משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש PATCH ל NBA 2001 הוא משום מה לא עובד אצלי (יש לי אקס פי וזה המקורי !!!)
-
- 1 תגובה
- 981 צפיות
-
-
מעוניינים להמשיך ולהתרשם ממשחק הפעולה בעולם פתוח המתקרב? הסרטון הטרי הזה הוא בשבילכם להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%A1%D7%A8%D7%98%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%A9%D7%9C-mafia-3-%D7%9E%D7%A1%D7%91%D7%99%D7%A8-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99/
-
- 0 תגובות
- 981 צפיות
-
-
בגלל כל השאלות על דיאבלו בזמן האחרון התקנתי את המשחק שוב. לצערי (הרב מאוד) כל הדמויות שלי כבר פגו. איבדתי 7 חשבונות של MULES עם כל החפצים והRUNES הכי חזקים במשחק. :'( התחלתי מכשפה חדשה ואני צריך מישהו שיכול לעשות לי RUSH קטן או במקרה הכי גרוע רק לתת לי WPS. תודה. Lazyboy עריכה: הי!! זאת ההודעה ה500 שלי! מזל"ט לעצמי.
-
- 6 תגובות
- 981 צפיות
-
-
איך היתרשמתם מהמשחק? אני למשל חושב שהם הרסו את השליטה לגמרי, הגרפיקה נחמדה. הבעיה של המשחק שהוא נמרח יותר מידי!
-
- 10 תגובות
- 981 צפיות
-
-
כל המשחקים אצלי במחשב מותקנים על מחיצה נפרדת ממערכת ההפעלה. לאחר פירמוט לא כל המשחקים עובדים,יש כאלו שכן ויש כאלו שלא. 1 האם יש דרך להפעיל את אותם משחקים שלא פועלים לאחר הפירמוט ? (אני אמור אולי לזרוק איזה DLL לאנשהו ?) יש דרך לגרום להם לעבוד ? 2 מה קורה עם המשחקים שמותקנים דרך STEAM ? (גם STEAM אצלי מותקנת במחיצה נפרדת ממערכת ההפעלה) תודה.
-
- 5 תגובות
- 981 צפיות
-
-
There is a post in the G4TV forums containing some interesting facts about the Revolution console. It seems it will feature a dual threaded IBM Custom PowerPC working 2.5GHz with 256KB L1 cache and 1MB of L2 cache, an ATI RN520 core at 600MHz with 256MB RAM, some 512MB at 700 MHz of system RAM, a PPU chip with 32MB and a sound card capable of DD 5.1 DTS 7.1. There's no way to verify the authenticity of the information, so just take it as a rumor. What we know for a fact is that it is very probably that one of the Revolution titles will be a Mario game, but I think anyone could have figured this out. במיקרה שזה נכון אז למהפכה יהיה PPU שזה מעבד לחישוב פיזיקה וזה אומר שנוכל…
-
- 2 תגובות
- 981 צפיות
-
-
מישהו יודע? אשמח לקבל גם מידע לגבי דרישות המערכת. תודה.
-
- 4 תגובות
- 981 צפיות
-
-
אני ממש חולה על המישחק אני חורש עד היום ב2K3 ואני דיי טוב אני חייב לדעת עם יצא דמו... זה המישחק היחיד שאני קונה בישביל הסיריאל כי זה כל המישחק!!! אני רוצה לדעת הכל אז תעדכנו בבקשה אני ממש רוצה דמו!!! בתודה THE GYVER
-
- 1 תגובה
- 981 צפיות
-
-
אני צריך המצות למשחקי רשת טובים אולי משהוא בסגנון first body sooting. מה זה halo? תודה piro
-
- 12 תגובות
- 981 צפיות
-
-
אני צריך את הפקודה שהופכת אותך להיות אדמין אמרו לי שזה setinfo אבל אני לא בטוח וגם לא יודע איך לכתוב את כולה אם זו הפקודה אני מדבר על CS 1.6 תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 981 צפיות
-
-
התקנתי את באטלפילד הגרסה המלא! ואת הפאצ-1.1V וכל הזמן שאני מנסה להתחבר לשרת כל שהוא אני לא מצליח להיכנס. האם הבעיה אצלךי או אצלהם? ואיך אפשר לתקן אותה? תודה! ???
-
- 5 תגובות
- 980 צפיות
-
-
אני לא מצליח להתקין civ4 על המחשב שלי מאז התקנתי את החלונות 7. הסתכלתי ברשת - ניסיתי כל מיני פתרונות - מאנגלית - ולא הצלחתי או שלא הבנתי. הסתכלתי באמזון ואני רואה שאף משחק כמעט לא רשום כמתאים ל-7 אפילו ממש חדשים. למשל dragons age, civ4-5, heroes5-6 כולם רשומים על xp ווויסטה - לא על 7. היחיד שמצאתי בתחומים שמעניינים אותי שכתוב שהוא קשור לחלונות 7 הוא דרקונים 2. איך זה יכול להיות? אני כבר חושב לשדרג חזרה ל-xp... מיואש לגמרי... התקנתי במחשב כונן וירטואלי - לא שאני מבין מה זה ואיך זה. אבל יש כביכול xp וירטואלי על המחשב וניסיתי להתקין כשאני עליו וגם לא הלך. לא ברור מה זה ואיך זה. מאד מאד אודה אם מישהו יתן לי כיוון מדוייק לפתרון בעניין הציויליזציה 4 וגם הסבר כללי על הנושא - משח…
-
- 2 תגובות
- 980 צפיות
-
-
INVESTMENT FOR WASTELAND 3 מה דעתם על השקעה בפיתוח המשחק? מישהו יכול לעשות סדר: סדר גודל של השקעה? ממתי המשקיע יראה רווחים?ואם כן כמה האם תושבי מדינת ישראל יכולים להשקיע,ואם כן מה שיעור המס על הרווחים האם ההשקעה נראית לכם כדאית? אני אישית מעריץ נלהב של הסידרה https://www.fig.co/campaigns/wasteland-3/invest/
-
- 1 תגובה
- 980 צפיות
-
-
אין לי מושג מה הבעיה אני ניכנס למשחק והוא יוצא ממנו
-
- 11 תגובות
- 980 צפיות
-
-
בפעם הראשונה הייתי ב 43% והשמירה פשוט לא עובדת,היא נמצאת פיזית אבל פשוט לא עובדת בפעם השניה(היום) הייתי ב 52% אחרי מאמץ מייגע לחזור על הכל שוב ועוד פעם השמירה הפסיקה לעבוד למרות שהיא נמצאת מה לעשות??????? מישהו אולי יכול לעלות שמירה שלו שהוא בבלק ליסט 6?
-
- 11 תגובות
- 980 צפיות
-
-
אני מחפש משחקים איכותיים וכיפים, לא כמו ARMED AND DANGOROUS מכוערים כאלה עם גרפיקה זבל, אלא יותר 3D SHOOTERS, קווסטים לא קשים במיוחד וכאלה שהיו עם גרפיקה יפה, ומהנים.. מקס פיין, call of duty וכאלה.. יש כאלו משחקים?
-
- 11 תגובות
- 980 צפיות
-
-
שלום!!! בצפטר השני כשאני הולך לכיוון EAST למקום שקוראים לו בניסוח לעיברית מחנה הדרואידים אני נתקל בבעיה שהייתי רוצה לדעת אם היא איזה שהוא באג או שזה אמור להיות ככה הבעיה היא שכאשר אני נכנס למחנה הזה ומדבר אם כמה אנשים אז כולם אומרים לי לדבר אם המנהיג שם ששמו (תאמת שחכתי איך קוראים לו) אבל הוא כאילו הממונה שם זה אחד שיכול להפוך לחיות וכל הבולשיט הזה קיצר לאחר שכולם אומרים לי לדבר איתו ושהוא יעזור לי אני מתקרב אליו והוא תוקף אותי עכשיו אני מנסה לפגוע בו אבל הוא כאילו דמות שאי אפשר להרוג כל הזמן אני מוריד לו 0 מה אני עושה או יותר נכון מה אתם עשיתם? השם שלו הוא Archdruid Aawill תודה!
-
- 5 תגובות
- 980 צפיות
-
-
הי חברה אז Tabula Rasa יצא לשלב הבטה שלו ויצא לי הכבוד לשחק בו מדובר בMMORPG יפה אם סיפור SCI-FI אפי. אז כך כמה רשמים מהירים: גרפיקה: טוב+ (יפה אבל לא הכי מתוכקמת) קול: נחמד מוזיקה טובה אבל אין דיבוב בכלל, אפקטים רגילים (-). משחקיות: לא רע בכלל, לא משהוא חדשני אבל הם לקחו את רוב הדברים הטובים ממשחקים אחרים וישמו אותם במשחק כמו מערכת דמות לא מסובכת שאפשר לישלוט בערכים במדויק בלי יותר מידיי כאב ראש. מי שרוצה רקע וסקירה של הבטה יש לינק (למה לעבוד קשה) קרדית :GameSpot http://www.gamespot.com/pc/rpg/tabularasa/news.html?sid=6176825&mode=top
-
- 7 תגובות
- 980 צפיות
-
-
מה טוב יותר למישחקים? NTFS או FAT32? יש איזו חשיבות לעניין הזה שבא לידי ביטוי בהרצת מישחקים? תודה
-
- 3 תגובות
- 980 צפיות
-
-
אני רוצה להוציא משמשחק ג'נרלס כמה מפות מהקובץ MapsZH.big מישהו מכיר תוכנה כל שהיא ?
-
- 1 תגובה
- 980 צפיות
-
-
יש פה קלאנים או קבוצות שעדיין משחקים ב BF BC2? אני מחפש קבוצה או קלאן כדי לשחק איתם משחק קבוצתי בBC2 לא בתחרויות או גטרים רק בשביל הכיף אם יש פה אם יש פה מישהו שרוצה לשחק אני אשמח
-
- 2 תגובות
- 980 צפיות
-
-
http://www.warp2search.net/modules.php?name=News&file=article&sid=13244 לא משהו...
-
- 5 תגובות
- 980 צפיות
-
-
יש לכם איי פי של סרברים ישראליים לCS:S? כי בא לי על משחק עם אנשים מישראל
-
- 12 תגובות
- 980 צפיות
-
-
בין המשחקים שניתן להוריד נמצאים DEUS EX (הראשון והשני), סדרת THIEF, סדרת קומנדוס (מלבד המשחק הראשון), סדרת היטמן (גם כן מלבד המשחק הראשון) ועוד כמה משחקים לא רעים: http://www.steampowered.com/v/index.php?area=sub&SubId=771&cc=PL האמת היא שאני מאוד מעוניין לקנות את החבילה הנ"ל אך אני עובר בימים הקרובים למחשב חדש. מישהו יודע האם ניתן להוריד מחדש את המשחקים על מחשב אחר (כמובן שאני אמחק אותם מהמחשב הישן לפני התקנתם מחדש)?
-
- 8 תגובות
- 980 צפיות
-
-


