עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by tombcatz,

    LOL חבר שלי הראה לי משהו קורע בOBLIVION הוא קנה קסם לכאורה רגיל,אבל הקסם הזה מכיל באג ממש מוזר בפיסיקה של המשחק בכל פעם שאתה יורה אותו על משהו,זה מעיף את החפץ לעזאזל [וזה קסם מקורי מהמשחק,לא ממוד כלשהו] בכל מקרה,הלכנו לWIZARDS TOWER וירינו את הברקים על הספרים בארונות זה מעיף את כל הספרים ביחד לעזאזל למאות מטרים,משהו קורע העליתי לכם לינק להורדה: http://rapidshare.de/files/24632699/______1_.3gp.html הערה:סליחה על האיכות הירודה,זה צולם במצלמת פלאפון שלי הקובץ ווידאו הוא מפורמט 3GP [third generation partnership[ ניתן להפעיל את הקובץ הזה ע"י נגן quicktime או פשוט ע"י פלאפון שתומך בהרצת ווידאו.

    • 14 תגובות
    • 978 צפיות
  2. Started by psyco,

    שלום לכולם, אני מנסה כבר זמן מה למצוא משחק ישן שאהבתי לשחק פעם. מדובר על משחק בו השחקן מגלם בקר אוויר מרחבי, שבו ניתן לבחור בין שדות התעופה הגדולים בעולם. מדובר במשחק דו מימדי, צבעוני, שרואים מסך רדר עגול עם מספר שדות תעופה, ומטוסים קטנים עם המידע עליהם צמוד להם בקטן, ועד כמה שאני זוכר זה לא שקל הרבה.. אשמח אם מישהו יוכל לעזור למרות ההסבר הלא מובן שלי... תודה מראש, יוסי.

    • 4 תגובות
    • 978 צפיות
  3. כולם כאן מדברים על AA ועל כל מיני הגדרות.. אני לא גיימר אבל אני נהנה לשחק לראות את המשחק בצורה הטובה ביותר. כל משחק אני נכנס ומשנה רק את הרוזלוציה ל 1200*1600 ואני רואה שכל ההגדרות על HIGE וזהו, איך אני עושה שאני יראה את המשחק בצורה הטובה ביותר , אילו הגדרות אני צריך לשנות? יש לי כרטיס מסך X1950XTX תודה רותם

    • 5 תגובות
    • 977 צפיות
  4. Started by SpiritKnight,

    מישהו יכול למצוא לי את השדרוג של גרסא 1.2 לגרסא 1.21 של אמריקס ארמי? חיפשתי חיפשתי ולא מצאתי :-[ אני צריך כדי להתקין 1.3 תודה.

    • 1 תגובה
    • 977 צפיות
  5. Started by bluemail,

    זה משחק רשת - פעולה/תפקידים אני לא יודע אם זה שייך לפורום הזה אבל הייתי רוצה חוות דעת על המשחק http://s1.gladiatus.co.il/game/c.php?uid=32113

    • 2 תגובות
    • 977 צפיות
  6. לא קורה כלום כשלוחצים להפעיל אותו. מישהו יודע מה כאן לא בסדר?

    • 0 תגובות
    • 977 צפיות
  7. Started by אבירן,

    חברים מישהו יודע מתי יוצא לpsp (!) פיפא או פרואבולושין ? (2014 כמובן) תודה !

  8. Started by omri_ro,

    אבל ממש ממש ממש ממש מעצבנת! אני שומר משחק אבל לא יכול אח"כ לטעון אותו (הוא פשוט זורק אותי החוצה! יש איזה FIX או משהו לGTA?

    • 2 תגובות
    • 977 צפיות
  9. Started by ofer_mat,

    משהו שמע על המשחק הזה? הוא יצא?

    • 2 תגובות
    • 977 צפיות
  10. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    אני צריך מקורות מידע (אתרים) שעושים סקירות על מישחקים או מביאים מידע עליו (תאריך יציאה אולי איזה כמה תמונות וביקורות) תודה. שיהיה בעיברית\אנגלית.

    • 4 תגובות
    • 977 צפיות
  11. אהלן ! יש כאן מישהו שמעוניין לשחק ולהתקדם ביחד? בעיקר בשעות הערב (עבודה...) התחלתי לשחק לפני כמה ימים, רמה 15 אם אני לא טועה ב Act 2 (ממש בהתחלה) יש לי גם שרת Team Speak 3 שלי אז יהיה הרבה יותר כיף ונוח גם לדבר תוך כדי. למעוניינים אפשר ליצור קשר כאן או פשוט להוסיף אותי: SarSha#2767

    • 1 תגובה
    • 977 צפיות
  12. Started by nadav1379,

    יש לי NFSU 2 ויש לי נתב ואני לא יכול לשחק באינטרנט כי יש לי חסימה איך אני יכול לפתוח את הפורט ומה הפורט

    • 5 תגובות
    • 977 צפיות
  13. Started by Zaks Sharon,

    http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=36504 יש!!!!!

    • 13 תגובות
    • 977 צפיות
  14. Started by Mister_Tz,

    היי אני מחפש עוד שחקנים למשחק RIFT אני רמה 50 ב - Steampike - PVE - Guardian - cleric/dps אם יש פה עוד שחקנים אני אשמח להכיר אם יש גם קהילה נחמדה בשרת אחר ותהיה אפשרות לעבור אז אני אשמח גם לעבור

    • 6 תגובות
    • 977 צפיות
  15. Started by חן מ,

    היי סיימתי את TUROK וגם את COD4 אני צריך המלצות למשחקים בסגנון הזה:שיהיה הרבה אקשן וירי אני חשבתי על: THE ORANGE BOX FEAR GEARS OF WAR DMC 4 וזהו יש עוד? ותגידו אם מה שרשמתי כאן נחשב משחקים טובים

    • 8 תגובות
    • 977 צפיות
  16. Started by Jinjis Han,

    לאוהבי ה RPG אחלה משחק שמתחרה טוב טוב עם דנג'ן סיג' 2... מבית מיקרוסופט וליון הד סטודיוס... התחלתי לשחק אתמול והמשחק באמת נהדר (אחרי שמסיימים את כל הטוטוריאל שאתה עוד צעיר ולומד איך להילחם) המשחק באמת מאד מושקע ואולי אנשים מכירים אותו טוב עוד מה xbox. מומלץ. http://www.gamespot.com/pc/rpg/fablethelostchapters/index.html?q=fable

    • 6 תגובות
    • 977 צפיות
  17. הסיפור מאחורי אחת מסדרות המשחקים שגרמו להכי הרבה כאבי ראש להורים של שנות התשעים, ובזבזה לילדים את כל המטבעות בארקייד הקרוב לביתם הפעם נדבר על הסיפור מאחורי אחד ממותגי משחקי המכות האלימים שקיימים בשוק, שהמחלוקות שסבבו אותו בשנות התשעים, תרמו ליצירת דירוג לסיווג גילאים למשחקי וידאו המוכר לנו בשם ESRB. בעקבות הפופולאריות שלו נוצרו גם סדרות טלוויזיה שאחת מהן שודרה בארץ בשנות התשעים, סרטים וסדרה מצויירת. ועם היסטוריה מפוארת של משחקים מלאי דם ומתקפות סיום אכזריות במיוחד, הוא ממשיך לעורר חלחלה בשחקנים היותר עדינים ביננו. Mortal Kombat הסיפור של מורטל קומבט מתחיל בתחילת שנות התשעים, השנים בהם משחקי מכות בארקייד הפכו לפופולאריים במיוחד תודות למשחקים כמו סטריט פייטר 2 ו…

    • 1 תגובה
    • 976 צפיות
  18. ואם לא, האם אתם יכולים להמליץ לי על חנות שממנה אפשר להזמין במחיר שפוי (נגיד... בערך 200 שקל?) לא אכפת לי גם לקנות מחו"ל... מחוסר מזומנים

    • 2 תגובות
    • 976 צפיות
  19. Started by ofir1367,

    אני משחק דרך התוכנה gameranger כדי לשחק פיפא 11 ברשת , עכשיו כשאני פותח חדר בתוכנה זה מנתק לי את האינטרנט בכל המחשבים בבית. למה זה קורה? תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 976 צפיות
  20. שלום לכולם אני רוצה לפתוח שרת של קאנטר סטרייק ואני מחפש חברה שנותנת את השירות הזה מישהו מכיר? תודה

    • 0 תגובות
    • 976 צפיות
  21. Started by Fasil,

    http://www.esl.eu/eu/mw3/sd/5on5/test_cup/ יאללה להרשם כמה שיותר!!

    • 0 תגובות
    • 976 צפיות
  22. Started by IL.ProSsKillMove RkLO,

    אז כן חברים עשיתי את זה זה היה כיף תהנו מהסירטון תנו לייק וסאב וספרו איך היה http://www.youtube.com/watch?v=kKSfMCyAa5k

  23. כנסו לאוריג'ין כתבו בקוד : BF3E3 תהנו

    • 10 תגובות
    • 976 צפיות
  24. Started by taurus007,

    שלום לכולם, קניתי 4 עותקים של בורדרלנדס 2 בSTEAM אחד בשבילי ושניים לחבריי , יש לי עותק פנוי למכור אם מישהו רוצה במחיר זול יותר לצורך השוואה עולה 60 דולר בסטים כרגע שזה בסביבות ה240 החבילה עלתה 180 דולר שזה 180 שקל לעותק בערך , אז אם מישהו מעוניין ניתן ליצור איתי קשר

    • 3 תגובות
    • 976 צפיות
  25. Started by mMmSaK,

    אני מנסה להיכנס למשחק TOM CLANCY'S GHOST RECON WILDLANDS אבל מופיעה לי שגיאה כבר הרבה זמן ולא עוברת. שילמתי על המשחק כמובן הכל חוקי וזה כבר עבד ולא רק ששיחקתי אלא גם ברשת. לא מצאתי שום איזכור

    • 1 תגובה
    • 976 צפיות

דיונים חדשים בפורומים