עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Galit17,

    נראה טוב רק הם אומרים שזה יהיה אותו מנוע בדיוק הם לא שינו אותו ,חבל ציפיתי לגראפיקה טובה יותר. [E3 2011] Torchlight II interview

    • 0 תגובות
    • 970 צפיות
  2. Started by hakoki,

    Vampire - The Masquerade Bloodlines אני רץ על 75 ולא עובר וגם באינדיגו פרופסי זה ככה שד"א עכשיו הרבה הרבה יותר מהנה לשחק בו על הכל גבוה עם פילטרים והכל מאשר עם ה5200 שבקושי הריץ אותו אז באמת יש הגבלה במשחקים האלה או שפשוט הכרטיס שלי לא יכול יותר מזה? 8600gt 512mb תודה

    • 4 תגובות
    • 970 צפיות
  3. Started by INFERNO,

    למישהו יש שרתים ל Star warez jedi nightII: Jedi outcast פשוט השרת שלהם גדול מידי אני מחפש משהו קטן ונחמד אם למישהו יש אז תודה!

    • 0 תגובות
    • 970 צפיות
  4. Started by fragon,

    כן כן עוד דיון.... חסר תועלת וכמובן נתחיל מנדב DIVINE משחק חדש\ישן - תמצאו את סנטיקס כל מי שתהה, ככה אני נראה שאני עושה את הקולות המוזרים ככה נראים גאטרים [השוטר זה המריץ]

  5. Started by FeedMe,

    Aperture Science: We do what we must, because we can.

    • 3 תגובות
    • 970 צפיות
  6. Started by t d,

    מישהו יודע איפה אפשר לקנות את המקלדת של zboard עם הסקין של BF2142? (בארץ) תודה!

    • 2 תגובות
    • 969 צפיות
  7. Started by Alexkmr,

    http://i32.tinypic.com/xmj0w9.jpg לא שיחקתי כמה ימים, ופתאום צצה לי ההודעה הזאת :s05:

    • 2 תגובות
    • 969 צפיות
  8. Started by X_Dror,

    http://www.gamespot.com/pc/rpg/worldofstarcraft/news.html?sid=6146918 הגרפיקה לא נראית משהו והוא מיעוד לסוף 2007, לא יודע, נראה לי מאכזב.

    • 10 תגובות
    • 969 צפיות
  9. Started by יורםבהרי,

    http://belphegor.uzidesign.com/?p=51 נראה משחק מעולה.... הגרפיקה בכלל חבל על הזמן.. איך ירוץ על 7800 לדעתכם?

    • 4 תגובות
    • 969 צפיות
  10. Started by idanmal,

    שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים.... אף פעם לא ניסיתי לשים מוקשים ואני גם לא יודע איך או למשל את המכשיר הזה SOFLAM איך להפעיל... אני יודע שהמוקשים נמצאים תחת ENGINEER והם קיימים לי אבל לא מצליח להגיע אליהם . אותו דבר הSOFLAM. למי שתוהה אני יותר בקטע של סנייפינג...אבל רציתי גם להתחיל להרוויח נקודות בקטגוריות האחרות... הכי מצחיק אותי שמישהו מטעין כמה מוקשים על ג'יפ ומתאבד על איזה טנק(חייב לנסות את זה).

    • 2 תגובות
    • 969 צפיות
  11. Started by bennnn,

    שלום לכולם התקנתי את הגירסה הסופית של הויסטה והתקנתי פיר תמשחק עכשיו יש לי פנטיום 4 3 גיגהרץ 1 גיגה זיכרון 6800 gt המשחק באקס פי רץ חלקקק על מקסימוםםםםםם כול הכל הכלל ועל 1024 ובויסטה.. יש מלא תקיעות והאטה ואני חושב שזה של זיכרון....... כי אני רואה הרבה תנורה של ההרדיסק דולק\ת יש למישהו מושג מה הבעיהה?????למה זה טס על אקס פי וזוחל על ויסטה? אגב יש קולות ושומעים את כולם מדברים (הייתה לי בעייה לפני זה באקס פי עם קולות)

    • 13 תגובות
    • 969 צפיות
  12. Started by NIRAN,

    צריך CRACK ל MTX MotoTrax

    • 3 תגובות
    • 969 צפיות
  13. אני לא מביען למה זה קורה??? לפני כמה חודשים הייתי משחק ב need for speed בלי בעיות על האיכות הכי גבוהה והיום הסימן של העכבר זז לאט וכאלה ויש את זה בעוד כמה משחקיםם אז למה זה קורההההה?? ומה צריך לעשות כדי שזה יפתרר(חוץ מפרמוטטט)???

    • 8 תגובות
    • 969 צפיות
  14. Started by לא אומר,

    שלום אני חדש פה.. ורציתי לבקש עזרה!! אם מישו יכול להביא לי את המשחק evil genius או starcrapt או את שניהם אני ישמח מאוד!! אני ממש מבקש!! אני מחפש את המשחקים האלה כבר שבועות ואני לא מוצא מאיפה להוריד.. אז בקשה תיהיו נחמדים ותביאו לי את אחד מהמשחקים האלו או את שניהם!!! בבקשה!! :'( :'( :'( :-[ :-[ :-[ :(

    • 3 תגובות
    • 969 צפיות
  15. Started by huber,

    היום התקנתי משחק נוסף בסידרת NO ONE LIVES FOREVER המדהימה הנקרא Contract JACK Just Another Contract Killer. עד פה הכל טוב ויפה, אך המשחק עצמו הסאונד לקוי. המשחק משמיע רק SFX (אפקטים כגון יריות, פתיחת דלתות וכו) ולא משמיע את המוזיקה או את הדיבור שמהווה חלק משמעותי מכל משחק - בעיקר במשחקים מסידרה זו שניחנו בחוש הומור ייחודי. משיהו נתקל בזה?

    • 3 תגובות
    • 969 צפיות
  16. Started by ben060,

    יש לי תמשחק AOE 2 רציתי לדעת כמה FPS הוא מוציא? ולמה במחשב הנייד שלי אני לא יכול לשחק ברוזולוציה 1024*768? אשמח לקצת הסבר בנושא

    • 1 תגובה
    • 969 צפיות
  17. Started by kip,

    TOTAL WAR זה המשחק מבחינתי אבל שיחקתי גם HALF LIFE 2 יש הצעות? שווה לעשות OC בשביל משהו? מעולם לא ניסיתי... תודה

  18. כל משחקים פיפא 2005 עובדים לי על HIGE ויש לי כרטיס מסך GEFORCE FX 5500 DDR 256 איזה כייף לשחק על הכי גבוה וחלק וזה כייף ;D ;D ;D ;D ;D השאלה שלי היא האם כל המשחקים של פיפא בעתיד יעבו לי ככה?

    • 13 תגובות
    • 969 צפיות
  19. Started by Bug2000,

    בזמן האחרון החילו לשעמם אותי כל המשחקים בהם שחקתי עד היום, אבל אף פעם לא ניסיתי לשחק במשחק מכות טוב .... לכן אני רוצה שם של משחק מכות ממש טוב עם גרפיקה כמו שצריך ... אני יודע ש TEKKEN 3 הוא משחק מכות טוב אך לא ראיתי שיש גירסה ל PC :-\ תודה מראש !

    • 5 תגובות
    • 969 צפיות
  20. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    מישהו יודע במיקרה כמה לוקח מאפיה המלאה? :-\

    • 5 תגובות
    • 969 צפיות
  21. Started by ras81,

    שאלה נוספת, הדרך היחידה במשחק להתקדם היא עם הכמה ח'ברה שמסתובבים איתי בהתחלה? (כן אני די בשלבים ראשונים של המשחק ואין לי כוח לקרוא חוברת באנגלית-יותר נכון ספר )

    • 4 תגובות
    • 969 צפיות
  22. כולנו יודעים שהכותר המרכזי החמישי בסדרת Grand Theft Auto הוא ענק, ונתונים חדשים שמציגה המפתחת מסייעים לה להמחיש לנו עד כמה לכתבה: http://hwzone.co.il/gta-v-%d7%91%d7%9e%d7%a1%d7%a4%d7%a8%d7%99%d7%9d-33-%d7%9e%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%a0%d7%99%d7%9d-224-%d7%9e%d7%93%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%95-2-3-%d7%9e%d7%99%d7%9c/

    • 1 תגובה
    • 969 צפיות
  23. Started by Zokkar,

    סופסוף טורניר ישראלי ראשון הוא יתקיים ביום חמישי עוד שבועיים ב21 ליוני ב8 בערב. הרשמה תהיה כקבוצה של 5. את הטורניר ישדר יואב, ורוב המשחקים יוקלטו כ-VOD: http://www.twitch.tv/pwgamingtv פרטים מלאים לטורניר ניתן למצוא כאן: http://pwgaming.co.il/index.php/forum/11-dota-2/17-pw-gaming-s-1st-dota2-tournament#17 בנוסף מצורף שם קובץ בעברית לאנשים שמתקשים באנגלית. בהצלחה לכולם!

    • 0 תגובות
    • 969 צפיות
  24. Started by CTDesign,

    הם פתחו את ההרשמה ונרשמתי (זה בעמ' הראשי הרשמה לבבטא + ניוס לטר) עכשיו אני לא מבין איך להוריד תמשחק ומה לעשות עכשיו מישהו יכול לעזור לי? תודה רבה! =]

    • 1 תגובה
    • 969 צפיות
  25. Started by NeptuneMB,

    היי. אני צריך מדריך סיום מלא של GTA SA, בשפה העברית אם אפשר בבקשה. אני זוכר שהיה לי, אבל הלינק אבד!, פשוט הורידו אותו לצערי

    • 2 תגובות
    • 969 צפיות

דיונים חדשים בפורומים