משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
הפרק החדש בסדרת המשחקים האהובה מצליח לעצבן מעריצים וותיקים ומתנסים טריים כאחד לכתבה: http://hwzone.co.il/הפארסה-של-might-and-magic-heroes-7/
-
- 2 תגובות
- 966 צפיות
-
-
CS יש לי כבר DMC יש לי DM יש לי משהו אחר יש לכם?
-
- 4 תגובות
- 966 צפיות
-
-
-
Assassin's creed revelations ההמשך לכותר הקודם brotherhood בהחלט משחק מרשים ביותר עם גרפיקה ועולם שנראים אמיתיים אותי המשחק לא איכזב וממשיך מאותה הנקודה שהקודם הסתיים רק הפעם המשחק לא מתרחש ברומא כמובן שגם הוסיפו נשקים חדשים ואפשרויות נוספות את השאר תגלו לבד. ציון שלי 10. saint row the third ללא ספק הרבה יותר טוב מהקודם נראה ריאליסטי יותר והמשחקיות יותר מהנה וכייפית עם עלילה מעניינת ממליץ בחום רב למי שרוצה לעשות בלאגן !!! ציון 9
-
- 2 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שלום לכולם, מאיפה ניתן להוריד Saveים של HL2? אני פשוט לא מוצא כאלה באף מקום. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 966 צפיות
-
-
גם אחרי שהתקנתי מחדש. קראתי על הארור(אתם תראו אותו ואת פרטי דרייבר כרטיס המסך וכו') והרבה אומרים שזה נובע מהדרייבר המיושן אבל בכל פעם שאני מעדכן ל310 הופעות כרטיס המסך צונחות דרמטית. יש פיתרונות?
-
- 2 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שלום, מי שמשחק בגריד 2 ורוצה לשחק ביחד ברשת, בואו תרשמו פה ונארגן משחקים. שם הסטים שלי: guy3122.
-
- 0 תגובות
- 966 צפיות
-
-
הממשיך הרוחני של Castlevania שובר את שיאי המימון של Kickstarter לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%a7%d7%99%d7%a7%d7%a1%d7%98%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a8-%d7%94%d7%9e%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%97-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8/
-
- 0 תגובות
- 966 צפיות
-
-
אין הרבה מה להוסיף... רק רוצה לדעת אם דיאבלו שיצא הבא שיצא מי יודע מתי יתמוך DX10 או 10.1 =P תודה לעונים
-
- 3 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שלום רציתי להתקין משחק ובמהלכו הוא עשה לי שגיאה שאומר אין לי driectx למרות שיש לי הוא רשם ההתקנה לא תוכל להמישך אם אין לך driectx אז התקנתי מכול מיני מקומות וגם בזאת של המשחק את ההתקנה של הדריקטאיקס שצרבתי לחבר את המשחק אצלו זה עבד ככה שאין בעיה בדיסק או משהו נ.ב המשחק הוא ניד פור ספיד קרבון החדש מה אני עושה כדי להמשיך את ההתקנה? מה עלי לעשות תודה מראש!
-
- 5 תגובות
- 966 צפיות
-
-
יש איזשהם משחקי FPS מה-3 שנים האחרונות שירוצו בצורה טובה על אינטל HD 3000 ? וסתם ליידע כללי, HD 4000 הרבה יותר טוב למשחקים מ-3000 ? תודה!
-
- 1 תגובה
- 966 צפיות
-
-
שלום. אני תקוע במשחק The Punisher, במשימה שנקראת: Castle's Apartment זה עם איזה בריון שמדבר ברוסית שאני תקוע איתו בתוך חדר ואין דרך החוצה.. (יש שתי דלתות סה''כ) אני מנסה להרביץ לו כמה שיותר ע''י הסכין של המטבח והמקל של השוטר הזה. זה לא מוזיז שום דבר מהכוח שלו. שברתי את כל הזכוכיות, זה גם לא עוזר. איך אני עובר את זה?? :bash: :s05: :s05: :s05: (תמונות מצורפות) תמונה של המשימה המדוברת: ותמונה של איפה שאני תקוע עם הביריון: תודה לעוזרים.
-
- 7 תגובות
- 966 צפיות
-
-
-
תירשמו שלפחות יהיו כמה ישראלים במשחק לשחק איתם חחח http://sniperghostwarrior3.com/beta/
-
- 0 תגובות
- 966 צפיות
-
-
מישהו שיחק? יש רשמים? שווה ההשקעה? דרך אגב, התקנתי את הפאטצ' 1.2 אצלי ומאז המשחק לא עולה.... לא יודע מה קרה, מחקתי, התקנתי, כלום.... מישהו מכיר?
-
- 5 תגובות
- 965 צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני כמה ימים הדקנתי את המשחק החדש אובליביין כדי שהתרשם מהביצועים שהמחשב החדש מסוגר להפיק, ובאמת הוא מריץ אותו על רמה ממש גבוהה בלי תקיעות או פרייזים, הבעייה היא שמדי פעם פתאום המשחק נעצר ויוצא, או פשוט עושה ריסטרט! מישהוא יודע למה הדבר הזה קורה?
-
- 5 תגובות
- 965 צפיות
-
-
כחלק מהכרזותיה בתערוכת E3, המפיצה הצרפתית הגדולה חשפה כי תספק במהלך השנה שבעה משחקים חינמיים לכל מי שיפעילו את קליינט הגיימינג האישי שלה גם ליוביסופט (Ubisoft) היו הרבה הכרזות מעניינות לספק לנו במסגרת מסיבת העיתונאים שלהם ב-E3, כשאחת המפתיעות שבהן הייתה מיזם חלוקת משחקים חינמיים למשתמשי פלטפורמת ה-uPlay, מדי חודש – לרגל חגיגות יום הולדת שלושים לחברה. יוביסופט הולכת בעקבותיה של EA Games ומיזם ה-On The House שלה, כך נראה, ותציע משחקים קלאסיים באופן חינמי לגמרי לכל מי שכבר נרשמו או יירשמו לשירות ה-uPlay, יורידו, יתקינו ויפעילו את תוכנת הקליינט שלו – ממש כמו הדרישה לקבלת הכותרים החינמיים ב-Origin, אשר מתעדכנים מדי כמה חודשים. הכותר החינמי הראשון של יוביסופט, שז…
-
- 1 תגובה
- 965 צפיות
-
-
שלום לכולם, כמידי שבוע אנחנו משחקים במסגרת הקלאן ליג האירופאי, מחר בשעה 20:00 אנחנו משחקים נגד קבוצה אוסטרית, המשחק הזה חשוב מאוד שכן אנחנו נמצאים חזק מאוד בתמונת העלייה לליגה מספר 2 וניצחון יכול לקדם אותנו מאוד, השידור יהיה בכתובת http://www.twitch.tv/jabotepwr בשעה 20:00 בדיוק, כולכם מוזמנים! יובל.
-
- 1 תגובה
- 965 צפיות
-
-
שלום לכולם אני יודע שבאוקטובר הקרוב activision עומדים להוציא את המשחק Marvel: Ultimate Alliance (כמו הרחבה של X-MEN LEGENDS) זה נראה כמו משחק ממש ממש מגניב (במיוחד לאוהבי הקומיקסים כמוני) רציתי לדעת האם יש מישהוא שבמקרה מכיר את הדרישות מערכת בשביל המשחק??? חיפשתי בכל האינטרנט ולא מצאתי :-(
-
- 0 תגובות
- 965 צפיות
-
-
שלום לכל שוכני הפורום, אני מציב בפניכם אתגר: תמצאו לי משחק טוב לשחק בו עם פסקול או מוזיקת רקע משובחים, לצערי אני במחסור של כאלו לאחרונה. לא משנה באיזה נושא המשחק, איזה סגנון, מאיזו שנה, או אפילו לאיזו קונסולה (כל עוד זה לא PS3 כי אין לי נגישות אליה S: ) שאני אומר מוזיקה/פסקול משובחים, אני מתכוון לכאלו ברמה שיוכלו להתחרות במוזיקה במשחקי Guilty gear השונים (מי שמכיר....) תודה
-
- 11 תגובות
- 965 צפיות
-
-
מישהוא יודע איפה אפשר להריד ISO של משחקים כמו FTP טוב וכו
-
- 4 תגובות
- 965 צפיות
-
-
במהלך השנים, מעריצים של סדרות משחקים שונות יצרו משחקי שיכולים להוות תוספת לא רשמית לאותן הסדרות. חלקם מוצלחים במיוחד וקשה להאמין שהם לא משחקים רשמיים.
-
- 0 תגובות
- 965 צפיות
-
-
שלום, קניתי לפני הרבה זמן HL2.רציתי לדעת איך אני יכול להפוך את 5 הדיסקים שהגיעו בחבילה לדיסק דיוידי אחד(זה דיי מעצבן להתקין את הכל מחדש כל פעם עם 5 דיסקים). תודה רבה.
-
- 13 תגובות
- 965 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי להתנסות ב bf3 במולטי ותכננתי לקנות ה bf3 premium , עד שקלטתי שהוא לא כולל את המשחק הבסיסי. השאלה היא אם אני קונה כרגע רק את הבסיסי יש מספיק אנשים ושרתים שמשחקים בבסיסי או שכולם כבר בהרחבות ?
-
שלום, ברשותי כ.מסך HD7970 וכאשר אני מפעיל AA קצת יותר מתוחכם ממה שלבליזרד יש להציע עם המשחקים שלה, כל המשחק נראה זוועה ומטושטש להחריד ומתעוות למדי (כולל תפריטים למיניהם והכיתוב, ממש הכול). האם יש דרך לדאוג שה-AA יפעל רק על המשחק ולא על התפריטים? בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 965 צפיות
-


