרטגיה של סטודיו Firaxis Games, של היוצר האגדי סיד מאייר. חבילת הבסיס שתינתן לכל מי שיבחר לשלום דולר בודד או יותר כוללת את משחק האסטרטגיה-קרבות האווירי הצנוע Ace Patrol (וחבילת התוכן שלו Pacific Skies), משחק האסטרטגיה הממכר במיוחד Pirates! שמהווה חידוש למשחק הקלאסי באותו שם מ-1987, XCOM: Enemy Unknown שמהווה גם הוא חידוש לסדרת משחקים קלאסית מצליחה וגם הכותר Civilization 3 הוותיק, בגירסתו המלאה. המון משחקים, מחיר זערורי …

    • 0 תגובות
    • 958 צפיות
  12. שאתם בוחרים את השרת בגיים ספיי והמשחק עולה כבר אז במשחק עצמו האם אתם מחכים הרבה זמן או שאתם רואים שהעכבר זז ואז יוצאים? כי לוקח לי מלא זמן למצוא שרת שעולה... מה אתם עושים והאם יש לכם בעיות בלמצוא שרתים?

    • 1 תגובה
    • 958 צפיות
  13. Started by Incomplete,

    • 8 תגובות
    • 958 צפיות
  14. Started by Rotem Bachar,

    שלום לכולם, לאחרונה נפתח שרת חדש במשחק Garry's Mod. השרת הינו PerpRP. צוות האדמינים והמתכנת מציעים הרבה איוונטים וישנם הרבה אפשרויות בתוך השרת לדוגמה: לשתול סמים ולמכור אותם-לעשות הרבה כסף. להיות בעבודה מסודרת-כבאי,שוטר,פרמדיק,ראש עיר, סוואט (כמו ימ"מ). כבאי: יכול לכבות שריפות ומקבל כבאית , שוטר: אוכף את החוק ועוצר פושעים, פרמדיק: מרפה אנשים ומחיה אנשים, ראש עיר: לקבוע חוקים , סוואט: שומרים על הראש עיר, פשיטות על בתים של מבוקשים. לקנות מכונית פרטית. להכין הרבה נשקים וחומרים שאפשר למכור בשוק-עוד דרך לעשות הרבה כסף. השרת רק נפתח. זאת אומרת, שכולם מתחילים באותו שלב ובאותה רמה אז אין לכם ממה לחשוש. השרת אינו רק שרת ישראלי, השרת משלב אנשים מכל העולם אך התנא…

    • 1 תגובה
    • 958 צפיות
  15. Started by HuGeMouTh,

    http://finance.yahoo.com/news/thq-inc-secures-asset-purchase-185300188.html זה לא משפיע על הפרוייקטים שכרגע בפיתוח. היו הרבה חברות שחזרו מהמצב הזה (MARVEL למשל). נראה כאילו Humble Bundle אפשר להם להחזיק עוד שבוע ולא יותר מזה אם רואים את המשחקים ש THQ אמורים להפיץ בשנה הקרובה נראה כאילו יכול להיות שהחברה תצא מזה: Metro: Last Light South Park: The Stick of Truth Company of Heroes 2 Saints Row 4 ואולי גם HOMEFRONT 2 שמפותח על ידי CRYTEK. שיהיה להם בהצלחה...

    • 4 תגובות
    • 958 צפיות
  16. שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים.... פעם ב... אני לא מצליח להתחבר לאוריג'ן...... אני נכנס לאוריג'ן ולוחץ GO ONLAINE וזה פשוט לא עובר לאונליין.... לא רוצה להכנס לי גם לבאטלוג..... מה עושים????

    • 7 תגובות
    • 958 צפיות
  17. Started by yousux,

    http://www.agdinteractive.com/ יצא לפני בערך שבוע, למי ששיחק במקור (או למי שאוהב משחקי הרפתקאות קלאסים של פעם), זהו remake די מוצלח עם כל מני שיפורים קטנים ויפים.

    • 8 תגובות
    • 957 צפיות
  18. התחלתי לשחק בזה המשחק לא ממש ידידותי למשתמש היה לי קשה בהתחלה לא הבנתי מה עושים בכלל אחרי יום יומיים של נסיונות הצלחתי כמה דברים אבל עדיין כנראה אני יודע רק 5% מהמשחק נקודה יפה שהגעתי אלייה זה שהצלחתי לשגר את עצמי ל ORBIT ואחרי זה גם להחזיר את עצמי לאדמה זה לקח לי הרבה נסיונות השגתי מסלול מסביב לקרבל ובנקודה הכי נמוכה שלו כבר הייתי בתוך האטמוספרה והקפסולה התחילה להשרף במהירות 3000 מטר לשניה לא הצלחתי להכנס למסלול שימשוך אותי לאדמה אז נזרקתי לסיבוב שני במסלול בפעם השניה שעברתי את הנקודה הנמוכה והקרובה ביותר לכוכב כבר נמשכתי לאדמה נשרפתי שוב הקפסולה איבדה שליטה אבל הצלחתי לפתוח מצנחים וליפול באמצע האוקיינוס לפי מה שאני רואה יש אנשים שמסוגלים ממש לתכנן משימות לכוכבים א…

    • 0 תגובות
    • 957 צפיות
  19. Started by FPSbanana,

    יש לי NFS:C מקורי ואני מתקין את זה וזה לא מתקין עזרה דחוף!

    • 8 תגובות
    • 957 צפיות
  20. ;D

    • 2 תגובות
    • 957 צפיות
  21. Started by Guarding angel,

    http://www.softwarepatch.com/games/fear-game-patch.html

    • 2 תגובות
    • 957 צפיות
  22. Started by tombob667,

    שלום לכולם אם יש מי שמעוניין בפרטנר למשחק WOT יש לי חשבון גם בארופה וגם ברוסיה (אם כי איני דובר רוסית) שעה שעתיים בערב טלפונית נוכל לשתף פעולה ב PLATOON tombob667@gmail.com

    • 0 תגובות
    • 957 צפיות
  23. Started by oded15,

    מישהו יודע אם san andreas יצא לחנויות גם בדיסקים ולא רק dvd

    • 4 תגובות
    • 957 צפיות
  24. Started by GameGems,

    הפרק הראשון בכותר ההמשך ללהיט המפתיע משנת 2015 לא הולך לעשות לכם חיים קלים, והולך להעמיד אתכם במצבים שיבחנו את המוסר שלכם לכתבה

    • 3 תגובות
    • 957 צפיות
  25. Started by GrandTheftAutoIV,

    "

    • 14 תגובות
    • 957 צפיות

דיונים חדשים בפורומים