משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
בעת הפעלה עולה לי ההודעה הבאהׁׁ(ראו תמונה) מה גם ששילמתי על המשחק הזה בחנות של ORIGIN יכול להיות שהמחשב לא מתאים גרפית להפעלת המשחק?
-
- 1 תגובה
- 979 צפיות
-
-
שלום יש לי את המפרט הנ"ל: 7950 gigabyte wf3 ספק כח: seasonic 520 לוח אם: h77 3dh gigabyte 8 gigabyte ram 1600mhz מעבד: i5 3570. מאתמול, כל משחק שאני נכנס אליו בלי יוצא מן הכלל. פשוט קורס. ונותן הודעה של not responding. היטמן פעם אחת כתב ש graphic memory is not detected. ושזה בעיה בdirectx. שהרצתי את הdxdiag הןא לא עלה על שום בעיה. מישהו יודע ממה יכולה להיות הבעיה? אני משתמש בדריברים בגרסא 13.3. הבעיה התחילה לי מאתמול ובחיים לא נתקלתי בה לפני זה. יש לציין שעשיתי oc קטן לכרטיס ל1200v עם 1100mhz בcore ו1450 אם אני לא טועה בזיכרון. אבל עד היום הוא היה יציב מאוד ורוב הזמן היה מבוטל. תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 979 צפיות
-
-
איך הוא? יותר טוב מהראשון? מה השיפור מה אורך המשחק וכו'? ספרו לי קצת
-
- 10 תגובות
- 979 צפיות
-
-
קשה להגיד אם זה מצחיק או עצוב אבל EPIC הודיעו שהם סוגרים את Impossible Studios, הסטודיו שהוקם מיד לאחד סגירת BIG HUGE GAMES. למי שלא זוכר כמה ימים לאחר הסגירה EPIC הודיעו שהם יפתחו סטודיו חדש שמרבים מעובדי BIG HUGE יעבדו בו. מאז פתיחת Impossible Studios עבדו בסטודיו על Infinity Blade: Dungeons שנמצא בפיתוח מספר שנים ועובר ממפתחת למפתחת (בקבוצה של EPIC). מדובר בגילגול השלישי של BIG HUGE GAMES שמוצא את עצמו בסגירה EPIC מאפשרים לעובדים בסטודיו לקנות את השם Impossible Studios יחד עם הלוגו והכל ולהמשיך לעבוד כחברה עצמאית אבל בספק אם יש להם את הכסף לעשות את זה... http://kotaku.com/5982897/epic-closes-impossible-the-studio-built-on-the-ashes-of-big-huge-games
-
- 0 תגובות
- 978 צפיות
-
-
הינה הלינק : https://clips.twitch.tv/PoisedTawdrySandpiperAliensמה אתם חושבים ? אם בא לכם להצתרף לסטריים או למשחק כשיש מקום אתם מוזמנים לעשות לנו Follow בערוץ טוייצ ולקבל התראה מתי אנחנו משדרים לינק לערוץ: twitch.tv/tml_gaming
-
- 0 תגובות
- 978 צפיות
-
-
לפני בערך שבוע נפתח לאן שופ במדרחוב בירושלים. זה נמצא ליד הדראג סטור ופיצה האט אם אתה מכירים.... 15 ש"ח לשעה.
-
- 0 תגובות
- 978 צפיות
-
-
-
לא קורה כלום כשלוחצים להפעיל אותו. מישהו יודע מה כאן לא בסדר?
-
- 0 תגובות
- 978 צפיות
-
-
בבקשה חם וטרי מן המקלדת : http://www.megagames.com/news/html/previews/hitman2-silentassassin.shtml
-
- 1 תגובה
- 978 צפיות
-
-
טוב אז לפני כמה זמן המשחק stalker clear sky התחיל לגרום לקריסת המחשב (התכבה לגמרי). בהתחלה חשבתי שזה בגלל שאני לא ניקיתי הרבה זמן את המחשב אז ניקיתי אותו (כולל את הספק והמאוורירים של המעבד והכרטיס מסך). אחרי הניקיון המחשב לא עשה בעיות במשחקים אחרים שאני משחק כמו css ו- bc2 אבל בסטאלקר קליר סקיי המחשב לא קורס אבל המאוורים עובדים הרבה יותר חזק משאר המשחקים עכשיו אני לא יודע האם הבעיה הזאת נפוצה במשחק הזה (הבנתי שיש לו הרבה באגים) או שפשוט המחשב שלי כבר לא סוחב משחקים שיחסית אמורים להיות כבדים?
-
- 2 תגובות
- 978 צפיות
-
-
כותריה האהודים של החברה האמריקאית זמינים כעת לרכישה במחירים מצחיקים חבילת Humble Bundle חדשה הושקה במיזם הפופולרי, והפעם מדובר בפינוק של ממש לכל מי שאוהבים ומתגעגעים לתקופה בה משחקי ההרפתקאה, או משחקי הקווסט, היוו את אחד מהז'אנרים הבולטים בשוק – עם כותריה של Telltale Games, אשר מחזירה את העטרה לתחום בעידן המודרני. כמו תמיד, גם כעת האפשרויות של הצרכן מתחלקות לשלוש: מי שיבחרו לשלם דולר אחד בלבד ומעלה, יזכו לקבל את חבילת הבסיס אשר כוללת את סדרת Back to the Future משנת 2011 עם חמשת פרקיה, סדרת Sam & Max: The Devil's playhouse משנת 2010 על חמשת פרקיה, המשחק Poker Night at the Inventory בכיכובן של דמויות מתוך סדרות קומיקס ומשחקים אחרים, צמד המשחקים Puzzle A…
-
- 0 תגובות
- 978 צפיות
-
-
אחרי שהגיעו אלינו SC:DA וrs:vegas אתם עדיין חושבים שלקרייסיס דרישות גבוהות ? כמו שדיברו פה לפני כמה חודשים : מעבד דואל קור 1.5 GB ראם כרטיס מסך 6600 מעלה. אז אתם עדיין חושבים שיש לו דרישות גבוהות ?
-
- 13 תגובות
- 978 צפיות
-
-
שלום. התחלתי בחיפוש אחר מפות חדשות למשחק CS 1.5, מכיוון שכבר נמאסו עלי המפות הרגילות.. לצערי כל מה שמצאתי היה המפות הרגילות שכבר יש לי אותם.. האם מישהו יכול יכול בבקשה להפנות אותי למקום בו יש מפות חדשות וטובות ל-CS? אם אפשר אפילו קובץ מקובץ בו יש את מיטב המפות החדשות. *זה יהיה נחמד מאד אם הבוטים (Pod Bot 2.6) גם יוכלו לעבוד על המפות האלו תודה רבה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 978 צפיות
-
-
לקראת MW3 אני מתחמם לי פה בMW ואחרי שהתקנתי אותו, ואישרתי הכל בPB וכו' (בסטים) ברגע שאני נכנס למשחק הוא אומר שהוא לא מוצא את הPB ואם אני נכנס לשרת אחרי שתי שניות זה מעיף אותי.. מה עושים?
-
- 6 תגובות
- 978 צפיות
-
-
היי! אני רוצה לצרוב כמה משחקי של פלייסטיישן 2 , אבל אין לי ציפ'......מה שכן יש לי גישה לצורב די וי די, אז אולי מישהו יודע אם זה עוזר לי במשהו ואיך אני עושה את זה... 8) בבקשה אני ממש צריך עזרה 156947054
-
- 5 תגובות
- 978 צפיות
-
-
או F3ER כמו שמופיע בלוגו המשחק לא מפותח על ידי Monolith Productions אלא ע"י חברת Day 1 Studios, לא מציב ציפיות גבוהות במיוחד ההכרזה לכותר ההמשך היתה באפריל 2010 ומאז דחו את שחרור המשחק פעמיים ואמור לצאת חודש הבא יותר נכון ובמדויק June 21st in North America and June 24th in the UK סוף שנה שעברה שוחרר סירטון גיימפליי והגרפיקה (אותי בכל מקרה) לא הרשימה במיוחד: היום שוחרר טריילר לאונליין במוד שמזכיר את Left4Dead שנקרא- F**cking Run תשפטו בעצמכם
-
- 4 תגובות
- 978 צפיות
-
-
תגידו לי אם שחכתי איזה משחק... אני פשוט בחיים לא שיחקתי במשחק ראלי, אבל אני אוהב מרוצי מכוניות כמו NFS... אז איזה אתם ממליצים?
-
- 0 תגובות
- 978 צפיות
-
-
סריאל מקורי ואין לי אותו רשום בשום מקום הוא נמצא רק במשחק איך אני יכול לבדוק מהו לפני שאני מפרמט יש איזהשיא תוכנה משו?
-
- 6 תגובות
- 978 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק והכל הלך בצורה חלקה... עידכנתי דרייברים של הכרטיס מסך גם כן עכשיו כשאני מפעיל את המשחק הוא מראה לי את הלוגו של יוביסופט והמשחק נתקע כל פעם במקום אחר ואז גם הסאונד נתקע והמחשב לא מגיג יש לי פנטיום 4 מהירות של 3 ג'יגה 512 זיכרון כרטיס מסך geforce fx 5700 256 mega בבקשה תעזרו לי
-
- 5 תגובות
- 978 צפיות
-
-
מה שם המשחק הכי חדש בסידרת Command and conquer ?
-
- 10 תגובות
- 978 צפיות
-
-
יום לפני שהוא נוחת בפלטפורמת ה-uPlay במחשבי ה-PC, אתם מוזמנים לצפות ולהתרשם מתמונות וסרטוני השוואה של משחק הפעולה הפרהיסטורי מחר, ה-1 במרץ, יושק המשחק Far Cry Primal בגירסה שאמורה להיות האולטימטיבית והמרשימה ביותר שלו – זו שמיועדת עבור מחשבים אישיים, ומגיעה שבוע אחרי ההשקה לקונסולות הדור הנוכחי של סוני ומיקרוסופט. המשחק שהופך אתכם לצייד-על ושליט חיות הפרא בעידן העתיק זכה לביקורות חיוביות לרוב עבור גירסאות הקונסולות שלו, כשחלק מהמבקרים מעריכים יותר את המעבר הבלתי צפוי לתקופה שונה לחלוטין עבור סדרת Far Cry וחלק פחות, אך מה שמסקרן יותר במסגרת גירסת ה-PC (שבאופן טבעי תציע את אותה העלילה ואותה המשחקיות הכללית) היא איך בדיוק יוכל להיראות המשחק כשהוא אינו מוגבל בידי חו…
-
- 0 תגובות
- 978 צפיות
-
-
-
הפרק החדש בסדרה המצליחה מבית מיקרוסופט מתיימר להשאיר אבק לכל המתחרים שלו לכתבה
-
- 1 תגובה
- 978 צפיות
- 1 follower
-
-
אפשר גם מישחקים קטנים וגם עדיף זה יכול להיות מרוצים יריות וכל אקשן אחר
-
- 7 תגובות
- 978 צפיות
-
-
קיבלתי אותו רק לפני יומיים , וכל מה שיש לי להגיד זה ווווווווואאאאאאוווו!!!!!! (דרך אגב אהבתם את הפוסטל הראשון ?)
-
- 8 תגובות
- 978 צפיות
-


