משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אם מישהו מכיר אתר טוב להורדת משחקים בבקשה שיגיד לי tomerpn@gmail.com או באייסי 457860797 תודה :-* :-* :-*
-
- 7 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אחיין שלי קיבל PSP וכל משחק עולה המון כסף...כרגיל, כמו כל משחק מחשב בארץ, האם יש דרך להוריד לצרוב או לא יודע איך בשביל לשחק בו... חבתי אולי אפשרי להעביר את המשחק למכשיר על הכרטיס זיכרון או משהו...
-
- 2 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
לאחר כמה חודשים שאני כבר לא משחק, חזר לי קצת החשק. שמתי בפאר-קריי רמה שלישית נראה לי "צ'אלנג'ינג" וממש קשה לשחק ככה, במיוחד שכבר יש מפלצות. בכל אופן הבנתי שאפשר להוריד את הרמה ע"י העתקת השמירות, אני רוצה לדעת איזה תקייה ואיזה קבצים בידיוק ובאופן ממוקד מאוד אני צריך להעתיק? תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 700 צפיות
-
-
-
המשחק יוצא לי באמצע בדיוק כשאני עולה למגרש וזה מתסכל יש פיתרונות לנושא. :-\
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
-
-
אני לוחץ על הקיצור דרך וכלום לא קורה....לא נטען כלום בדקתי גם בתיקיה NADA מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הורדתי אנריל אבל הוא מוגבל ל15 יום האנריל עצמו עובד מצויין. אבל אני לא מצליח לשחק בו מישהו יודע איך משחקים בו זה לא קשור לוורז! שאלתי איך משחקים בו!
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ובכן, הורדתי מEALINK את המשחק וגם את הגירסא החדשה ... אין לי מושג איך להעביר את זה למחשב החדש, שכן, קניתי את המוצר.. איך אני אשתמש או יוריד אותו שוב???... למישהו יש מושג?????
-
- 11 תגובות
- 916 צפיות
-
-
Please insert the correct CD-ROM חיפשתי האם הורדתי גם איזשהו קראק ביחד עם הקובץ של המשחק. אבל לא הורדתי משהו כזה. מה עושים? תודה
-
- 3 תגובות
- 681 צפיות
-
-
כאשר אני מפעיל את המשחק TacticalOps מופיעה הודעת שגיאה שאומרת: הפעלת יישום זה נכשלה מכיוון שלא אותר WINDOWS.DLL
-
- 4 תגובות
- 908 צפיות
-
-
אני לא יודע איך להפעיל אותו אין שם קובץ התקנה וניסיתי להפעיל בדמונטולס אבל גם כלום יש שם את הקבצים כמו בתמונה ויש שם גם כאלה רק שהם מקובצים [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 702 צפיות
-
-
היי אתמול הורדתי את החבילה במחיר מוזל , לפניי שבוע הורדתי את המשחק המלא בכ6 דולר בלבד , לפניי שנכנסתי למשחק ראיתי שיש הורדה , כניראה שאת היתה ההורדה של העדכון end game , אבל איך אני נכנס למפות האלו?
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הורדתי פיפא 2002 ואז הורדתי את הקראק לעיברית והקראק מתרגם חלק מהמשחק ובשאר אין טקסט:
-
- 1 תגובה
- 932 צפיות
-
-
הורדתי חבילת מפות לBF2 ושאני מנסה לשחק בהם זה טוען אותם ואז מתנתק מה יכולה להיות הבעיה??
-
- 4 תגובות
- 803 צפיות
-
-
הורדתי מהאתר WWW.GTA3.NET סקינים למכוניות בשביל GTA3, הקבצים הם Zip, פרקתי את הקבצים לתיקיה בשולחן עבודה, לאן אני מעביר אותם במשחק כדי שיפעלו? תודה מראש, מתן.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני התחלתי להוריד לפני יומיים את המשחק UNREAL TOURNAMMENT 2004 ועד עכשיו ירדו לי 400MB. המשחק הוא בגירסת DVD. מרוב טיפשוטתי אני שחכתי שאין לי צורב DVD, כך שהמשחק יתקע לי על הכונן הקשיח או שאני בסוף אצטרך למחוק אותו. רציתי לדעת אם אני יכול איכשהוא בכל זאת לצרוב את המשחק על דיסק רגיל בורב רגיל?
-
- 1 תגובה
- 857 צפיות
-
-
הורדתי משחק של מקאזה והופתעתי לראות שהסיומת של הקובץ היא .bin למישהו יש מושג איך אני פותח את הקובץ הזה? תודה מראש דן
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הורדתי postal 2 ואני לא יודע איך לפתוח קובץ עם סיומת DMG... יש איזו תוכנה לזה? הנה תמונת מסך: http://img304.imageshack.us/img304/791/dmg3ma.jpg תודה.
-
- 1 תגובה
- 893 צפיות
-
-
שלום לא מזמן התקנתי ACT OF WAR החדש שיחקתי הרבה וזה והיו לי בעיות במהלך המשחק מכייוון המתמונה הבהבה ואמרו לי שזה לא בריא אז סתם נכנסתי לאתר הבית והורדתי את הפא'ץ החדש אחרי שהתקנתי אני לוחץ על הקיצור דרך וקופץ לי שגיאה: Wrong disc Inserted please insert CD\DVD Act Of War........ אבל הדיסק בכונן? מה עליי לעשות
-
- 9 תגובות
- 856 צפיות
-
-
http://www.ea.com/redalert/ לקראת היציאה של RA3, ניתן להוריד בחינם את RA1 המקורי. כמו כן, מי שיזמין עכשיו את RA3 יקבל איתו את RA2 בחינם גם כן ומפת multiplayer בלעדית.
-
- 23 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
קודם כל סירטון קטן מאיטליה http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=12377 לא ידעתי שאילטקים ירצו ליקנות תWII כתבה בגימספוט http://www.gamespot.com/news/6162890.html?tag=latestnews;title;0 עוד כתבה מגימספוט - http://www.gamespot.com/news/6162876.html?tag=latestnews;title;1 דרך אגב זה 350$ בערך באירופה למי שחושב להזמין מכשיר אירופי טוב אני לא יודע מיספרים באירופה אבל לפי הכתבות השקה מאוד מוצלחת גם באירופה ואותי זה די מפתיע שנינטנדו מצליחה באירופה טוב כניראה שהPS3 נידחה זה מאוד עזר לנינטנדו באזור הזה
-
- 5 תגובות
- 912 צפיות
-
-
רגע לפני שהמיזם מסתיים במלואו, בחברת הגיימינג הצרפתית מציעים למעריצים הדרן עם כמה וכמה כותרים שמוצעים חינם לכל דורש לכתבה
-
- 20 תגובות
- 3.8k צפיות
- 1 follower
-
-
יום אחרון של דילים עבור משחקי מסתורין ואימה - וגם אחרים - בפלטפורמה הגדולה ביותר בתחום לכתבה
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
-
- 0 תגובות
- 450 צפיות
-
-
חנות המשחקים המקוונת מסיימת את מבצעי האביב שלה עם הפתעה: פיספסתם את ההנחות הקודמות? עכשיו כולן זמינות יחד למשך יומיים אחרונים בהחלט לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%96%d7%93%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%94-%d7%9e%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%94%d7%a0%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%a2%d7%a0%d7%a7/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


