עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by HaEsrimVeArba,

    http://www.steampowered.com/ati_offer1a/

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  2. Started by avi2014,

    רשמים משהו?

    • 221 תגובות
    • 25.2k צפיות
  3. מחפש משחקי אסטרטגיה יפים וקלילים.. בסגנון הAOE3 וכל אלו.. את הCOH כבר ניסיתי.. די אהבתי אותו.. איזה משחקים מעניינים ויפים ולא יותר מידי מסובכים יש לכם להציע? יודה לכם מאוד,אופיר.

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  4. ורק אל תעיזו להגיד HEROS! כי זה לא-ממש לא!

    • 1 תגובה
    • 559 צפיות
  5. אצלי זה על ההכי גבוה.. אבל זה עדין לא מרחק גדול =\ זה מעצבן.. יש איזה קובץ INI שאפשר לערוך או איזה מוד שאפשר להתקין כדי לשפר את הגרפיקה? כמו שיש הרבה דברים לאובליויון..

    • 2 תגובות
    • 631 צפיות
  6. שלום. קניתי את המשחק C&C3 לפני יומיים ויש לי בעייה בהתחברות למשחק באינטרנט. רשמתי חשבון, כינוי וכל מה שצריך בשביל להיכנס לONLINE, אבל זה פשוט נותן לי הודעת שגיאה פשוטה ביותר ואומר COULD NOT CONNECT TO C&C ONLINE. הבנתי שאולי זה קשור בפורטים ודברים כאלה, אני ממש לא מבין בזה. מישהו יכול לעזור לי ולהגיד מה אני צריך לעשות?

    • 21 תגובות
    • 2.1k צפיות
  7. Started by ofir38,

    אני משחק במשחק ויש את המכוניות של המשתמשים האחרים של המחשב שנוסעות ..ברגע שאני לוחץ על ENTER אז הם עושות איתי מירוץ.. אבל למה אי אפשר להרוויח כסף כאשר אני מנצח אותם?

    • 4 תגובות
    • 674 צפיות
  8. Started by FatallChill,

    טוב אז ככה אני סיימתי לפני כמה ימים את Freelancer משחק פשוט ענק אבל אני לא ממש אוהב להמשיך לשחק אחרי שסיימתי את העלילה, זה משעמם. אז אני מחפש עוד משחקים כמו זה עם עלילה מעניינת. כמה דברים חשובים : 1) שהגרפיקה תהיה סבירה לא כמו Freespace או משהו משנות 2) שיהיה אפשרות לקנות דברים חדשים כמו נשקים חדשים וחלליות 3)כמו שאמרתי כבר עלילה טובה. אמרו לי שStarlancer דומה לfreelancer אבל נראה לי הגרפיקה לא משו. וגם שמעתי על X3 אמרו שהעלילה ממש משעממת ,זה נכון או סתם ?

    • 1 תגובה
    • 651 צפיות
  9. Started by gt6,

    יש לי פיפא 2007 רציתי לדעת איך אני מעביר שחקנים לקבוצות ככה שזה יהיה עדכני לעכשיו עם מישהו יכול להסביר לי אני ישמח תודה.

    • 2 תגובות
    • 544 צפיות
  10. זה המשחק היחיד ששיחקתי ב-5 שנים האחרונות(לא כולל כל מיני FIFA, PES, NFS, NBA כמובן) שממש נהנתי מהעלילה שלו ורציתי לדעת האם יש איזשהו תיכנון להוציא עוד משחקים בסדרה הזו. תודה מראש לעונים

    • 11 תגובות
    • 910 צפיות
  11. אני מפעיל את המשחק, ומקבל את ההודעות שגיאה הבאות- [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 849 צפיות
  12. אז ככה לחבר שלי נקנה מחשב חדש ואיתו הגיעה מערכת הפעלה ויסטה, הוא התקין AA והמשחק לא פעל לו, בעיה בpunkbaster אז רציתי לראות אם גם אצלי בויסטה יש את אותה הבעיה [פעם ראשונה שאני מפעיל את המשחק בויסטה, תמיד שחקתי בXP] לאחר שאני בוחר בקבוצה ובנשק מופיעה לי הודעת הKICK הזאת: http://img222.imageshack.us/img222/6180/pbscu0.jpg עכשיו, לי אין בעיה לשחק בXP אבל לחבר שלי אין את המ''ה הזאת ולכן אין באפשרותו לשחק.. תודה

    • 6 תגובות
    • 856 צפיות
  13. Started by hedva,

    אהלן שתי בעיות במשחק להגיע ב time trail ל 20E6 ולקדם את צבירת ה level לקראת ה- 100000 חוץ מה - רוורס רנק מישהו יכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  14. Started by IlanF,

    העכבר הפסיק פתאום לעבוד בסאן אנדראס. בתפריט אני יכול להזיז אותו, אבל אני לא יכול ללחוץ. במשחק עצמו, כלום לא עובד. אני מזיז את העכבר, המצלמה לא זזה. אני לוחץ (לירות) והוא לא יורה. אני מסובב את הגלגלת והוא לא מעביר נשקים. ניסיתי לאפס הגדרות, ניסיתי למחוק את קובץ ההגדרות וכלום לא עובד. בSA-MP העכבר עובד, בסינגל הוא לא עובד

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. לא הרבה אנשים יודעים שID יוצרים מנוע ובונים משחק שנבנה ספציפית ע"מ להדגים את היכולות שלו מתוך מטרה שאחרים יקנו את המנוע ויפתחו משחקים שמבוססים על הטכנולוגיה שלהם. DOOM3 לדוגמא היה בעצם דמו ענקי למנוע החדש שלהם. בכנס Worldwide Developers Conference של חברת אפל, הchief technical officer של ID חשף לראשונה את המנוע שלהם לדור הבא והוא נראה מעולה! בלי להכביר מילים, הנה הסרטון: http://www.gamespot.com/video/939980/6172366/untitled-id-software-project-(working-title)-video-feature-1?tag=multimodule;picks;img;1 בחודש הבא הם יחשפו את המשחק שהם עושים ע"מ להדגים את המנוע. עוד חדשה מעניינת מהכנס היא שEA הודיעה שהיא תוציא ביולי 4 משחקים לMAC: ובנוסף הם הודיעו שמהיום הם (כמו בליזארד…

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. אני רוצה שיראו את המשחק LIVE FOR SPEED ב2 המסכים שלי כמו פה http://www.metacafe.com/watch/322287/live_for_speed_on_3_monitors/ אבל רק אצלי יש 2 מסכים אז מסך אחד יראה לי את האמצע ומסך אחר יראה לי את הצד איך אני עושה את זה? ניסיתי לחפש בהגדרות וגם בגוגל ולא ממש מצאתי

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  17. Started by pain_killer12,

    שלום, יש לי בעיה במשחק, אני משחק ופתאום התמונה קופאת, נתקעת ואין מה עלשות חוץ מריסטרט. המפרט שלי הוא p4 2.4GHZ, 512 ram וכרטיס מסך 6600GT, וספק ג'נרי 500W. ד"א ההגדרות על low. תודה מראש לכל העוזרים

    • 8 תגובות
    • 699 צפיות
  18. Started by DrOrZ,

    המשחק Battlefield 2142 הוא משחק רשת בלבד ? כי כשאני נכנס אליו יש לוגין... תודה

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by SinfuL-,

    התקנתי את הדמו אבל שאני מנסה להפעיל את המשחק המחשב כאילו מפעיל אותו אבל המשחק לא עולה ראיתי שהוא מופיע בתהליכים ואז נסגר לבד למה? מפרט: amd 2800+ 1gb ram 7600gt

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  20. Started by yaloner,

    שלום לכולם, מחפש משחק שאפשר לשחק בין מחשבים בחיבור בלוטות'. יש דבר כזה ?

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  21. Started by nnfyrbsnss,

    לחבר שלי יש CZ ושהוא נכנס לא רואים כלום, המסך מתנהג כאילו אין סיגנל אני מניח שהמשחק נמצא על רזולווציה שלא נתמכת ע"י המסך כיצד ניתן לשנות את הרזולוציה מבלי להכנס למשחק? פעם המשחק עבד אבל הוא אמר לי שאחרי שהוא נגע שם במשהו הוא לא עובד יותר ניסיתי להתקין ולמחוק בצורה הכי פשוטה דרך הוספה/הסרה אבל לא מחקתי בצורה מסיבית דרך הרג'יסטי וכדומה תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 854 צפיות
  22. Started by Spider76,

    שלום, קיבלתי מאחי את המשחק (רק ללא החוברת...) מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך ניתן לעבוד עם ה- SKIL POINTS שמקבלים בכל רמה ?

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  23. Started by nim901,

    http://www.rockstargames.com/IV/

    • 38 תגובות
    • 3.7k צפיות
  24. Started by LazyBoy,

    http://kotaku.com/gaming/you-fight-like-a-cow/anyone-for-more-monkey-island-267962.php כרגע יש רק 3 תמונות קונספט, אבל לפחות אנחנו יודעים שיש כבר צוות שעובד על המשחק. הממ, זה מזכיר לי שמעולם לא שיחקתי במספר 3 כי הכונן CD שלי נדפק בדיוק מתי שהשאלתי את העותק מחבר שלי. טוב, הגיע הזמן להשלים פערים.

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by Sex$Booster2007,

    OFFICIAL RELEASE AT GAMESPOT http://www.gamespot.com/pc/action/overlord/download.html?sid=6172322&tag=topslot;title;1&om_act=convert&om_clk=dltopslot README: Download Details -------------------------------------------- "OVERLORD" Demo ReadMe - 05/06/07 - v1.0 -------------------------------------------- I. Introduction - Specifications II. Installation III. Running the Game IV. Controls V. FAQs VI. Performance Issues VII. Known Issues VIII. Useful Web Sites -------------------------------------------- I. Introduction: -------------------------------------------- Thank you for playing the OVERLORD Demo. This file contains detailed technical inform…

    • 70 תגובות
    • 5.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים