משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
http://www.humblebundle.com אז עוד "לא-באנדל" מוצע כעת למכירה. הוא כולל שלושה משחקים של Amanita Design מז'אנר הקווסט-פאזל "הצבע ולחץ": Samorost 2 ו-Machinarium שכבר נכללו בבאנדלים קודמים, ו-Botanicula החדש דנדש. בנוסף, למי שמשלם מעל הממוצע, מצורף עוד משחק פאזל בשם Windosill ועותק של סרט אנימציה בשם Kooky. שיחקתי בשני המשחקים של Amanita Design שצורפו לבאנדלים הקודמים והם מומלצים בחום למי שאוהב את הז'אנר - קווסטים עם דגש חזק על פאזלים (בדומה ל-Neverhood, למי שמכיר). ב-Samorost הראשון, שהוא משחק פלאש קצרצר, אפשר לשחק כאן.
-
- 0 תגובות
- 984 צפיות
-
-
לא את הדמו.. את המשחק המלא מ1998 מישהו יודע איפה אפשר למצוא אותו?
-
- 1 תגובה
- 984 צפיות
-
-
שלום... אז כמו בכותרת, אני מחפש אחד שיהיה כמה שיותר דומה לגיימפד המקורי של ה- PS2, כדי שאני אוכל לשחק PES5 בצורה נורמלית... חשבתי על שני מוצרים מבית Logitech, האחד הוא Rumblepad II והשני הוא Dual Action. אני מחפש שלא יעלה יותר מ- 250 ש''ח. תודה מראש.
-
- 10 תגובות
- 984 צפיות
-
-
היי אנשים , חזרתי לשחק פה ושם CS... בכל מקרה, קורה לי משהו ממש מוזר.. כל כמה שניות, אני מקבל ממש FPS DROP לאיזור ה 20-30 והמשחק מקרטע. ואז חוזר ל 99.9 . זה קרה לי עם XP , עכשיו אני עם ויסטה וזה עדיין קורה.. ככה שמערכת ההפעלה היא לא הבעיה. התקנתי STEAM + CS מחדש (מהאינטרנט) - עדיין קורה. התקנתי דרייברים מחדש - עדיין קורה. אם אתם חושבים שחום או משהו כזה היא הבעיה, אז אני לא חושב כי משחקים כמו COD4 ועוד אחרים שהרבה יותר כבדים מ CS, רצים לי חלק. מה זה עוד יכול להיות? ממש מוזר העסק הזה. המחשב שלי : AMD 64bit 3500 - לא באובר קלוק 1.5 gb ddr ATi X850 XT - לא באובר קלוק. אומנם לא המערכת הכי חזקה אבל זה הריץ לי בעבר CS על 99.9 קבוע. תודה
-
- 1 תגובה
- 984 צפיות
-
-
אני לא יכול לשחק סינגל פלייר איך שהוא מסיים את הלואדינג הוא פשוט יוצא מהמשחק אבל זה לא בכל המשימות של הסינגל יש משימה אחד שכן עובדת כן ועוד דבר במולטיפלייר אין שום בעייה הכל עובד כמו שצריך דרך אגב בדמו הבעייה חוזרת על עצמה תודה מראש לכל העוזרים
-
- 4 תגובות
- 984 צפיות
-
-
הכפתורים מתאפסי םכל הזמן וכל פעם מחדש אנ יצריך להגדיר אותם מחדש .. מה עושים כדי שהם יישמרו ?
-
- 6 תגובות
- 984 צפיות
-
-
אני זוכר שראיתי פה פעם באיזה דיון שדיברו על החנות הזאת שמוכרת משחקים במחיר מגוחך... אז מסתבר שזה אמיתי ויש כתבה בYNET: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3718784,00.html אני הזמנתי משם את: Gothic Universe כל סדרת גוטיק (כולל 3) Heroes of M&M 3 CompleteExclusive הירוס 3 וכל התוספות. Codename Panzer Platinum 1+2 מארז מיוחד שכולל את PHASE 1 + 2 יחד עם דיסק בונוס ומדריכים. Defcon מוכר לכולם. Darwinia גלוי וידוע לכולם. Two Worlds Royal Edition מהדורת אספנים מיוחדת מפוצצת בבונוסים. כל זה ב327 כולל משלוח וזה לפני שאני יודע אם יש הנחת משלוח כי הם הבטיחו הנחה למשלוח אם לוקחים כמות.
-
- 4 תגובות
- 983 צפיות
-
-
לשלט הנ"ל קוראים X-ARCADE בתמונה מוצכ השלט ליחיד אבל אני מעדיף את השלט הזוגי העזרה שאני צריך היא כזו : 1.אם יש חנות בארץ שמוכרת דבר כזה בדיוק או דומה אשמח להתוודע 2. אם מישהוא מוכר יד שנייה נהדר גם כן 3. ואם מישהוא ניסה את זה במיוחד בMAME32 רשמים בכלל נהדר המוצר כבד יחסית ולא זול מלכתחילה לכן משלוח מארה"ב יכול להגיע ל 150$ בעוד שזה עולה 80$ שבת שלום שבוע טוב וכיוצא בזה [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 983 צפיות
-
-
ראיתי פה שככול שאתה עולה רמות ב-BG אתה מקבל חפצים: http://www.wow-europe.com/en/pvp/rewards-armor.html אני כבר רמה שניה [Corporal], איפה אני מקבל אותם?
-
- 5 תגובות
- 983 צפיות
-
-
בין אינספור המשחקים שהופיעו בתערוכת E3 השנתית, בלטה ההתעניינות הנרחבת גם במחשבים האישיים - מצד סגה, EA ומיקרוסופט לכתבה
-
- 2 תגובות
- 983 צפיות
- 1 follower
-
-
אני מתכוון לקנות את המשחק ואני רוצה לדעת אם אני ואח שלי נוכל לשחק באותו זמן במשחק באינטרנט. והאם נוכל לשחק מ- IP שונה? תודה! אג"ב - אולי כדאי לפתוח דיון רשמי על BF2 כי אני רואה שלהרבה אנשים יש שאלות בקשר אליו...
-
- 3 תגובות
- 983 צפיות
-
-
וידאו רשמי חדש ל-Prey מצליח להרשים את הגולשים, ולהשכיח במעט את החזון 'המקורי' מתחילת העשור לכתבה
-
- 1 תגובה
- 983 צפיות
- 1 follower
-
-
יש תאריך יציאה ל HL2 אומרים שהוא יוצא לחניות בתאריך ה... (תופים בבקשה ) ה 1 לנובמבר !!! אני ממש מקווה שהם באמת מתכוונים לזה הפעם.
-
- 12 תגובות
- 983 צפיות
-
-
סוף סוף הסגתי את HALO אבל כאשר אני מתחיל להתקין אותו מופיעה לי הודעה שאין לי מקום במחשב וא שאין לי מספיק זיכרון יש לי מחשב P4 1.8 256 RAM GeForce FX 5200 64 MB 40 ג'יגה מה הבעיה משהו יכול להסביר לי מה הבעיה ואיך פותרים אותה תודה לעוזרים :
-
- 3 תגובות
- 983 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה במשחק NBA 2006 אני התקנתי פאץ של יורוליג במשחק ואני לא יודע איך לבטל אותו ולהחזיר את זה למצב הקודם אז אם מישהו יכול לעזור לי בזה לתת לי שיטה להחזיר את זה למה שזה היה אז שבבקשה ירשום פה אני גם רוצה אם מישהו בבקשה מוכן לרשום לי אתר שבו אפשר להוריד פאצים של עידכון רגיל NBA 2006 שיהיה כמו עכשיו לדוגמא שהרגיל היה לי בNBA סטיב נאש בדאלאס אז אני רוצה שהוא יהיה כמו באמת בפיניקס אז בבקשה גם תעזרו לי בזה זה מאוד חשוב ואני צריך את זה כמה שיותר מהר תודה מראש
-
- 12 תגובות
- 983 צפיות
-
-
שלום לכולם, ניסיתי להריץ חיפוש לראות אם למישהו הייתה בעיה דומה אבל לא מצאתי אז יש לי את המשחק RAGE הוצאה של SKIDROW והוא כל הזמן מתרסק ראיתי בהרבה פורומים באנגלית שלאנשים יש בעיה דומה אני משתמש בXP SP3 ויש לי RADEON 6700 SERIES ניסיתי כל פיתרון אפשרי החל ממספר עידכונים לדרייבר שביניהם אמור להיות גם אחד שבדיוק אמור להתאים לRAGE עד למחיקה של תיקיית הVIDEO כי חלק אמרו שזה עוזר ושום דבר לא עזר לי, באיזשהו שלב אמרו שאולי כדאי לבטל את ה AI בקטליסט אבל אין לי מושג מה זה באמת עושה ואם כדאי להתעסק עם זה..בספק אם זה בכלל יעזור מישהו מכיר את הבעיה ויש לו פיתרון לזה?
-
- 1 תגובה
- 983 צפיות
-
-
יש לי בעיה רצינית שאני משחק במשחקי רשת למשל call of duty רגיל או 4 וגם Counter-Strike Source או Counter-Strike וכ"ו אז בהתחלה המשחקים עובדים חמוד גם לא כמו שהם אמורים לפעול ואחרי אאיזה 5 דקות המשחקים עובדים פשוט גרועעעע אני חייב תעזרה שלכם תודה מראש. דרך הגב המפרט שלי מעבד-DualCore AMD Athlon 64 X2 4400 לוח אם-Asus M2N-E זיכרון- 2 גיגה זיכרון כרטיס מסך- ati 1950pro חשוב לציין שעשיתי סריקות של וירוסים טרויאנים הכל ניקיתי תמחשב וניסיתי כמה תוכנות כלום לא עזר. בנוסף חשוב לציין שמה שהכי מוזר זה שהfps גבוה.
-
- 11 תגובות
- 983 צפיות
-
-
יצא משחק אופנועים חדש כי משהו אמר לי שיצא?!!! אם ביכלל משהו מכיר משחק אופנועים מעניין ואייכותי?
-
- 3 תגובות
- 983 צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם, במשחק BLACK HAWK DOWN, האפשרויות של ה SINGLE PLAYER ושל ה MULTI PLAYER לפעמים פשוט לא ניתן לבחור אותם, כאילו הם באפור כזה.. עכשיו שזה היה קורה לי ריסט היה פותר את הבעיה, אבל כרגע זה שוב קרה וריסט למחשב לא עוזר. מישהו נתקל בבעיה הזאת? יש למישהו פתרון ? תודה .
-
- 7 תגובות
- 983 צפיות
-
-
הגעתי לשלב של השדה תעופה עברתי את החלק הראשון והגעתי למקום שאני לא יודע מה צריך לעשות בו, מישהו עבר את השלב הזה ויכול להגיד לי מה אמורים לעשות שם? כי ניסיתי כבר הרבה מאוד פעמים לעבור ולא הצלחתי, יש שם מצלמות ומעליות שלא עובדות.
-
- 7 תגובות
- 983 צפיות
-
-
http://faqs.ign.com/articles/455/455951p1.html יש כאן הוראות מפורטות על איך לעבור כל שלב ושלב במשחק [באנגלית] אם מישהו לא מבין משם אז עדיף שתשאלו כאן מאשר לפתוח כל פעם תראד חדש.
-
- 9 תגובות
- 982 צפיות
-
-
יש לי XBOX וקניתי GAME SELECTOR B/S-001 ויש לי בעיה לחבר אותו מה אני אמור לחבר למה יש לי ממיר YES טלוויזיה (כניסת בננות בצד שמאל ומאחורה) XBOX GAME SELECTOR B/S-001 וכמובן את כל הכבלים
-
- 5 תגובות
- 982 צפיות
-
-
היי. יש לי בבית לפחות 40 משחקים ישנים, מקוריים כמובן כולם. שהייתי רוצה למכור. הבעייה היא שאין לי מושג איפה אפשר למכור דברים כאלה, זאת אומרת, אתר ישראלי שלפרסם בו לא יבזבז לי את הזמן. אין לי זמן להתחיל למכור אחד אחד בדואר בכל מיני אתרים לועזיים כמו איביי ואמאזון. על כן אני שואל אתכם. תודה רבה לעונים!, שפע ברכות.
-
- 4 תגובות
- 982 צפיות
-
-
לא יודע אם עדיין יש מי שמשחק בGTA SAN ANDREAS, אבל מי שכן, בטח ישמח לדעת שסוף סוף שחררו את הגרסה הראשונה של MTADM. מוד מולטיפלייר למשחק. בטח הרבה מכירים את SAMP, זה מוד דומה אבל מה שבטוח הרבה יותר יציב... הוא היה בפיתוח ובדיקות הרבה יותר זמן מSAMP. המוד הזה התחיל ממוד מרוצים למולטי. כל מה שיכולת לעשות זה רק להתחרות נגד עוד אנשים ברשת בלי יכולת לצאת מהרכב. עכשיו גרסת הDEATHMATCH באה לשנות את זה. להורדה לחצו כאן אני מקווה שסאן אנדראס יחזור לעבוד ואני אוכל לבדוק את הDM... אם לא אני אסתמך על מה שאתם תגידו...
-
- 2 תגובות
- 982 צפיות
-
-
יש את השלב ARMORED ASSAULT, מייד כשיוצאים מהמנהרה, לקראת סוף השלב בו צריך להשמיד את ה HAND OF GOD עם ה ION CANNON. אז השמדתי את הזבל הזה ועכשיו אני מנסה להבין איך עולים לקומה השנייה... אני כרגע נמצא בחוץ, איפא שיש מגדל מצד שמאל, מטוס משא מצד ימין וממול את ה HAND OF GOD. אני רואה קומה שנייה אך אין לי מושג איך מגיעים אליה. אם אני נכנס לביניין, אחרי חדר המגורים של החיילים יש מעלית עם חץ למעלה, אך הדלת לא נפתחת. חיפשתי אולי איזשהו צ'ט שיתן לי לעבור דרך הדלת של המעלית או לפחות לטפס לקומה השנייה. מישהו יודע מה עושים שם? או לפחות איפא בטוח יש צ'ט כזה?
-
- 0 תגובות
- 982 צפיות
-


