עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by EnerGy,

    שלום! אתמול פירמטתי את המחשב ולאחר מכן הקתנתי את BF2 ואת הפאטץ 1.41 ואני מקבל שגיאת patching failed. ניסיתי להוריד מחדש, להתקין מחדש ועוד כמה דברים שקראתי כמו למחוק את הTEMP אבל שום דבר לא עזר :'( יש הצעות ?

    • 6 תגובות
    • 980 צפיות
  2. אם אני רוצה לפתוח קובץ מסוים או לנסות להפעיל הוא כבר מזהיר אותי שאם אין לי ביוס אני לא יכול להפעיל..מאיפה אני מוריד את קבצי הביוס? (אל תגידו לא שווה ואין כמו הקונסולה - ברור שאין כמוה בנוגע להפעלת המשחקים אבל אני מחפש ביוס ולא עצות) :-*

    • 4 תגובות
    • 980 צפיות
  3. Started by chad,

    מחפש בבקשה דחוף מאיפו להוריד קראק ל Medal of Honor

    • 3 תגובות
    • 980 צפיות
  4. Started by morgoth,

    לפני די הרבה זמן נראה לי שנה שנתיים אבא שלי הביא לי מארה"ב network adapter לPS2 שלי. בשמחה וששון התקנתי אותו וזרקתי את העטיפה. הדיסק המקורי שבא עם זה לא עובד בPS2 שלי כי הוא NTSC והPS בPAL. לאחרונה קניתי שני משחקים עם אפשרות לNETPLAY והבעיה התעוררה מחדש. אז רציתי לדעת אם למישהו יש מושג אם אפשר להוריד מהאינטרנט את הדיסק המדובר או אם סוני שולחים אותו בנפרד מהמכשיר. עוד משהו זה אם צריך CDKEY מסויים שהיה על האריזה שזרקתי ?

    • 0 תגובות
    • 980 צפיות
  5. Started by dani,

    :AR15:

    • 2 תגובות
    • 980 צפיות
  6. אני יודע שבפיפא 2000 לא היה אפשר רק דרך חיבור מודם וזה היה מציק ... בה 2001 זה בא אי פי ישיר .. היה עוד איטרנאט רגיל לרובם וזה היה מגעיל אבל כל כך התלהבתי מהרעיון שאני יכל לשחק אחד נגד השני מחשב ממחשב ..., בכל אופן אם אתם זוכרים טוב היה אפשר ללחוץ f10 באמצע המשחק וזה היה פותח חלון צאט .. והיה אפשר לשוחח באמצע המשחק שזה ששיחקתי מולו היה מוביל כל המשחק ופתאום 2-1 דקות לפני שהמשחק מסתיים אני פותח את חלון השיחה בעזרת f10 וכותב לו בעברית אנגלית תלוי איזה שפה הייתה הפיפא שלכם ... , כותב לו חה חה חה חה חה יגרוע ... ותאמינו לי זה היה הופך את המשחק להרבה יותר מהנה... אני זוכר בפיפא 2002 הם גם עשו את הצאט ... גם בא 2003 ... 2004 2005 אין ?! למה הם עשו את זה ? למה הם הורידו את האו…

    • 8 תגובות
    • 980 צפיות
  7. זה רק אני או שאני כ"כ מה לשחק עכשיו? נמאס כבר מLeague of Legends ו Dota 2 עד שלא תצא ההרחבה הבאה אין מה לחפש ב World of Warcraft אין בארץ קהילה ל CS:GO Battlefield 4 עובד לסירוגין Wildstar איכזב בטרוף Heathstone זה יותר מידי מזל מה עושים?

  8. Started by cobmetal,

    שלום , ברשותי מחשב עם מעבד I7 2600 , כרטיס מסך 6950 2 ג"ב , ו 8 ג"ב פנימי , החלטתי לשחק בג'יטיאי 4 , כיוון שהמסך שלי הוא לא FHD אני משחק ברזולוציה של 1680*1050 , משום מה ואני לא מצליח להבין מדוע , תוך כדי הנסיעה ברכב יש מן תקיעות במשחק , לא יודע מה לעשות תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 980 צפיות
  9. Started by badmama,

    רבע שעה של שיטוטים בשלב שאחרי הדמו הוכיחו מעל ספק שמדובר בעילוי. בטח בהשוואה לפיאסקו של ANGEL OF DARKNESS. ישנה אופציה נפלאה לאפשר לשחק אותו עם NEXT GEN CONTENT, ואז הוא נראה כמו הגרסה ל XBOX360. בשלבים הפתוחים הוא אפילו צולל למתחת ל 15 FPS!

    • 6 תגובות
    • 980 צפיות
  10. Started by ZomberGaming,

    סרטון חדש עוד קצת PVP בסמאלוויל http://www.youtube.com/watch?v=BZVLgOUnbNg&feature=youtu.be תהנו

    • 0 תגובות
    • 980 צפיות
  11. Started by DGZYoutube,

    http://www.youtube.com/watch?v=ravrBxy0NbYתיהנו , ותירשמו אם אהבתם

    • 0 תגובות
    • 979 צפיות
  12. Started by ns,

    לדעתי קאונטר סטרייק

    • 5 תגובות
    • 979 צפיות
  13. מעוניינים בחבילה מגוונת עם שבעה כותרים לפחות בעבור פחות מ-60 שקלים? יש לכם הזדמנות שלא כדאי לפספס לכתבה

  14. שמעתי שזה בחינם. ;D

    • 2 תגובות
    • 979 צפיות
  15. Started by Alduin,

    Valve הוציאו עדכון חדש שיורד דרך הSTEAM. העדכון כולל נשקים חדשים, מפות... הנה מספר דברים חדשים: נשק חדש למורדים, ה Crowbar נשק חדש לקומבין, ה Stunstick (ממש מגניב!) נשק חדש (לכווווולם), ה S.L.A.M: Selective Lightweight Attack Munition חוץ מאלה הוסיפו גם מפות חדשות עם אביזרים חדשים. הנה הטלפורטר שהוסיפו, שנמצא במפה החדשה שנקראת steamlab: בהחלט תוספות מגניבות. אלה הדברים שאני שמתי לב אליהם, למשהו יצא לראות עוד תוספות? מפות? נשקים? אביזרים?

    • 6 תגובות
    • 979 צפיות
  16. אורח RnGKay
    Started by אורח RnGKay,

    מישהו יכול אולי להביא לי אתר שממנו אפשר להוריד את השירים (Theme Songs) של סדרת המשחקים מונקי איילנד (1, 2, 3 ו 4) ? ???

    • 1 תגובה
    • 979 צפיות
  17. אני משתגע לא מצליח להבין איך אני אמור להפעיל תקודים מקווה שמישהו יעלה על זה הנה המקור: http://www.avault.com/cheats/getcheat.asp?game=mohaacc

    • 5 תגובות
    • 979 צפיות
  18. Started by silky,

    היה לי פעם (למחשב) את אחת הגרסאות הממש משוגעות שהכל שם זז מהר בצורה מטורפת והמשחק בנוי על קומבואים של עשרות מכות. מישהו זוכר איך קוראים לגרסה הזאת(בין אם זה למחשב או למשהו אחר). תודה לעונים, כסף לעניים.

    • 8 תגובות
    • 979 צפיות
  19. הגירסה המחודשת והמשופרת של Gears of War, משחק הקרבות Killer Instinct וגם Rise of the Tomb Raider יגיעו אל ה-PC במהלך החודשים קרובים מחפשים משהו טוב לשחק בו במהלך חודשי החורף הקרירים? נראה כי למיקרוסופט יהיה איך לסייע לכם. שלושה כותרים מעניינים שהיו עד כה בלעדיים לקונסולת ה-Xbox One ינחתו במחשבים מבוססי חלונות בחודשים הקרובים, והנה הפרטים שידועים לנו נכון לעכשיו. Rise of the Tomb Raider, משחק הפעולה-הישרדות-הרפתקאות שממשיך את דרכו של Tomb Raider המאותחל משנת 2013 וזכה לציונים חיוביים מאוד כשהושק בחודש נובמבר לקונסולה של מיקרוסופט, יגיע לפלטפורמת ה-Steam כבר במהלך חודש ינואר הנוכחי – כך לפחות נטען בעמוד הכותר שעלה לאחרונה ל-Steam עצמה. תאריך ספציפי עוד אין (זה יקר…

    • 0 תגובות
    • 979 צפיות
  20. המשחק לפעמים מגיע נמוך עד לכדי 30fps במקומות מסויימים! עם מערכת כמו שלי המשחק המזדקן הזה לא אמור לעבוד במעל 100FPS?? (ראו מפרט מחשב) וזה בלי שום תוכנות פתוחות ברקע. שוב זה בCS 1.6 הרגיל לא בסורס!

  21. שלום לכולם, אשמח לקבל לינק או משהו של שרת מהיר שאוכל להוריד ממנו את הדמו של FAR CRY ושהיה בלי צורך להירשם בבקשה. לא נורא אם השרת בינוני ולא הכי חזק העיקר בלי סיבוכים של רישום ובטח שלא בתשלום. תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 979 צפיות
  22. Started by Shoko,

    החלפתי את הכ.מ מ- fx5200 ל- x1550 512mb יעבוד לי טסט דרייב אנלימיטד? נורמלי? (לפחות בהגדרות בינוניות-נמוכות עם 30 fps בערך)

    • 1 תגובה
    • 979 צפיות
  23. Started by Soya Gaming,

  24. Started by Wolf-Net,

    שלום יש לך כבר כמה 3 חודשים את המשחק Battlefield 2142, עם עידכון גירסה 1.10. המשחק עבד בהתחלה מצויין, המשחק התחיל לעשות לי בעיות כבר מלפני חודש. הבעיות: 1) המשחק קורס לי לשולחן העבודה אחרי טעינת המפה. 2) בעיות עם כרטיס קול Sound Blaster X-Fi המחשב נתקע ונשמע קול של צפיצוף חזק. 3) בעיות עם הגדרות המסך של המשחק ( ATI X850 ). מפורמים שרושמים באתר המשחק ומאתרים אחרים... אני לא היחיד עם הבעיה, אין לי מושג למה זה קורה ואיך לתקן את זה. :s05: אתר שמסביר על בעיות ופותר בעיות: http://bf2142tracker.com/thread-2049.html (ניסתי לעשות מה שכתוב אבל לא הצלחתי שום דבר ) מישהו בבקשה יכול לעזור או לפנות אותי למישהו שמבין בזה...

    • 4 תגובות
    • 979 צפיות
  25. Started by mMmSaK,

    שלום לכולם יש לי בעיה מוזרה שאני לא יודע מאיפה צצה קניתי את המשחק DIRT 3( או יותר נכון קיבלתי בחינם מתנה ברכישת כרטיס מסך ) ושיחקתי בו פעם סתם לראות שעובד ועבד והכל היה טוב. עכשיו שאני מנסה להיכנס אליו זה לא נותן לי ואומר לי כל הזמן שאני צריך להכניס את ה CD KEY אחרי שאני נכנס למשחק אני מנסה להיכנס למשחק וזה לא עושה כלום סתם עושה את עצמו חושב וזהו לא קורה כלום איך פותרים את התקלה המוזרה הזאת?

    • 3 תגובות
    • 979 צפיות

דיונים חדשים בפורומים