משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
התקנתי היום בבוקר את Dark Messiah of Might and Magic, שיחקתי קצת ואז יצאתי מהמשחק. עכשיו אני בא להכנס ופתאום הוא לא נכנס... הוא מראה מסך שחור לשניה ואז יוצא. שום דבר לא מופיע :s05: איך פותרים את זה? עריכה.. לא חשוב.. פתרתי את הבעיה
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
יש לי את הCORDLESS RUMBLEPAD 2 של לוג'יטק ובפנדלים לא משנה איזו ידית אני מוזיז תמיד זה בועט לי למרכז. מישהו נתקל בזה, ובכלל איך זה אמור לעבוד, איך מכוונים? תודה.
-
- 4 תגובות
- 684 צפיות
-
-
פעם לא היה לי את כל ההרחבות והייתי מתקין את הסימס 2 ואת הסימס אוניברסיטי עכשיו הייתי מוריד כל מני חפצים וזה היה מפעיל לי אותם... היום אחרי שהתקנתי את סימס 2 ואת כל ההרחבות וכולםםם פועלים... למה זה לא נותן לחפצים לעבוד??? יש פיתרון כלשהו??? כי נגיד בגדרות וברצפות ובבגדים זה כן נותן ובקטע של חפצים זה לא נותן לי... תודה מראש לכל מי שעוזר
-
- 2 תגובות
- 509 צפיות
-
-
טוב,בלי להכביר במילים.. http://img510.imageshack.us/img510/396/ddadadoo0.jpg תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 649 צפיות
-
-
לכל מי שמעוניין לנסות את הדמו החדש של הארי פוטר מוזמן פה: http://www.fileplanet.com/promotions/harrypotter ניסיתי אותו כמה דקות לא ממש התעמקתי, את האמת הוא נראה די זוועתי. למרות כי, המפתחים ב-Electronic Arts הבטיחו שהמשחק החדש בסדרת 'הארי פוטר' יהיה מוצלח בהרבה מקודמיו. נראה מה יהיה ובינתיים אתם מוזמנים לנסות את הדמו.
-
- 5 תגובות
- 916 צפיות
-
-
הכותרת די מסבירה את עצמה... איך אני עושה שתהיה לי אפשרות לקנות נשקים יותר מתקדמים מ Ammu-Nation? זה פשוט תלוי בכמה אני מתקדם במשחק, או משהו אחר?
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
-
שחכתי איך קוראים לשלב, אבל זה השלב הראשון שבו יש את הקטע שהופכים את כוח המשיכה. בכל מקרה, הגעתי לקטע שבו אתה מגיע לבאר הזה בחזרה והרגתי איכשהו את כל המפלצות. הבעיה היא שזה מלא פורטלים שכאילו מגיעים לאותו מקום, ואני צריך איכשהו להפוך את הכבידה כדי להגיע לתחמושת למעלה (כפי שניתן לראות יש לי מעט מאוד..), ואני מנחש שלשם אני צריך להגיע בכל מקרה. אני מנחש שאישהו צריך להפוך את כוח המשיכה, אבל שאני יורה על הדבר הזה שמשנה אותו על הרצפה אין שום שינוי ואני לא מוצא אחד אחר (הזה שנמצא למעלה שהשמשתי בו מקודם משום מה לא עובד.. הוא שחור כאילו הוא נשרף).. עזרה, מישהו? ד"א, אני חייב לציין שזה אחד המשחקים היותר מהנים ששיחקתי בהם, והוא רץ מצוין בהגדרות גבוהות עם AAX2 ו-AFX8 (ב-1024X768 כמובן…
-
- 7 תגובות
- 911 צפיות
-
-
-
אני צריך לפרוץ לאיזשהו בית, אבל נגמרו לי הLOCKPICS. יש לי את הכישוף שפותח מנעולים ברמה הכי קלה, אבל זה מנעול ברמה קלה... איך אני יכול ללמוד איזשהו כישוף או משהו בשביל שאני יוכל לפרוץ את המנעול?
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני מחפש משחק של DBZ למחשב כול המשחקים שאני מכיר הם לPS WII XBOX אני מכיר רק משחק אחד שהוא ESF ואני כבר חרשתי אותו והוא מתחיל להיות משעממם.... אתם מכירים משחקים למחשב? ועוד שאלה אני מקווה שזה בסדר שאני שואלה(אם לא תגידו אני יערוך אותה) יש אפשרות לשחק במשחקים של DBZ שמיועדים לקונסולות שהם לא מחשב דרך המחשב? אם כן אך?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נראה משחק טוב..... ביקורת: http://belphegor.uzidesign.com/?p=49[br]פורסם בתאריך: 25.06.2007 בשעה 00:30:44 מה אף אחד לא משחק? ???
-
- 1 תגובה
- 648 צפיות
-
-
אני מכניס את הדיסק ומקבל הודעת שגיאה שadvap132.dll לא נימצא באיזה שהוא קשר דינמי אם מישהוא יודע איך לפתור את זה אני אשמח
-
- 5 תגובות
- 628 צפיות
-
-
אני לא יודע למה אבל משחקים קורסים אצלי כמו סוניק C&C וכו... מישהו יודע מה הבעיה?
-
- 3 תגובות
- 559 צפיות
-
-
Battlefield 2 and BF2: Special Forces EP יעבוד?
-
- 4 תגובות
- 557 צפיות
-
-
נתקעתי במשימה השנייה של הבריטים שצריך לפוצץ את הגשר. (משימה אחרי שהמטוס שלך מתפוצץ) אני אבוד לגמריי.. המפקד אומר לי לקחת את הפצצות ולפוצץ את הגשר. אבל לא הבנתי איפה להעזאזל הפצצות. לא מצויין שום דבר על המצפן...חיפשתי כבר בכול חור זכר לפצצות. חיפשתי אפילו בגופות של חיליים ועדיין לא מצאתי שום דבר.. למישהו יש מושג איפה מוצאים אותם? :s05:
-
- 3 תגובות
- 675 צפיות
-
-
היי...יש לי בעיה ב underground2 אני רוצה לשחק online אבל הוא כותב שה cd-key שלי לא טוב...ניסיתי כבר הרבה cd key שונים,אם כולם אותה בעיה... אם מישהוא משחק או שיחק ויודע מה אפשר לעשות אני ישמח לקבל עזרה.. תודה.
-
- 2 תגובות
- 720 צפיות
-
-
המסך LG L194WT כרטיס מסך 6600GT בעבר הוא רץ לי חלק
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז השאלה שלי זה אם אפשר לבטל את העייפות של השחקנים ? תודה
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
סיימתי את המשחק BATTLESTATIONS MIDWAY אתמול ואהבתי אותו מאוד... אבל כבר סיימתי אותו אז אין לי עוד מה לעשות בו... אז מישהו מכיר משחק טוב באותו סגנון?
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-
-
Vampire - The Masquerade Bloodlines אני רץ על 75 ולא עובר וגם באינדיגו פרופסי זה ככה שד"א עכשיו הרבה הרבה יותר מהנה לשחק בו על הכל גבוה עם פילטרים והכל מאשר עם ה5200 שבקושי הריץ אותו אז באמת יש הגבלה במשחקים האלה או שפשוט הכרטיס שלי לא יכול יותר מזה? 8600gt 512mb תודה
-
- 4 תגובות
- 970 צפיות
-
-
ראיתי בכמה בנצ'מארקים עם הדמו של קרייסיס. הHD2900XT עוקף את הGTX והFPS שם יפה מאוד. נע בין 70-80. סילחו לי אם אני מיושן :]
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו יודע לאן אני בורח אחרי שהם מדליקים את הביקתה באש.. ברחתי דרך הגג לאיזשהו אסם אבל איך אני יוצא ממנו . זה כאילו שאני כלוא שם !!! עזרה בבקשה
-
- 5 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אני חייב עזרה אני התחלתי לשחק ממש לפני רבע שעה במשחק, אספתי את הקבוצה שלי והגעתי לדבר הזה שעולה לשמיים. עכשיו אני לא יודע לאן ללכת, כאילו שאני הולך לכיון של החץ הירוק אומרים לי שאני עוזב את האזור של המשימה... לאן ללכת , מה לעשות ?!
-
- 4 תגובות
- 610 צפיות
-
-


