עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. בואו להכיר כמה מהפרוייקטים השאפתניים ביותר שיצרו מעריצים אדוקים בהתבסס על משחקי הוידאו האהובים עליהם, אשר נקברו בטרם עת בשל בעיות משפטיות שונות ומשונות כשמשחק מצליח להכנס ללב של קהל הגיימרים ולרכוש לו קהל נאמן של מעריצים, תמיד תמצאו כמה מוכשרים מביניהם שינסו להביע את האהבה הזאת ביצירת תוכן נוסף משלהם. במקרה שלנו, זה מתבטא כמובן גם בפיתוח של משחקים – שיכולים להיות כל דבר בין משחק שמוסיף תוכן חדש לסדרה, לבין רימייק ואפילו דימייק, יצירת משחקים חדשים כאילו יצאו לפני שנים. בעבר כבר יצא לנו לדבר על כמה משחקי מעריצים מוצלחים במיוחד (ואתם מוזמנים לבדוק אותם אם עדיין לא הייתה לכם ההזדמנות), אבל לצערנו לא כל משחק מעריצים זוכה לראות אור יום. כיוון שמדובר ביצירה שמבוס…

    • 0 תגובות
    • 976 צפיות
  2. המפיצה היפנית הגדולה מתנגדת עקרונית לקונספט ה-Loot Box שאימצו מקבילותיה - אך בהחלט מתכננת להציע לנו יותר ויותר משחקים המבוססים על קישוריות לרשת במקום על מצבים עלילתיים לשחקן בודד לכתבה

  3. Started by dan9,

    איך אני בודק FSB בזמן משחק?? יש תוכנה? מדריך?

    • 3 תגובות
    • 975 צפיות
  4. הייתי מעוניין לדעת למה מחשב בעל המפרט הבא: Intel Celeron 2.4GHz GeForce fx5200 DDR 256mb X 2 לא מסוגל להריץ את המשחק Pro Evolution Soccer 6 על ההגדרות הגבוהות ביותר במידה ומגדירים על הגבוהות המשחק נהפך לאיטי. במידה ומגדירים על הבינוניות צריך לסגור הכל וגם הוא דיי איטי. במידה ומגדירים על נמוכות הוא עובד חלק אבל לפעמים במחצית המשחק או במחצית המשחק נתקע (גם הייתי מעוניין לדעת למה זה קורה).\ לפי מה שרואים על המשחק הוא לא דורש דרישות גבוהות הגראפיקה שלו לא בשמיים, אז השאלה שלי מה מונע מהמשחק לעלות על ההגדרות הגבוהות. המעבד? הכרטיס מסך או שמה הזיכרון הפנימי?

    • 11 תגובות
    • 975 צפיות
  5. Started by Zokkar,

    הגרלה שנייה שאני מארגן. מפתח בטא ל-Dota2 יינתן לאחד מהמשתתפים. אשמח מאוד אם תתצטרפו פרטים מלאים ניתן למצוא בלינק הבא: http://www.facebook.com/IsraelDota2/posts/227851547315209

    • 0 תגובות
    • 975 צפיות
  6. Started by dennis14,

    http://www.gamespot.com/news/6177198.html?om_act=convert&om_clk=newstop&tag=newstop;title;2#

    • 5 תגובות
    • 975 צפיות
  7. אני לא מוצא את המפתח הרביעי שניים נמצאים כבר אחד פתחתי את השער ושמתי אותו איפה האחרון עזרה בבקשה אני לא יודע מאיפה להביא אותו מי שיכול להביא תמונה שתתאר את המיקום זה יעזור תמונה: תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 975 צפיות
  8. או שצריך סטים? תודה לעונים.

  9. Started by messi,

    למישהו יש המלצה למשחק מכוניות טוב?

    • 10 תגובות
    • 975 צפיות
  10. Started by EasyPooper,

    שלום! מכיוון שלא מצאתי שום דיון ראשי למשחק נאלצתי לפתוח תארד ניפרד. אז ההתקנה מהדיסק עברה חלק. אחרי שהתקנתי והדלקתי את המשחק (פעל טוב) ניזכרתי שיש פאטצ'ים. אז הורדתי את 1.1 ו1.1.1 והתקנתי אותם לפי הסדר, גם פה ההתקנה עברה חלק. עכשיו כשאני מדליק את המחשק מופיע שגיאה- failed to initialize render device CHECK IF YOUR GRAPHICS CARD SUPPORTS DX9.0C עכשיו המפרט בצד. DX מעודכן. דרייבר 9.6 תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 975 צפיות
  11. Started by Interl-Conore,

    יש לי LOSS ו CHOKE!! אין לי שום SPYWEAR או VIRUS אני מכבה את האנטי וירוס כשאני משחק :'(. מדובר על LOSS לא גבוה כ 1-4 אבל זה לא היה בעבר וגם יש יותר CHOKE :-[

    • 3 תגובות
    • 975 צפיות
  12. סרטון שצולם בסתר מאחורי דלתיים סגורות בתערוכת E3 2015 שופך אור נוסף על המשחקיות של הכותר החדש והמדובר לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%91-17-%d7%93%d7%a7%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%95%d7%93%d7%9c%d7%a4%d7%aa-%d7%9e%d7%aa%d7%95%d7%9a-star-wars-battlefront-%d7%94/

    • 0 תגובות
    • 975 צפיות
  13. Started by ashbit_q,

    שלום לכולם אני לא יודע אם זה המקום, אם לא לא לנעול, להעביר. אז ככה המחשב שלי הוא כזה: I7 860 4 G ראם (לא משנה) 460GTX 1G (אני לא חושב שצריך יותר פירוט) ועכשיו לעניין יש לי בעיות עם כמה משחקים וכמה סוגים של בעיות. למשל NINJA BLEID למי שמכיר והמשחק החדש שיצא Heavy Fire Afghanistan בשניהם יש תקיעות למשך כל המשחק לשברירי שניה משהוא מוכן להסביר את התופעה? בנוסף במחשב של חבר שלי הותקן ה NEED FOR SPEED החדש וגם שם אותה תופעה בעות שבמחשב אחר עם אותו דיסק לא קרה כלום. המפרט שלו 580GTX 16GB ראם וכ"ו והמחשב שלא נתקע היה עם כרטיס 450GTS בנוסף לזה כל משחקי UBISOFT לא עולים בעבר עלו ואז קרה משהו ואף אחד מהם לא עולה. דברים שנוסו: עידכון כרטיס מסך, מחיקה והתקנה (לתקיעות עזר לשבוע וחזר),…

    • 2 תגובות
    • 975 צפיות
  14. צריך רק להירשם ולקחת מפתח - https://eu.alienwarearena.com/giveaways/FINAL-FANTASY-XIV-A-Realm-Reborn-Closed-Beta-Key-Giveaway יש כרגע איזה 2000, בהצלחה!

    • 0 תגובות
    • 975 צפיות
  15. לא זוכר את השם של המשחק סנוקר-פול הישן והטוב.. אני זוכר שהשם שלו היה דומה לטריקושט משהו כזה..אולי מישהו מכיר? הוא שוקל 700 מגה אני יודע..

    • 3 תגובות
    • 975 צפיות
  16. Started by Mizardon,

    התחלתי הלתקין את הסן אנדרס בשלבים הראשונים של התהתקנה קופת הודעה שום כתובL הקובץ לא נמצא או משו כזה ושמו CUTS.IMG אני עושה נסה שנית ואז עולה ההודעה :"קשל כטסטרופלי". אחרי זה אני מתקין מחדש ונמצאת עוד מעיה של הקובת GTA3.IMG אני עוד הפעם לוחץ נסה שנית והוא כותב קשר קטסטרפלי אם מישהוא יודע מה הבעיה או שיש איזשהיא תוכנה שמטםלת בקבצים ועוזרת אז שמישו יגיד לי כאן תודה מראש, איליה :

    • 5 תגובות
    • 975 צפיות
  17. Started by O.Z,

    התקנתי את הלף לייף ועשיתי את כל ה updates שצריך אבל המשחק כל הזמן אומר שיש לו בעיות עם הדרייברים של הכרטיס מסך אני לא מבין את זה ... מה הוא לא תומך בג'פורס 4 4200 ? משהו יודע מה עושים ? אני אמור להוריד דרייברים ישנים או משהו כזה רשום שהבעיה היא כזו : could not open bitmap file 'gfx/shell/splash.bitmap' (זה נרשם בחלון של המשחק ולא בחלון של ווינדוס) אז אני לוחץ אוקיי אחרי זה נפתח עוד חלון של המשחק שבו רשום : could not oprn MCI file for playback:275: Cannot find the specified file. Make sure the path and filename are correct. ואז אני לוחץ שוב אוקיי ואז אנ מתחיל את המשחק ומתחיל משחק חדש חלון של ווינדוס נפתח ורשום בו : could not open gfx.mad חבר'ה …

    • 4 תגובות
    • 975 צפיות
  18. Started by HaVoC_850,

    כל המחירים שראיתי יצאו מעל 250 שקל... לא שווה את זה כרגע. באתר של בליזארד הם מחייבים אותי לקנות במטבע אנגלי שבכלל מעלה את המחיר של המשחק ל-270 שקל וסתם הודעה ישנה מאוד שלי שמצאתי לגבי המשחק http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=362623.0 4 שנים עברו... לדעתי הם פישלו עם המשחק הזה בגדול.

    • 0 תגובות
    • 975 צפיות
  19. יש לי בעיה שכבר קרתה לי בשני משחקים ששיחקתי ( bioshock ו- assasin creed) והיא שבזמן שאני משחק במשחק והוא פועל טוב ויפה אז באמצע המשחק המסך נהיה לי שחור והמשחק נתקע כזה (שומעים את המוזיקה תקועה כזאת) ואני לא יכול לעשות כלום חוץ מ-ריסיט למחשב. איך אני יכול לפתור את הבעיה הזאת? תודה לעוזרים...

    • 9 תגובות
    • 975 צפיות
  20. Started by idanmal,

    חברים אתם חייבים לעזור לי ואני פונה לכול חובבי האסטרטגיה אז ככה לפני כמה שנים בערך 5 או6 שיחקתי במישחק אסטרטגיה היחידי שבאמת אהבתי ואני לא זוכר איך קוראים לו אני רק יכול לתאר לכם אותו ואם מישהו איזה צדיק זוכר שירשום את השם .....היה למשחק שם עם משהו כמו war game אני רק זוכר שיכולתם לבחור או צבא של חיילים או מין רובוטים וחלליות כאלו יש במפות ים ויבשה בתור חיילים הייתי מציב סוללות של טילים נגד הרובוטים ולרובוטים גם היו מין רובוטים ענקיים שיורים טילים וחלליות שמפטרלות ,יכולתי גם לבנות ספינות טילים שהיו מפליגות קרוב לבסיס של הרובוטים ומשגרות עליהם טילים אאה היו לי גם טנקים ....בקיצור שנים אני מחפש את המשחק הזה אם למישהו יש תשובה אז תודה תודה תודה..... :s05:

    • 9 תגובות
    • 974 צפיות
  21. "גוון" חדש ומרהיב של הקונסולה המצליחה מבית סוני במהדורה מוגבלת מציין רף מכירות עגול ועצום שאליו הגיעה החברה בתוך קצת יותר משני עשורים לכתבה

  22. Started by t_elad,

    הורדתי את הקובץ הזה Command & Conquer 3- Tiberium Wars Part1.iso ניסיתי לפתוח אותו דרך DAEMON TOOLS והוא לא פותח אותו כשאני מנסה לפתוח אז הוא רושם"...אין אפשרות לקרוא מדיסק זה. יתכן והדיסק פגום..." ניסיתי לפתוח גם דרך IsoBuster והוא פתח את הקובץ הזה Track 01.tao ניסיתי לפתוח גם אותו אבל כאילו זה קובץ בתוך קובץ . אני לא יודע מה לעשות אולי יש שיטה אחרת אשמח אם תעזרו לי. תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 974 צפיות
  23. Started by Spacecowboy,

    The publisher has tonight announced Ultima Forever, a cross-platform, free-to-play RPG that's being developed by BioWare and which will be published under EA's Play 4 Free label, the same place you find games like Battlefield Heroes. אפשר גם להרשם לבטא - http://ultimaforever.com/

    • 1 תגובה
    • 974 צפיות
  24. Started by i.k,

    ניסיתי להתקין את גרסת ההרחבה medal of honor spearhead ולא הצלחתי בעת ההתקנה של גירסת ההרחבה זה התחיל להתקין patch 1.11 ולא הצליח למצוא את התתקנה של Medal of Honor Allied Assault וזהו זה לא מוצא ומוציא אותי מההתקנה למרות שה -Medal of Honor Allied Assault מותקן אצלי במחשב ומה שלא ניסיתי לעשות זה לא יצא לי כלום מה לדעתכם לא בסדר? מה אני אמור לעשות כדי שזה יעבוד?

    • 4 תגובות
    • 974 צפיות
  25. חנות ה-Green Man Gaming מספקת כעת הנחות של 25 עד 40 אחוזים על צמד המשחקים הטרי אם התרשמתם לטובה מ-Far Cry Primal או מ-Hitman המאותחל, מבית המפיצות Ubisoft ו-Square Enix בהתאמה, יש לכם הזדמנות לקבל אותם עכשיו בהנחה משמעותית, דרך חנות הגיימינג של GMG. גולשים שיבצעו הרשמה (חינמית) לשירות ה-VIP של האתר יקבלו גישה למשחק הפעולה הפרהיסטורי הטרי במחיר של 36 דולר בלבד – המהווה הנחה של כ-40 אחוזים לעומת העלות המלאה העומדת על 60 דולר. בנוסף, אלו שמעונייניםב-Hitman הטרי יוכלו לקבל הנחה של 25 אחוזים על הפרק הראשון שלו שהושק זה עתה (11.25 דולר, במקום 15 דולר) או על החבילה המלאה שתכלול גם את הפרקים העתידיים שיושקו באופן חודשי (45 דולר, במקום 60 דולר), עם הזנה של קוד הקופון 'HI…

    • 1 תגובה
    • 974 צפיות

דיונים חדשים בפורומים