משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
OFFICIAL RELEASE AT GAMESPOT http://www.gamespot.com/pc/action/overlord/download.html?sid=6172322&tag=topslot;title;1&om_act=convert&om_clk=dltopslot README: Download Details -------------------------------------------- "OVERLORD" Demo ReadMe - 05/06/07 - v1.0 -------------------------------------------- I. Introduction - Specifications II. Installation III. Running the Game IV. Controls V. FAQs VI. Performance Issues VII. Known Issues VIII. Useful Web Sites -------------------------------------------- I. Introduction: -------------------------------------------- Thank you for playing the OVERLORD Demo. This file contains detailed technical inform…
-
- 70 תגובות
- 5.9k צפיות
-
-
רציתי לשתף אתכם במשחק דפדפן שאני משחק בו העלילה: בעולם אחר, בדיוק לפני 200 שנה מעכשיו, הייתה ממלכה אחת ששלטה על הכל ביד נדיבה ורכה. אך משהו השתבש, אף אחד לא יודע מה ולמה, פתאום מחשבתם של אנשים החלה לשתבש, הם הפכו ליצורים אכזריים וחסרי רחמים שרצחו באכזריות כל דבר שעמד בדרכם. יודעים כי היה משהו או מישהו ששמו היה קרמרגון. לא בטוח מי זה או מה זה, מה שידוע זה שזה החל לקחת שליטה, כל מקום שהוא והנתיניו כבשו נהיה לשממה חסרת חיים. כל מי שרצחו קם חזרה לחיים כלוחם בכוחותיו של הקרמרגון. הממלכה ששלטה באותו הזמן החלה לגייס אנשים למלחמה כנגד האויב הנורא, כוחות האופל בהנהגת קרמרגון. התחוללה מלחמה נוראית, ההפסד היה של בני האדם. כל מי שיצא לקרב לא חזר, מעטים נשארו בחיים והצליחו לברוח למקו…
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
בהתחלה מה זה זלזלתי תופס פחות מ ג'יגה ונראה בהתחלה כמו המשחקים בשקל האלה אבל איך שהתקדמתי במשחק התחלתי להעריך אותו יותר ויותר,העלילה מושכת...תככים וכאלה חח...הגרפיקה דיי קטלנית יחסית לזה שהוא תופס כולה ג'גיה ועדיין לא סיימתי אותו אפילו,הוא דיי ארוך.. חוץ מזה שהוא רץ על ההגדרות הכי גבוהות על העגלה שלי....שזה אומר שיש לו מנוע טוב...מזכיר מאוד את hl2 וquake4\doom3 ביחד כזה.. אחלה משחק ממליץ בחום...
-
- 2 תגובות
- 931 צפיות
-
-
התקנתי את באטלפילד 2 שחשוב לדעת שיש לי באטלפילד 2 מקורי, כשאני רוצה להיכנס לסרבר אז הוא נותן לי את ההודעה הזאת, מישהו יודע למה זה אומר לי את זה, כי כבר שנה וחצי שיחקתי על זה ולא היה לי את ההודעה הזאת.... [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 784 צפיות
-
-
היי ושלום לכולם יצא גירסה חשדה של ghost recon הגירסה יצא עם אפשרות למשחק רב משתתפים באינטרנט חינמי(מפה אחת 2 משימות) דרישת המערכת של המשחק היא למחשבים חזקים בלבד וגם חיבור לאינטרנט מהיר אנו מקימים קבוצה של ישראלים שתלחם ברשת למעוניינים להצטרף יש לפנות לאייל zabida1@netvision.net.il (מסנגיר) http://ghostrecon.us.ubi.com/graw2/
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אינ נמצא בחלק העליון של המפה בצד ימין ובכל מקום שאני הולך יש לי הודעה בחלק העליון של המסך שאינ נמצא באזור pri emission וזה מתחיל להוריד לי ת'חיים!!! מה אינ אמור לעשות באזור ההוא? ואיך אינ יכול לעשות שירדו לי חיים סתם?
-
- 3 תגובות
- 624 צפיות
-
-
איך אני עובר באיזורים שיש מלא קרינה? (מהד בצד אדום ורשום שאני צריך הגנה) איך אפשר לקרוא שוב את ההודעות הלבנות שמסבירות דברים? (כמו בהתחלה שרשום להתכופף וזה)
-
- 8 תגובות
- 813 צפיות
-
-
אני לא מצליח להתחבר לשרתים של הקווסטים ושל המאטצ' בGUNZ אבל יש את השרתים של ה CLAN שאני כן מצליח להתחבר אליהם.. מה לעשות?
-
- 2 תגובות
- 675 צפיות
-
-
כל מי שלא בעיניינים: IDF:FFI הוא מוד למשחק הFPS ברשת, Battlefield 2, אשר יבוסס על מלחמות ישראל וצבא ההגנה לישראל (IDF ) כיום אנו בעיקר צריכים יוצרי מפות ויוצרי קוד. כל מי שמעוניין, אנא להגיב כאן... כמו כן, אם אתם מכירים אנשים שיכולים לעשות דברים אלו, אנא, הפנו אותם לכאן או לכאן. :xyxthumbs:
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
לפי מה שהבנתי RAVEN SOFT (ידועה ממשחקים כמו Q4 , SOF , MARVEL ULTIMATE ועוד הרבה משחקים טובים) עובדת על משחק חדש מסידרת Wolfenstein של ID. כתוב שב 2005 הם הודיעו על הגירסה ל XBOX, אנחנו ב 2007 ועד היום לא ראיתי שום מידע על המשחק חוץ מזה שהוא יצא גם למחשב.
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
טוב חברה, במזל טוב עוד מעט מחשב חדש! עשיתי לעצמי רשימה קטנה של משחקים לשחק בהם, אבל הייתי רוצה את הinput שלכם גם. הרשימה שלי: - GTA : SA - Company of Heroes - Half Life 2 + Episode 1 - Doom 3 - Far Cry - FEAR - Prey - Far Cry - FEAR - CnC 3 - Supreme Commander - Tomb Raider: Anniversary - Halo 2 - STALKER - Quake 4 - Empire Earth 2 כל משחק טוב מהשנתיים האחרונות אני כנראה לא שיחקתי בו אז תפציצו תודה מראש על כל ההמלצות!
-
- 7 תגובות
- 901 צפיות
-
-
עידכנתי את הפאץ' האחרון V1.35 ועדיין כשאני נכנס למשחק ברשת ,יש לא מעט מפות שאני נאלץ להוריד וזה יורד ל-א-ט.
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
תגידו לי למה הצללים במשחק כל כך מגעילים? אפילו על HIGH :[ תמונה:http://img264.imageshack.us/img264/2037/relic00000ra1.jpg
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
פשוט קניתי מחשב חדש (E6600 88GTS) ואני מתלבט אם להתקין XP או ויסטה, אם יש משחקים שלא תומכים בה.. נתקלתם בכאלה?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, יש GTS88 320 ואני משתמש ברזול 1280X1024 ואין לי אפילו אפשרות לעבור את ה4 בתפריט המקס' הוא 4X
-
- 6 תגובות
- 717 צפיות
-
-
תערוכת המשחקים E3 תתקיים השנה בתאריך 11-13.7. 3 ימים של חגיגה אמיתית לכל מי שאוהב משחקים. האתר הרשמי של התערוכה: http://www.e3expo.com אמנם השנה, לעומת שנים קודמות, מדובר במתכונת מצומצמת אבל עדיין תעשיית המשחקים כולה מחכה בכליון עיניים לראות מה יוצג שם. מה דעתכם בנושא? מצאתי תגובה מעניינת של גולש אנונימי שמציגה את כל התקוות והציפיות מהתערוכה הזאת:
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
פעם ב.. פתאום אני יכול לשחק. אבל לרוב זה יוצא לי אחרי כמה שניות שנכנס למשחק. לא נגעתי בכלום. האמת עברתי מברק ל014 אבל הייתי איזה שבוע עם 014 והמשחק לא יצא. ועכשיו זה שבוע וחצי זה ככה עם הבעיה הזאת.
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
שלום יש לי את המשחק halo 2 וכשאני מנסה להתקין אותו הוא רושם שהמערכת הפעלה שלי לא מתאימה... צריך ויסטה לפי מה שאני יודע ולי יש windows XP 64BIT איך אפשר להתקין את המשחק על מערכת הפעלה אחרת - לא ויסטה ? יש פאצ' או משהו ?
-
- 9 תגובות
- 764 צפיות
-
-
סוף סוף המפתחים החליטו להוציא את הבטא לקהל הרחב מחר (יום רביעי) קרוב לוודאי רק האנשים הרשומים (בתשלום) ב fileplanet יוכלו להוריד את המשחק וגם את הרישיון כדי לשחק באינטרנט אחר כך בכל יום ינתנו גם הרישיונות למשתמשים הרשומים (ללא תשלום) ב fileplanet כדי לשחק במשחק באינטרנט חייבים להירשם בצורה חינמית לאתר fileplanet ולחכות עד שיתנו את הרישיונות למשחק, ולתפוס אותם כמה שיותר מהר כי הם נותנים רק 60000 רישיונות שחצי מהם הולכים למשתמשים שרשומים בתשלום לאתר. מי שרוצה לשחק כמה שיותר מהר ולהבטיח את הרישיון שלו צריך להירשם בתשלום ל fileplanet מקור http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/57 עריכה: לא חייבים להירשם לאתר הקהילה של המשחק, צריך רק להירשם ל http://www.filepla…
-
- 2 תגובות
- 785 צפיות
-
-
-
-
קניתי את סטוקר היום המפרט של המחשב שלי PENTIUM 4 3 GHZ 1 GB זיכרון פנימי READON X1950 GT כרטיס מסך ואני עובד אם ויסטה.... משום מה סטקר הרבה פעמים ניתקע לי לא יודע זה קשור לויסטה אבל אם אני אחזוק ל XP האיטיות תעבור בצורה משמעותית? או שיש דרך לסדר זאת? בלי להחליף מערכת או שבכלל עוד מאט יוציאו פאץ' או עדכון שיסדר את זה ואגב עדכנתי את סטוקר לגרסא העדכנית ביותר.
-
- 12 תגובות
- 939 צפיות
-
-
אחי הקטן קנה כסף למייפל סטורי משהו 50 מילון מהאתר הזה : maple-story-mesos.com תוך כמה זמן אמור להגיע הכסף???
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, עד עכשיו הייתי בעיקר בענייני משחקי אסטרטגיה אז אני לא בקיא במשחקי פעולה מגוף ראשון. חבר נתן את ה-HL2 והוא היה פשוט מדהים, בעיקר בזכות הפיזיקה הריאליסטית שבו ואופן המשחק. סיימתי אותו ואת אפיזוד 1 הממשיך. אני לא מוצא משהו דומה - את STALKER לא אהבתי, על BF2 אני לא מת מהתרגשות... יש לכם איזושהי המלצה למשחק בסגנון HL?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-


