משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
טוב אז שכחתי את הסיסמא שלי של STEAM.. אז עשיתי שישלח לי באימייל קיצר הוא שלח לי באימייל איזה קוד... וגם אני צריך לענות על איזושהי שאלה שאני לא ממש מבין מה הם רוצים ממני What did customer support last reset your passphrase to? מישהו יכול להסביר לי מה רוצים ממני?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, התחלתי לשחק HL2 ונתקלתי בבעיות בשמירות שלי. כאשר אני מנסה לפתוח את השמירה, אני מקבל הודעה שיש בעיה בזיכרון, ואז המשחק נתקע. אני בשלב עם האיש הזה שנותן את הSHOTGUN אם זה עוזר. יש לציין שנתקלתי בבעיה הזו רק בשלב הזה, מכיוון שלשני שהגעתי לשלב הזה הצלחתי לםתוח את השמירות. עכשיו אני לא יכול לפתוח אפילו שמירה אחת. יש למישהו פתרון לבעיה? תודה, אופיר.
-
- 3 תגובות
- 633 צפיות
-
-
ישר מהQUAKECON 2007 נאמרו הדברים הבאים: "First up, Hollenshead revised the release date of Quake Wars: Enemy Territories. Instead of "when it's done," the game is now set for October 2. However, Hollenshead did not say if the date would apply to the console editions of the game, and he only showed the regular and collector's edition PC boxes in his presentation."
-
- 5 תגובות
- 630 צפיות
-
-
http://gamevideos.com סוף סוף משחק מID שהוא לא רק יריות. והוא נראה פיגוז!!! בזכות ג'ון כרמאק כמובן. (תכנסו בצד לטריילר)
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
1) איך אני יכול לשחק ברמה יותר גבוהה מה WORLD CLASS ? 2) אני קונה בנקודות כדורים אבל כשאני באמצע עונה המצב מנג'ר ומחליף כדור ב SETTINGS זה לא משתנה המשחק ומופיע אותו כדור רגיל. איך משנים את זה?
-
- 2 תגובות
- 497 צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/player/23072.html תהנו!
-
- 6 תגובות
- 783 צפיות
-
-
היום התקנתי את המשחק, המשחק נחמד מאוד אבל גם מהיר מאוד.. רק רציתי לדעת באיזה שרת אתם משחקים. תמיד עדיף לשחק מול מישהו שאתה מכיר מאשר מול מישהו שרק פגשתה במשחק... יהיה נחמד גם אם תוכלו לרשום גם באיזה כינוי אתם משחקים...
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
שלב מספר 2, עשיתי את כל מה שצריך לעשות חוץ מלהציל את כל האזרחים. הצלתי את כולם חוץ מאחת שעושה לי קצת בעיות עם לשים את האזיקים... היה כתוב בתדרוך שהיא חולת נפש P: מה עושים במצב כזה?
-
- 1 תגובה
- 814 צפיות
-
-
האם אפשר לשחק ב-multiplayer ? הכוונה היא שיש לי רשת ביתית ואנחנו רוצים לשחק יחד... ולא קשור לשרתים בחול וכאלה... תודה!!!
-
- 3 תגובות
- 648 צפיות
-
-
הבנתי שאני צריך את הגובלינים שיכולים לספוג בישבילי את האש.. אבל איך אני מיצר אותם? איפה? ומה אני יכול לעשות עם כסף שאני צובר? וגם מה אני עושה עם הנקודות האלה שהם מביאים לי מכל מיני חיות שהם הורגים?
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
אני מדליק את המשחק, רציתי להמשיך אותו.. ומה אני רואה כשאני לוחץ LOAD? אין שמירות!!! יש משהו לעשות חוץ מלהתחיל את המשחק מחדש? באיזה תיקיה המשחק שומר את המשחק? אולי אני יכול לשחזר אותו...
-
- 7 תגובות
- 898 צפיות
-
-
בעע... טוב אז יש לי VISTA 64 Q6600 8800GTS 640 4 גיגה זיכרון אחרי שהיתקנתי את המשחק... ועידכנתי אותו עם העידכון האחרון כשאני ניכנס למשחק... הכל כזה מטושטש... אני לא יודע איך לעשות צילום מסך כי הפרינט סקרין לא עובד.. אבל הכל מטושטש ואי אפשר לראות שום דבר.... גם עם גראפיקה מקסימלית או מינימלית הכל אותו דבר... מישהו יודע?
-
- 3 תגובות
- 624 צפיות
-
-
http://us.creative.com/local/1/promo/acclaim/welcome.asp ;D
-
- 4 תגובות
- 817 צפיות
-
-
נהיגה\הפצצה בטנקים במלחמה. משהו כמו "סימולטור לטנקים". יש למישהו רעיון?
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קניתי לאחותי הקטנה ליום ההולדת FIFA 06 (בת 8 טומבוי ) המשחק רץ נפלא על הגדרות מדיום על המפרט הבא AMD x2 3600 512Mb http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=1165&maincat_no=1&cat2_no=171 אבל על המחשב לי הוא נתקע ולא מגיב טוב מישהו יודע מה לעשות??
-
- 4 תגובות
- 711 צפיות
-
-
Command & Conquer 3 Tiberium Wars עשיתי שמירה שנייה לפני שאני עובר את השלב גראונד זירו וכל פעם שאני עובר את השלב הוא לא ממשיך לי למקום אחר במפה אלא פשוט יוצא לי לתפריט הראשי בלי השמירה תודה רבה
-
- 9 תגובות
- 643 צפיות
-
-
התקנתי,זז לי איטי אחושילינג נכנסתי לאתר של EIDOS וכתבתי לו אם אני יכול להריץ את זה אז הוא אומר לי שאני צריך דרייברים של קול ווידאו כבר התקנתי את כל הדרייברים הכי חדשים לכרטיס מסך ויש לי DX9.0C עכשיו קורה בזה משהו מוזר ...קניתי לפני כמה ימים את ה1950XT וכתוב לי את הדבר הבא.. Video Card Minimum: 64 MB Direct3D DirectX 9.0 compliant video card supporting pixel shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX+ / ATI Radeon 9500+) You Have: ATI Radeon X1200 Series (ATI Radeon X1200 Series (0x791E)) ראיתי את הכרטיס בתוך המארז שזה 1950XT זה לא נראה לי הגיוני
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
במסימה מספר 3 : איך מטפסים על קירות , ומה זה context move button? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 529 צפיות
-
-
כן כן....הוא היה אמור לצאת ברבעון השלישי של 2006 ועכשיו דחו אותו(שוב...)ל-13 בנובמבר 2007.... http://www.gamespot.com/search.html?type=11&stype=all&tag=search%3Bbutton&om_act=convert&om_clk=search&qs=crysis ואני בכלל לא בטוח שזאת הפעם האחרונה.....מה הולך איתם??
-
- 36 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
מה המטרה של המשחק? והאם אפשר לעשות שלבים?
-
- 3 תגובות
- 885 צפיות
-
-
היי חברה, מישהו יודע איך אפשר להפעיל את המשחק בוינדוס ויסטה 64ביט? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 770 צפיות
-
-
:-\ :-\ :-\ :-\ http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=258238
-
- 2 תגובות
- 573 צפיות
-
-
v1.2 טוב שהם נזכרו... עובד סבבה, סתם חשבתי אולי זה מעניין מישהו...
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום אני תקוע במשחק הארי פוטר ועוף החול בקטע שבו הפרופסור מסתכל לי במחשבות ואני לא יודע מה צריך לעשות שם.. אם מישהו יודע תודה?
-
- 0 תגובות
- 462 צפיות
-
-
16 בנובמבר 2007 ;D מקור: http://www.incrysis.com/ http://www.recurringdreams.co.uk/crysiscountdown/
-
- 4 תגובות
- 655 צפיות
-


