עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום אני מחפש משחקים שהשליטה בהם עם העכבר ומעט מקלדת. מה שהסתדר לי לשחק זה בעיקר דיאבלו ודומיו - torchlight, grim dawn, titan quest . אם יש משחקים דומים, כולל משחקי פעולה שהשליטה בדמות היא דומה? תודה

    • 1 תגובה
    • 960 צפיות
  2. Started by IRTrogdor,

    CtlAltDefeat vs SG╪Yuvalshot מאת IRTrogdor המפה השניה שעליה ישחקו השחקנים, היא Antiga Shipyard. היא מפה גדולה יחסית עם התרחבות שניה קלה להגנה, ולאחר מכן, קשה מאוד להגן על בסיס רביעי. מפה שמתאפיינת בבסיס מרכזי מרווח, שיורד להתרחבות הראשונה עם רמפה צרה. ההתרחבות הראשונה היא בעלת המשך ארוך יחסית (מקום שאפשר להחביא בו דברים), ורמפה רחבה. הרמפה של ההתרחבות השניה מאוד קרובה לרמפה של ההתרחבות הראשונה, ולכן יחסית קל להגן עליה. אבל יש מחסום שביר שנכנס מכיוון אמצע המפה לתוך האיזור של ההתרחבות השניה. שני השחקנים פותחים עם פתיחות רגילות יחסית, יובל (YuvalShot) פותח עם פורג' והתרחבות מהירה, וקונטרול (CtlAltDefeat) פותח עם פול בלי גז, וממשיך להתרחבות מהירה. אחרי שקונטרול רואה שז…

    • 1 תגובה
    • 960 צפיות
  3. Started by Godmoney,

    http://www.shacknews.com/onearticle.x/48759

    • 1 תגובה
    • 960 צפיות
  4. Started by huber,

    שלום אנשים. הורדתי את ה MINERVA וניסית להתקינה. משום מה תהליך ההתקנה מתבצע אבל המשחק לא מופיע ברשימת המשחקים. יש לי STEAM חוקי וה SOURCE SDK ו SDK BASE מותקנים. מה יכולה להיות הבעייה? דבר נוסף - התקנתי בעבר איזשהו מוד, עכשיו כשסיימתי אותו אני מעוניין למחוק אותו - איך אני מבצע את זה? כשאני לוחץ על השם שלו ברשימה אין את האופציה DELETE LOCAL CONTENT כמו בשאר המשחקים.

    • 9 תגובות
    • 960 צפיות
  5. Started by xTBomeber,

    היית אם ארבע שחקנים במשחק עכשיו נראלי שהם הכירו אחד את שני ופשוט הקיקו אותי סתם ככה עכשיו הקטע הוא שהייתי אחרי באן של שבוע ועכשיו בגללם קיבלתי עוד פעם באן לשבוע בבקשה אם אפשר תעשו עליהם ריפורט ממש יעזור http://steamcommunity.com/profiles/76561198129879075/ http://steamcommunity.com/profiles/76561198251140974/ http://steamcommunity.com/profiles/76561198228512960/ http://steamcommunity.com/id/dontmadbro/ http://steamcommunity.com/profiles/76561198130094618/ תודה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 959 צפיות
  6. Started by LazyBoy,

    בשעה טובה BLIZZ מפרסמת את כל הקומבינציות החדשות! :jump: אבל הם לא אומרים מה כל דבר עושה, הם מחכים שהשחקנים יגלו. חלק מהמילים החדשות משנות לגמרי כמה builds הקיימים בעקבות הבונוסים הניתנים. כמו כן שחקנים "עניים" בלי חפצים חזקים/RUNES גבוהות ישמחו לדעת שגם הם יכולים עכשיו לקבל בונוסים מעולים! יצוין רק שהמילים הן לדמויות בLADDER בלבד http://www.battle.net/diablo2exp/items/runewords.shtml#new יאללה, אני עף לשחק!

    • 5 תגובות
    • 959 צפיות
  7. Started by bg1987,

    הי חברה, לפני כמה זמן גיליתי את RoN זה משחק ממש מגניב ואני נהנה לשחק בו, גם לבד וגם ברשת עם חברים, הבעיה של המשחק הזה שהוא מאוד מסובך ויש המון המון דברים קטנים שצריך לדאוג להם לפני שבאמת אפשר לשחק ולהנות מכל האופציות של המשחק. ובגלל זה קשה לשחק איתו מול שחקנים חדשים שמשחקים בו בפעם הראשונה. אני מחפש משחק שדומה לו בעקרון שמתחילים מתקופה עתיקה, ואפשר להגיע עד להווה\עתיד. אבל קצת יותר מופשט וידידותי לשחקנים חדשים. יש הצעות? (חוץ מEmpire Earth שאותו אני מכיר)

    • 3 תגובות
    • 959 צפיות
  8. Started by Nullity,

    האם קיימים משחקי סקי / סנובורד עדכניים למחשב ? אני זוכר שלפני כמה שנים זה היה באופנה אבל יצאו אז בעיקר משחקים די מסריחים, וכמובן שהיום הם לא ממש עדכניים טכנולוגית

    • 3 תגובות
    • 959 צפיות
  9. Started by NOSTREDAMUS,

    אני צריך את עזרתכם ידידיי במציאת הדמו הבא PRO RACE DRIVER אם תמצאו אתר לינק FTP או כל דרך אחרת להוריד את הדמו אודה לכם מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד משחק מדהיייייייים עדיף קישור מהיר אבל לא משנה לי גם איטי פשוט חייב את הדמו שיצא לא מזמן תודה

    • 2 תגובות
    • 959 צפיות
  10. Started by Gnome,

    ריציתי לדעת איך אני יכול לשחק בDUKE 3D ברשת עם עוד אנשים אחרי שהתקנתי את המשחק. ואם כבר מדברים על המשחק הזה אז, הוא עובד בכלל על WINDOWS XP?

    • 0 תגובות
    • 959 צפיות
  11. Started by Y-T-M,

    התקנתי את המשחק ועכשיו אני מנסה לשחק ברשת אז בהתחלה הוא אומר שצריך להירשם באתר של ubisoft נרשמתי כשאני מתחבר למשחק אחרי שאני רושם את השם וסיסמא שלי הוא לא מראה לי שום שרת ואני לא יודע למה? וגם נתקעתי במשחק עצמו בשלב boat אני על ספינה גדולה שם עליה פצצה ואז בא מסוק ויש מישהו שיורה עליי האיש פשוט לא מת ואני פוגע בו מישהו יודע איך עוברים את השלב הזה תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 959 צפיות
  12. הי חברים מה שלומכם?! טורניר מספר 22, לא להאמין. אנחנו אוטוטו ברבע מאה, שזה ממש יפה. אני זוכר את המפעל הזה כשהוא החל. ב"ה המפעל מתקדם, אתם איתנו אנחנו אתכם, כיף גדול! כל השחקנים שעדיין לא הרוויחו נקודות או רוצים להרוויח נקודות דירוג עדיין יכולים לעשות זאת! אנחנו בסה"כ בחודש השלישי ויש בפנינו עוד 9 חודשים עד סוף השנה, אשר בה יוכל לזכות אחד ממכם בפרס גדול שווה ערך. אז כרגיל אנחנו לא מבקשים שום דבר, רק תרשמו, תגיעו, תשחקו ותהנו זה ממש חשוב לנו! זכרו ככל שיהיו יותר שחקנים רשומים אשר גם ישחקו ככה נוכל להגדיל את כמות הפרסים לקהילה הזאת. זה חשוב לכם לא פחות מאשר שלנו זה חשוב, הרי אנחנו באנו להשקיע בכם! לינק ההרשמה לטורניר מספר 22 אשר פתוח ל-64 שחקנים ואף יותר אם נצטרך לפניכם:…

    • 2 תגובות
    • 959 צפיות
  13. נראה דבר נחמד מאוד http://www.yoyogames.com/gamemaker

    • 4 תגובות
    • 959 צפיות
  14. Started by חובב,

    אז ככה המחשב עושה רסטרט אחרי האני טוען את השלב(כמובן שבדמו).....אבל זה קורה כשאני מבטל את הפעולה FORCE DIRECTX 7 MOD תמונה למטה...ותסתכלו במפרט מחשב ......אולי זה בגלל הכרטיס מסך....... [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 959 צפיות
  15. קבוצת פריצת משחקים מוכרת הפיצה לרשת כותר - בהסכמתם ובברכתם של יוצריו. האם זו תחילתה של ידידות מופלאה? לכתבה

  16. Started by A.J,

    מעניין באיזה שרת גולשים יותר ישראלים, אפשר להצביע לשלושתם עם אתם משחקים בכל 3 השרתים.

    • 0 תגובות
    • 959 צפיות
  17. Started by yakir4u,

    http://www.cjs-cdkeys.com/pages/How-to-change-Battlefield-4-Russian-or-Polish-into-English-%252d-language-pack-with-tutorial.html אם מישו יכול לנסות את זה ולהגיד אם זה עובד בבקשה

    • 0 תגובות
    • 959 צפיות
  18. יש לחבר שלי מחשב שמחובר לLCD אצלו בחדר. אנחנו רוצים לשחק במשחקים אחד נגד השני (מכות, מירוצים, יריות וכד'). יש לנו גם שני ג'ויסטיקים של Xbox לPC. אשמח לשמוע המלצות למשחקים בסגנון הזה (כאלה שיש להם מסך אחד ושני שחקנים כמו וורמס, Flatout2; ומשחקים שיש בהם מסך מפוצל, למשל משחקי מכות, מירוצים ויריות, אני זוכר שהייתה אפשרות כזאת בWacky Wheels האגדי). תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 959 צפיות
  19. Started by niranbd,

    היי בניתי משחק שנקרא "שלג בקיץ"-פתחתי עליו גם אתר עם מידע וקישור להורדה: http://niranbd.no-ip.com/newniranbd/new/snowman_home.asp מה דעתכם עליו?

    • 3 תגובות
    • 959 צפיות
  20. תעזרו לי בבקשה מי שיודע איך להפעיל את הmultiplayer ב GTA SA אני מנסה תמיד אבל לא מצליח אולי אתם יודעים איפה להוריד כאילו אני כבר הורדתי אני שאול עם אולי יש לכם איזה מהשו אחר :nixweiss: מחכה לתשובה !!! [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 959 צפיות
  21. הורדתי את הפאטץ' שמתאים לווינדווס מבוסס עברית והוא נתן לי הודעה שהיישום הוא לא יישום חוקי של WIN32 . כשהורדתי את האנגלי אם (מן הסתם) הוא כתב לי שהעידכון לא מותאם לשפה של מערכת ההפעלה שלי. ה- GTA 3 שלי הוא לא קנוי (הורדתי) זאת הסיבה שזה לא עובד?

    • 3 תגובות
    • 959 צפיות
  22. אהלן וסאלן בפרץ של נוסטלגיה הורדתי היום את c&c gdi95 שנמצא באינטרנט בחינם באתר החברה. בעיקרון המשחק מותאם לwin95 שהוא אם אני לא תועה 16\32 bit. אני משתמש בwin7 64 bit. וגם שינוי בהגדרות הcompatibility לכל ווינדוס אחר לא עזר... thx

    • 1 תגובה
    • 958 צפיות
  23. הורדתי מכוניות שונות ואופנועים וכו'..לאן שמים אותם? :-\

    • 3 תגובות
    • 958 צפיות
  24. Started by lev-27,

    אתמול התחיל אצלי באג מאוד מוזר ב-SC2. במהלך המשחק המסך קופא, אבל המשחק ממשיך לרוץ ברקע. הבאג מופיע באופן אקראי כעבור זמן משחק מסוים. משחקים אחרים עובדים בלי שום בעיה.

    • 3 תגובות
    • 958 צפיות
  25. Started by זבנג222,

    אני בחיפושים לאתרי משחקי קלפים למתחילים אשמח לקבל המלצות לאתרים כאלה מעניינים

    • 0 תגובות
    • 958 צפיות

דיונים חדשים בפורומים